MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Melih G. Aracım canlandı ve tam istediğim gibi teşekkürler Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
21.08.2020 ( Devamını oku )
Audi
Arabamın çekişi hissedilir derecede arttı ümit abinin yaklaşımı ve tavırları çok samimi, araba müşteri farketmeden herkesle yakından ilgilenmesi çok hoşuma gitti. Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Ümit bey e ozellikle tesekkur ederim guzel olan aracim ümit bey sayesinde mükemmel oldu her sey icin cok tesekkur ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.12.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Devamını oku )
Chevrolet
Egsozcu C. Anlatılmaz yaşanır :) teşekkürler remaps Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 127Hp @185 Hp
11.12.2017 ( Devamını oku )
Audi
Gayet memnun kaldım herşey çok iyi Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Hizli guvenli keyifli tesekkurler BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
28.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Musa T. Anlatmaya gerek yok maşallah adamlar işinin erbabı 2 otomobilime vede 3 adet tırlarıma yazılım attırdım çok memnun kaldım Allah razı olsun remaps Volkswagen Touareg 3.0 TDi - 225Hp @270 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Peugeot
Kaliteli hizmet ve hızlı çözüm için teşekkürler remaps.. Peugeot Partner 1.6 Blue HDI - 100Hp @130 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
Ford
Giyasi Ş. Aracımıza yapılan işlem sonrası çok büyük bir değişim yaşadık performans mükemmel her konuda remaps bu sektörde lider özdemir beyin ilgisi alakası ve tecrübesiyle remaps birleşince ortaya harika bir işletme çıkmış herkese tavsiye edip başarılarınız devamını diliyorum Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Başarılı hizmetiniz icin teşekkür ederim. Hizmet kalitesi, bilgi ve deneyim gayet iyi birleşmiş bir müessese... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Önder K. Egr valf sorunum çözüldü. Şimdilik sorunsuz sürüyorum arabamı. Teşekkürler BMW 5-Serisi 523i - (2010-2011) - 204Hp @265 Hp
10.11.2020 ( Devamını oku )
Jeep
İlami E. Güzel yazılım Alper beye teşekkür Jeep Grand Cherokee 2.0 Mjet - 170Hp @200 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Bmw 3.16i aracımda daha önceden ünlü bir markanın ultimate powerboxunu kullanıyordum fakat arıza yaptıktan sonra arıza ile uğraşmamak için yazılım attırmaya karar verdim ve araştırmalarım sonunda en garantili ve referans çokluğu olarak remaps ı buldum yazılım atıldıktan sonra hiç abartısız söylüyorum powerboxlara fark atar hemde ne fark sanki yeni bir araba aldım onu kullanıyormuşım gibi hissettim kesinlikle dibine kadar tavsiye ediyorum arkadaşlar... BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
10.05.2017 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım denilince aklına ilk ve tek firma sırf yazılım yaparak para kazanmak değil dertleri. Yazılım yapmadan önce aracın bütün verilerini inceleyip eksikleri giderdikten sonra aracın sağlamlığı ve cebinizin zarar görmemesi içinde uğraşan bir firma. İçtenlik, samimiyet ve güveninizi tavan yapan kadro. Ümit Doğan’a çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
24.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Verilen parayla yeni araç alınmış gibi Profesyonel hizmet, kurumsal bakış Tüm sorulara güleryüzlü cevap Teşekkürler Remaps... BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
Golf7 tdi dsg aracima yazilim uyguladilar 105hp deb 151hp guce cikti aracim, yakit bariz bir sekilde azaldi ve arac rahatladi. Ancak kimse ilk hafta yakit ekonimisi beklemesin cunku basmadan duramiyorsunuz :) Ozellikler ara hizlanmalarda (5. Vites 80km ile giderken) gaza basinca arabanin koltuga yapistirmasi paha bicilemez. Yalniz ilk gun arabanin bu guce alismask gerekiyor fazla zorlamayin derim ben mekanik aksamlar icin, ertesi gun farki cok net goreceksiniz. Vites gecisleri haric daha 2.000 devire gelemedim, 130km hiza ciktim hala 1.800 de devirdeydi arac. Tesekkur ediyorum. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
18.02.2016 ( Devamını oku )
BMW
Yaptırmadıysanız geç kalmışsınız demektir :) BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Araçımın güçlendi ayrıca yakıt düştü hem güç hem yakıt düşüklügü daha ne olsun herkese tavsiye ederim..teşekkürler BMW 5-Serisi 530d - 211Hp @260 Hp
24.10.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım cok daha hızlı ve ekonomık oldu herkese tavsıye ederim tesekkurler Volkswagen Golf 1.4 TSI (CHPA-CPTA) - 140Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
BMW
Çok profesyonelce işini yapan insanlar.Bikere herşeyden önce güven veren bir firma.Araç deneyimine gelince şimdiye kadar tabiri caizse kağnıya biniyormuşum.Şimdi aracımın gerçek gücü ortaya çıktı.Herşey için teşekkür ederim.Yazılımda tek ve doğru adres... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Abdullah E. Teşekkür ederim şu anda olumlu ve tatmin edici remaps ailesine teşekkür ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
10.01.2020 ( Devamını oku )
Renault
Clio 75lik arabanın kaderi değişti uzun yol canavarı oldu elinize sağlık Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
BMW
G30 520i aracım için performans yazılımı yapıldı. Sonuçtan çok memnun kaldım. Ümit Bey aracımın bujilerini yenilemeden yazılım yapmayacağını belirtti, yeni buji aldık. Memnuniyet için tüm teknik detayları hassasiyetle kontrol eden, işlem sonrası test sürüşü ve ölçümler yapan konusunda uzman bir firma. Herkese tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Aracım önemli derecede güç ve performans sahibi oldu.Vermiş olduğum para sonuna kadar helal olsun.Herşeyden önce ilgi alaka hürmet çok güzel müşteri memnuniyeti süper. Herşey için çok teşekkür ederim. Başarılarınızın devamını dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
26.09.2019 ( Devamını oku )
BMW
Fabrikadan 2.0 motorla çıkan araca 150 beygir koyulması gercekten büyük saçmalık. Neden bu aracı aldım diye düşünürken yazılımla +200 hp oldu ve gercekten muhteşem bir fark var BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp
28.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Araba tek kelimeyle inanılmaz gidiyor ,hiçbir sorun yasamadan kullanıyorum ,teşekkür ederim .. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
24.05.2016 ( Devamını oku )
BMW
Gercekten cok memnun kaldim ALLAH razi olsun sizden kafamda soru isareti vardi ilgili ve alakalarindan dolayi sizlere cok tesekkur ediyorum yemin ederim aracima tekrardan asik oldum rabbim hayirli ve bol kazanclar nasip etain insallah BMW 3 GT-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Citroën
Aracımın lastiklerini değiştirdim çok memnun kaldım teşekkür ederim Citroën C3 / C3 Picasso 1.6 BlueHDI - 75Hp @95 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Toyota
Okan S. Aracımla ilgili sorunum yakıt tüketimi idi işleme giderken 160 km de ortalama 10lt yakarak yol aldım.Aynı yolu dönerken tüketim 8.1lt oldu hava şartları 4derece civarıydı ,Tüketim sorunu halloldu şu an karma tüketimim 9.2lt havalar ısınınca bir miktar daha düşeceğini sanıyorum.Toyota hilux 2.8 revo kullanan herkesin size uğraması gerekiyor. Teşekkürler Remaps Toyota Hilux 3.0 D4D - 125Hp @155 Hp
06.01.2018 ( Devamını oku )