MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Aracımın yakıtı oldukca düstü ve mukemmel performans cekis oldu ümit ustam bu isin mükemmeli sımdiden tesekkürler Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Isuzu
Bispa G. Slm arac cekis yapmıyor du 10 numara oldu remaps sayesinde tesekkur ederim. ....kdz ereğli zonguldak baskent oto yüksel ustanin ellerine sağlık saygilar Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Ford
Erdal A. Özdemir Tokgöz öncelikle ilgili ve alaka için teşekkür ederim yapılan işlemden son derece memnunum Herkese tavsiye ederim Tek kelime Remaps Ailesi tşkler.. Ford Focus 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
07.11.2021 ( Devamını oku )
Hyundai
2007 model Hyundai getz 1.5 vgt dizel aracim 88 hp iken yapilan yazilimdan sonra aracim hic abartmiyotum bmw 325 stoklari 200 km hiza kadar parcaliyordum ben paramin hakkini aldim tesekkurler Remaps Hyundai Getz 1.5 CRDI - 88Hp @104 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Peugeot
Arabamda hem yakıt sarfiyatı azaldı hemde performans arttı çok teşekkür ederim. Peugeot 3008 1.6 BlueHDI - 120Hp @150 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Renault
Çok iyi oldu çokta güzel oldu gerçekten ümit abiye çok teşekkür ederim 2016 dizel clio ya işlem yaptı 75 ten 130 hpye çıktı mükemmel oldu arabam. En ufak duman atma yada başka bi sıkıntı çıkmadı. Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Citroën
Cemil O. Tereddütlerim çok fazlaydı. Araçtaki performans değişimini sözlerle anlatmak çok zor. Kısaca aracım bambaşka bir araca dönüştü. Yakıtı çok kontrol etmedim, azaldı gibi kabaca. Ama genelde gaza hep tam bastığım için fark edemiyorum :)) Profesyonel ekipler ve yaklaşım için ayrıca teşekkür ederim. Citroën C4 1.6 Blue HDi - 120Hp @150 Hp
01.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
2018 passat 1.6TDİ 120hp aracımda kalkışta kavrama problemi vardı remaps sayesinde 160hp’ye yükseltildi aracımın kimyası değişti daha bir keyifli hale geldi kavrama problemini ortadan kaldırdı diyebilirim.teşekkürler remaps. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Yaptırmadıysanız geç kalmışsınız demektir :) BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Ford
Ali K. Ereğli bayinizden çok memnunuz her zaman yanımızdalar Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
19.10.2019 ( Devamını oku )
BMW
Ümit bey e ozellikle tesekkur ederim guzel olan aracim ümit bey sayesinde mükemmel oldu her sey icin cok tesekkur ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.12.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracımın performansı arttı ve yakıtı düştü Çok memnun kaldım teşekkürler Peugeot 301 1.6 HDI - 92Hp @122 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Öncelikle ilgi ve alakanızdan dolayı çok teşekkür ediyorum.. Aracıma vermiş olduğunuz hizmetten çok memnun kaldım. Ankara istanbul arası 6. Vitesden hiç 5 e çekmeden. 130 km ile ve yakıt tüketimimde ise 1.5 lt gibi bir düşüşle yol aldım.. Ben bukadar sağlıklı bir güç verebileceğini düşünmüyordum.. Ankara Remaps Ümit Doğan kardeşimiz ve ekibine çok teşekkür ediyorum.. Yazılım hayatmış Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp
23.12.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı . Arkası rahat durmuyor artık :)) BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Çivicioğlu M. Devamlı yanan arıza lambasından kurtulduk çok şükür elinize sağlık. Fiat Doblo 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
18.02.2019 ( Devamını oku )
Ford
Kesinliklikle tavsiye ederim.iş bilen adam gibi adam. Ford Kuga/Escape 2.0 TDCi - 136Hp @185 Hp
08.04.2018 ( Devamını oku )
Renault
Serkan Ö. Şuanda stege 1 i yaptırdım aracım dizel olmasına rağmen Çekiş gücü istediğim performansa ulaşmış durumda ilerleyen zamanda 2 ve 3 ü yaptırmak istiyorum . Düşünen arkadaşlar kesin Önerimdir! teşekkürler remaps Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın performansından ve yakıt tüketiminin düşmesinden çok memnunum teşekkur ederim Volkswagen Polo 1.6 TDi - 105Hp @136 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Opel
Tavsiyem Ne olduğunu bilmediğiniz yerlere bu tür işlemler yaptırmayın. Ümit abim tecrübelerini konuşturdu. Yakıt normal kullanımda düştü. Araç çok zevkli bi hal aldı. Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
12.09.2017 ( Devamını oku )
Renault
Abdullah Ş. Çok güzel bi uygulama tavsiye ederim herkese Renault Clio 1.5 DCi - 65Hp @85 Hp
19.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Araçtan beklentilerinizi tamamen karşılayacak bi uygulama satmayı düşündüğüm aracımı şuan keyifle kullanıyorum.herkeze tavsiye ederim. BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
11.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Passat 1.6 Tdi aldığıma pişman olmuştum, çok hantaldı. Uygulama sonrasında keyifli hale geldi. Teşekkürler Remaps Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımızda yapılan işlemler sonrasında performans artışı ve yakıt ekonomisi bizi cok memnun etti ilgili bir işletme tavsiye ederim Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
19.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba, bugüne kadar araç değil kağnı kullanıyormusum meğerse,aracımın performansından ve yakıt tasarrufundan çok memnunum,aracımla ilgilenirken ayrıca da bizimle olan ilginiz ve alakanızda aşırı derecede takdire şahan,kendimi en yakın dostlarımın arasında hissettirdiğiniz için de çok teşekkür ederim, herkese acele etmesini tavsiye ederim ki,benim gibi geç kaldığınız için pişman olmayın,hoşcakalın.. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 90Hp @150 Hp
13.05.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Hamza E. Ben insignia ya caravelleye süper b ye yaptırdım çok memnunum teşekkür ederim Erdem Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
06.06.2018 ( Devamını oku )
Audi
Çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracımdaki vites geçişlerinde oluşan yığılmalarda gözle görülür bir fark oldu. Beygir artışından bahsetmiyorum bile, teşekkürler Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
08.12.2016 ( Devamını oku )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Devamını oku )
BMW
Anlatılmaz yaşanır aracıma binmekten keyif alır oldum BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
03.03.2025 ( Devamını oku )
Volkswagen
Olgun B. Süper Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @150 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )