MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Opel
Ümit Doğan ve ekibi harika bu işin bence tek adresi aracıma olan güvenimi pekiştirdiler herkeze şiddetle tavsiye ederim ben çok memnun kaldım yakıt sarfiyatım düştü herşey mükemmel teşekkürler Remaps ailesi Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Yeni araba alınca gidecegim ilk adres BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
BMW
Merhaba iyi akşamlar her şey için teşekkür ederim aracım performans süper oldu emeği geçen herkese teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
29.11.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın yakıt ve serilik anlamındaki performansı cok iyi, iyiki Ankara’dasınız, tsk ederim Volkswagen Tiguan 1.6 TDI - 115Hp @150 Hp
18.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mustafa B. Teşekkür ediyorum araç gerçekten kanatlanıyor Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
01.09.2019 ( Devamını oku )
Renault
Perfonmasın yanı sıra yakıttaki düşüş gerçekten sevindirici. Ellerinize sağlık çok iyi hizmez Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
Seat
Aracımın performansını katlayarak arttıran Ümit Doğan abimin ellerne sağlık. Peşinden gidemediğim arabaları boyboy ayırmamı sağladığı için teşekkür ediyorum. Güvenli garantili tek chip tunning. Seat Leon 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Erdoğan Ö. Remaps ve Alper Akkoç verdikleri en kaliteli hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyorum. Volkswagen Eos 1.4 TSi - 122Hp @145 Hp
11.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Arkadaşlar F10 5.25d aracıma yazılım yaptık, performansta hissedilir bir artış var, şimdilik hiç bir problem yaşamadım. Özetle ; ellerine sağlık çok başarılı oldu!!! BMW 5-Serisi 525i - (2010-2011) - 218Hp @265 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
Tesekkurler Remaps BMW M5 F10 M5 - 560Hp @680 Hp
14.07.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Süleyman Y. bursa remaps bayinizin ilgi ve alakası iyiydi. aracımın performansından da çok memnunum Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Seat
Çok memnun olarak kullanıyorum, ilgilenen arkadaşlara öneririm Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Merhabalar yazılımdan 2 gün sonra inanamadım bu benim aracım mı dedim BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @270 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
BMW
İbrahim bey e ilgi alakasından dolayı çok teşekkür ederim. Aracım. Resmen kükremeye başladı. Eski hantal halinden eser yok. Bir canavar gibi. Sol şertle istediiğim gibi mükemmel sonuç remaps ailesine çok teşekkür ediyorum BMW X5 x/sDrive 25d - 218Hp @270 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Asıl güç içinde... teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
10.11.2020 ( Devamını oku )
Toyota
Habbaş F. Belirgin şekilde hissedilen güç artışı, çekiş artışı, daha düşük devirlerde gelen yüksek tork, sakin kullanımda %15'ten fazla yakıt tasarrufu, bütün bunlarin yanında daha rahat ve daha fazla vites yükseltme isteyen bir motor, daha lezzetli bir sürüş keyfi. Tek dezavantaj biraz artan motor sesi. Elinize sağlık remaps ekibi. Toyota Avensis 1.6 D-4D - 112Hp @150 Hp
06.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
E92 aracıma Soft yazılım yapıldı ve çok memnunum. Ümit abiyi yıllardır tanırım ve yıllardır arabalarıma yazılım yaptırırım. Kalite BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
2013 jetta 1.6 TDİ aracıma yaptırdım bu 2. aracım, kısacası performans ve tepki konusunda muhteşem yakıt konusunda normal kullanımda hissedilir derecede yakıt düştü. Chip konusunda ümit abinin üstüne tanımam. Sonuç olarak çok memnunum ve kesinlikle tavsiye ederim... Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
BMW
Araba sürekli tahrik hatası veriyordu. Ümit abiye gittim çok kısa sürede sorunu çözdü yazılımı yeniledi bujileri değiştirdi on aydır hiçbir sorun yok. teşekkürler tavsiye ederim. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Araç mükemmel oldu ümit beye teşekkur ederim.cok memnun kaldım eskisinden daha hızlı daha ekonomik Volkswagen Passat 2.0 TDi CR - 136Hp @185 Hp
03.12.2016 ( Devamını oku )
BMW
Sorunsuz bir işlem uygulaması oldu müşteri memnuniyeti işçilik ilgi alaka son derece mükemmel Ümit beye ve ekinine çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.12.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ahmet T. Her şey süper çok teşekkür ederim.aracım asfalta kafa atıyor resmen yakıt tasarrufu ile ilgili revizyon da ilerleryen günlerde belli olacaktır diye umuyorum.erdem bey ve ekibine ayrıca teşekkür ederim Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
Audi
Yapilan islem ve verilen hizmetten son derece memnun kaldim. Remaps ailesine ve Umit beye cok tskler. Ayrica gücü aracinizda hissedin.. Audi Q7 3.0 TDI CR - 218Hp @320 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım 1.4 Tsi CTH Koldu 160hp lik bir Scirocco diğer roccolardan farkı remaps yazlımlı olması Kesinlikle çok memnun kaldım yolda yapılan test verilerine göre yazmaları falan harika bi sistem var. Çok hızlılar işim tam 30 dakika kadar sürdü. Ve insan alışınca stage2 de istemiyor değil yani. Ümit abiye ayrıca güler yüzü ve müşteri memnuniyetine önem verdiği için... Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Alfa Romeo
Alfa romeo 1.4 tb tct. 135 hp aracıma yapılan uygulama sonrası karakteri değişti, gayet keyifli oldu.. 165-170 hp/ 205nm-300nm Alfa Romeo MiTo 1.4 T-Multiair - 135Hp @160 Hp
03.11.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Adını vermeyeceğim bir firmada yazılım yapıldıktan sonra pekde memnun değildim ancak Ümit Doğan aracın orjinaline çevirip sonrada kendi yazılımını atınca aracıma aşık oldum Ümit Doğan benim gözümde bu ülkenin en iyisidir teşekkürler Ümit Doğan Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Gőkhan A. Tek kelimeyle araba roket oldu Koray beyin eline sağlık bol müşteriler Volkswagen Golf 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kamil A. aracım cok güzel oldu cekişi gidişi güclendi teşekürler Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 105Hp @140 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Arac harika oldu yakıt tasarufu ve güç aynı anda ümit beye teşekkürler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
16.08.2017 ( Devamını oku )
BMW
performansından memnun olmadığım 4.18 grancuope aracım henüz 200 km olmadan soluğu ümit'in yanında aldım.şimdi herşey çok güzel araç istediğim performansta. bmw neden bunu bu şekilde piyasaya sürmüyor anlamış değilim.yakıt da 1 lt civarında düşüş var (8,8 lt) teşekkürler remaps.. BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
23.03.2016 ( Devamını oku )