MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Mitsubishi
Mert K. Arabama Yapılan Yazılımdan Oldukça Memnunum Şuana Kadar Hiçbir Sorun Yaşamadım Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Arac ile ilgili bilgi ve hakimiyet mukemmel bilerek yapilan isin kalitesi ve sonuclari dogal olarak gayet guzel ve aracim problemsiz ve yuksek performansda gayet guzel ellerinize saglik remaps ailesi. BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
19.08.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
İlkay O. Beklediğimden de iyi sonuç aldım sizlere tesekkur ederim ayrıca ilgi ve alakanizdan dolayıda ayrıca tesekkur ederim Volkswagen Touareg 2.5 TDi R5 - 174Hp @204 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Ahmet K. Benim için aracımda remaps uygulamasından önce ve sonra iki ayrı kavram niteliğinde değerlendirecegim şekilde büyük bir değişim farkı oluştu uygulamayı yaptıktan sonra farklı bir araç kullandığım hissi uyandırdi ilgi alaka ve müşteri memnuniyetini ön planda tutarak remaps kalitesini ve memnuniyetini bize sunan REMAPS TRABZON ALPER AKKOÇ beye teşekkür ederim Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Ford
Süleyman B. Gösterilen ilgiden memnun kaldım ! Aracımda ise yapılan degişikli fiziksel olarak hemen kendini belli etti. Gayet başarılı ve herkese tavsiye ediyorum Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
24.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Teşekkür ederim yazılım çok başarılı olmuş BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
Mazda
Gerçekten 140.000₺ para verip bu piyasada 0 araba alıyosun ve basınca gitmiyor. Arabaya bakışım değişti. Ciğerlendi canavar. Yakıt mükemmel azaldı 160-170 km hızda anlık 5-6 L yakıyor. Pişmanlık 0 memnuniyet 100/100. Kök gazla yapamadığımı %30 artışa rağmen çeyrek gazla yapabiliyorum. Mazda Mazda 3 1.5 Skyactiv-D - 105Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Skoda
2 aydır kullanıyorum, memnunum. Yine olsa yine yaparım. :) Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
25.07.2019 ( Devamını oku )
BMW
Ömer D. Normalde kalkışta ve ara hızlanmalarda çok hantal kalan aracım mermi gibi oldu. Çok fazla gaz verip arabayı hızlandırmaya çalışırken harcadığınız yakıtı gerçekten ivmelenerek harcıyorsunuz. Uzun yol seyrinde ise tüketim azalıyor. Teşekkürler Remaps Bursa BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
30.11.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Volkswagen transporter 102 bg olan aracımız ile büyük sıkıntı çekiyoduk.Yazılımdan sonra aracın performansı konusunda büyük değişiklik oldu.Teşekkürler Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
19.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yapılan uygulama beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. Henüz yaptıralı 4000 km oldu ancak herhangi bir olumsuzluk yaşamadım. Ümit bey ve ekibine teşekkür ederim. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. BMW X5 x/sDrive 25d - 218Hp @270 Hp
20.08.2017 ( Devamını oku )
BMW
Remaps yazilim konusunda ulkedeki en iyi firma. Umit Dogan ise gercekten nazik ve guzel bir insan. Her zaman gittim, her zaman gidecegim. Gonul rahatligiyla guvenebilirsiniz. BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Nissan
Kısaca şöyle anlatayım fabrika verilerinin çok üstünde inanılmaz bir performans aldım. Yakıt değeri % 7 ila 10 arasında düştü. Teşekkürler REMAPS... Nissan Qashqai 1.5 DCI - 110Hp @135 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Ford
Aracım ford mondeo 2.0 koruma aracı olarak kullanılıyorum. Harika performans. Ford Mondeo 2.0TDCi - 115Hp @185 Hp
27.03.2018 ( Devamını oku )
Audi
Ethem Ş. 2016 Model Euro 6 yeni nesil motoruma, yapılan yazılım uygulamasından ve görmüş olduğum ilgiden çok memnun kaldım Teşekkür ederim. Audi SQ5 3.0 V6 Bi TDI Compétition - 326Hp @405 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Devamını oku )
Hyundai
Ümit bey ve ekinine teşekkürler ilgi ve alakalarından dolayı bu üçüncü aracımı remapsla tanıştırmam oldu 3 aracımın üçüde birbirinden güzel oldu özellikle hyundai i30 anlatılmaz yaşanır Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
İşlem yapılan her aracımın satış önce ve sonrasında aldığım hizmet çok kaliteliydi. Remaps ailesine çok teşekkür ederim. Volkswagen Passat 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Renault
Gayet memnunum yapılan işlem ve ilgiden. Bir problem yaşamadım şimdiye kadar. Yapılan işlemi öneririm Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Chrysler
Bir arabanın hakkını veren ve kendini daha güvende hisseden ve bir arabadan nasıl zevk almanı sağlayan bir yazılım . Hep dediğim gibi bugün bir traktör alıyor olsam dahi remaps tan yazılım yaptırırım.Tekrar dan bizlere böle bir hizmetten faydalanma şansımız olduğu için sizlere teşekkür ederim. Chrysler 300C 3.0 CRD - 218Hp @275 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
İşi her zaman uzmana bırakın diye boşuna dememişler. Bilgi ,ilgi, alaka,yönlendirme çok iyi. Teşekkürler REMAPS.. Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
23.12.2019 ( Devamını oku )
BMW
Emin Berkay B. İlk başta çok endişeli yaklaşmıştım performans ve yakıt tasarrufunu görünce inanılmaz tatmin oldum. Harika BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
31.07.2018 ( Devamını oku )
Ford
Mahmut T. Remapstan önce birkaç yere gittim arızamı çözemediler Remaps hemen halletti sağolun varolun Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sorunsuz, sağlıklı ve son derece keyifli sürüş deneyimi için çok teşekkür ederim. 2012 yılından beri bütün arabalarımın yazılım işlerini güvenerek yaptırıyorum. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
15.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remaps airlines şiddetle tavsiye ediyorum Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 86Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
SsangYong
Hakkı E. 10 gün ara ile bu ikinci yazılım yaptırdığımız araç her ikisinde mükemmel oldu.insalla böyle sorunsuz devam eder.ilk araç rexton w 2.0 alt devirlerde hızlanma mükemmel oldu araç resmen 0-100 arası %30-40 daha atak ve pedala duyarlı hale geldi. Yakıt çok değişmedi sanırım uzun yolda test edeceğim.lakin yakıt aynı kalsa bile performans istediğinde mevcut var artık biliyorsun. İkinci araç xtrail 1.6 manuel 4x4 aracın rampa ve düşük vitesdeki tutuk hali gitti gayet güzel ama hepsinden güzeli yakıt dusdu çok belirgin bir şekil de. Artık gazı dibine kadar vurmaya gerek yok her iki araç için de hafifçe dokun gerekli tepki fazlası ile var. Trabzon Alper bey ve Remaps teşekkür ederim. İnşallah ilerleyen zamanlarda bir sorun yaşamayız SsangYong Rexton 2.0 e-XDi - 155Hp @200 Hp
05.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
3 aracımı burada yaptırdım, son aracımı alırken onların tavsiyesi üzerine arac secimi yaptım.Tek kelimeyle mukemmel, BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Chrysler
Ümit U. Öncelikle Bursa remaps yetkili servisi İsmail Aydemir ustama çok teşekkürler İlgisi için Performansım çok arttı fakat yakıtım ayni oda muhtemelen gaza çok yüklendiğim için HERKESE ÖNERİRİM Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
19.06.2017 ( Devamını oku )
Renault
Halim Ü. Ben çok memnunum harika performans sağladı ben teşekkür ediyorum Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )