BMW Chip Tuning
Samet Ç.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
Kurumsallık,profosyonellik,memnuniyet harika tavsiye ederim
19.10.2019
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
211 hp
270 nm
Chip Tuning Sonrası
211 hp
+ %26
270 nm
+ %17
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama

325i N53 218Hp ile aynı motordur, sadece elektronik olarak limitlenmiştir.

Güç Kazanım - Performans Grafiği
BMW marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
BMW Chip Tuning
Gerçekten mükemmel, elinize sağlık, BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
10.07.2015
BMW Chip Tuning
Aracımın performansından çok memnunum Remaps bu işi biliyorum teşekürtler BMW 3-Serisi 320d - 163Hp @210 Hp
11.12.2015
BMW Chip Tuning
Ümit Doğan farkı... BMW 3-Serisi 320d - 163Hp @220 Hp
22.02.2016
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Golf7 tdi dsg aracima yazilim uyguladilar 105hp deb 151hp guce cikti aracim, yakit bariz bir sekilde azaldi ve arac rahatladi. Ancak kimse ilk hafta yakit ekonimisi beklemesin cunku basmadan duramiyorsunuz :) Ozellikler ara hizlanmalarda (5. Vites 80km ile giderken) gaza basinca arabanin koltuga yapistirmasi paha bicilemez. Yalniz ilk gun arabanin bu guce alismask gerekiyor fazla zorlamayin derim ben mekanik aksamlar icin, ertesi gun farki cok net goreceksiniz. Vites gecisleri haric daha 2.000 devire gelemedim, 130km hiza ciktim hala 1.800 de devirdeydi arac. Tesekkur ediyorum. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
18.02.2016 ( Devamını oku )
Fiat
Ali B. Arabam gerçekten çok iyi duruma geldi yakıtım düştü ilgi alaka çok iyi güvenilir bir yer tavsiye ederim Fiat Linea 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
31.03.2019 ( Devamını oku )
Ford
Remaps calisanlarina tesekkurlerimi iletmek istiyorum oncelikle ilgi ve alakalari icin Aracimin sehir ici olsun arazi modu olsun performansi hissedilicek derecede artti gaz pedalinin tepkime suresi minimuma indi YAKİT tasarrufu konusuna hiic dikkat etmedim.Benim aradigim performansi arttirmakti Ellerinize saglik Ford Ranger 2.2 TDCi - 160Hp @190 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Renault
Doğan D. Aracım çook güzel oldu rampalarda felan hissedilir derecede güç artışı anlaşılıyor ümit abiye ve yüksel abiye çok teşekkür ediyorum. Renault Kadjar 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
16.04.2018 ( Devamını oku )
Renault
Çokk iyi elinize sağlık .yakıt 0.7 lt azaldı.performans iyi... Renault Scenic 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
M.akif T. Kısa ve öz 150 ps lik leon kadar kaçıyo nokta Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
18.07.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
İlk aracım, CLA 180D’nin bu kadar tepkisiz bir araba olduğunu bilmiyordum. Yazılım sonrası aracın hantallığından eser yok, sürüş keyfi arttı ve şehir içi sakin kullanımda yakıt tasarrufu sağladı. Hiç değilse mercedese binip bir egea tarafından geçilmeyeceksiniz. Mercedes CLA 180 CDI - 109Hp @135 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım 160dan 200hp ye yükseldi performansı fazlasıyla hissediyorum, ortalama 9.0lt/100km yakıt tüketen aracım su anda 8lt yakıyo, fazlasıyla memnunum yazılımdan, tesekkürler remaps Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @220 Hp
17.05.2017 ( Devamını oku )
BMW
ben çok sık araç değiştiren birisi olarak diğer araçlarda başkaları tarafından yaptırmış olduğum yazılımdan hiç memnun kalmamıştım,Ümit beyide duymuştum işin erbabı olduğunu dolayısı ile iki aşamalı yazılım uygulandı kullanmaktan zevk aldığımdan dolayı satmaktan vazgeçtim bu sayede Ümit bey ve ortağına çok tşk lerimi iletiyorum.(downpipe müthiş oldu,yazılımın üstüne) BMW 5-Serisi 530d - 231Hp @290 Hp
27.04.2016 ( Devamını oku )
BMW
Okan T. 520i alip 530 ları geçmek için yapılmış bi yazılım resmen BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
05.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Elinize saglik daha onc e yaptirdik memnun kaldık şimdi gene yaptırdık gene memnunuz BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
15.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
10 numara 5 yıldız Volkswagen Jetta 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
20.06.2018 ( Devamını oku )
Landrover
Tek kelimeyle Harika. Çok teşekkür ediyorum. Landrover Freelander 2.2 TD4 - 160Hp @185 Hp
19.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Hasan A. Profesyonel işcilik araçdaki performans her turlu fark edilir şekilde elinize emeğinize saglik remaps tesekkurler Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Skoda
İlker Yasin A. Aracın eski hantal halinden eser kalmadı yazılım şart :) Alper abiyede gece 22:00'da bizim için evinden çıkıp geldiğinden dolayı ayrıca teşekkürler. Skoda Superb 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
26.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracıma yapılan işlemden çok memnunum. Remaps ı tercih ettigim için çok memnunum. Ben tavsiye ediyorum Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
15.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Musa T. Anlatmaya gerek yok maşallah adamlar işinin erbabı 2 otomobilime vede 3 adet tırlarıma yazılım attırdım çok memnun kaldım Allah razı olsun remaps Volkswagen Touareg 3.0 TDi - 225Hp @270 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
BMW
Remaps ile uygulama yapılan 3. aracım. Kesinlikle sıkıntısız ve yaptığı işin arkasında duran kurumsal bir firma. BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
G20 yazılımında tek geçerim. İnanılmaz bir performans. Kesinlikle tavsiye ederim. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım değil Remaps yaptırdığım 6. Arabam 3 ay binicek olsam bile ilk yaptığım iş remapsa gelmek aracın motor hacmini büyütüp daha güçlü araç almak için araç alırken 10 binlerle fark öderken aynı vergi diliminde daha az yakıtla daha keyifli bir araca binmek bundan sonraki her aracımada yaptırmaya devam edicem ilgi ve hizmet kusursuz tüm personele ve Ümit beye teşekkürler BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
BMW 520i F10 aracıma uygulamada bulunduk. Güç olarak mükkemmel alt devirler bile dolu üst devirleri söylemeye gerek bile yok. Yakıt konusunda da sürekli basmazsanız tasarruf edersiniz. Basmazsanız 11 litre basarsanız 14-15 litre ümit beye çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
Audi
Uygulanan işlemle sürüş keyfime keyif katıldı... Audi A3 / A3 Sedan 2.0 TFSi - 200Hp @270 Hp
03.01.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Hamza E. Ben insignia ya caravelleye süper b ye yaptırdım çok memnunum teşekkür ederim Erdem Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
06.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Bır tanıdık vasıtasıyla 2015 BMW 520i aracıma yazılım yaptırdım kafamda oluşan Burdur’u soruya makul mantıklı cevaplar aldığım kurumunuzda işlemı gerceklestırdım keyıfle aracımı kullanıyorum ılgı ve alakanıza çok teşekkür ederım BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ali K. Yazılım yapılalı daha 1 hafta oldu.Araç1.2tdi gerçekten inanılmaz bir güç artışı oldu .özellikle düşük devirde şehir içi trafikte sıkıntı yaşatıyordu yazılımdan sonra sorun kalmadı performansında çok yükseldi.yazılım yaptırmayı düşünüp te terettutde kalanlar hic düşünmeden yaptırın. Remaps a teşekkür ler Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
21.11.2017 ( Devamını oku )
Kia
Öncelikle Ümit DOĞAN bey kardeşimin verdiği güven için Rabbim kendisinden razı olsun. İşinin uzmanı , verdiği sözün ve yapılan işlemin her zaman arkasında olması benim için çok önemliydi Ayrıca İbrahim Bey kardeşimi de unutmamak gerekir O'na da çok teşekkürler Yapılan uygulama sonucunda arabamın içinden bir araba daha çıktı Arabamı tutamaz oldum biraz daha cesaretim olsa çok iyi olacak demem şuki arabam çok süper oldu lakin ben de iş yok Kia Cee'd 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Opel
aracıma yapılan yazılımda başta Ümit Bey ve ilgili takım arkadaşlarına çok teşekkür ederim.güç ve tork artışının yanı sıra yakıt tüketimi de azalmıştır.emeğinize sağlık Opel Corsa 1.3 CDTI - 70Hp @100 Hp
11.02.2016 ( Devamını oku )
Mercedes
Mercedes Cla 180d ‘nin üzerindeki hantallık, uygulama sonrası hissedilir şekilde giderildi. Artık, aracımla daha keyifli sürüş deneyimi yaşıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim ilginiz için teşekkürler. Mercedes CLA 180 CDI - 109Hp @135 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Audi
Artık aracımı tanıyamıyorum. 2013 Q3 2.0tdı aracım artık daha güçlü daha agresif. Ahmet abime teşekkür ediyorum. Sıra da fren diskleri ve kaliperler var olmazsa olmaz. Çünkü durmakta zorlanıyorum Audi Q3 2.0 TDI CR - 177Hp @210 Hp
06.01.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Araç rampalarda zorlanıyordu. Gölbaşı rampasında denedim, sanki düz yolda gidermiş gibi hızlandı, 3000 devirde 140 km/saat hızla hiç zorlanmadan çıkabildi. Keşke daha önce yaptırsaydım. Ümit beye çok teşekkür ediyorum Volkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.01.2017 ( Devamını oku )