Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
174 hp
400 nm
Chip Tuning Sonrası
174 hp
+ %17
400 nm
+ %20
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Volkswagen Touareg model dizel aracınızın ürettiği 174hp / 400nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 204hp / 480nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 30hp / + 80nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Volkswagen Touareg Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Volkswagen marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Volkswagen Chip Tuning
Merhaba, 2005 model touareg 2.5 tdi aracımı aldığıma çok pişman olmuştum , performansı, yakıt değerleri beni ziyadesiyle üzmüştü. Remaps te yaptırdığım uygulamadan sonra aracımı tanıyamadım performansı mükemmel oldu vites değişimleri çok seri oldu ve yakıt değerleri %20 oranında düştü, teşekkür ederim Remaps Ümit Doğan , ellerine sağlık Volkswagen Touareg 2.5 TDi R5 - 174Hp @204 Hp
31.03.2020
Volkswagen Chip Tuning
İlkay O. Beklediğimden de iyi sonuç aldım sizlere tesekkur ederim ayrıca ilgi ve alakanizdan dolayıda ayrıca tesekkur ederim Volkswagen Touareg 2.5 TDi R5 - 174Hp @204 Hp
09.11.2020
Volkswagen Chip Tuning
Öncelikle remaps ailesine ilgi ve alakasından çok memnun olduğumu belirtmek isterim aracın performansına gelince inanın gayet isabetli bir karar vermişim Volkswagen Touareg 2.5 TDi R5 - 163Hp @204 Hp
09.11.2020
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Ümit abi gördüğüm en efendi ve dürüst esnaf. Birşey olmayacaksa olur deyip milleti asla kandırmıyor. Arabanın kapasitesi ne ise ona göre işini en iyi şekilde yapıyor. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Başarılarınızın devamını dilerim kesinlikle profesyonel Volkswagen Arteon 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Ümit doğan bey e çok teşekkür ediyorum gönül rahatlığıyla herkese önerebileceğim bir firma BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Citroën
Kimsenin çözemediği aracımda ilgili sorunu ,30 dk da çözen Ümit kardeşimizi ve personelini kutluyorum... Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
6 senede 6 aracıma chip tuning yaptırdım, çok çok memnunum, çok teşekkür ederim her şey için. Volkswagen Crafter 2.0 TDI - 140Hp @175 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Farklı bir yazılım firmasında daha önce yazılım yaptırdım belli bir süre sonra sorunlar çıkmaya başladı daha sonra ümit bey ile temasa geçtim saolsun aracıma uygun yazılımı yaparak sorunsuz binmeye başladım çok teşekkür ederim . BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Landrover
Aracımın yokuşta çekişi ve hızlanması gayet iyi duruma geldi. Düşük vites de gaza bastığımda araç gayet güzel toparlıyor kendini. İvmelenme gayet iyi. Taahhüt edilen her şey gerçekleşti diyebilirim. İşlem sırasında ilgilenen personel gayet misafirperverdiler. Remaps Ailesi ve Ümit Bey’e teşekkür ediyorum. Landrover Freelander 2.0 TD4 - 112Hp @140 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Alfa Romeo
Firma zaten sektörün en iyisi, personel çok ilgili. Kesinlikle tavsiye ederim. Arabamın çekişi ivmesi muhteşem, hızlanmasında çok fark var. Sakin kullanımda da 1 litreye yakın tasarruf ediyorum. Alfa Romeo 159 1.9Jtd - 136Hp @180 Hp
28.09.2019 ( Devamını oku )
Ferrari
Tüm araçlarımda olduğu gibi sonuç mükemmel. Ferrari F430 4.3 V8 - 490Hp @517 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Citroën
Aracın performansı artarken yakıtın azalması mükemmel. Aynı yakıt tüketimi bile olsa verdiği keyif çok güzel. Her kuruşuna değer. Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
27.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Gökçe M. Öncelikle Bursa şubesi Salih beye ilgi ve bilgilerinden dolayı teşekkür ederim. Performansından ötürü satmayı düşündüğüm aracımı şuan keyifle kullanıyorum. Yakıtta bilinçli kullanımda 1 litreye yakın düşüş oluyor kısaca aklında soru işareti olanlar bu arkadaşlardan profesyonel destek alsınlar ve yazılımın her türlü arkasındalar. Herkese tavsiye ediyorum teşekkür ederim BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Audi
Kimse sakına sakın p*******na gitmesin bende memnun kaldım tşk ederim samet kardeşiminde ilgisine tşk ederim Audi A4 2.0 TDI - 143Hp @185 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Devamını oku )
Nissan
Mustafa E. Yüksel ustama ilgi ve alakasindan dolayı çok teşekkür ederim. Aracında inanılmaz derece çekiş farkını hissettim.ayrica yakıt tüketimi 5.3 lt kadar düştü. Teşekkür ederim. Nissan Juke 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
01.12.2017 ( Devamını oku )
Audi
Kemal G. Aracın ara hızlanmaları ve çekişi hissedilir şekilde değişti. Şu ana kadar sorunsuz kullandım. Herhangi bir duman atma da olmadı. Fabrikadan çıkan her araca yapılması gereken bir işlem. Remaps a çok teşekkürler. İlgi alaka müşteri memnuniyeti 10 üzerinden 10. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp
28.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracim cok guzel keyifli tam istedigim sekilde oldu. Umit abinin ve ekibinin eline saglik. Tesekkurler Volkswagen Arteon 2.0 TDI Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Gösterilen ilgi,verilen bilgi ve yapılan hizmetten çok memnun kaldım.Ümit Doğan kardeşimin ellerine sağlık aracım kendine geldi diyebilirim. Herkese tavsiye ediyorum. BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
29.06.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mehmet T. Yakıtta etkisi çok bariz belli oldu motor konusunda gerçekten farkını hissettiriyor teşekküler. Volkswagen Golf 1.4 TSi - 122Hp @145 Hp
14.02.2020 ( Devamını oku )
BMW
5.30 oldu desem yeridir. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Oğuzhan A. 1.6 dizel kıvamına geldi:) Yakıt tüketimi sakin kullanımda fabrika verilerini yakalayabiliyorum. Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Ford
Ahmet K. Şimdiye kadar yaptirmadigim günlerin pişmanlığını yaşıyorum. Resmen satmayı düşündüğüm araçtan keyif almaya başladım Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
27.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba, 2005 model touareg 2.5 tdi aracımı aldığıma çok pişman olmuştum , performansı, yakıt değerleri beni ziyadesiyle üzmüştü. Remaps te yaptırdığım uygulamadan sonra aracımı tanıyamadım performansı mükemmel oldu vites değişimleri çok seri oldu ve yakıt değerleri %20 oranında düştü, teşekkür ederim Remaps Ümit Doğan , ellerine sağlık Volkswagen Touareg 2.5 TDi R5 - 174Hp @204 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
Audi
Şiddetle tavsiye ederim arkadaşlar Bn yıllardır remaps la çalışıyorum 10 larca araç yazdırdım hiç bir problem yaşamaksızın 100bin km yi rahatlıkla devirdim ve kendim motor ustasıyım sonuçlardan oldukça memnunum Audi A4 2.0 TDi - 143Hp @185 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Volvo
Volvo S60 T4 için bu kadar etkili olacağını beklemiyordum. Özellikle ara hızlanmalar ve yokuş performansı çok keyifli bunun yanıda yakıt tüketimim hiç artmadı. Keyifle be hiçbir sıkıntı olmadan kullandım aracımı. Ellerinize sağlık. Bu eski aracımdı bu arada yeni aracımı aldıktan 5 gün sonra onada remaps de yazılım uyguladık bu da çok keyifli oldu. Teşekkürler.... Volvo S60 1.6 T4 - 180Hp @190 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Istanbul remapsta yaptim stage 1 ve 2 cok memnunum. Kerem beye saolsun. Remaps ailesine cok tesekkurler Volkswagen Golf 2.0 TSI - R - 280Hp @380 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
BMW
Fabrikadan 2.0 motorla çıkan araca 150 beygir koyulması gercekten büyük saçmalık. Neden bu aracı aldım diye düşünürken yazılımla +200 hp oldu ve gercekten muhteşem bir fark var BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp
28.06.2018 ( Devamını oku )
Audi
Ümit bey ve İbrahim beye teşekkürler kurumsal ve güven verici bir firma memnun kaldım Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
11.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Korkarak gelmistim tereddutum cok tu lakin hepsi yersiz mis aracim baska bisey sanki canavar oldu normal kullanimda hersey yazilim oncesi ile ayni ama soyle biraz basayim dedigimde muthis bir tork bir patlama hissettiriyor passat ta da ayni motor 160 bg var baska araclarda da ama caddy de 102 ps.. caddy nin 2.0 tdi Motoruna fabrikadan yapilan haksiz 102 ps guc artik gercek beygirinde cercekten tum samimiyetimle tesekkur ederim emeginize saglik Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Audi
AUDI A4 1.8 t aracıma yazılım yaptırdım çok memnun kaldım türkiyenin en iyi işi yapan firma ekip olarak çok iyiler hem aracımdan hemde müsteri ilişkilerinden çok fazla memnun kaldım işlerinin herzaman arkasında duran bir firma tavsiye edilmeyecek bir firma değil herkesin denemesini tavsiye ederim ilgi için teşekkür ederim Audi A4 Cabrio 1.8 T - 163Hp @195 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Seat
Çok memnun olarak kullanıyorum, ilgilenen arkadaşlara öneririm Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )