MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Seat
Çok beğendim. Çok ilgililerdi. Aracın performansı çok değişti. Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
13.08.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Öncelikle ilgi ve alakanızdan dolayı çok teşekkür ediyorum.. Aracıma vermiş olduğunuz hizmetten çok memnun kaldım. Ankara istanbul arası 6. Vitesden hiç 5 e çekmeden. 130 km ile ve yakıt tüketimimde ise 1.5 lt gibi bir düşüşle yol aldım.. Ben bukadar sağlıklı bir güç verebileceğini düşünmüyordum.. Ankara Remaps Ümit Doğan kardeşimiz ve ekibine çok teşekkür ediyorum.. Yazılım hayatmış Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp
23.12.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ellerinize sağlık, araç performansı gayet başarılı oldu, hızlanması ve sürüş keyfi mükemmel, 10 yıldır yaptığım gibi, Bir sonraki aracımı da size getireceğim Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bu yapılan 3. aracım ellerinize sağlık.. Allah başarınızı daim eylesin... Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
27.04.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapılan yazılımla araç. Yeniden doğdu inanılmaz fark etti bu kadarını beklemiyordum ama ileride bazı yan etkileri olur mu bilemem kullandıkça göreceğiz, şimdilik harika Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
16.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma yazılım yapıldıktan sonra çekişinde gözle görülür şekilde fark oldu ve yakıt konusunda da çok memnunum.Herkese tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Suzuki
Yakıt tüketimi şehir içi ve şehir dışı hissedilir derecede düştü. Hala bu duruma şaşırıyorum. Tabi seri kullanımda da normal olarak artış söz konusu. Performans şu anda öncekinden çok daha iyi. Arabam kendine geldi resmen. Çok memnunum. Keşke daha önceki arabalarımada yaptırsaydım. Çok şey kaçırmışım. Herkese tavsiye ederim. Remaps’e teşekkürler. Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet - 140Hp @165 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Chrysler
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Arac performansi inanilmaz degisti ve yakitla gozle gorulur bi dusus oldu ben cok memnunum tesekurler Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma Remaps’ta yazılım yapıldıktan sonra sorunsuz bir şekilde performansında artış oldu. Tesekkurler. BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
11.12.2017 ( Devamını oku )
Ford
Fatıh U. Aracımındaki değişimden dolayı çok memnunum hiç bu kadarını tahmin etmiyordum. Öncelikle TRABZON remaps Alper AKKOÇ’a ve REMAPS ailesine teşekkürler. Ford Fiesta 1.5 TDCI - 75Hp @95 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Mehmet C. 67 M **** plakali sprinter aracamiza yapilan hiz limiti iptali isleminden memnun oldugumu belirtir REMAPS sirketine tesekkurlerimi sunarim. Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
26.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yazılım attıktan sonra arabamı bir okadar daha sevdim. Çalışan arkadaşlar gerçekten mükemmel ilgili ve alakalı. Arabaya uygun olanın en ideal ve güvenli olanını yapıyorlar. Her zaman yaptıkları işin arkasındalar. Kendi iş yeriniz gibi güven veriyor. Bir dost edinmiş oluyorsun. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracınıza uygun yazılım için Remaps ailesine güvenebilirsiniz. Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelime ile mükemmel performans.ayrıca ümit bey müşteri memnuniyetine çok önem veren biri.herşey için çok teşekkürler. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
G30 520i 170 hep hantal arabam gitti yerine aynı kasa 530i geldi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
BMW
Öncelikle ümit abiye burdan çok teşekkürlerimi iletmek istiyorum Adam işinin sonuna kadar arkasında ne zaman arasam hiçbir şekilde geri çevirmeden bizleri kabul ediyor Yazılım konusunda çok memnunum ellerine emeğine sağlık bütün ekibin Her şey çok başarılı ve sistemli ilerliyor Kalitenin tek adresi BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
BMW
Arabam adeta başka bir araba gibi oldu. Gaz tepkisi arttı, hem düşük viteslerde hem de yüksek süratlerde çok canlandı. Şu anda çok memnunum... BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Burhan S. Merhaba benim. SiZden 2. Kez yaZılım yaptırmamdır ilki golf arabmaydı şimdi passat aldım ve hemen yaptırsım çünkü inanın çok farkındalık yaratıyor hem perforöans hemse yakıtta ben trabzonda yaşıyorum herkese tavsiye ederim Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
26.08.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma yeniden ısındım. Güç artışı hayli fazla, yakıt tüketimi gözle görülür şekilde azaldı. Herkese tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d (... -> 05/2008) - 163Hp @200 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Renault
Gayet memnunum yapılan işlem ve ilgiden. Bir problem yaşamadım şimdiye kadar. Yapılan işlemi öneririm Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok iyi çok kalite ve yoğun ilgi ve Tecrübe remapsa teşekkürler BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Opel
Öncelikle Sayın, Ümit Doğan beyfendiye sabrı ve yakın ilgisinden dolayı teşekkür ederim. Aynı alanda farklı bir yere yaptırdığım ve hiç memnun olmadığım uygulama sonrası kendisiyle tanıştık iyiki de tanımışım kendisini 2017 crossland x excellence aracımı resmen yeniden programladı Allah razı olsun çok memnun kaldım çekiş çok güzel, yakıt çok güzel, en önemlisi beyfendi ekip arkadaşları ve kendisi çok güzel insan bu kadar güzellikten ve Profesyonel çalışmadan 1. Sınıf iş çıkıyor kesinlikle tavsiye ediyorum. Hiç tereddüt etmeden gönül rahatlığı ile işlemlerinizi yaptırabilirsiniz. Saygı ve sevgilerimle Opel Crossland X 1.6 BlueHDI - 100Hp @130 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
İşlerinin ehli kişiler gerçekten beni büyük masraftan kurtardılar ve arabamda hiç sorun kalmadı ümit ustama ayrıca teşekkür ediyorum Mercedes Vito 111 CDI (1600cc) - 114Hp @140 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Audi
hizmet ve müşteri memnuniyeti adına gayet memnun kaldım,çalışanların ve ümit doğanın yaklaşımı Gayet düZgün ve ilgiliydi.işlem sonun da araç tan almış olduğum performans ve keyif cabası herşey için teşekkürler Audi A6 3.0 V6 TDi - 233Hp @275 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Skoda
Remaps ailesine sonsuz teşekkür ederim aracım ve benimle bu kadar ilgilendikleri için Aracımın performansını üst seviyeye sorunsuz taşıdıkları için hizmet mükemmel :) teşekkürler Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Skoda
Daha önceki aracım Octavia idi mükemmel performans aldım şuan 2021 model Superb aldım alır almaz uygulama yaptırdım çok memnunum hem yakıt tasarrufu hem güç … teşekkürler REMAPS Skoda Superb 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Gece ile gündüz kadar fark var BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
11.01.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )