Seat Chip Tuning
Murat B.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
seat ateca 1,6 tdi aracımı 0 km.iken yazılımı yaptırdım,Ümit bey ve ekibi son derece tecrübeli bir ekip,kendilerine çok teşekkür ediyorum,bu işi en iyi yapan firma Remaps,başka bir yere asla gitmeyin
06.01.2020
Yazılım Uygulanan Seat
Marka Araçlar Tüm Referanslar
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
115 hp
250 nm
Chip Tuning Sonrası
115 hp
+ %26
250 nm
+ %24
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Seat Ateca model dizel aracınızın ürettiği 115hp / 250nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 145hp / 310nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 30hp / + 60nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Seat Ateca Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Seat marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Seat Chip Tuning
Seat Ateca 1.6 TDİ aracımı 0 km iken yazılımı yaptırdım. Ümit bey ve ekibi son derece tecrübeli bir ekip, kendilerine çok teşekkür ediyorum, bu işi en iyi yapan firma Remaps, başka bir yere asla gitmeyin. Seat Ateca 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
31.03.2020
Seat Chip Tuning
Aracıma Yazilim yaptırdıktan sonra Performansı muhteşem oldu. Gerçekten cok teşekkür ederim . Ayrıca ilgi ve alakaniz gerçekten muhteşemdi . Her sey icin teşekkürler Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
22.06.2015
Seat Chip Tuning
Öncelikle Ümit abi'ye teşekkür ederim yaptığı işlemde verdiği güven hassasiyet ve özen ile müşteri memnuniyeti ön plandadır ve aracımda işlemden sonra aldığım performans ciddi derecede değişmiştir ve benim araç olarak yazılım yaptırdığım ikinci aracımdır gayet memnun kaldım kendilerine yeniden teşekkür ederim güvenle yaptıra bilirsiniz... Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
23.05.2016
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Ümit Dogan (remaps) varsa hiç düşünmeden aracımı onlara teslim ederim. Bmw 530d aracimdan aldigim güce inanamazsiniz hiç çekinmeden kafanizda sorun yaşamayacagiz yer REMAPS... TESEKKÜR EDERIM ÜMİT DOGAN BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @270 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Audi
2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalar Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Aracın resmen kaderi değişiyor. İnanılmaz keyifli oluyor. Diğer firmalar gibi 3 liralık yazılım paketini kopyala yapıştır yapmıyorlar. Her aracın kondüsyonuna göre, stabil bir şekilde yazılım uyguluyorlar. Müşteri ilişkilerinde de çok iyiler. Tavsiye ederim. ( Not : Buradaki yorumları okurken "Kendileri mi yazıyorlar acaba ?" diye düşünüyordum. Şu an ise aracıma yazılım yaptırıp buraya yorum yazıyor olmam, yorumların hepsinin gerçekçiliğini ortaya koyuyor ) BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
25.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Çok başarılı teşekkür ediyoruz beklediğimden çok daha iyi oldu BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
05.09.2017 ( Devamını oku )
BMW
İlgi, alaka, bilgi, müşteri memnuniyeti son derece başarılı. Gözünüzü kapatıp güvenebilirsiniz. BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok memnun kaldım aracım daha az yakıt harcıyor ve düşük devirlerde daha çabuk toparlıyor. Benimle ilgilenen Yusuf kardeşimede teşekkür ederim gayet ilgili davrandığı için. Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
Renault
İlk başka çekinerek gittim arkadaşlar gerçekten işinin ehli ilgili çok memnunum başka bir aracın daha var en kısa zamanda onu da götüreceğim teşekkür ederim emeği geçen herkese Renault Talisman 1.6 DCi - 130Hp @160 Hp
23.03.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tavsiye üzerine gittim. Kısa zamanda işlem yapıldı orjinal yazılıma göre performans çok farklı ben memnun kaldım kendilerine teşekkür ederim Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
08.12.2022 ( Devamını oku )
Audi
Aracın performansında hatrı sayılır bir değişim oldu ... Audi A4 2.0 TDI - 143Hp @185 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı . Arkası rahat durmuyor artık :)) BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Osman Y. Arabamın hem arızası çözüldü hem performansı arttı +35 beygirle arabanın dünyası değişti. Teşekkürler Remaps Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
Seat
Oğuzhan T. Yapılan işlemden,ve müşteri ile olan diyalogdan memnunum. Teşekkürler Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @155 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arkadaşlar aracınıza uygulamayı yapdırmadan önce düşünüyosanız hiç düşünmeyin ümit doğan bu işin vakkosudur gönül rahatlığı ile aracınızı teslim edebileceğiniz bir yer emin olun ki aracınızı sizden daha çok düşünen ve sakınacak olan firmadır remaps Volkswagen Arteon 2.0 TDI - 190Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
O güzel galeriden içeri hız tutkusu ve zevk için giriyorsunuz. Hız derken “hızlanma” diye düzelteyim. Çıkarken çok büyük bir yakıt ekonomisi sağladığını sadece zevk için gelen müşterilerin olduğuna şaşırıp çıkıyorsunuz. Hemen yaptırın tavsiyesi diye yazmıyorum ana kesinlikle gidip bilgi alın. İçerdeki ilgi alaka ve güleryüzü saymıyorum bile. Volkswagen Touareg 3.0 TDi - 245Hp @295 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Coşkun T. Süper bi olay pişmanlık duymayacağınız çaptan ne desem az deneyen memnun Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
03.01.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sorunsuz, sağlıklı ve son derece keyifli sürüş deneyimi için çok teşekkür ederim. 2012 yılından beri bütün arabalarımın yazılım işlerini güvenerek yaptırıyorum. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
15.11.2021 ( Devamını oku )
Audi
Artık daha hızıyız, profosyonel uygulama ve dosthane yaklaşımlar için teşekkürler Remaps.. Yeriniz fevkalede güzel olmuş ayrıca... Audi A5 3.0 TDi - 240Hp @310 Hp
24.05.2017 ( Devamını oku )
Hyundai
Arabanın bu kadar değişeceğini tahmin etmiyordum. Arkadaşların eline sağlık, Allah emeğinizin karşılığını nasip eder inşallah. Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI VGT - 125Hp @153 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
Volvo
Mustafa Ugur T. Merhaba. 2011 model volvo s60 2.0 203 ps aracıma remaps tarafından yapılan yazılım ile aracım bambaşka bir araç oldu.İnanılmaz atak ve alt devirlerdeki yüksek torkla sürüş keyfi benzersiz oldu. Koray TALİN beyin konuya hakimiyeti, sorduğumuz sorulara yaklaşım ve cevapları ile gün sonunda mükemmel bir hizmet aldığımı hissettim. Remapsı herkese tavsiye ederim. Teşekkürler REMAPSI... Volvo S60 2.0 T - 203Hp @270 Hp
19.04.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Süper Hizmet Teşekkürler Remaps Mercedes S S 320 CDI - 235Hp @260 Hp
12.09.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Araştırmalarımdan sonra remaps te karar kıldım verdigim karadan dolayı kendimi muhteşem uyguladan dolayı ümit kardeşimi kutluyorum Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Audi
Bu konuda tam profösyönel arkadaşlar onlara teşekkür ediyorum bana arabadan zevk alma hissini tattırdılar gönül rahatlıgıyla herkese tavsiye ederim Audi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp
12.02.2016 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Orhan S. Aracım sorunsuz oldu Zonguldak remaps ve yüksel kardesime teşekür ederim. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
14.02.2019 ( Devamını oku )
Opel
Yazılım işlemi sonrası araba son derece rahat ve performanslı. Çalışanların ilgi alakası oldukça fazla. Ümit bey e teşekkürler. yapılan işin arkasında durmaları güven veriyor. Opel Insignia 2.0 CDTI - 160Hp @200 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Renault
Remaps maslağa ilgisi için teşekkür ederim. Yakıt tüketimi konusunda net bir tasarruf yok fakat böyle bi güç artışı beklemiyordum. İnanılmaz! Renault G.scenic 1,5 dci 110 HP den 130 HP ye çıktı. Hızlanma müthiş. Teşekkürler. Renault Scenic 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
24.01.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ahmet Ş. Aldığım hizmetten çok memnun kaldım özellikle bayi yetkilisi ÖZDEMİR beyden çok memnun kaldım kendisine teşekkürlerimi sunuyorum yakıt konusunda kara geçtim Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
20.11.2021 ( Devamını oku )
Renault
Almıs oldugum hızmet ve guler yuz ılgılerı ıcın cok tesekkur ederım aracıma yapılan ıslem den cok ama cok memlunum profosyonel calısmalarından dolayı cok tesekkur ederım cok guzel oldu aracım tavsıye ederım aracınızı gozunuz kapalı teslım edebılırsınız ahmet bey ve kerem beye tok tesekkur ederım Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Ford
Süper bir uygulama bi araç canavarlasirmi 1de zor kalkış yapan araç rampada 2de kalkış yaparmi die sormayin vallahi kalkıyor umit beye teşekkürler iyiki bu konuda profesyonel birisi olup bana yardımcı olmuşsss Ford Transit Connect 1.5 TDCi - 75Hp @95 Hp
13.09.2017 ( Devamını oku )
BMW
Sinan G. Merhaba, aracım 5.20İ 2014 F10 kasa. Yaklaşık 3 ay önce farklı bir yerde aracıma Stage1 yazılım yüklettim. Güya yükletmişim. Değişen hiç bir şey olmadı. Araçta güç kaybı var dendi, bugün git yarın gel,yok yerler ıslak dyno ya sokamayız, yok yurt dışındayım o bu şu derken arabadan soğuma noktasına geldim. Sonrasında daha önce fiyatını yüksek bulduğum ;) Remaps ile iletişime geçerek durumu anlattım. Sağolsun Ataşehir Samet beni dükkanına davet ederek sorunu çözebileceğini iletti. Sonrasında sorunun bujilerden kaynaklandığını tespit ettiler. Ayrıca Stage1 yazılım yüklendi. Sonuç mu? sonuç mükemmel. Araba nefes almaya başladı turbosu doğru çalışmaya ve içindeki o gücü resmen kükremeye başladı. Başta Samet ve Firma Sahibi Ümit’e çok teşekkür ederim. Gerçekten gönül rahatlığıyla aracınızı emanet edebilirsiniz. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Ford
Ford connect 90 lık gayet memnunum teşekkürler. Ford Transit Connect 1.8 TDCi - 90Hp @115 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )