Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
102 hp
250 nm
Chip Tuning Sonrası
102 hp
+ %72
250 nm
+ %60
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Volkswagen Transporter/Multivan model dizel aracınızın ürettiği 102hp / 250nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 175hp / 400nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 73hp / + 150nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Volkswagen Transporter/Multivan Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Volkswagen marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Volkswagen Chip Tuning
X6 3.5d araç resmen çıldırdı.... eline sağlık ümit kardeşim... Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
27.04.2016
Volkswagen Chip Tuning
Baha K. ÖNCELİKLE ALPERAUTOGARAGE İLGİ ALKASINDAN VE GÜLER YÜZLÜ PERSONELİNDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUM YAZILIMA SIRA GELİNCE ARACIMIZIN PERFORMANSI İNANILMAZ DERECEDE FARKETTİ YAKITTAN TASARRUFUMUZ VAR HIZ KONUSUNDA MÜKEMMEL GAYET HIZLI VE ESKİSİNE GÖRE GAYET SERİ KALKIŞLARI VAR YOKUŞLARDA ARTIK ARABAMIZ BAYILMIYOR 102 BEYGİR OLAN ARACIMIZ 175 BEYGİRE ÇIKTI VE %35 CİVARI YAKIT TASARRUFUMUZ VAR PETROLLERİN YOLUNU UNUTTUK ALPER AKKOÇ Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
26.02.2018
Volkswagen Chip Tuning
Tarkan K. Merhabalar Daha önce aynı araçtan 4 tane kullandım ama hiç zevk alamadım ama şimdiki aracımı kullandıkça zevk alıyorum çok fark etti herkese tavsiye ederim yaklaşık %50 fark oldu gönül rahatlığıyla yüklete bilirsiniz araçlarınıza Remaps sa Teşekkürler elleri dert görmesin Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
27.03.2018
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
İşlem öncesi araç değerlerini kontrol edip sağlıklı bir verim alınması için araç değerlerinin kontrol edilmesi ve sonrasında ilgi alaka ve aracımdaki çok bariz performans artışı beni mutlu etti.Ümit abi ve ekibine teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Fiat
Çivicioğlu M. Devamlı yanan arıza lambasından kurtulduk çok şükür elinize sağlık. Fiat Doblo 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
18.02.2019 ( Devamını oku )
Fiat
Gayet başarılı. Üst devirlerde özellikle araç yavaşlamadan yola devam ediyor. Her daim ivmelenmesini koruyor. Fiat Bravo 1.6 JTDm - 120Hp @150 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
Ford
Ahmet K. Şimdiye kadar yaptirmadigim günlerin pişmanlığını yaşıyorum. Resmen satmayı düşündüğüm araçtan keyif almaya başladım Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
27.02.2018 ( Devamını oku )
Toyota
Habbaş F. Belirgin şekilde hissedilen güç artışı, çekiş artışı, daha düşük devirlerde gelen yüksek tork, sakin kullanımda %15'ten fazla yakıt tasarrufu, bütün bunlarin yanında daha rahat ve daha fazla vites yükseltme isteyen bir motor, daha lezzetli bir sürüş keyfi. Tek dezavantaj biraz artan motor sesi. Elinize sağlık remaps ekibi. Toyota Avensis 1.6 D-4D - 112Hp @150 Hp
06.05.2019 ( Devamını oku )
Renault
Anlatılmaz yaşanır derler ya işte tamda öyle Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
30.10.2017 ( Devamını oku )
Ford
Fesih A. İlk defa yazılım attırdım şu an için aracım dan memnunum herhangi bir sorunla karşılaşmadım ama çok yeni daha inşallah ileriki zamanlarda bişey olurmu bilmem umarım hiç sorun çıkmaz Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
26.09.2019 ( Devamını oku )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Devamını oku )
BMW
Alper A. Kalitenin adresi ümit doğan.. BMW X5 3.0d - 218Hp @260 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
yazılım yapılalı 1 yıl oldu ama hiçbir sıkıntı yaşamadım...1600 motorlu 520i sahibiyim ama verdiği haz ve performans 3000 motor düzeyinde...tavsiye ederim... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Opel
Oluye can vermek boyle bir sey olsa gerek:)) ELAZİGDAN selamlar eline saglik umit dogan Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
22.03.2017 ( Devamını oku )
Jeep
son derece pürüzsüz bir performans artışı hissettik, emeği geçen arkadaşlara teşekkür ederim, aldıkları paranın hakkını verdikleri için... Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 241Hp @280 Hp
18.02.2017 ( Devamını oku )
BMW
Yaptırmadan önce bi önyargım vardı f30 motorunun sıcak çalısmasından dolayı ama bütün bu önyargımı remaps kırdı içiniz rahat bi şekilde yaptırabilirsiniz 3.16i aracım alt devirleri hızlanmada sorun yaşadığım için yaptırdım ve şuan 170ps olan f30 geçicek duruma geldi çok daha az gaza basarak araba daha rahat bi şekilde ilerliyor çok memnum kaldım teşekkürler remaps BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Seat
Oğuzhan T. Yapılan işlemden,ve müşteri ile olan diyalogdan memnunum. Teşekkürler Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @155 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Isuzu
8-10 aracımı Remaps'ladık. O kadar memnunum. Çok cüzzi bi maliyete yepyeni bi araç sahibi oluyosun. Ne kadar israr etsende aracı kıracak yükleme yapilmıyor. Optimum Remaps senelerce yetiyor. Teşekkürler Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Peugeot
Tek kelimeyle "süper" . Bir işi ehline vermek gerekir derler ya kesinlikle doğru. Herşeyden once yapan ekip guven veriyor. Anliyorsunuz ki hic bir sekilde sikinti yaşamayacağim ve yasarsamda garanti altındayim. Dolayisiyla verdiginiz her kurusa deger. Performansdan bahsetmiyorum bile. 508 sahipleri icin kesinlikle tavsiye ederim. Vites gecislerindeki kararsizlik ortadan kalkiyor. Dusuk hizlardaki hantallik yok oluyor. Yakit konusunda sunu belirtmek lazim . Ilk gunlerde yakit tasarrufu mumkun degil cunku arac öyle guzel performans sergiliyor ki ister istemez basiyorsunuz gaza. Oyle oluncada yakiyor tabi ancak sonrasinda alisinca yakiti biraz daha dusuyor %5 10 gibi. Tesekkurler Remaps Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp
03.03.2018 ( Devamını oku )
Subaru
Xfrmalarda yazılım yaptırdım ama arac daha kötü oldu süreklı arıza lanbaları yakmaya başladı sorunuda bi türlü bulamadılar.remaps la tanışanakadar hepsine teşekkur ederim ilgi alakaları icin aracı sankı yeni almışımgibi oldu ne arıza lanbası nede partükül egr hatası aldım tüm sorunları halletdiler + 3yıl garanti Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Mert K. Arabama Yapılan Yazılımdan Oldukça Memnunum Şuana Kadar Hiçbir Sorun Yaşamadım Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Ford
Arac rahatladı. Tıkanma yok. Çok memnunum. Kesinlikle tavsiye ederim. Yakıt düştü. Edblue koyma bitti. Ford Transit 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Renault
Çok teşekkür ediyorum 10 numara sistem aracım az yakıyor hemde çok hızlı oldu Renault Talisman 1.5 DCi - 110Hp @135 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Opel
Astra j 1.3 kullanıcısı olarak şiddetle tavsiye ediyorum remaps ailesine teşekkürler Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Cok kaliteli bir firma.Ahmet bey istanbul remaps a tesekurker Mercedes E / E Coupé 200 - 184Hp @250 Hp
29.09.2019 ( Devamını oku )
Audi
Kürşat U. Arabamı zaten seviyordum şimdi çok daha sevmeye başladım ilgi alaka ve kalite en üst seviyede herşey için teşekkürler Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
12.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Gerçek kaliteli hizmeti aldığım için memnunum Ümit bey ve ekibi hem yetkin hem deneyimli… 530i xdrive BMW 5-Serisi 530i - 252Hp @315 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Skoda
Ümit Doğan abimin tavsiyelerine uydum. Çok memnunum ve diğer araçlarımı da getirmeyi düşünüyorum. Ellerinize sağlık Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
21.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Hüseyin Berat G. Öncelikle ALPER AKKOÇ’a teşekürlerimi sunuyorum çok memnun kaldım şidetle öneriyorum benden tam puan BMW 3-Serisi 325d - 211Hp @270 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Ümit bey ve ekip arkadaşlarının ilgisi mükemmel işlerinde çok profesyoneller her sorununuzun cevabını alıyorsunuz. Aracınızı ümit beye tek bir soru işareti olamadan teslim edebilirsiniz c200d aracımı uygulama sonrası çok farklı bi noktaya ulaştı. Hepsine çok teşekkür ediyorum. Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 136Hp @160 Hp
15.01.2024 ( Devamını oku )
Opel
Ümit beyi tanıdığıma gerçekten çok seviniyorum gayet mütevazi bir insan işi konusunda son derece hassas ve ilgili piyasada bulunan yazılımcılarla alakası olmayan biri aracıma uygulattırrdığım yazılım sayesinde aracımın gerçekten karekteri değişti yakıt performans süper oldu başarılarının devamını diliyorum. Opel Insignia 2.0 CDTI - 110Hp @190 Hp
06.12.2022 ( Devamını oku )
Audi
Merhaba, öncelikle esnaflık ve işletmeciliklerinden dolayı minnettarım. Kuruluşundan bu güne kadar kendi araçlarıma, eş dost araçlarına ve şimdi müşterilerimin araçlarına uygulamalar yaptırıyorum en ufak sorun yaşamadık. Araçlar güvende, sürücüler mutlu.. Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına teşekkür eder, başarılarının devamını dilerim. Audi A6 3.0 V6 TDi - 272Hp @320 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Ford
Fazla söze gerek yok kalite & USTALIK konuşuyor Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )