MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Chevrolet
Egsozcu C. Anlatılmaz yaşanır :) teşekkürler remaps Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 127Hp @185 Hp
11.12.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Mercedes Cla 180d ‘nin üzerindeki hantallık, uygulama sonrası hissedilir şekilde giderildi. Artık, aracımla daha keyifli sürüş deneyimi yaşıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim ilginiz için teşekkürler. Mercedes CLA 180 CDI - 109Hp @135 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ümit Doğan bu işi iyi biliyor.Yaptığı işlemden son derece memnun kaldım.Chıp Tunıng yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim.Güvenilir bir firma. Volkswagen Passat 1.4 TSi (CTHD) - 160Hp @200 Hp
03.12.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Golf7 tdi dsg aracima yazilim uyguladilar 105hp deb 151hp guce cikti aracim, yakit bariz bir sekilde azaldi ve arac rahatladi. Ancak kimse ilk hafta yakit ekonimisi beklemesin cunku basmadan duramiyorsunuz :) Ozellikler ara hizlanmalarda (5. Vites 80km ile giderken) gaza basinca arabanin koltuga yapistirmasi paha bicilemez. Yalniz ilk gun arabanin bu guce alismask gerekiyor fazla zorlamayin derim ben mekanik aksamlar icin, ertesi gun farki cok net goreceksiniz. Vites gecisleri haric daha 2.000 devire gelemedim, 130km hiza ciktim hala 1.800 de devirdeydi arac. Tesekkur ediyorum. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
18.02.2016 ( Devamını oku )
Seat
Çağrı E. Ümit Doğan bu işin zirvesidir. Önceki aracımı da kendisine emanet etmiştim. Yazılımdan sonrasında da abim gibi bir çok konuda kendisini rahatsız ettim. Bir kez bile geri çevirdiği olmadı. Ayrıca Bursa bayisi Salihe de ilgisi için teşekkür ederim. Şu anki aracımı stg2 ile 215 beygir 430 tork değerine getirdik. Dumansız ve stabil olarak kullanıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. Seat Leon 2.0 TDi (CR) - 170Hp @215 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma Remaps’ta yazılım yapıldıktan sonra sorunsuz bir şekilde performansında artış oldu. Tesekkurler. BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
11.12.2017 ( Devamını oku )
Audi
Bana anlattılar ama ben bu kadar olacağını tahmin etmemiştim ellerine sağlık tavsiye ederim Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
BMW
Araba tek kelimeyle inanılmaz gidiyor ,hiçbir sorun yasamadan kullanıyorum ,teşekkür ederim .. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
24.05.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Selçuk S. 1.2 tsi Dsg polo lounge aracım mükemmel bi değişim yaşadı teşekkürler Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Arızasız problemsiz düşük yakıt Mükemmel bir performans Remaps bu işi en iyi yapan Türkiye’deki tek yer ilgi ve alakasın dan dolayı Ümit bey’e teşekkür ederim Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Ford
Remaps a tsk ederim.aracimin hiç bir kronik sorunu kalmadi.cok memnunum. Ford Transit 2.2 TDCi - 115Hp @170 Hp
21.12.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok başarılı firma iki aracım yapıldı çok memnunum yakıt performans araç kullanım zevkinizi artırıyor Ümit beye teşekkür ederim. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Musa T. Anlatmaya gerek yok maşallah adamlar işinin erbabı 2 otomobilime vede 3 adet tırlarıma yazılım attırdım çok memnun kaldım Allah razı olsun remaps Volkswagen Touareg 3.0 TDi - 225Hp @270 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracim cok guzel keyifli tam istedigim sekilde oldu. Umit abinin ve ekibinin eline saglik. Tesekkurler Volkswagen Arteon 2.0 TDI Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Aracım g30 2017 model di cekişi cok kötüydü yazılım sonrası aracım ucak oldu yakıt ta art madı BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Renault
İşinin ehli ve uygulamanın her adımında bilgi transferi son derece taktire değerdi. Uygulama sonrası beklentimin üzerinde bir performans artışı ile karşılaşmak daha da iyiydi. Emeğinize yüreğinize sağlık. Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
10.07.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Golf R arabamı getirdim stage 1 yaptırmaya, araba tamamen değişti, bütün remaps ailesine çok teşekkür ederim. Volkswagen Golf 2.0 TSI - R - 280Hp @350 Hp
12.02.2017 ( Devamını oku )
Kia
Yazilimdan sonraki aracimin performansindan cok memnunum eski hantalligi kalmadi vites gecisleri hizlanmalar 2000 devir ustunde hissedilir oranda güç kesinlikle herkese tavsiye ederim. Kia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp
21.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
Performans olarak en az 5.30 oldu diyebilirim. Yakıt konusunda sakin kullanımda bir değişiklik göremedim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
18.11.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Hersey mükemmel, Ümit Bey’e teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yazılım yaptırtıkdan sonra aracımın performansından çok memnunnum herhangi bir sıkıntı yaşamadım.tavsiyede ederim herkeze ümit beye teşekkür ederim Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
08.01.2016 ( Devamını oku )
Isuzu
Hüseyin Ş. Zonguldak Ereğli şubesinde aracıma yaptırdığım işlemden çok memnun kaldım. Özellikle şube yetkilisi Yüksel Özel beyin ilgisi çok iyiydi. Türkiye'ye böyle bir firma kazandırdığınız için teşekkür ediyorum. Herkese tavsiye ederim Isuzu D-max / Rodeo 2.5 TD - 163Hp @200 Hp
12.03.2018 ( Devamını oku )
Audi
Bu konuda tam profösyönel arkadaşlar onlara teşekkür ediyorum bana arabadan zevk alma hissini tattırdılar gönül rahatlıgıyla herkese tavsiye ederim Audi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp
12.02.2016 ( Devamını oku )
Opel
Ümit abi ve ekibine ilgilerinden dolayı teşekkür ederim başka adreslerde macera aramaya gerek yok Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
21.01.2024 ( Devamını oku )
Audi
Tum araclarimda oldugu gibi bunda da cok memnunum. Islem sonrasi Kayseri'ye nigde otobanindan donusumde 300 bg lik Panamera ile resmen dalga gectim. Umit Bu isin Zirvesini temsil ediyor. Audi A6 3.0 V6 TDi - 204Hp @270 Hp
11.12.2022 ( Devamını oku )
Isuzu
8-10 aracımı Remaps'ladık. O kadar memnunum. Çok cüzzi bi maliyete yepyeni bi araç sahibi oluyosun. Ne kadar israr etsende aracı kıracak yükleme yapilmıyor. Optimum Remaps senelerce yetiyor. Teşekkürler Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
BMW
Salih Bilal Ç. Tek kelimeyle harika...Anlatılmaz yaşanır. Teşekkürler Remaps BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Hyundai
Cok memnunum performans arttı yakıt dustu tesekkur ediyorum Hyundai Elantra 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Araba gayet güzel oldu. Şu an ied leri vs geride bırakıyor. Gerçekten bambaşka bir araba oldu. Normal kullanımımda yakıtım düştü. Ümit abinin ve diğer arkadaşların ilgisi ve güler yüzü herşeye değer. Arabamın ilk yol testinde ben tamam oldu diye düşünürken arkadaşlar olmadığını söylediler. İileri olmamasına rağmen basınç kaçağının neden olduğunu tespit ettiler. Yırtık olan turbo hortumunu temin etmemde yardımcı oldular ve basınç testiyle başka kaçak olmadığından emin olduktan sonra tekrar teste çıkıp kendileri tamam demeden teslim etmediler aracı. Bazı firmalar gibi yaptık oldu diye göndermemeleri, fatura kesmeleri ve işlemler sonrasında muhattap bulabileceğimi hissettirmeleri herşeye değer. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
30.07.2018 ( Devamını oku )