MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Hyundai
Arabanın bu kadar değişeceğini tahmin etmiyordum. Arkadaşların eline sağlık, Allah emeğinizin karşılığını nasip eder inşallah. Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI VGT - 125Hp @153 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
Seat
Araçta gerçek bir güç artışı söz konusu. Özellikle ara hızlanmalarda kendini fazlasıyla belli ediyor. Uygulama esansındaki ilgi ise insana doğru yere geldim dedirtiyor. Çevremdeki herkese tavsiye ediyorum Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
23.01.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok çok profesyonel Volkswagen Amarok 2.0 TDI Bi Turbo - 180Hp @205 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
BMW
Yazilim sonrasi araba canavar oldu gaza basmaya korkar oldum ayrica yemekleri cok guzel BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
18.05.2018 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Topaloğlu T. Aracım çok güzel oldu Hiç gitmiyordu zonguldak remaps bayisine ve Yüksel ustanın ellerine sağlık. Ayrıca ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim . Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
26.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Uğurcan P. Kalkıştaki hantallık yok oldu araç sürekli ivmelenme sağlıyor kısaca gücü hissediyorsunuz teşekkürler başarılarınızın devamını dilerim BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Seat
Ümit Doğana,Remaps ailesine çok teşekkür ederim. İlgi alaka süper ve işlerini gerçekten iyi yapıyorlar. Arabamı şimdi daha da seviyorum. Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
BMW
2015 model F10 atacıma Stage 1 yazılım yüklendi. 1,5 aydır sorunsuz kullanmaktayım. O kadar uyumlu ve tatminkar oldu ki aracımı değiştirmekten vazgeçtim. Teşekkürler Ümit Bey’e ve çalışkan ekibine. Son derece uzman bir iş çıkardılar… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Erman E. Sayin Alper Akkoç ve ekibine ilgi alakalari icin teşekkür ederim. Araç standart halinden enaz 1 lt az yakiyor ve güc artışı ust duzeyde. Remaps kalitesini herzaman belli ediyor. BMW 5-Serisi 530d - 235Hp @280 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelime ile Harika, bu isin krali sizsiniz baska kimseye gitmeye gerek yok,arabayi 3 kurus icin risk etmeyin remapse getirin. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.03.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Remaps On Numara Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arabamın resmen karakteri değişti Yakıt fabrika verilerinin altına düştü çok memnunum Volkswagen Tiguan 1.4 TSi (CTHD) - 160Hp @200 Hp
26.12.2016 ( Devamını oku )
Mercedes
2008 den beri tüm arabalarımı ümit kardeşime teslim ettim. Sonuç hep daha iyi ; mükemmel.Bu iş için yaratılmış. İşini hakkıyla yapan dürüst insan Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 136Hp @160 Hp
19.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Durmuş İlker K. Arabanın araba olduğunu hissettirdi bana Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Opel
Saf memnuniyet...Allah başarınızı daim etsin. Sevgilerle Opel Insignia 2.0 CDTI - 195Hp @225 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Peugeot
Ümit Beye ve değerli arkadaşlara teşekkür ederim. Emeğe saygı Peugeot 2008 1.5 BlueHDI - 130Hp @160 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Seat
Elinize sağlık gayet güzel bir iş oldu başarılarınızın devamını dilerim. Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
03.03.2017 ( Devamını oku )
Renault
İşinde en iyi olmak için fazla fazla yatırım yapmışlar. Yazılımdan bir süre sonra “şu devir aralığında daha az yaksa” diye gittim. Hemen yeni yazılım yaparak talebimi karşıladılar. Paket program kullanmayıp kendi yazılımlarını yapmalarının getirisi. Uzun kullanımdan sonra daha detaylı yazmak istiyorum. Renault Talisman 1.6 DCi - 160Hp @180 Hp
18.09.2020 ( Devamını oku )
Audi
Bana anlattılar ama ben bu kadar olacağını tahmin etmemiştim ellerine sağlık tavsiye ederim Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
BMW
Yaptırdıgım yazılım işlemi sonucunda bekledıgım degısıklıkden daha fazlasını ve daha performanslı oldugunu fark ettim yakıtım yarı yarıya düştü cok memnunum BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
BMW
İlgi,alaka,performans her şey 10 numara BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracı sıfır aldığımda yaptırdığıma pişman olduğum bir uyguluma. Sonradan tanıştım bu sistemle ama çok memnun kaldım tam aracım çok fazla serileşti ve yakıt neredeyse % 20 oranında düştü ama güvenilir garantili bir yerde bu işlemi yaptırmak çok önemli. Teşekkürler remaps . Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Ford
Abidin Kadir K. Aracım motor gücünden dolayı özellikle rampalarda gitmekte çok zorlanıyordu. Yapılan uygulama sonrası 3. vitese düştüğüm rampaları 5. viteste bile çıkabiliyorum. Yakıtta da gözle görülür bir düşüş meydana geldi. Ben özellikle Erzurum bayinizden Erdem beye ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim... Ford Transit 2.2 TDCi - 140Hp @180 Hp
03.09.2019 ( Devamını oku )
Audi
Yazılımı yükledikten sonra sanki bambaşka bir araç oldu. Ayağımın altında 40 beygirlik bir artış. Yakıt artar zannettim fakat tam aksine düştü. Servisteki arkadaşların ilgi ve alakası servis sonrası da aynı şekilde devam etmesi anladım ki bu insanların paradan önce işlerine gönül vermesiydi. Bence bu iş için istanbulda arabanızı huzurla teslim edeceğiniz tek yer. Ustalarıma tesekkur ederim Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
29.07.2018 ( Devamını oku )
Ford
Kalite , profosyenel ilgili ve işini düzgün yapan firma , kesinlikle araçlar başka firmalarda kurcalanmamalı , çok memnunum Ford Focus 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
vw passat aracıma yazılım attırdım verim çok iyi oldu yakıttada düşme oldu memnun kaldım zaten bu işi sadece remaps ümit doğan teşekkürler hayırlı işler dilerim Volkswagen Passat 1.9 TDi - 130Hp @165 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
Ford
Sahibi çok mütevazi bir insan sağolsun bizimle çok güzel ilgilendi baya memnun kaldık. Güzel bir ortamdı samimiydi Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
BMW
5.20i aracıma yapılan yazılım sorunsuz . Çok memnunum.Ümit beye ve ekibine teşekkür ederim . BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
BMW
performansından memnun olmadığım 4.18 grancuope aracım henüz 200 km olmadan soluğu ümit'in yanında aldım.şimdi herşey çok güzel araç istediğim performansta. bmw neden bunu bu şekilde piyasaya sürmüyor anlamış değilim.yakıt da 1 lt civarında düşüş var (8,8 lt) teşekkürler remaps.. BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
23.03.2016 ( Devamını oku )
Audi
Bu konuda tam profösyönel arkadaşlar onlara teşekkür ediyorum bana arabadan zevk alma hissini tattırdılar gönül rahatlıgıyla herkese tavsiye ederim Audi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp
12.02.2016 ( Devamını oku )