MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Jeep
Hayatı Ç. Hizmeti sunan servisiniz ve uygulamadan memnunum. Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 218Hp @265 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
BMW
İyiki varsınız hem yakıt hem performans mükemmel.Sorunsuz REMAPS BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Mercedes
Tolga K. Ellerinize saglık Zonguldak Şubesi Bu İşi Gayet İyi Yapıyor Müsteri Memluniyeti çok güzel başarılı bir yazılım Tesekkur Ederim Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
14.12.2017 ( Devamını oku )
BMW
Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Bu işin uzmanı saygı kalite herşey birarada 2015 520 aracımı bambaşka bi hale getirdi Ümit bey ve ekibine teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
23.11.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
İşlerinin ehli kişiler gerçekten beni büyük masraftan kurtardılar ve arabamda hiç sorun kalmadı ümit ustama ayrıca teşekkür ediyorum Mercedes Vito 111 CDI (1600cc) - 114Hp @140 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Kia
bu işin profesörü uzmanı tek kelimeyle ümit doğan aracıma yapılan yazılımdan son derece memnunum araçtan resmen inesim gelmiyor remaps Kia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Opel
Yaklaşık 1.5 yıl önce yaptırdım ve inanılmaz bir performans farkı var. Teşekkürler Remaps Opel Corsa GSI 1.6T - 150Hp @205 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Skoda
Arac performansi inanilmaz degisti ve yakitla gozle gorulur bi dusus oldu ben cok memnunum tesekurler Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Performans olarak en az 5.30 oldu diyebilirim. Yakıt konusunda sakin kullanımda bir değişiklik göremedim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
18.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Gerçekten mükemmel. 2016 passat bendeki 10 sn de 100 km hıza ulaşıyor herkese tavsiye ederim Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
03.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Emin Berkay B. İlk başta çok endişeli yaklaşmıştım performans ve yakıt tasarrufunu görünce inanılmaz tatmin oldum. Harika BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
31.07.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Remaps On Numara Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
BMW
Anlatılmaz yaşanır aracıma binmekten keyif alır oldum BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
03.03.2025 ( Devamını oku )
Volkswagen
Emine Y. 102 beygirlik sıfır olarak almış olduğum Vw cady marka aracıma remaps tarafından yazılım attırdım ekspere götürüp ölçtürdüğümde 183 beygir olarak ölçüldü yani aracım iki kat daha dinaöik oldu inanılmaz bir fark yarattı teşekkürler remaps Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracın ne olduğu önemsiz. Yazılıma ihtiyac duyuyorsanız ki ben nerdeyse tüm araçlarıma uyguluyorum tek marka tek geçer. Volkswagen Golf 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
17.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ethem Ş. Kayseri Özdemir bey siz harikasınız Volkswagen Passat CC / CC 1.4 TSI ACT - 150Hp @170 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Seat
Aracımın çekişi ve performans gerçekten çok üst düzeye çıktı yakıt olarakta düştü burdan tüm emeği geçen arkadaslara teşekkür ederim .. Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
01.02.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ümit Doğan farkı... BMW 3-Serisi 320d - 163Hp @220 Hp
22.02.2016 ( Devamını oku )
Citroën
Aracım 2014 model citröen picasso. Yaklaşık bir ay önce yakın bir arkadaşımın tavsiyesi ile remaps ta yazılım yüklettim. 110 dan 145 e yükseldi. Uzun yolda, ve yüksek vitesler arasında çekiiş gücü performansı çok yükseldi. Bu aracın tek handikapıda böylece aşılmış oldu. Şehir içi yakıt tüketimi ortalaması 6.7 lt den 6.4 lt ye düştü. Remapsa ve tavsiye eden kardeşim Atilla ya teşekkürler. Citroën C4 1.6 HDI - 112Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Adını vermeyeceğim bir firmada yazılım yapıldıktan sonra pekde memnun değildim ancak Ümit Doğan aracın orjinaline çevirip sonrada kendi yazılımını atınca aracıma aşık oldum Ümit Doğan benim gözümde bu ülkenin en iyisidir teşekkürler Ümit Doğan Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
BMW
Zaten çok az yakan 116d lci, yazılımdan sonra şehir içi 4,5-5lt yakmaya başladı.. Güç ve tork çok tatminkar oldu Stock haline göre.. BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
29.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Serhat K. Çok memnun kaldım teşekkür ederim. Volkswagen Jetta 1.2 TSi - 105Hp @130 Hp
12.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Güç artışı bariz şekilde hissediliyor, yakıt kısmıyla zaten ilgilenmiyordum. Ara hızlanmalar mükemmel. Aracım farklı bir kimliğe büründü diyebilirim. Ümit beyle şahsen tanışma fırsatım olmadı ama ekibi harika. Buradan ibrahim kardeşimede selamlarımı sunarım, 10 numara işçilik çıkarttı. BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Musa T. Anlatmaya gerek yok maşallah adamlar işinin erbabı 2 otomobilime vede 3 adet tırlarıma yazılım attırdım çok memnun kaldım Allah razı olsun remaps Volkswagen Touareg 3.0 TDi - 225Hp @270 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Porsche
Çok memnun kaldım Porsche Panamera 4S diesel - 422Hp @530 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Murat Z. türkiyede bu kadar yazılım firması varken remaps sı tercih etmekle en doğru kararı vermişim sorunsuz ve keyifli bir aracım var artık emeğinize elinize sağlık Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Renault
Tüm araçlarıma Remaps güvencesiyle yazılım yapılmıştır Ümit bey ve ekibine sonsuz teşekkürler. Türkiyedeki en doğru ve en dürüst yer… Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ömür K. İki aracımıda remaps trabzon alper abiye götürdüm ticari aracımda binek aracımda tam istediğim gibi oldu alper abinin cana yakın tavırlarıda bizi cezbetti emeği geçen herkese teşekkürler Volkswagen Golf 1.6 16V FSI - 115Hp @130 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )