Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
190 hp
440 nm
Chip Tuning Sonrası
190 hp
+ %39
440 nm
+ %20
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Mercedes Sprinter model dizel aracınızın ürettiği 190hp / 440nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 265hp / 530nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 75hp / + 90nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Mercedes Sprinter Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Mercedes marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Mercedes Chip Tuning
Remaps On Numara Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
23.05.2016
Mercedes Chip Tuning
Muhammet Coşkun Y. Aracıma uygulamayı yaptırdıktan sonra araba bir vites arttı ve performansı mükemmel.Araca gaz basarken gücü hissediyorsun.Yakıtı bile ilk depoda düşüş gösterdi Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
28.06.2017
Mercedes Chip Tuning
Tolga K. Ellerinize saglık Zonguldak Şubesi Bu İşi Gayet İyi Yapıyor Müsteri Memluniyeti çok güzel başarılı bir yazılım Tesekkur Ederim Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
14.12.2017
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Mercedes
Aracımı artık taksi kullanır gibi kullanabiliyorum. Yüksek vitesde yokuşlarda çok hızlı topluyor. Kesinlikle zorlanmıyor. Çok cabuk ve devri yüksekltmek zorunda kalmadan vites büyültebiliyorum. Yüksek hızlara daha düşük devirle ulaşabildiğimden yakıt tasarrufumda oluyor. Mercedes Vito 111 CDI - 109Hp @180 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Landrover
Kalite,güven,garanti gözü kapalı güvenebilirsiniz. Uygulamaya gelince tek kelime ile mükemmel. Müthiş bir tork ve hp performans artışı. Landrover Range Rover 3.0 SDV6 - 306Hp @330 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Audi
Mehmet Muhsin Y. Audi a6 tdi guattro'ya remaps chiptuning uygulaması yaptırdım arac asvaltı kazıma kazıyor:) ayrıca alper akkoç beye gösterdiği ilgi ve titiz calışmadan ötürü teşekkür ediyorum.aldıkları ücretin hakkını gercekten veriyorlar ve en önemlisi yaptıkları işin arkasında duruyorlar,teşekkürler remaps,teşekkürler alper akkoç .kalite gercekten tesadüf değilmiş.. Audi A6 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp
23.10.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Ahmet K. Benim için aracımda remaps uygulamasından önce ve sonra iki ayrı kavram niteliğinde değerlendirecegim şekilde büyük bir değişim farkı oluştu uygulamayı yaptıktan sonra farklı bir araç kullandığım hissi uyandırdi ilgi alaka ve müşteri memnuniyetini ön planda tutarak remaps kalitesini ve memnuniyetini bize sunan REMAPS TRABZON ALPER AKKOÇ beye teşekkür ederim Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Ibrahim A. Mükemmel arkadaş araba yeniden bambaşka bir güce sahip oldu.Araştırmaya gerek yok hemen yaptırmanızı ve bu heyecanı, zevki yaşamanızı tavsiye ederim.Gaza yükleneyim boğulur toparlayamaz böyle bir şey yok araba aniden şahlanıyor.TEŞEKKÜRLER REMAPS!!!!. Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
07.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
2014 model 1.6 i twin turbo 170 bg olan BMW 5.20 i ( F 10 ) aracıma Remaps te chip tuning uygulaması yaptırdım. Uygulama sonrası 265 bg gücüne ulaşan aracımı adeta tanıyamadım. Yakıt gözle görülür oranda düştü. ( Ankara - Konya ) 7.0 lt / 100 km. Daha önce 8,2 lt / 100 km ölçmüştüm. Çok memnunum , teşekkürler Remaps. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Yeni araba alınca gidecegim ilk adres BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
2102 Model Golf Marka Aracıma CHIP TUNING uygulaması yapıldı, Gerçekten inanılmaz performans artışı oldu. Ancak yakıt konusunda istediğin ekonomiyi elde edemedim. Her şeye rağmen .REMAPS ekibine çok teşekkür ediyorum. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
Chevrolet
Samet Y. Aracimi bir daha yeniden sevdim. Gercekten fark edilir bir performans degisimi oldu. Gercekten yapilabilecek en dogru secimdi. Tesekkurler Chevrolet Camaro 2.0 T - 272Hp @310 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Ford
Gayet memnunum ilgi ve alakasindan dolayı ümit beye teşekkür ederim araba performans olarak çok daha iyi oldu Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
18.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Berkin U. Aracımın çekişi arttı ve yakıtında uzun yolda düşüş var gayet memnunum. Herkese tavsiye ediyorum. Bursa Remaps Salih beye ilgi ve bilgilerinden ötürü teşekkür ederim. BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @165 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Ford
Mahmut T. Remapstan önce birkaç yere gittim arızamı çözemediler Remaps hemen halletti sağolun varolun Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Audi
Ümit Bey’e tşk ederim profesyonel mekan profesyonel çalışanlar Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
Seat
seat ateca 1,6 tdi aracımı 0 km.iken yazılımı yaptırdım,Ümit bey ve ekibi son derece tecrübeli bir ekip,kendilerine çok teşekkür ediyorum,bu işi en iyi yapan firma Remaps,başka bir yere asla gitmeyin Seat Ateca 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ahmet Y. 105 beygirlik. 2917 model vw caddy marka aracın.şu an 183 beygir oldu roket gibi kullanıyorum.rwmaps a çok teşekkür ederim artık.yollarin kralı benim iyiki.varsin remaps Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Peugeot
Halim G. Gayet memnunum ve arabamı gidişi çekişi bayagı arttı seri kalkışlar alıyorum kılima yı açınca arabamın devri düşmüyor daha yeni araç alımında da tekrardan sizleri tercih edeceğim alperoto nun ilgisinden ve alakasından dolayı teşekkür ediyorum Peugeot 207 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
BMW
F90 M5 aracıma yazılım uygulaması yapıldı mükemmel performans ve yakıt tüketimi iğleştirildi ümit bey ve profesyonel ekibine çok teşekkür ederim. BMW M5 F90 M5 - 600Hp @680 Hp
25.12.2024 ( Devamını oku )
Ford
Arac rahatladı. Tıkanma yok. Çok memnunum. Kesinlikle tavsiye ederim. Yakıt düştü. Edblue koyma bitti. Ford Transit 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Suzuki
Gayet başarılı olduğunu düşünüyorum. Alt devirlerde toparlama hızlandı Suzuki SX-4 S-Cross 1.6 VVT - 120Hp @134 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Arkadaşlar 1.3 95 olan fiorino aracıma 2 gün önce yaptırdım. Bendeki ilk izlenim arabanın kalkistaki hantallık bitti aracımin farkedilir derecede çekiş yükseldi. 4 ila çıktığım yokuşu 5. Vitesle rahatlıkla çıkıyorum artık. Ve en önemlisi yakıt tüketimi %10 oranında düştü. Bundan sonraki alacağım arabalara kesinlikle yaptırmayı düşünüyorum. Ümit bey ve ekibine teşekkürler. Bence yazılım düşünenler için tek adres REMAPS Fiat Fiorino 1.3 JTD - 95Hp @115 Hp
30.11.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bir arkadaşım vasıtası ile gittim.işini bilen arkadaşlar,istediğim performansa,parça değişimi olmadan ulaştım teşekkür ederim Volkswagen Passat 1.8 TSi - 160Hp @210 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Isuzu
Bispa G. Slm arac cekis yapmıyor du 10 numara oldu remaps sayesinde tesekkur ederim. ....kdz ereğli zonguldak baskent oto yüksel ustanin ellerine sağlık saygilar Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Merhabalar yazılımdan 2 gün sonra inanamadım bu benim aracım mı dedim BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @270 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Nissan
Tavsiye üzerine gittim. İyiki gitmişim tüm arkadaşlarıma tavsiye ediyorum. sıfır araç yaptırma falanlar filan diyenler oldu. Ancak son derece memnunum. Performansı ve gücü arttı. Yakıt tasarrufunda cabası. Araç kullanma keyfime diyecek yok. Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
20.05.2017 ( Devamını oku )
Opel
opel corsa c 1.7 dti aracıma hard yazılım yaptırdım çok memnum kaldım Teşekkürler Remaps Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
08.04.2016 ( Devamını oku )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
2015 mercedes cls ye yazılım yapıldı. Bambaşka süper bir araç oldu. Daha önce 520i ,z4 , 320i,418i ye yaptırdım hepsinde sonuç muhteşem. Şyiki remaps var. İyiki ümit var. Elinize sağlık Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Mini
Aracım çok değişti çok memnun kaldım Mini Cooper 1.5 D - 116Hp @150 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ferhat G. 2015 polo aracıma yüklenen stage 1 yazılımın performansı çok iyi, aracını seven tüm polo sahiplerine öneriyorum, sürüş keyfiniz ciddi anlamda yükseliyor, Bursa Remaps dan İsmail ustanın işlemi detaylı bir şekilde anlatması ve önem arz eden konuları ayrıca belirtmesi profesyonel bir kullanıcı olarak memnuniyetimi bir kat daha arttırdı, emeği geçen herkese teşekkürlerimle.. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
16.01.2018 ( Devamını oku )