MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Ford
Fatıh U. Aracımındaki değişimden dolayı çok memnunum hiç bu kadarını tahmin etmiyordum. Öncelikle TRABZON remaps Alper AKKOÇ’a ve REMAPS ailesine teşekkürler. Ford Fiesta 1.5 TDCI - 75Hp @95 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Cok kaliteli bir firma.Ahmet bey istanbul remaps a tesekurker Mercedes E / E Coupé 200 - 184Hp @250 Hp
29.09.2019 ( Devamını oku )
Seat
Aracıma yaptırmış olduğum yazılımdan çok memnunum çok dengeli sorunsuz bir işlem ilginiz alakanızdan ötürüde ayrıca teşekkürler Seat Leon 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Her zamanki gibi sorunsuz. Kaliteli %100 müşteri memnuniyeti. Eline sağlık.. Volkswagen Tiguan 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
11.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracıma yapılan işlemden sonra inanılmazb bi performans aldım aracımdan sorunsuz yakıt tüketimimde azda olsa düştü herkese tavsiye eferim Volkswagen Tiguan 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Kia
bu işin profesörü uzmanı tek kelimeyle ümit doğan aracıma yapılan yazılımdan son derece memnunum araçtan resmen inesim gelmiyor remaps Kia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Tek kelimeyle mükemmel oldu yine yeni yeniden Mercedes E / E Coupé 300 - 245Hp @295 Hp
11.03.2021 ( Devamını oku )
Audi
Her aracımda remapsde yazılım uygululatıyorum. Her seferinde çok memnun kaldım. Aracı alınca ilk adresim Remaps... Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp
17.10.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Uzun zaman Bmw 3.20 d kullandıktan sonra skoda octavia 1.6 tdi araca geçmek zorunda kaldım. Kendimi boşluğa düşmüş gibi hissettim, taki remaps ile tanışana kadar.aracim yazılım sonrası sorunsuz ve tatminkâr şekilde kullanıyorum. Tavsiye ederim. Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Isuzu
Gökceler B. Aracımızdaz cok memnun kaldık muhteşem bir performans ortaya çıktı. Remapsa ve yüksel ustama ilgisinden dolayı cok tesekkur ederim. Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
23.01.2018 ( Devamını oku )
Ford
Aracım Remaps de ki yazılımdan sonra yakıt olarak ve performans olarak bambaşka bir araba oldu kesinlikle tavsiye ediyorum. Ford Transit Connect 1.5 TDCi - 75Hp @95 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
Audi
Hasan G. İlgi alaka Güler yüzlü Alper Akkoç ve yanında çalışan iş arkadaşlarına çok teşekkür ediyorum.Yazılıma sıra gelince aracımın performansı ve rampa çekişleri müthiş derecede arttı yakıt düşüşü gerçekten inanılmaz aracımı artık keyifle kullanabiliyorum tekrar çok teşekkür ediyorum. Audi A3 / A3 Sedan 1.4 TSi - 122Hp @160 Hp
27.02.2018 ( Devamını oku )
Kia
Performansı yüksek olan bir aracı üst düzey performansa taşıdıkları için ümit doğan ve ekibine teşekkürler Kia Cee'd 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
vw passat aracıma yazılım attırdım verim çok iyi oldu yakıttada düşme oldu memnun kaldım zaten bu işi sadece remaps ümit doğan teşekkürler hayırlı işler dilerim Volkswagen Passat 1.9 TDi - 130Hp @165 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
Jeep
Araç alt devirlerini çok iyi toparladı. Daha erken vites geçişleri sağlandı. Dolayısı ile bir miktar yakıt ekonomisi sağlanmış oldu. Uzun yolda çok yüklüde olsam rampalarda yığılma önlenmiş oldu. Teşekkürler REMAPS Jeep Renegade 1.6 Mjet - 120Hp @145 Hp
21.08.2019 ( Devamını oku )
BMW
Mehmet S. Remaps uygulaması tahmin ettiğim gibi çok olumlu sonuç verdi . 520 i aracım 530 tadında kullanmak çok keyifli . BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
01.04.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
2008 den beri tüm arabalarımı ümit kardeşime teslim ettim. Sonuç hep daha iyi ; mükemmel.Bu iş için yaratılmış. İşini hakkıyla yapan dürüst insan Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 136Hp @160 Hp
19.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Artık alışkanlık yarattı güce sahip olma.. 4 araç götürdüm yazılım artırmak için. Tabi farklı zamanlarda. Merdiven altı işyerleri ve elinde tablet olan sanayi çırakları ile karıştırmayın bayağı profesyonel bir ekip ve mekan.. ellerinize sağlık güç bende alışkanlık yaptı harbiden... artık araç alırken ümit beyi arayıp yazılıma uygunmu değilmi kaç beygir yükselir diye sormadan araç almıyorum.... Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Skoda
Remaps'te 2.ayrı aracımı yaptırdım. Remaps'in Adana'dan müşterisiyim. Ümit beye, çalışma prensibi, iş ahlağı, dürüstlüğü ve şahsı olarak güvenerek müşterisi oldum. Çok da memnunum. Kendisine özel teşekkürlerimi sunuyorum. Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Aracımdan çok memnunum. Daha önce neden yaptırmadım diye düşünmüo deilim. Başarılarınızın devamını dilerim.. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Burhan S. Aracımın performansında işlem sonrası çok keyif alıyorum ani hızlanmalrı Harika olmuş Tork yükselmiş teşekkürler Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
Alfa Romeo
Firma zaten sektörün en iyisi, personel çok ilgili. Kesinlikle tavsiye ederim. Arabamın çekişi ivmesi muhteşem, hızlanmasında çok fark var. Sakin kullanımda da 1 litreye yakın tasarruf ediyorum. Alfa Romeo 159 1.9Jtd - 136Hp @180 Hp
28.09.2019 ( Devamını oku )
Ford
2015 model 63.000 km 3.2 Ford Ranger aracıma yaptırdım ve şu an çok farklı bir makine kullanıyorum. Daha önce yaptırmadığıma gerçekten pişmanım. Teşekkürler Ümit Doğan Ford Ranger 3.2 TDCi - 200Hp @230 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
BMW
Çok başaralı bir performans elde edildi Araç 3.0 cc gibi oldu BMW 5-Serisi 530i - 252Hp @315 Hp
21.12.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Burada yapılan 3. Aracım. Her birinden ayrı ayrı memnun kaldım. Kesinlikle tavsiye ederim. Chiptuning te tartışmasız tek adres. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Performansı çok değişti ve yakıt bir litre civarında düştü gerçekten çok memmunum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @220 Hp
10.06.2016 ( Devamını oku )
Opel
Yaklaşık 1.5 yıl önce yaptırdım ve inanılmaz bir performans farkı var. Teşekkürler Remaps Opel Corsa GSI 1.6T - 150Hp @205 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracımda partikül filtresi arızası vardı. O kadar ki 200 metre gitmeden ikaz lambasını yakıyor ve aracım 80 km.den daha fazla hıza çıkmıyordu. Ankara'da birkaç ustaya götürdüm. Eksozu boşaltmak dahil herşeyi yaptılar. Fakat çare olmadı. Yazılımsal olarakta goturmedigimnusta kalmadı. Çoğu usta! Yapamadığı halde benden işçilik aldi. Remaps yarım saatte çözüm oldu. Uzun zamandır da en ufak bir problem yaşamadım. Gerçek ustalara teşekkür ederim... Peugeot 3008 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Yapılan işlem sonrası aracımın Performansı gözle görülür bir şekilde değişmiştir çok seri bir şekilde hızlanmaktadır çok memnunum Ümit bey ve ekibine teşekkür ederim. Yapılan işlem çok kaliteli ve başarılıdır. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )