MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Süper bi yazılım denemekte fayda var arkadaşlar BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Sohbet muhabbet ile gerçekleşen bir yazılım işlemimiz oldu. 6 aydan fazladır kullanıyorum çok memnunum. Sorun ile karşılaşmadım. Yakıt için sakin kullanımda düşüş oldu. Seri kullanımda hem keyifli hemde eski seri kullanımdan daha az yakıyor. 114 CDI Otomatik vito. Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
15.03.2021 ( Devamını oku )
Ford
Mustafa Ş. 2012 model 1.6 tdci 115 hp focus marka aracıma yazılım atılmıştır aracın orjinal haline bakarak hem yakıt tasarrufu hem de performansı artmıştır Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
BMW
Serhat D. Yapılan yazılımdan çok memnun kaldım. Aracımın performansı çok net bir şekilde artmış. Çok teşekkürler remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.07.2018 ( Devamını oku )
BMW
Uğurcan P. Kalkıştaki hantallık yok oldu araç sürekli ivmelenme sağlıyor kısaca gücü hissediyorsunuz teşekkürler başarılarınızın devamını dilerim BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Mert K. Arabama Yapılan Yazılımdan Oldukça Memnunum Şuana Kadar Hiçbir Sorun Yaşamadım Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
Sanki ilk defa mercedes'e bindigimi hissettim Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok başarılı firma iki aracım yapıldı çok memnunum yakıt performans araç kullanım zevkinizi artırıyor Ümit beye teşekkür ederim. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapılan işten ve arkadaşların ilgisinden dolayı teşekkür ediyorum arabanın içindeki saklı canavarı çıkardılar bence kaliteli iş istiyorsanız burası doğru adres . Elinize emeğinize sağlık Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
Subaru
Tavsiye ederim. Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
BMW 520i F10 aracıma uygulamada bulunduk. Güç olarak mükkemmel alt devirler bile dolu üst devirleri söylemeye gerek bile yok. Yakıt konusunda da sürekli basmazsanız tasarruf edersiniz. Basmazsanız 11 litre basarsanız 14-15 litre ümit beye çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
Renault
Serkan D. mükemmellik böyle birşey heralde 75 hp ve 200 nm olan clio 4 1.5 dci aracımın içinden resmen canavar cıktı dyno test sonucu 105.9 hp ve 267 nm olmuş akçakoca yolunda test ettiğim bir başka veride 5.vites 3000 devir 165 km hız gördüm hantallık bakımından birşey kalmamış yakıt durumumda çeyrek depo 800km deyim daha nekadar gider bilmiyorum depo 50litre alıyor zonguldak ereğli remaps bayiinden yüksel özel arkadaşıma bu sürecte en başından en sonuna kadar sabırla aracım ve benimle ilgilendiği için teşekkür ederim gözünüz arkada kalmasın işinin arkasında duran sağlam bir firmayla çalıştığım için ayrıca mutluyum TÜRKİYE de bu yazılım işinde işinin ehli bir firma varsa buda remapsdır herşey için teşekkürler remaps........... Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
08.09.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kudret Ç. ARACIM DAHA ATAK VE DINAMIK BENCE YAZILIMDA TURKIYEDE UZERINE YOK ARACA HIC ZARAR VERMEYEN BIR TEKNIK TEBRIK EDIYORUM Volkswagen Passat 1.4 TSi - 122Hp @145 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Daha ötesi yok!! Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Mercedes
Çok teşekkür ederim çok memnunum ;) Mercedes E / E Coupé 250 CDI BlueTec - 204Hp @240 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Devamını oku )
Opel
Aracımın performansı tamamen değişti,yakıt tüketimi azaldı. Bundan sonraki tüm araçlarım için de adresim Remaps olacak. Opel Corsa 1.3 CDTI - 75Hp @95 Hp
07.04.2018 ( Devamını oku )
Opel
Astra j 1.3 kullanıcısı olarak şiddetle tavsiye ediyorum remaps ailesine teşekkürler Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
Kia
Merhabalar öncelikle Remaps Maslak şubesinde Kia Rio 1.4 crdi 2016 aracıma yazılım işlemi yaptırdım.Kerem Bey sağolsun çok yardımcı oldu. Ortalama yılda 60 bin km yol yapan birisi olarak konuşuyorum. Arkadaşlar gerçekten çok farkını gördüm gaz tepkisi olsun yakıt tüketimi konusundan olsun her yönüyle artısı var. 1.6 tdi passatlar peşimden gelemiyor daha bişey söylememe gerek yok heralde teşekkürler Remaps... Kia Rio 1.4 CRDI - 90Hp @110 Hp
14.03.2018 ( Devamını oku )
Audi
Yazılım sonrası gaz gecikmesi azaldı. Çekişi arttı. Çok Memnunum. Önceki aracımda da remapsde yazılım yaptırmıştım ve yine çok iyiydi Audi A4 1.4 TFSI - 150Hp @170 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Opel
Bu işin top noktası burası !!! Opel Corsa 1.3 CDTI - 75Hp @95 Hp
14.02.2020 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracıma 2. Ayda yazılım yaptirdim. hem performans hemde takit olarak çok faydasını gördüm. Remaps sa cok teşekkür ederim Peugeot Bipper 1.4 HDI - 70Hp @92 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Mercedes
Üstün hizmet güleryüz bilgili hepsi bir arada daha ne olsun Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
Opel
aracıma yapılan yazılımda başta Ümit Bey ve ilgili takım arkadaşlarına çok teşekkür ederim.güç ve tork artışının yanı sıra yakıt tüketimi de azalmıştır.emeğinize sağlık Opel Corsa 1.3 CDTI - 70Hp @100 Hp
11.02.2016 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım. İstanbul-Maslak remaps, Ahmet bey ve ekibine teşekkür ederim.Araçta büyük fark var. Ellerinize sağlık. BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
21.12.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Adını vermeyeceğim bir firmada yazılım yapıldıktan sonra pekde memnun değildim ancak Ümit Doğan aracın orjinaline çevirip sonrada kendi yazılımını atınca aracıma aşık oldum Ümit Doğan benim gözümde bu ülkenin en iyisidir teşekkürler Ümit Doğan Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
BMW
Aracın içinden bir canavar çıktı resmen ben bu kadar performans artışı göstereceğini beklemiyordum.Teşekkürler BMW 4-Serisi 420i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Landrover
Emeğinize ellerinize sağlık Landrover Defender 2.5 TD5 - 122Hp @152 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracim golf 6 GTI 210hp stock hali Remaps istanbul geldim ve cok memlun kaldim aracim suan stage 2 270 HP 400 tork cikartildi ve zevki cok guzel remaps tessekur ederim Hollanda arnhem sehrinden geldim Volkswagen Golf 2.0 TSI GTi - 210Hp @260 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Citroën
Hem yakıt düştü hem aracımin performansı arttı özellikle yokuş larda çok sıkıntı yaşıyordum şimdi ise o sorun ortadan kalktı uzun yolda araç yüklü olmasına rağmen yakıt değerleri pozitif yönde değişti emeğinize sağlık Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )