MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Ford
Süleyman B. Gösterilen ilgiden memnun kaldım ! Aracımda ise yapılan degişikli fiziksel olarak hemen kendini belli etti. Gayet başarılı ve herkese tavsiye ediyorum Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
24.03.2019 ( Devamını oku )
Peugeot
Ümit Beye ve değerli arkadaşlara teşekkür ederim. Emeğe saygı Peugeot 2008 1.5 BlueHDI - 130Hp @160 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
2016 BMW5.20i arabama yazılım yaptıralı 20 gün oldu. Sonucundan çooookkk memnun kaldım. Sanki yeni bir arabam oldu. Artık araba kullanmak daha keyifli, Ümit Doğan ve ekibindeki diğer arkadaşlara teşekkürler ediyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
Audi
Audi A4 2.0 tfsi aracimi yaptirdim cok memnun kaldim. Yaptigi yazilimin arkasinda Umit dogan icin para 2. planda, En onem verdiklleri şey musteri memnuniyeti. Audi A4 2.0 TFSi - 211Hp @275 Hp
24.01.2016 ( Devamını oku )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Devamını oku )
Citroën
Kerem T. Merhabalar, yakıtta pek bi değişim yok ama performans olarak araçım daha iyi konuma geldi. Emeğinize sağlık Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
30.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ethem Ş. Kayseri Özdemir bey siz harikasınız Volkswagen Passat CC / CC 1.4 TSI ACT - 150Hp @170 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Arda U. Aracin performansinda hissedilir bir artis var. Guzel ilgilenildi. Tesekkurler. BMW 4 GC-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Audi
Audi a7 3.0 bi turbo aracımı uçak yaptıkları için çok teşekkürler. İçiniz rahat bir şekilde aracınızı teslim edin ve keyfini yaşayın. İşinin hakkını veriyorlar tşk ahmet by ve ekibine Audi A7 3.0 V6 Bi TDI - 320Hp @360 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Ford
Araç çekişi arttı Kalkış ve hızlanmalar güzel, Araç hızında oncekine gore baya fark var tşk. Ford Tourneo/Courier 1.6 TDCI - 95Hp @120 Hp
07.08.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhabalar, 2012 model 102 bg.Carevelle aracım ümit usta tarafından 175 bg'e yükseltildi sürüş keyfim tarif edilemez .Arabamı bunca sene boşuna kullanmışım dedim.Teşekkürler remaps teşekkürler ümit usta ellerine sağlık. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
25.07.2016 ( Devamını oku )
Ford
COK BASARİLİ TESEKKUR EDERİM REMAPS SA Ford Transit Connect 1.8 TDCi - 90Hp @115 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Renault
Remaps ailesi olarak emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum.Bariz farkı hissediyorsunuz.Araca farklı bir kimlik katan Ümit Doğan ellerine sağlık Renault Latitude 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
3 Bmw , 2 Wolkswagen Beetle , 1 jetta , 1 nissan qashqai Toplamda 7 adet aracımıza değişik zamanlarda uygulattık. Hiç birinde sorun yaşamadık. Mükemmel performans. Bu işin piri Ümit bey . Teşekkürler REMAPS Volkswagen New Beetle 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelime ile mükemmel performans.ayrıca ümit bey müşteri memnuniyetine çok önem veren biri.herşey için çok teşekkürler. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Fiat
Şehiriçinde çok daha rahat ve vites geçişlerinde çok daha akıcı oldu. Şehirdışındaysa o gücü hissetmek çok güzel üstelik yakıt tasarrufu da cabası. Fiat 500X 1.6 MultiJet - 120Hp @155 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Opel
2016 model 1.6cdti opel insignia sahibiyim yazılım ile hem güçlendi hemde yakıtım azaldı Güvenli güç = REMAPS Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
SsangYong
Hasan K. Uygulama öncesi oldukça karamsar ve kararsızdım.Gerek öncesi gerekse uygulama esnasında verdiği bilgiler için Remaps'a teşekkür ederim.1 aydır ayrı bir keyifle aracıma biniyorum.2 tonluk bir canavara daha doğrusu.Tesekkurler remaps SsangYong Kyron 2.0 XDi - 141Hp @170 Hp
11.03.2018 ( Devamını oku )
Audi
AUDI A4 1.8 t aracıma yazılım yaptırdım çok memnun kaldım türkiyenin en iyi işi yapan firma ekip olarak çok iyiler hem aracımdan hemde müsteri ilişkilerinden çok fazla memnun kaldım işlerinin herzaman arkasında duran bir firma tavsiye edilmeyecek bir firma değil herkesin denemesini tavsiye ederim ilgi için teşekkür ederim Audi A4 Cabrio 1.8 T - 163Hp @195 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Renault
Abdullah Ş. Çok güzel bi uygulama tavsiye ederim herkese Renault Clio 1.5 DCi - 65Hp @85 Hp
19.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Tüm aldığım araçlarımı firmanızda yazdırdım hem ilgi alakanız hemde yaptığınız işin en iyisi olduğunuz çok belli ellerinize sağlık teşekkür ediyorum remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Ellerınıze saglık en ucuz guc ve az yakıt sıstemı BMW X5 3.0sd - 286Hp @350 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Renault
Aracım Remaps tr de ki yazılımdan sonra yakıt olarak ve performans olarak aşırı haz vermeye başladı kesinlikle tavsiye ediyorum Renault Clio 1.5 DCi - 86Hp @106 Hp
13.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
Okan T. 520i alip 530 ları geçmek için yapılmış bi yazılım resmen BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
05.03.2019 ( Devamını oku )
Ford
Ustalik Konustu Harika Cok Memnunum Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Öncelikle bu yazılımı yapan ümit bey gerçek çok beyfendi bir insan İşçilik dersen on numara iki ayrı araca yaptırdım ikisinde de acayip memnunum. Herkesin emeğine sağlık. Teşekkürler ümit kardeş BMW 5-Serisi 520d (06/2008 -> ...) - 163Hp @210 Hp
20.04.2016 ( Devamını oku )
Chevrolet
Çok memnun kaldım remaps calısanlarına teşekkürler.. Chevrolet Camaro 3.6 V6 - 323Hp @335 Hp
09.01.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
2018 VW Caddy 102hp aracıma yaptırdım. Amacım düşük devirlerde, herhangi bir sıkışma anında aracın ani hızlanmasını sağlamak ve yığılmasını önlemekti. Şu ana kadar çok memnunum. Yakıt tasarrufu konusunda ise olumlu bir katkıyı henüz ölçemedim ama performans gayet iyi. Ellerinize sağlık! Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapılan işten çok memnun oldum, aracımla ilgili tüm şikayetlerim bitti, elinize sağlık... Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Opel
Adem D. Merhabalar, yazılım güncellemesinden genel olarak memnunum performans ciddi oranda arttı diyebilirim araç özellikle yüksek viteslerde kolay kolay bayılmıyor yakıt ortalamam şehir içinde yaklaşık %10 gibi arttı (4,5 olan ortalama 5 lt) fakat performans artışına göre önemsenecek bir durum değil bence, uzun yolda bu fark çok daha azallıyor, problem olarak ilk zamanlar özellikle 5. Viteste 1700-2000 devir aralığında araçta silkeleme problemi yaşadım enjektör temizleyici kullandıktan sonra düzeldi fakat araçlar 10 yaş ve üzeri olduğundan Egr balfini de temizletmek gerekiyor diye düşünüyorum Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )