MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Skoda
Aracımın hızlanması fazlasıyla iyileşti. Yüksek hızlarda ölen dizel motor artık oldukça hevesli bir şekilde hızlanmaya devam ediyor. Yaptırdığım günden beri olması gereken buymuş hissine sahibim. Yakıt tüketimim de %5 civarı bir düşüş olduğunu da belirtmeliyim. Ankara remaps çalışanlarına ve Ümit Bey'e ilgi alakaları için teşekkür ederim. Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
08.05.2018 ( Devamını oku )
Renault
Herşeyden önce işlem sonrası müşteri memnuniyeti için göstermiş olduğunuz çabadan dolayı çok teşekkür ediyorum. Aracımın sürüşü gerçekten çok keyifli bir hale geldi, keşke daha önce tanışsaymışız. Tekrar elinize sağlık! Renault Laguna 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Fiat
Mücahit T. Bu kadar iyi olmasını beklemiyordum işin açığı, çok memnunum gidişi yakıtı mükemmel oldu diyebilirim. Elinize emeğinize sağlık Teşekkürler... Fiat Fiorino 1.3 JTD - 95Hp @115 Hp
23.04.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kürşat K. Uygulama öncesi tereddütlüydüm ve motora zararı var mı diye çok araştırdım. Remapsın bu işi hakkıyla yaptığı kanısına vardım ve üç aydır keyifle aracımı kullanıyorum herşey için teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
26.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Serkan Ç. İşlemden sonra aracımda fark edilir derecede atiklil oldu aynı şekilde de yakıtta da tasarruf sağlanmış oldu. Kayseri remaps ailesine teşekkür ediyorum Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Abdurrahman K. Yakıt güzel performans güzel tsi ları arkada bırakmak daha güzel teşekkürler remaps Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Opel
Fatih A. aracin hizlanisi ve gidisi kayda deger oranda artis gosterdi.sehir ici yakit tuketimi biraz artti.uzun yil tuketim dustu.sinuc olarak bidaha arac alsan tekrar yaptiririm Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma 100 bin km de Ümit DOĞAN tarafından yazılm yapılmıştır. Aracım 3000 performansındadır gidilecek tek adres Ümit DOĞAN dır. TEŞEKKÜRLER BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Peugeot
Necatican D. ÇOK İYİ ÇOK MEMNUNUM Peugeot 207 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Opel
Tavsiye ederim.Arabanın sürerken verdiği zevki x2 x3 katına çıkarıyor. Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
Peugeot
Ömer Ç. Teşekkürler remaps, şu an bi sıkıntı yok.Aracım gayet iyi performansda, Bu arada türkiyede ilk defa peuget 301 1.6 hdi 2018 e yazılım yapıldı.Şiddetle tavsiye ederim Peugeot 301 1.6 HDI - 92Hp @122 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Audi
Artık daha hızıyız, profosyonel uygulama ve dosthane yaklaşımlar için teşekkürler Remaps.. Yeriniz fevkalede güzel olmuş ayrıca... Audi A5 3.0 TDi - 240Hp @310 Hp
24.05.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Furkan P. Aracı orijinal halde kullanmak resmen kendinize eziyet etmekten başka bir şey değil araç olması gerekeninde üstünde bir güce ulaştı teşekkürler salih bey ve Remaps. Hiç düşünmeden işi profesyoneline bırakın. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
10.05.2019 ( Devamını oku )
Audi
hizmet ve müşteri memnuniyeti adına gayet memnun kaldım,çalışanların ve ümit doğanın yaklaşımı Gayet düZgün ve ilgiliydi.işlem sonun da araç tan almış olduğum performans ve keyif cabası herşey için teşekkürler Audi A6 3.0 V6 TDi - 233Hp @275 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
BMW
Yapılan uygulama beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. Henüz yaptıralı 4000 km oldu ancak herhangi bir olumsuzluk yaşamadım. Ümit bey ve ekibine teşekkür ederim. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. BMW X5 x/sDrive 25d - 218Hp @270 Hp
20.08.2017 ( Devamını oku )
BMW
EcoPro modunda 100km de 8.5lt ortalama tüketim varken stage1 sonrası 6.7lt ye düştü buna rağmen sürüş keyfi Comfort moda yükseldi gibi hissettiriyor. artık araba uzun yolda daha keyifli, sollamalar daha güvenli, üstelik de daha az yakıt tüketerek. gayet başarılı buldum. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
26.05.2016 ( Devamını oku )
Jaguar
Elinize sağlık,şimdiye kadar sıkıntısız günler geçirdim, hem performans hemde yakıt anlamında bir öncekinden bir adım öndeyim,teşekkürler Jaguar XF 3.0d - 240Hp @290 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remaps airlines şiddetle tavsiye ediyorum Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 86Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım teşekkürler yazılımın tek adresi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
28.09.2020 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Ali G. Yazılımsız araba mı tövbee.. Arabanın içinden Bi araba daha çıkardı resmen. Trabzon Alper Beyin eline sağlık çok teşekkür ederim. Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
07.01.2021 ( Devamını oku )
BMW
İlk günden itibaren büyük zevkle kullanıyorum. Elinize emeğinize sağlık BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
19.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma yazılım yapıldıktan sonra çekişinde gözle görülür şekilde fark oldu ve yakıt konusunda da çok memnunum.Herkese tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Audi
Bu ikinci işlemim oldu. Önceki arabama da yapılmıştı. Memnun kaldığım için bu arabama da yaptırdım. Çok güzel bir iş oldu. Teşekkür ederim. Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Tamer Y. Slm öncelikle zonguldak kdz ereğli remapsa yuksel usta nin titizlikle çalıştığı icin tsk ederim aracimin cekisi on numara oldu herkese tavsiye ederim her yazilimciya guvenmeyin ......dogru adres icin remapsi tercih ediniz emeği geçen tum çalışanlara tsk ederim Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
13.04.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Daha önce başka bir firmaya yazılımla Dpf iptali yaptırmıştım, fakat aracım sık sık 3000 deviri geçmiyordu, sorunu bir türlü çözemediler, remaps yeni bir yazılım atarak bu sorunu çözdü, şu an sorunsuz aracımı kullanıyorum, teşekkür ederim.. Mercedes E / E Coupé 250 CDI BlueTec - 204Hp @240 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Audi
Çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım mı takibi ki REMAPS teşekkürler ÜMİT DOĞAN :) BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Profesyonellik ve özveri ile çok çalışıp , kopyacılık yapmadan tamamen kendine özgü kalite ile işlem yapan , Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına canı gönülden teşekkür ederim. Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın içinde bi canavar varmış ümitbeyin sayesin de öğrenmiş olduk kaliteli düzgün ve nazik hizmetlerinden dolayı teşekkür ederim Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Hiç bi sikinti yok çok memnunum BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
09.06.2016 ( Devamını oku )