MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Audi
Aracimi remaps oncesi satmak istiyordum cunku cok fazla yigilma yapiyordu kalkislarda. Remaps sonrasi aracimdan keyif alarak surmeye basladim. Umarim orta ve uzun vadede herhangi bir sorun cikmaz. Audi A5 2.0 CR TDi - 143Hp @185 Hp
26.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remaps a çok teşekkür ederim. Tereddüt edenler zaman kaybetmeyin uygulamadan sonra ne demek istediğimi anlarsınız. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
18.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
BMW 520i F10 aracıma uygulamada bulunduk. Güç olarak mükkemmel alt devirler bile dolu üst devirleri söylemeye gerek bile yok. Yakıt konusunda da sürekli basmazsanız tasarruf edersiniz. Basmazsanız 11 litre basarsanız 14-15 litre ümit beye çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
Nissan
Muhteşem oldu Nissan X-Trail 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Chevrolet
Mustafa B. Çok süper Bi işlem Remaps a çok teşşekkürler adam işinin uzmanı Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Jeep
Hem yakıt sarfiyatım düştü hemde aracın gidişi ciddi ölçüde iyileşti. Tesekkurler Jeep Cherokee 2.8 CRD - 200Hp @235 Hp
18.11.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Cok memunum oldukca basarili Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 224Hp @270 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
5 tane aracimi goturdum x6 3.5d 381hp yaptik bekledigimin ustunde bir performans aldim tesekkurler Umit Dogan. BMW X6 X Drive 35d - 286Hp @340 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı. Ara hızlanma ve gaz pedalındaki yumuşaklık gitti bunların yanında yalıt tüketimi farkedilir düzeyde azaldı. Teşekkürler. Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
08.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
EcoPro modunda 100km de 8.5lt ortalama tüketim varken stage1 sonrası 6.7lt ye düştü buna rağmen sürüş keyfi Comfort moda yükseldi gibi hissettiriyor. artık araba uzun yolda daha keyifli, sollamalar daha güvenli, üstelik de daha az yakıt tüketerek. gayet başarılı buldum. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
26.05.2016 ( Devamını oku )
BMW
Verdiğiniz hizmetten dolayı çok teşekkür ederim BMW 7-Serisi 740D - 320Hp @360 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Skoda
Ümit Doğan abimin tavsiyelerine uydum. Çok memnunum ve diğer araçlarımı da getirmeyi düşünüyorum. Ellerinize sağlık Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
21.03.2018 ( Devamını oku )
Renault
Yaptırım mı, yaptırmıyayım mı bir kararsızlık içindeydim. İyi ki yaptırmışım. Bundan sonra alacağım araçlarda hiç düşünmem. Renault Latitude 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
BMW
Remaps ekibine çok teşekkür ederim, günlük kullanımda hiçbir problem yaşamıyorum ve hem tork hem de motor gücü artışı fazlasıyla etkili oldu, hızlanması 1 saniyeye yakın düştü diyebilirim. Ellerinize sağlık ! BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @260 Hp
20.02.2021 ( Devamını oku )
Citroën
Mert A. Aracıma artık daha büyük bir zevk ile biniyorum teşekkürler remaps Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Audi
Merhaba, öncelikle esnaflık ve işletmeciliklerinden dolayı minnettarım. Kuruluşundan bu güne kadar kendi araçlarıma, eş dost araçlarına ve şimdi müşterilerimin araçlarına uygulamalar yaptırıyorum en ufak sorun yaşamadık. Araçlar güvende, sürücüler mutlu.. Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına teşekkür eder, başarılarının devamını dilerim. Audi A6 3.0 V6 TDi - 272Hp @320 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
yazılım yapılalı 1 yıl oldu ama hiçbir sıkıntı yaşamadım...1600 motorlu 520i sahibiyim ama verdiği haz ve performans 3000 motor düzeyinde...tavsiye ederim... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Ford
Araçtan çok memnunum iyiki sizi tercih atmışım herşey için çok tşk Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Arkadaşlar F10 5.25d aracıma yazılım yaptık, performansta hissedilir bir artış var, şimdilik hiç bir problem yaşamadım. Özetle ; ellerine sağlık çok başarılı oldu!!! BMW 5-Serisi 525i - (2010-2011) - 218Hp @265 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Seat
3.Yaptırdığım Araç ÜMİT DOĞAN FARKI❤️ Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Oğuzhan O. Hem performans olsun, hem yakıt tasarrufu olsun mükemmel. Aracım gerçekten çok rahatladı. İyi ki remaps ı tercih etmişim tekrar teşekkürler Remaps Volkswagen Golf 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arabanin olmasi gereken hali Remaps’li haliymis gibi. Motor sesinde, titresiminde, yumusakliginda hicbir sey degismeden daha guclu, surmesi daha keyifli hale geldi. Tadini cikaracak sekilde surmesem kesin eskisinden daha az da yakar:) Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
26.04.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tek kelimeyle muazzam. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
11.03.2021 ( Devamını oku )
Ford
Hüseyin E. Mükemmel elinize sağlık iyi çalışmalar Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
04.01.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Sabri K. Tek kelimeyle süper... Fiat 500L 1.3 MultiJet - 85Hp @110 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Bilgi ozen tecrube kalite hersey icin tesekkurler guzel uygulama yakit performans ve tasarruf geliyor beraberinde cok basarili her aracimi getiririm mutlaka memnun kaldim BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Fiat
Mehmet Can S. Tavsiye ederim gerçekten fark hissediliyor. Trabzon remaps. Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Skoda
İlk aşamada açıkçası çekimserdim ve kafamda soru işaretleri vardı. Remaps gerekli açıklamaları yaparak beni rahatlattı. Uygulama sonrasımı :) , sonuç mükemmel. Önceden araçda gaza yüklendiğim zaman yığılmalar oluyordu ve araba geç hızlanıyordu. Şimdi ise mükemmel ötesi gücü gerçekten hissediyorsunuz. (Özellikle yokuşlarda) Remaps ‘in tamamen yerli yazılım firması olması ayrıca gurur verici. Bundan sonra stok arabaya binmek yok remaps ile hızlanmaya devam :). Teşekkürler remaps ailesi. Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
20.06.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ertan S. Araca yapılan yazılım işlemden sonra bariz bir farklılık var. Volkswagen Caddy 1.9 TDi - 105Hp @140 Hp
12.01.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Korkarak gelmistim tereddutum cok tu lakin hepsi yersiz mis aracim baska bisey sanki canavar oldu normal kullanimda hersey yazilim oncesi ile ayni ama soyle biraz basayim dedigimde muthis bir tork bir patlama hissettiriyor passat ta da ayni motor 160 bg var baska araclarda da ama caddy de 102 ps.. caddy nin 2.0 tdi Motoruna fabrikadan yapilan haksiz 102 ps guc artik gercek beygirinde cercekten tum samimiyetimle tesekkur ederim emeginize saglik Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )