Audi Chip Tuning
Murat K.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
Aracimi remaps oncesi satmak istiyordum cunku cok fazla yigilma yapiyordu kalkislarda. Remaps sonrasi aracimdan keyif alarak surmeye basladim. Umarim orta ve uzun vadede herhangi bir sorun cikmaz.
26.08.2020
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
143 hp
320 nm
Chip Tuning Sonrası
143 hp
+ %29
320 nm
+ %28
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Audi A5 model dizel aracınızın ürettiği 143hp / 320nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 185hp / 410nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 42hp / + 90nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Audi A5 Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Audi marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Audi Chip Tuning
Türkiyenin en kaliteli ve en başarılı yazılım şirketi aracıma uygulanan uygulamadan sonra çok keyifile kullanıyorum teşekkürler remaps ailesi.. Audi A5 2.0 CR TDi - 143Hp @185 Hp
04.11.2021
Audi Chip Tuning
Artık daha hızıyız, profosyonel uygulama ve dosthane yaklaşımlar için teşekkürler Remaps.. Yeriniz fevkalede güzel olmuş ayrıca... Audi A5 3.0 TDi - 240Hp @310 Hp
24.05.2017
Audi Chip Tuning
Çok teşekkür ederim ümit beyin ellerine sağlık süper oldu arabam Audi A5 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
11.02.2017
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Seat
Özcan K. 2014 model 1.6 dizel dsg 90bg seat toledo aracım şuan çok çok iyi durumda ve tatmin edici. Teşekkürler remaps.. Seat Toledo 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Enis C. Aracıma iyi performans verdi ve yakıttan tasarruf etti remapsa teşekkür ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
03.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mehmet T. Yakıtta etkisi çok bariz belli oldu motor konusunda gerçekten farkını hissettiriyor teşekküler. Volkswagen Golf 1.4 TSi - 122Hp @145 Hp
14.02.2020 ( Devamını oku )
Citroën
Citroen C5 Aircross 1.5 hdi aracıma uygulama yapıldı. Yılda yaklaşık 30.000 km yol yapıyorum. Arabanın özellikle uzun yoldaki yokuşlarda yavaşlama ve geç hızlanma problemleri tamamen gitti. Şimdi gaza bastığımda yeterince tepki vereceğini biliyorum. Yakıt konusunda ise yazılım var deyip eskiden yapmadığınız hareketleri yapmazsanız yakıtta gerçekten düşüş oluyor :) Uygulama esnasında ilgi,bilgi ve alakalarından dolayı Ümit bey ve ekibine teşekkür ediyorum. Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp
10.01.2024 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın içinde bi canavar varmış ümitbeyin sayesin de öğrenmiş olduk kaliteli düzgün ve nazik hizmetlerinden dolayı teşekkür ederim Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sagliksiz hissi vermiyor. Trafikte istediginiz arabayi sollayabiliyorsunuz. Deli gibi basip(ben yaptim siz yapmayin hiz duygusu kalkiyor iyi degil fazla hiz) bir depoyla 800 km gidince mutlu ediyor. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
16.01.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Şehiriçinde ve uzun yılda da performans belirgin arttı. Maksimum hızım ve maksimum hıza ulaşma sürem azaldı. Yokuşlarda gaza basınca artık motor gaz yiyor ve hızlanabiliyor. Henüz bir olumsuzluk ile karşılaşmadım. 1 ay kadar oldu yaptıralı,Performansı artınca biraz daha hızlı kullandığım için muhtemelen yakıt tüketimi henüz azalmadı ama şehiriçi sıkışık dur kalk trafikte azalacağını öngörüyorum (düşük devirde torku arttığı için gaza az basmak yeterli oluyor). Kesinlikle tavsiye ederim, hiç çekinmeyin. Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mustafa Burak Ç. 2012 model VW Tiguan 1.4 TSI 122hp aracima uygulanan yazilim sonrasinda, yasadigim bolge itibariyle yakit tasarrufu ettigimi soyleyemem ama arac cok guzel bir cekise ve atiklige sahip oldu. Umarim uzun vadede motora veya turboya herhangi bir negatif etkisi olmaz. Genel itibariyle memnunum. Volkswagen Tiguan 1.4 TSI - 122Hp @145 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Araba 4. Vitesde patiye düşermi ? Yazılımdan sonra düşüyo ama biraz dikkatli kullanmak lazım araç efsane uzuyo , son hız 266 yı gördüm , BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
10.11.2017 ( Devamını oku )
BMW
Arda U. Aracin performansinda hissedilir bir artis var. Guzel ilgilenildi. Tesekkurler. BMW 4 GC-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
BMW
Ümit abi gördüğüm en efendi ve dürüst esnaf. Birşey olmayacaksa olur deyip milleti asla kandırmıyor. Arabanın kapasitesi ne ise ona göre işini en iyi şekilde yapıyor. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Honda
Fark inanılmaz elinize sağlık:) Honda Civic 2.0T Type R - 310Hp @370 Hp
02.04.2017 ( Devamını oku )
Opel
Ümit Doğan ve ekibi harika bu işin bence tek adresi aracıma olan güvenimi pekiştirdiler herkeze şiddetle tavsiye ederim ben çok memnun kaldım yakıt sarfiyatım düştü herşey mükemmel teşekkürler Remaps ailesi Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Isuzu
Adil S. Sorun çözmede bir bir numara, teşekkür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 190Hp @240 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Infiniti
Gönderdiğimiz aracın problemini profesyonel şekilde çözdüler ilgi alakaları süper çok teşekkür ederim Infiniti FX 3.0d - 238Hp @270 Hp
08.03.2022 ( Devamını oku )
Seat
Öncelikle Ümit abi'ye teşekkür ederim yaptığı işlemde verdiği güven hassasiyet ve özen ile müşteri memnuniyeti ön plandadır ve aracımda işlemden sonra aldığım performans ciddi derecede değişmiştir ve benim araç olarak yazılım yaptırdığım ikinci aracımdır gayet memnun kaldım kendilerine yeniden teşekkür ederim güvenle yaptıra bilirsiniz... Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
Skoda
İlker Yasin A. Aracın eski hantal halinden eser kalmadı yazılım şart :) Alper abiyede gece 22:00'da bizim için evinden çıkıp geldiğinden dolayı ayrıca teşekkürler. Skoda Superb 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
26.10.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Peugeot 3008 aracıma yazılım işlemi uygulandı çok memnunum bütün araçlarımı ÜMİT DOĞAN beye gönül rahatlığıyla teslim ediyorum işinde çok başarılı insanlar bütün ekip arkadaşlarına teşekkür ederim Peugeot 3008 1.6 BlueHDI - 120Hp @150 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ilgi alaka, konuyla ilgili tatmin edici bilgilendirme ve sonuc olumlu. Tesekkurler. Volkswagen Polo 1.4 TSi - Blue GT - 150Hp @170 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
bmw 320d kullanmak keyifliydi ama artık çok eğlenceli oldu. Neden daha önce yazılım yaptırmadım bilemiyorum. Araba muhteşem hızlanıyor. Teşekkür Ümit Doğan Remaps BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
24.03.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yazılım attıktan sonra arabamı bir okadar daha sevdim. Çalışan arkadaşlar gerçekten mükemmel ilgili ve alakalı. Arabaya uygun olanın en ideal ve güvenli olanını yapıyorlar. Her zaman yaptıkları işin arkasındalar. Kendi iş yeriniz gibi güven veriyor. Bir dost edinmiş oluyorsun. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok başarılı hiç bir problem yok istediğim tepkimeleri aldım çok teşekkür ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Dışarıdan bakıldığında diğerleri gibi diyorduk ailedeki bütün araçlarla Remapsa gittik farkı gördükten sonra kendi çalışma yerimiz gibi savunduk. Teşekkürler Ümit Doğan Volkswagen Tiguan 1.4 TSI - 150Hp @170 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Citroën
Öncelikle yapmış oldukları ilgi ve alakalarından dolayı Ümit beye ve ekibine çok teşekkür ederim Hizmetlerinden çok memnun kaldım.Citroen C5 aracımı çok seviyorum ve severekte biniyorum.Yanlız araç kalkışta hantaldı ve kalkışlarda bayilacakmış gibi oluyordu ve yazılımla bu duzeldi .Hatta sürekli gittiğim bir yol da köprü altindan çıkış dik rampa oraya geldiğim zaman manuel vitese alıyordum.Şimdi direk çıkıyorum manuele almadan.Birde seyirhalinde giderken ileride dönüş yapmak için frene bastığım zaman araba vites düşürürken arabayı ileri geri sallama yapıyordu küt küt diye vuruyordu ve yazılımla buda duzelmiş oldu.Remapsa çok teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Seat
Özcan K. Aracım 1.6 dizel dsg 90 bg seat toledo gerek yakıt tüketimindeki tasarruf gerekse performans olarak müthiş tatmin edici. (İyiki varsın remaps) Seat Toledo 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
09.05.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Sohbet muhabbet ile gerçekleşen bir yazılım işlemimiz oldu. 6 aydan fazladır kullanıyorum çok memnunum. Sorun ile karşılaşmadım. Yakıt için sakin kullanımda düşüş oldu. Seri kullanımda hem keyifli hemde eski seri kullanımdan daha az yakıyor. 114 CDI Otomatik vito. Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
15.03.2021 ( Devamını oku )
Opel
Oluye can vermek boyle bir sey olsa gerek:)) ELAZİGDAN selamlar eline saglik umit dogan Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
22.03.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Üstün hizmet güleryüz bilgili hepsi bir arada daha ne olsun Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Öncelikle ümit abiye burdan çok teşekkürlerimi iletmek istiyorum Adam işinin sonuna kadar arkasında ne zaman arasam hiçbir şekilde geri çevirmeden bizleri kabul ediyor Yazılım konusunda çok memnunum ellerine emeğine sağlık bütün ekibin Her şey çok başarılı ve sistemli ilerliyor Kalitenin tek adresi BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )