MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Mercedes
Aracimi aldigimda x firma tarafindan sacma sapan yazilim yazilmisti arac yolda esp isigi yakip Gaz kesiyordu firmayla gorusup gelip gidip yazilim degistirdiler is cigrindan cikti internetten baktim repams buldum ve maslak subesini aradim yazilimsal oldugu getirmemi istediler aracimi goturdum ilgilendiler sagolsunlar herseyi duzeldi herseyden cok memnunum bundan sonra Hep remapstayim ellerine kollarina saglik Mercedes A 180 - 122Hp @175 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım sizin sayenizde performansı oldukça arttı çok teşekkür ediyorum ve herkesede tavsiye ediyorum. Volkswagen Touareg 2.5 TDi R5 - 174Hp @204 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Ali G. Yazılımsız araba mı tövbee.. Arabanın içinden Bi araba daha çıkardı resmen. Trabzon Alper Beyin eline sağlık çok teşekkür ederim. Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
07.01.2021 ( Devamını oku )
BMW
Müşteri ilişkileri bakımından cok memnun kaldım.İyi ki yazılım yaptırmısım koklü ve güvenilir bir firma olarak remaps ailesine teşekkürlerimi iletiyorum.Artık yollar daha zevkli BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Hakan A. Arabam çok harika oldu büyük motor hacmi olan araçlar gibi oldu memnunum Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
BMW
Herşey yolunda, alt-üst devirlerde gerekli performansı sıkıntısız bir şekilde hissettik ve kullanıyoruz. Özellikle yakıt değerleride çok düştü. Diğer yazılım firmalarının F10 çalışmaları ile deneme fırsatım oldu, öndeyim. BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
27.02.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ümit bey ve ekibi çok profesyonel bir iş yapmaktadır aracım 5.20d ona yazılım yaptırdım ve çok memnunum yaptırmak isteyen herkese tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
13.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Arda U. Aracin performansinda hissedilir bir artis var. Guzel ilgilenildi. Tesekkurler. BMW 4 GC-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sorunsuz, sağlıklı ve son derece keyifli sürüş deneyimi için çok teşekkür ederim. 2012 yılından beri bütün arabalarımın yazılım işlerini güvenerek yaptırıyorum. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
15.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Aracımdan Çok Memnun Kaldım Tam istediğim gibi bir işlem oldu herkese tavsiye ediyorum kaliteli işlem için REMAPS BMW 5-Serisi 525d - 163Hp @195 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Audi
Mükemmel. Remaps bu konuda en iyisi. Audi A5 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp
03.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın performansından çok memnunum yakıtıda sakin kullanımda fark ediyor teşekkür ederim Remaps. BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @210 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yazılım yaptırmadan önce çok tereddüt ettim Olurrmu dye 102 bgir Vosvogen caddy 185 bgir yaptık süper performans çekiş mükemmel oldu yüz klm 12 tl tasarruf yaptı ümüt dogana teşekkürler. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
Nissan
Kısaca şöyle anlatayım fabrika verilerinin çok üstünde inanılmaz bir performans aldım. Yakıt değeri % 7 ila 10 arasında düştü. Teşekkürler REMAPS... Nissan Qashqai 1.5 DCI - 110Hp @135 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Kia
Kia pro ceed 1.6crdi kullaniyorum orjinal 128 hp aracimi yazilimla 165hp ye cikartan umit dogan sayesinde ust devirleri zayif olan aracim suan ust ve alt devirler oldukca canli.ve seri bir hale gelmis durumda cok tesekkur ediyorum umit abim ve yaklasik 9yildir tanidigim isinin en iyi yazilim firmasi Kia Cee'd 1.6 CRDi - 115Hp @145 Hp
17.04.2018 ( Devamını oku )
Seat
Aracımın performansı ciddi şekilde arttı.özellikle 2000 deviri geçip turbonun açılmasından sonraki koltuğa yapıştırma hazzı müthiş. İlgi,alaka,sohbet,güler yüz.. Ahmet Bey ve Kerem Bey'in ilgi alakası için çok teşekkür ediyorum. Mutlaka her araca remaps el atmalı. Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Bülent K. Tek kelime ; Mükemmel... Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
10.03.2023 ( Devamını oku )
Mercedes
Öncelikle çok profosyonel bir firma ve yaptığınız işler süper yaptığınız işler diyorum bugüne kadar 6 aracıma uyguladınız Mercedes GT AMG GT S - 510Hp @570 Hp
07.08.2021 ( Devamını oku )
Audi
Sıfır aracımı gözüm kapalı teslim edebildiğim, hızlı, güvenilir ve kaliteli hizmet veren bana göre yazılım konusunda türkiyenin en iyi firması. Yazılımdan sonra performansta ve vites geçişlerinde büyük artışın yanı sıra yakıtta da %10 düşüşü yakaladık. Teşekkürler Ümit DOĞAN. Audi A6 2.0 TFSI - 252Hp @300 Hp
28.08.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Hyundai
öncelikle aracım markası hyundai i30 normalde performansı iyi bir araç bir gün internette dolaşırken sayfada chip tuning reklamları çıktı biraz araştırdım ustaların yorumlarını dinledim birçoğu iyi olmadığından bahsediyor araç çabuk yıpranıp motor bloğunu çatlatıp piston kırmalardan daha birçok korkulu rüyalara uzanan serüvenler kafam çok karışmıştı ( ta ki remaps si bulana kadar) anlattıklarım hepsi doğrudur bunlar yaşanmış olaylar ama neden oluyor diye soracak olursanız piyasada ki bu işi bilinçsizce yapmış ustaların eseri çünkü yazılımı atarken neyi hangi oranda açacaklarının değerini bilmedikleri için araç ileride zarar görmüş oluyor dolayısıyle bu işi her yer de yapılamayacağını remaps si bulduktan sonra öğrendim her şeyden önce yetkili arkadaşlar makina mühendisleri gerçekten bu işte kendilerini çok iyi yetiştirmiş ustadlar gerek yurtdışı eğitimleri gerek burada almış oldukları eğitimlerini meyvesini aracıma yaptıkları güncellemelerden sonra gördüm sizlere tarif edemeyeceğim bir deneyim yaşadım bir araç bu kadar mı başkalaşım geçirir emeği geçen arkadaşlara teşekkür ederim inanılmaz bir performans eminim ki bu işlemlerden sonra aracınızı daha çok seveceksiniz . iyi ki varsınız REMAPS.... Hyundai i 30 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Melih G. Aracım canlandı ve tam istediğim gibi teşekkürler Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
21.08.2020 ( Devamını oku )
Renault
Yazılım yapılalı 8.000 km oldu, sorunsuz birşekilde kullanıyorum aracımı. Şehiriçi yakıt aynı kaldı, uzun yolda ortalama olarak 0.5lt kadar düştü. Artan performansa rağmen yakıtın bu şekilde oluşu çok güzel. Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp
30.05.2020 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım teşekkürler yazılımın tek adresi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
28.09.2020 ( Devamını oku )
Audi
Yazılım yükleme işi kısa ve sorunsuz, araç performans artışı kayda değer, fiyat gayet makul. Daha ne olsun :) Teşekkürler Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
19.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Burak Y. Aracıma yapılan yazılımdan çok memnun kaldım beklentilerimin bile üstününde oldu çok teşekkür ederim Salih ve İlker beye Bursa'dan selamlar Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
17.03.2019 ( Devamını oku )
Isuzu
8-10 aracımı Remaps'ladık. O kadar memnunum. Çok cüzzi bi maliyete yepyeni bi araç sahibi oluyosun. Ne kadar israr etsende aracı kıracak yükleme yapilmıyor. Optimum Remaps senelerce yetiyor. Teşekkürler Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Ford
Focus 3 dizel 95 hp olan aracimi taniyamiyorum resmen ucuyor surus cok zevkli hale geldi uzun vade de sorun olacagini dusunmuyorum isi iyi bilen insanlar tavsiye ederim Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Mercedes
Tamer Y. Slm öncelikle zonguldak kdz ereğli remapsa yuksel usta nin titizlikle çalıştığı icin tsk ederim aracimin cekisi on numara oldu herkese tavsiye ederim her yazilimciya guvenmeyin ......dogru adres icin remapsi tercih ediniz emeği geçen tum çalışanlara tsk ederim Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
13.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Passat 1.6 Tdi aldığıma pişman olmuştum, çok hantaldı. Uygulama sonrasında keyifli hale geldi. Teşekkürler Remaps Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )