Fiat Chip Tuning
Serkan E.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
Ankara remapsta 1.6 multijet doblo aracıma tuning uygulaması yaptık stage 1 saglıklı olarak aracımın cekişi hissedilir derecede arttı gerek çalışanlar gerek mekan beni gerçekten cok memnun etti aracımda yazılım öncesi hafif bir duman vardı yazılım sonrası duman arttı ancak egr saç kaynatıldıktan sonra düzelicek yolumuz düşünce onuda yaptırcak cok iyi davranıyolar garantili faturalı iş yapıyolar piyasada bu işi çok yapan var çok dikkat etmek lazım ben yapılan hizmetten memnuniyetten memnun kaldım tekrar tesekkur ediyorum
08.05.2019
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
105 hp
290 nm
Chip Tuning Sonrası
105 hp
+ %33
290 nm
+ %24
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Fiat Doblo model dizel aracınızın ürettiği 105hp / 290nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 140hp / 360nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 35hp / + 70nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Fiat Doblo Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Fiat marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Fiat Chip Tuning
Böyle olacağını bilsem daha önceden yaptırırdım çok memnunum Fiat Doblo 1.6 Mjet - 105Hp @140 Hp
21.06.2017
Fiat Chip Tuning
Aracımın ayarlarını bilimsel kriterlere göre saatlerce hesaplamalar yaparak ve test ederek yapan işinin uzmanı Ümit Doğan beye çok teşekkür ederim. Fiat Doblo 2.0 Mjet - 135Hp @190 Hp
11.02.2016
Fiat Chip Tuning
Aracın çekişi ve yakıt tüketimi çok daha iyi oldu. Ümit usta bu işin profesörü. Çok teşekkür ediyorum. Daha iyi performans daha düşük yakıt tüketimi isteyen herkese tavsiye ederim. Fiat Doblo 1.3 JTD - 69Hp @85 Hp
02.12.2016
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Farkı hissetmenin tek adresi demekten başka bir yorum yapılamaz.Kesinlikle tavsiye ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Seat
Ferhat A. KESİNLİKLE ON NUMARA ALPER AKKOÇ ABİMİN ELERİNE SAĞLIK REMAPS. TEŞEKKÜRLER ARTIK YAZILIMSIZ LEON SÜRMEM MUHTEŞEM PERFORMANS MUHTEŞEM YAKIT AZLIĞI Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
03.04.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Aracımın lastiklerini değiştirdim çok memnun kaldım teşekkür ederim Citroën C3 / C3 Picasso 1.6 BlueHDI - 75Hp @95 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Opel
Cenk Ç. Çok memnunum elinize sağlık Opel Corsa 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
21.08.2020 ( Devamını oku )
Skoda
Öncelikle ümit abiye çok teşekkür ederim Yakıt ve arabanın çekişi için chip tuning çok güzel birşey Bütün herkese remaps ümit abiyi tasfiye ederim Kesinlikle memnun kalacaklardır Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Ibrahim S. 1.5 aydır kullanıyorum, herhangi bir sıkıntı yok. Performans süper oldu, ki önemli olan yakıttı şehiriçi full klimalı 42 krş yakıyor tavsiye ederim herkese BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
24.07.2017 ( Devamını oku )
Hyundai
Hikmet C. Gayet iyi hizmetten memnun kaldım Hyundai H Serisi H200 2.5 CRDI - 136Hp @170 Hp
21.08.2019 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Hamza C. Kolay gelsin servisin referansiyla remaps ulastim yapilan hizmetten cok memnun kaldim ilk surmeye basladigimdan itibaren farki hissettim yúzde yüz degisim oldu herkeze referans olucam kolay gelsin iyi gunler. Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
13.09.2017 ( Devamını oku )
Opel
Yazılımdan gayet memlunum ve harika ben boyle bir performans hic bir yazılım da almadım herkeze remaps öneriyorum yapan arkadaslara cok tesekkur ediyorum. Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
17.08.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ahmet Ş. Aldığım hizmetten çok memnun kaldım özellikle bayi yetkilisi ÖZDEMİR beyden çok memnun kaldım kendisine teşekkürlerimi sunuyorum yakıt konusunda kara geçtim Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
20.11.2021 ( Devamını oku )
Ford
Deneyim ve tecrübeleri en üst düzeyde. Olmayqcak birşeye olur demiyorlar olabilecek neyse o. Yaklaşımları bir o kadar güven verici. İyi ki bu firmayı tercih etmişim. Remaps ın tüm ekibine tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Ford Ranger 2.2 TDCi - 160Hp @190 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracın hissedilen vites geçişleri ciddi anlamda azaldı. Yokuşlarda 2. Viteste mi kalsam 1. Vitese mi geçsem karmaşası kalmadı. Düzlükte ivmelenmeyi anlatmaya dahi gerek yok yaşamak lazım. Torku hissediyorsunuz! Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Porsche
Son derece ilgili ve bilgililer. Aracın karakteri degisti resmen.. çok memnun kaldım.. şiddetle tavsiye ederim Porsche Macan 3.0 V6 TDI S - 211Hp @310 Hp
19.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
1.6 TDİ polo'ma yaptırdığım yazılım sonrası aracım resmen kimlik değiştirdi :) geçen jant lastik balans ayarı için gittiğim usta teste çıktı. Geldiğinde gülücük ve şaşkınlık içinde; nedir abi bu yaa :) nasıl birşey bu :) ellerinize ve emeğinize sağlık. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
2017 yılında 1.4 tsi golf aracıma remaps yapmıştım, yaklaşık 150 bin km sorunsuz bir şekilde kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Şimdi 1.5 etsi golf aracıma yaptırdım.. Gayet güzel oldu... Volkswagen Golf 2.0 TSI R - 320Hp @380 Hp
03.03.2025 ( Devamını oku )
BMW
Hakan S. Aracımda daha önceden başka bir firmanın yazılımı vardı,sizin yazılım yüklendikten sonra,inanılmaz değişim ve tork eğrisi çıktı ortaya.Tekrardan Teşekür ederim size,emeğinize sağlık... BMW X6 x Drive 35d - 286Hp @340 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba, bugüne kadar araç değil kağnı kullanıyormusum meğerse,aracımın performansından ve yakıt tasarrufundan çok memnunum,aracımla ilgilenirken ayrıca da bizimle olan ilginiz ve alakanızda aşırı derecede takdire şahan,kendimi en yakın dostlarımın arasında hissettirdiğiniz için de çok teşekkür ederim, herkese acele etmesini tavsiye ederim ki,benim gibi geç kaldığınız için pişman olmayın,hoşcakalın.. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 90Hp @150 Hp
13.05.2017 ( Devamını oku )
Audi
Aracım audi q7 3000 cc işlemden sonra aracım hem yakıtta hem çekiş gücünde inanılmaz fark yarattı şu an hergün kullanıyorum ve cebimi üzmüyor performansı çok keyf veriyor aldığım her araca yaptırdım ve hep memnun kaldım bir de inanılmaz ilgili alakalı ve saygılı ekiple çalışıldığı için müşteri memnuniyeti en üst seviyede başarılarının devamını dilerim Audi Q7 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Opel
Her aldığım arabayı götürürüm hepsinde çok memnun kaldım. Zaten olmayacak yada sıkıntılı araçlara yapmıyorlar söylüyorlar. Ümit beyde çalışan arkadaşlarda İlgili işini bilen insan. Teşekkürler Opel Insignia 1.6 T - 170Hp @195 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Araştırarak ve forumlardaki yorumları inceleyerek Remapste karar kıldım. Kurumsal, ilgili ve güvenlik sınırları içinde yazılım uygulayan bir kurum. Aracımın önceki haliyle arasında çok ciddi fark var, kaderi değişti diyebilirim. Ahmet Bey ve Kerem Beye tekrardan çok teşekkür ediyorum.. Mercedes B B180 - 122Hp @175 Hp
22.03.2019 ( Devamını oku )
Isuzu
Aydin K. Uygulama yaptırdığım tüm araçlarımdan çok memnunuz teşekkürler remaps teşekkürler A.AKKOÇ Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Jeep
3.0 grand cherokee var bende ve inanın bir 4 çekerin bu denli süratli olmasının tadını hiç bir arabada yaşamadım .Bundan sonra alacağım her araçta kesinlikle önce size uğrayacağım :)) Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 218Hp @265 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Alfa Romeo
Su ana kadar kendi 2 aracım olmak üzere arkadaslarımın da araclarını yaptırdım toplamda 6 olmuştur hiç bir olumsuzluk yasamadım kesinlikle müşteri memnuniyeti herşeyden önce önplanda tutulan kurumsal bir firma ahmet beyin tecrübesi kerembeyin sempatikligi güleryüzlülüğü yakışıklığı firma yüzü olarak super ve ikisininde pozitif enerji dolu olmasıyla birlikte muhteşem olmuş tebrik ederim iyi ekip iyi işler demek :)))) Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM - 120Hp @145 Hp
16.11.2019 ( Devamını oku )
Peugeot
Şançelik O. Tüm araçlarımızdan çok memnunuz herhangi bir problem ile karşılaşmadık profesyonel bir ekip ve ekipman. Teşekkürler başarılarınızın devamını dileriz. Peugeot 308 1.6 Blue HDi - 120Hp @150 Hp
23.01.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok iyi oldu teşekkürler Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Opel
Ekibin guler yuzlu olmasi ekstra bir performans astraj 95 hp 115 hp olmasi aracin hantalligi ortadan kalkti cok tesekurle remaps. Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Peugeot
Yazılımdan önce belirtmek isterimki hem insan olarak hemde tecrübe olarak doğru yerdesiniz dışarıda bu işi yapan çok yer var ancak burası gibisi yok araca gelince 208 dizel aracıma en uygun yazılımı attı ve aracım üzerindeki ağırlıklardan kurtuldu gibi çok seri bir araç haline geldi tüm ekibinizin ( tabi şeftaliyi de unutmamak gerek) eline emeğine sağlık teşekkürler Peugeot 208 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
01.04.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba, fazlasıyla memnunum herhangi bir sorun da yaşamadım. 150 bin de yaptrdim yazılım uygulamasını şuan 320 bin .TeşekkürleR Saygılar, Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )