MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

SsangYong
Murat K. Kalkışlar vites geçişleri ve arabanın gidişi çok iyi oldu teşekkür ediyorum SsangYong Kyron 2.0 XDi - 141Hp @170 Hp
04.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Atalarımız her işi ehline yaptıracaksın demiş. Güleryüz, ikramlar, karşılama herşey 10 numara 5 yıldız. Yazılım bir efsane. Keyifli bir arabam vardı, şimdi herşey daha bir güzelleşti. İlgi alaka için tekrar teşekkür ediyorum Remaps Ailesine. Daha uyguna bulunabilir ama önemli olan kalite ise REMAPS BMW 3-Serisi 320d - 150Hp @190 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Ford
Abidin Kadir K. Aracım motor gücünden dolayı özellikle rampalarda gitmekte çok zorlanıyordu. Yapılan uygulama sonrası 3. vitese düştüğüm rampaları 5. viteste bile çıkabiliyorum. Yakıtta da gözle görülür bir düşüş meydana geldi. Ben özellikle Erzurum bayinizden Erdem beye ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim... Ford Transit 2.2 TDCi - 140Hp @180 Hp
03.09.2019 ( Devamını oku )
Dacia
Performans çok iyi yakıt az.elinize saglık.. Dacia Duster 1.5 dci - 110Hp @130 Hp
09.08.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba, 2005 model touareg 2.5 tdi aracımı aldığıma çok pişman olmuştum , performansı, yakıt değerleri beni ziyadesiyle üzmüştü. Remaps te yaptırdığım uygulamadan sonra aracımı tanıyamadım performansı mükemmel oldu vites değişimleri çok seri oldu ve yakıt değerleri %20 oranında düştü, teşekkür ederim Remaps Ümit Doğan , ellerine sağlık Volkswagen Touareg 2.5 TDi R5 - 174Hp @204 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
Renault
Günsüray A. Hakikaten ben daha önce yaptirsaydim çünkü performansı çok yükseldi ayrıca ve çekişi çok değişti yakıtı düşdü daha ne olsun teşekkürler Remaps Renault Clio 1.5 DCi - 70Hp @90 Hp
05.09.2017 ( Devamını oku )
Audi
Ilkay Y. Remaps tan çök memnun laldik ilgi alaka 1000 numara herkese tavsi ederim hayırli çaliçmalar Alper bey Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
22.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Türkiyenin tek adresi REMAPS ÜMİT BMW 5-Serisi 535d - 286Hp @340 Hp
13.08.2020 ( Devamını oku )
Audi
Performansın yanında yoğun trafikteki sürüş konforu da iyileşiyor. Kesinlikle tavsiye ederim. İlgi, sohbet ve yardımlarınız için ayrıca teşekkürler :) Audi Q7 3.0 TDi - 233Hp @285 Hp
17.12.2017 ( Devamını oku )
Kia
Yüksel A. Aracımda hissedilir derecede performans artışı oldu. Aynı gittiğim yolları artık daha az gaz pedalına basarak gidiyorum. Teşekkürler remaps ve teşekkürler yüksel usta Kia Sportage 2.0 CRDi - 112Hp @140 Hp
14.02.2019 ( Devamını oku )
Fiat
Çivicioğlu M. Devamlı yanan arıza lambasından kurtulduk çok şükür elinize sağlık. Fiat Doblo 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
18.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Bilgi ozen tecrube kalite hersey icin tesekkurler guzel uygulama yakit performans ve tasarruf geliyor beraberinde cok basarili her aracimi getiririm mutlaka memnun kaldim BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Audi
Daha Once 2013 BMW 1,6lt 520i (170->250), 2010 2,0lt Dizel Audi A6 (170->210), 2012 BMW 2,0lt 320i (184->290) araclarimi yaptirmistim. Herbirinden de ayri ayri surus lezzetleri ve yuksek beygir avantaji aldim. Firmalarin sirf yazilim farki ile sanki baska aracmis gibi tuketiciye 0-40 yuksek satmasinin onune Remaps Arac Code lama sayesinde gecmis olmak cok keyif verici oluyor. Son derece profesyonel ve garantili olarak verdikleri hizmet icin tesekkur ediyorum. Herkese ozellikle turbolu arac sahiplerine siddetle tavsiye ederim Zira Araclar icin Getirinin maliyete oraninin bu kadar yuksek oldugu birbaska durum yoktur Audi A6 2.0 TDi - 170Hp @215 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Skoda
Fatih B. Kısa ve öz yorum yapacağım arkadaşlar.. Aracımı durduramıyorum keşke daha önce yaptırsaydım.. Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @150 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Opel
Altan K. Opel insignia 1.6 180 bg lik aracım yalıtım 1 lt kadar düştü şehir ici 8.4 yakıyor hızlanması daha cabuk oluyor ve daha seri ama 280 yapmasını beklemeyin : ) Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
01.05.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
10 numara 5 yıldız Volkswagen Jetta 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
20.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım teşekkürler yazılımın tek adresi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
28.09.2020 ( Devamını oku )
BMW
Aracın performansı başarılı bir şekilde artırıldı ümit beye teşekkürler BMW 4-Serisi 420d - 163Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
Aracimi aldigimda x firma tarafindan sacma sapan yazilim yazilmisti arac yolda esp isigi yakip Gaz kesiyordu firmayla gorusup gelip gidip yazilim degistirdiler is cigrindan cikti internetten baktim repams buldum ve maslak subesini aradim yazilimsal oldugu getirmemi istediler aracimi goturdum ilgilendiler sagolsunlar herseyi duzeldi herseyden cok memnunum bundan sonra Hep remapstayim ellerine kollarina saglik Mercedes A 180 - 122Hp @175 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Aracın performansı hissedilir derecede arttı, 1 yıldır da kullanıyoruz ve hiç bir problem yaşamadık. Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim, Elinize sağlık hayırlı işler... BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Isuzu
Aydin K. Uygulama yaptırdığım tüm araçlarımdan çok memnunuz teşekkürler remaps teşekkürler A.AKKOÇ Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Mehmet S. Remaps uygulaması tahmin ettiğim gibi çok olumlu sonuç verdi . 520 i aracım 530 tadında kullanmak çok keyifli . BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
01.04.2019 ( Devamını oku )
Skoda
Ibrahim A. Mükemmel arkadaş araba yeniden bambaşka bir güce sahip oldu.Araştırmaya gerek yok hemen yaptırmanızı ve bu heyecanı, zevki yaşamanızı tavsiye ederim.Gaza yükleneyim boğulur toparlayamaz böyle bir şey yok araba aniden şahlanıyor.TEŞEKKÜRLER REMAPS!!!!. Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
07.03.2018 ( Devamını oku )
Audi
Profesyonel hizmet, kurumsal bakış, sıcak diyolog. Teşekkürler Remaps... Audi A4 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp
26.12.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Konusunda uzman ilgili personel. Tavsiye ederim. Volkswagen Touareg 3.0 V6 TDI - 204Hp @270 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
2017 yılında 1.4 tsi golf aracıma remaps yapmıştım, yaklaşık 150 bin km sorunsuz bir şekilde kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Şimdi 1.5 etsi golf aracıma yaptırdım.. Gayet güzel oldu... Volkswagen Golf 2.0 TSI R - 320Hp @380 Hp
03.03.2025 ( Devamını oku )
BMW
Cok memnunum beklediğimden daha iyi oldu BMW 3-Serisi 320d - 150Hp @200 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Fırat C. Selam Caddy 2016 2.0 Tdi. Aracin performansi harika, yakıt tüketimi icin henuz bir , done toplayamadım ama tahminin bir düşüs olucak gibi. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
Kia
Yaklaşık 3 bin kilometredir kullanmaktayım, yazılım sonrası 200+ hp bir araç kullandığımı her yönüyle hissettiriyor.Videolu olarak öncesi sonrası testlerimde 0-100 net 0.5-0.6 saniye daha hızlı, 100’den 200’e ise 2 saniye daha erken ivmeleniyor, çok daha rahat devir çevirir hale geldi, 3 le çıktığı yeri 4 le çıkıyor, 215’i geçmeyen araç, limitör iptali sonrası 230’u devirir durumda. Yapılan soft bi yazılım az da olsa yakıt azaldı diyebilirim.Özetle parasına kesinlikle değer tasarruf için bile yaptırılabilir.Not LPG var ise uygulama yapmıyorlar bilginize.. Kia Sportage 1.6T-GDI - 177Hp @205 Hp
04.04.2020 ( Devamını oku )
Renault
Yurdanur Ç. Süper herkese tavsiye ederim hem performans hemde yakıt tüketimi olarak çok güzel aracımız tanıyamıyorum :) Renault Kadjar 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )