Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
163 hp
400 nm
Chip Tuning Sonrası
163 hp
+ %23
400 nm
+ %20
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Isuzu D-max / Rodeo model dizel aracınızın ürettiği 163hp / 400nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 200hp / 480nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 37hp / + 80nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Isuzu D-max / Rodeo Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Isuzu marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Isuzu Chip Tuning
Hüseyin Ş. Zonguldak Ereğli şubesinde aracıma yaptırdığım işlemden çok memnun kaldım. Özellikle şube yetkilisi Yüksel Özel beyin ilgisi çok iyiydi. Türkiye'ye böyle bir firma kazandırdığınız için teşekkür ediyorum. Herkese tavsiye ederim Isuzu D-max / Rodeo 2.5 TD - 163Hp @200 Hp
12.03.2018
Isuzu Chip Tuning
Mustafa Ş. Aracım kabuk değiştirdi resmen, Ümit beye çok teşekkür ederim Isuzu D-max / Rodeo 2.5 TD - 163Hp @200 Hp
27.08.2018
Isuzu Chip Tuning
8-10 aracımı Remaps'ladık. O kadar memnunum. Çok cüzzi bi maliyete yepyeni bi araç sahibi oluyosun. Ne kadar israr etsende aracı kıracak yükleme yapilmıyor. Optimum Remaps senelerce yetiyor. Teşekkürler Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
22.10.2016
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Ali Arif B. Uygulamadan son derece memnun kaldım. Aracımda bayılmalar yok oldu. Çekiş gücü çok iyi. Tork inanılmaz. Çok fena geri atıyor. Benim caddy oldu aslan. Ama biraz daha hizlandirsak daha iyi olur :) Serkan kardeşime teşekkür ederim. Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
09.03.2022 ( Devamını oku )
Nissan
Öncelikle güleryüz ve her sorunun anında yanıtlanması güven vericiydi.Aracın performansına inanamadım ne söylendiyse öyle oldu,teşekkler remaps Nissan X-Trail 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Audi
Performansın yanında yoğun trafikteki sürüş konforu da iyileşiyor. Kesinlikle tavsiye ederim. İlgi, sohbet ve yardımlarınız için ayrıca teşekkürler :) Audi Q7 3.0 TDi - 233Hp @285 Hp
17.12.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yakitim dustu Performans muazzam iyi oldu Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TSI - 150Hp @180 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
Renault
Perfonmasın yanı sıra yakıttaki düşüş gerçekten sevindirici. Ellerinize sağlık çok iyi hizmez Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
Opel
Cihan K. Özellikle 4. 5. Vites hissedilir artış var düşük devirlerde toparlaması daha iyi rampası daha iyi özdemir kardeşimin eline sağlık Opel Combo 1.3 CDTI - 70Hp @95 Hp
08.01.2021 ( Devamını oku )
Seat
Oğuz U. Mükemmel güç performans artışı oldu teşekkürler Remaps Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
21.12.2019 ( Devamını oku )
BMW
Sizden iyisi asla yok :) BMW 3-Serisi 318i - 136Hp @165 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Artık alışkanlık yarattı güce sahip olma.. 4 araç götürdüm yazılım artırmak için. Tabi farklı zamanlarda. Merdiven altı işyerleri ve elinde tablet olan sanayi çırakları ile karıştırmayın bayağı profesyonel bir ekip ve mekan.. ellerinize sağlık güç bende alışkanlık yaptı harbiden... artık araç alırken ümit beyi arayıp yazılıma uygunmu değilmi kaç beygir yükselir diye sormadan araç almıyorum.... Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
BMW
Ömer D. Normalde kalkışta ve ara hızlanmalarda çok hantal kalan aracım mermi gibi oldu. Çok fazla gaz verip arabayı hızlandırmaya çalışırken harcadığınız yakıtı gerçekten ivmelenerek harcıyorsunuz. Uzun yol seyrinde ise tüketim azalıyor. Teşekkürler Remaps Bursa BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
30.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ümit Doğan bu konuda KESİNLİKLE BÜYÜK ÜSTAD. Araçtan aldığım güce inanamıyorum. Hem çok güçlü hemde hiç sorun yaşamadım. Mühteşem sonuç. Büyük motor araca gerek Yok. Bmw için kesinlikle tavsiye ederim BMW Z4 20i - 184Hp @280 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
Jeep
İlami E. Güzel yazılım Alper beye teşekkür Jeep Grand Cherokee 2.0 Mjet - 170Hp @200 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Alper A. Kalitenin adresi ümit doğan.. BMW X5 3.0d - 218Hp @260 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Oldukça ilgili, nazik ve bilgili bir ekip hizmet veriyor. Ümit Doğan bu işi kesinlikle çok iyi biliyor. Kendilerine çok teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
25.12.2024 ( Devamını oku )
Seat
Aracımın performansı ciddi şekilde arttı.özellikle 2000 deviri geçip turbonun açılmasından sonraki koltuğa yapıştırma hazzı müthiş. İlgi,alaka,sohbet,güler yüz.. Ahmet Bey ve Kerem Bey'in ilgi alakası için çok teşekkür ediyorum. Mutlaka her araca remaps el atmalı. Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
İşine çok hakim bir ekip mevcut. Titiz ve arabanızı en az sizin kadar düşünüyorlar. Arabaya zarar verebilecek tüm değişkenleri kontrol ediyorlar. Arabayı çok sıkı bir testte tabi tutuyorlar. Çok güvenli bir sistem kurmuşlar. Yazılım ise net 1/3 oranında güç ekledi. Arabamın hakikaten çok keyifli bir süratlenmesi oldu. Teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
14.02.2020 ( Devamını oku )
Audi
Valla tahmin etmedigim kadar memnunum aracim efsane oldu Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım işlerine pek sıcak bakmıyordum ve kafama takılan şeyleri danışmak için içeri girdim, yazılımı yaptırıp çıktım :) sonuçtan oldukça memnunum. Çok teşekkür ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
18.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Osman K. Çok memnun kaldım aracimda herhangi bir soruna yol açmadı tavsiye ederim. Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Murat T. Trabzonda tek gercek alper akkoc Adamliginla isinle en iyisi tek kelime Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracım 520i, 2022 model. 1 aydır kullanıyorum ve inanılmaz keyifli. Kurumsal bir yer olduğu için de tavsiye derim. 170 bg den 280 bg çıkmış oldu… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Aracımda yakıt 1L azaldı. Alt devirlerde hantallık vardı ondan kurtuldum. Performans ciddi derecede fark etti BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
23.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
yazılım yapılalı 1 yıl oldu ama hiçbir sıkıntı yaşamadım...1600 motorlu 520i sahibiyim ama verdiği haz ve performans 3000 motor düzeyinde...tavsiye ederim... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Renault
Herşeyden önce işlem sonrası müşteri memnuniyeti için göstermiş olduğunuz çabadan dolayı çok teşekkür ediyorum. Aracımın sürüşü gerçekten çok keyifli bir hale geldi, keşke daha önce tanışsaymışız. Tekrar elinize sağlık! Renault Laguna 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aynı araç olduğuna inanamadım. 0-100km 10 saniye olan araç su an arkadaşlarımın panamera dizellerini geçiyor. Kusursuz hizmet için teşekkür ederim. G30 170-280 BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.12.2018 ( Devamını oku )
Citroën
aracim performans bakimindan bi nebze pasif kaliyordu ve buda benim kafami kurcaliyordu fakat sonra remapsi kesfettim aracima yazilimi attik aracin direk olarak surus karakteri degisti artik daha eglenceli ve daha guclu bi aracim oldu firma olarak ta saolsunlar cok ilgili bir firma Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
26.07.2017 ( Devamını oku )
Ford
Nihat O. öncelikle aracın bu kadar performansının yükseleceğini beklemiyordum.. hele ki 2000 devirden sonra , 2. vites , 3. vitrs farketmez pati çekiyor.. 180 i zorla yapıyorken , yazılımdan sonra 30 saniyede 180.. 40. saniyede mi ibrede 210 u okudum yol bitti.. trabzon remaps' ın sahibi Alper Akkoç kardeşim , güler yüzü ve misafirperliği için teşekkür ederim... Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok memnunum, performans arttı. İlgi ve alakadan çok iyi.. tekrar teşekkür ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
Peugeot
aracim artık daha gvüenli ve daha güclü hala geldi bunun yanısıra standart günlük kullanımda baya bi cimrileşti yaklaşik 0.4 litre fark etti Peugeot 3008 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )