Renault Chip Tuning
Muhammet Emin B.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
Araçta gerçekten belirgin canlılık ve güç artışı oldu. Teşekkür ederim herkese
29.07.2018
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
75 hp
200 nm
Chip Tuning Sonrası
75 hp
+ %53
200 nm
+ %30
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Renault Clio model dizel aracınızın ürettiği 75hp / 200nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 115hp / 260nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 40hp / + 60nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Renault Clio Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Renault marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Renault Chip Tuning
Serkan D. mükemmellik böyle birşey heralde 75 hp ve 200 nm olan clio 4 1.5 dci aracımın içinden resmen canavar cıktı dyno test sonucu 105.9 hp ve 267 nm olmuş akçakoca yolunda test ettiğim bir başka veride 5.vites 3000 devir 165 km hız gördüm hantallık bakımından birşey kalmamış yakıt durumumda çeyrek depo 800km deyim daha nekadar gider bilmiyorum depo 50litre alıyor zonguldak ereğli remaps bayiinden yüksel özel arkadaşıma bu sürecte en başından en sonuna kadar sabırla aracım ve benimle ilgilendiği için teşekkür ederim gözünüz arkada kalmasın işinin arkasında duran sağlam bir firmayla çalıştığım için ayrıca mutluyum TÜRKİYE de bu yazılım işinde işinin ehli bir firma varsa buda remapsdır herşey için teşekkürler remaps........... Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
08.09.2017
Renault Chip Tuning
Anlatılmaz yaşanır derler ya işte tamda öyle Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
30.10.2017
Renault Chip Tuning
Gayet memnunum yapılan işlem ve ilgiden. Bir problem yaşamadım şimdiye kadar. Yapılan işlemi öneririm Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
28.07.2018
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Ümit doğan abim ve çalışanlarına çok teşekkür ediyorum başarılarını bizlerle paylaştıkları için kendilerine çok teşekkür ediyorum. Güç Remaps ta saklı araçta değil :) BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Cavit C. Süper bikmistim aracimdan gitmiyo diye süper Teşekkürler Mercedes Vito 109 CDI - 88Hp @145 Hp
23.10.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
yazılım sonrası aracım az yakıp çok performans vermeye başladı . Bu işi türkiyede en iyi ve sağlıklı yapan tek firma. aldıkları parayı sonuna kadar hakkediyorlar 150hp passatım 200 hp oldu aşırı zevkli hale geldi şiddetle tavsiye ederim .ilgilerinden dolayı teşekkür ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Audi
Ali K. Çerçekten süper oldu bu kadarını beklemiyodum teşekkürler Audi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp
18.03.2017 ( Devamını oku )
Seat
Muhammet A. Sakin kullanimda aracimin yakiti şehir içi 1 litre azaldi ve müthiş derecede serilik kazandi Tesekkurler REMAPS Seat Leon 1.4 TSI (CHPA) - 140Hp @170 Hp
10.05.2017 ( Devamını oku )
BMW
Bende geçen sene yaptırmıştım ve çok memnunum şu zamana kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım tekrardan ustamızın ellerine sağlık BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Serkan E. Remaps kayseri Özdemir Bey e çok teşekkür ederim güler yüzlülüğüyle beni ağırladı aracımda DPF arızası vardı kesin çözümle halletti teşekkürler Volkswagen Crafter 2.5 TDi - 163Hp @191 Hp
07.01.2021 ( Devamını oku )
Renault
160 km hız yapamayan araba şimdi 195 km hız yapıyor calışanlar çok saygılı ve işi bilen kişiler memmun kalırsınıZ Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Audi
Remaps firmasini uzun zamandir tanirim. Araclarimin yazilim islerini hep bu firmada yaptirdm. Neredeyse hic sorun yasamadim. Ailecek arabalardan Cok memnun kaldik. Remaps ailesine ve umit dogana Tesekkur ederiz Audi A8 3.0 V6 TDI - 211Hp @320 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın performansından çok memnunum Remaps bu işi biliyorum teşekürtler BMW 3-Serisi 320d - 163Hp @210 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Hamza E. Ben insignia ya caravelleye süper b ye yaptırdım çok memnunum teşekkür ederim Erdem Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
06.06.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Elimize gelmiş ve geçmiş bütün araçlarımızı Remaps uygulamaları ile en güvenilir ve sağlıklı şekilde, en iyi performansı alır hallerine getirdik. Hiç bir zaman da araçlarda bir aksilik veya bir arızayla karşılaşmadık. Ellerinize emeğinize sağlık. Mercedes E / E Coupé 300e - 320Hp @350 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Mercedes
Osman Batur O. Aracımda makul ölçülerde tatmin edici bir şekilde performans artışı oldu.Önemli olan orjinaline uygun olması.Bu yüzden Remaps’ı tercih ettim.Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ve sıkıntı yaşamadım.Tüm Remaps ailesine sonsuz teşekkürler. Mercedes C C 180 (1.8T) - 156Hp @190 Hp
12.12.2022 ( Devamını oku )
Opel
Bu işin top noktası burası !!! Opel Corsa 1.3 CDTI - 75Hp @95 Hp
14.02.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
2018 passat 1.6TDİ 120hp aracımda kalkışta kavrama problemi vardı remaps sayesinde 160hp’ye yükseltildi aracımın kimyası değişti daha bir keyifli hale geldi kavrama problemini ortadan kaldırdı diyebilirim.teşekkürler remaps. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Peugeot
Cok mutluyum...aracım süper ötesi oldu.yakit düştü..teşekkürler remaps Peugeot 3008 1.6 BlueHDI - 120Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok başarılı hiç bir problem yok istediğim tepkimeleri aldım çok teşekkür ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Hyundai
Araç şahlandı diyebilirim. Yakıt yaklaşık 1 lt kadar düştü. Teşekkürler Hyundai i 30 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Kia
Yazılım için 2. Kez Remaps tercihim oldu. Bu sektörde lider diyorum. Ekonomi ve performansı GARANTİLİ hizmet olarak almak isteyenlerin tek adresi. 165ps 380 tork tatmin ediyor. Eco sürüş modunda da tasarruf ederek yüzünüzden gülümseme eksik olmuyor. Teşekkürler REMAPS. Kia Cee'd 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Adem D. Çok teşekkür ediyorum çok memnunum Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Lütfullah A. Yakıt tasarrufu ve performans artışı, bu kadar fark edeceğini düşünmemiştim, umduğumu buldum tabiri caizse, elinize sağlık, çalışmalarınızda başarılar dilerim. Volkswagen Amarok 2.0 TDI Bi Turbo - 180Hp @205 Hp
12.02.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracım 5.20d 177lik şuan stage1 soft yazılımı ile net 210 hp olmuştur hem yakıt hemde güç avantajım olmuştur teşekkür ederim düşünen herkese tavsiye ederim iyi günler BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
23.05.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
G30 520i 170 hep hantal arabam gitti yerine aynı kasa 530i geldi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Audi
Profesyonel hizmet, kurumsal bakış, sıcak diyolog. Teşekkürler Remaps... Audi A4 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp
26.12.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
kusursuz işcilik ve kusursuz performans elinize sağlık Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Volvo
Yaptıkları iş konusunda deneyimli müşteri odaklı düzgün insanlar sahibide çalışanlarda. Yaptıkları uygulamadan çok memnun kaldım. Bundan sonrada ilk tercihim olacaktır. Volvo S80 2.4 D5 - 185Hp @220 Hp
07.01.2020 ( Devamını oku )
BMW
Remaps'e motor yazılımı yaptırdığım 6. Aracım ve hiç bir sorun yaşamadım. Yaşasam da çözüleceğini biliyorum. Bu araç için konuşmam gerekirse aracın özellikle alt devirlerde tüm hantallığı gitti ve iyi şoförler bilir bir arabanın motoru kuvvetli ise araç az tüketir dikkatli kullanımda. Rodajda olan bu araç için şu an Ankara içi ortalamam 9.5 lt. Teşekkürler Ümit Bey. BMW X3 xDrive 20i - 170Hp @280 Hp
25.12.2024 ( Devamını oku )
BMW
G20 yazılımında tek geçerim. İnanılmaz bir performans. Kesinlikle tavsiye ederim. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
BMW
Ellerinize sağlık.Tamamen değişti.240 bg güç alınıyor.Arabayı vampir ısırdı resmen BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
18.05.2018 ( Devamını oku )