MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Uygulamadan sonra daha kuvvetli bir araç almışım gibi hissettim. Arabamı kullanmaktan keyif almaya başladım. İlgili ve işini bilen bir ekip. Başta Ümit Bey olmak üzere tüm çalışanlara teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
30.11.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yazılım yaptırmadan önce çok tereddüt ettim Olurrmu dye 102 bgir Vosvogen caddy 185 bgir yaptık süper performans çekiş mükemmel oldu yüz klm 12 tl tasarruf yaptı ümüt dogana teşekkürler. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
Ford
Gayet memnunum ilgi ve alakasindan dolayı ümit beye teşekkür ederim araba performans olarak çok daha iyi oldu Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
18.11.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Sanki ilk defa mercedes'e bindigimi hissettim Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
Subaru
Performans oldukça tatmin edici . Subaru Outback 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
23.07.2019 ( Devamını oku )
Hyundai
Cok memnunum performans arttı yakıt dustu tesekkur ediyorum Hyundai Elantra 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
Isuzu
Necdet D. Aracım 3bin cc isuzu d.max kalkışlarda hantallık kalktı yazılımdan sonra sanki yer uçağı oldu Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Isuzu
Murat A. Remaps dan çok memnun oldum yakıt çekiş herşey harika Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
13.10.2017 ( Devamını oku )
Citroën
Gercekten arac kendine geldi tek kelime ile on numara bes yildiz⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Citroën C3 / C3 Picasso 1.4 HDi - 70Hp @90 Hp
26.06.2015 ( Devamını oku )
Ford
Şu ana kadar iki aracima yaptirdim almis oldugum hizmetten gayet memnunum Samsun bayisine cok tesekkur ediyorum Ford Fiesta 1.4 TDCi - 68Hp @93 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Seat
Aracımın performansı ciddi şekilde arttı.özellikle 2000 deviri geçip turbonun açılmasından sonraki koltuğa yapıştırma hazzı müthiş. İlgi,alaka,sohbet,güler yüz.. Ahmet Bey ve Kerem Bey'in ilgi alakası için çok teşekkür ediyorum. Mutlaka her araca remaps el atmalı. Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Isuzu
Erdinç K. Aracım çok güzel oldu remaps bu işin ehli Zonguldak bayisine de ayriça teşekür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
20.06.2018 ( Devamını oku )
Jeep
Murat Y. Bursa Remaps’te Salih Bilal kardeşim yardımcı oldu, aracım 10 yaşını aştığından değerleri okuyup sakınca olmadığına kanaat getirince benim de talebimle yazılımı 2.7 Crd Grand Cherokee’me gerçekleştirdi. Aracım bir tık daha seri oldu. Jeep Cherokee 2.7 CRD - 163Hp @200 Hp
23.01.2019 ( Devamını oku )
Isuzu
Yazılım sonrası ateşlenmesi seriliği ranpa gücü yakıtın düştüğü araç bir başka oldu harika rahat Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Citroën
Güler yüzlü hizmetiniz kaliteli işçiliğiniz için teşekkür ederiz Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tek kelimeyle muazzam. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
11.03.2021 ( Devamını oku )
Mercedes
Ankara Ümit bey ve ekibi bu işin piiri Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Burak Y. Aracıma yapılan yazılımdan çok memnun kaldım beklentilerimin bile üstününde oldu çok teşekkür ederim Salih ve İlker beye Bursa'dan selamlar Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
17.03.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım sizin sayenizde performansı oldukça arttı çok teşekkür ediyorum ve herkesede tavsiye ediyorum. Volkswagen Touareg 2.5 TDi R5 - 174Hp @204 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
BMW
Ellerinize sağlık.Tamamen değişti.240 bg güç alınıyor.Arabayı vampir ısırdı resmen BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
18.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracın performansı hissedilir ölçüde değişti dsg şanzumanda herhangi bir sıkıntı çıkmadı motor tüketiminde herhangi bir değişiklik olmadı yazılım satana değil yazılım üretene remapse işlem yaptırın aracım vw gol 6 1.6tdi dsg 200.000 km Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ali Arif B. Uygulamadan son derece memnun kaldım. Aracımda bayılmalar yok oldu. Çekiş gücü çok iyi. Tork inanılmaz. Çok fena geri atıyor. Benim caddy oldu aslan. Ama biraz daha hizlandirsak daha iyi olur :) Serkan kardeşime teşekkür ederim. Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
09.03.2022 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın performansına gerçekten inanamıyorum. Büyük motor hastalığı vardı bende . Sayenizde 2.0 dizel motor ile 3.0 gücü hissediyorum. Yakıt olarak henüz yazmak yanlış olur çünkü 10 gün oldu uygulama yapılalı ve aracı sakin kullanamıyorum habire son gaz kullanıyorum:) çok teşekkürler başta Ibrahim Bey olmak uzere bütün Remaps ailesine ... BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp
09.01.2020 ( Devamını oku )
Peugeot
Peugeot 508 1.6 bluehdi otomatik aracıma uygulandı. Aracımı aldığım gün yaptırdım, Bu yüzden önceki ile farkı bilemiyorum. Ama 2.0lt araç kullanıyormuşum kadar güzel bir çekiş ve emsallerinin altında bir ortalama yakıt tüketimin var (şehir içi 5.5 lt ) . Kesinlikle tavsiye ederim Peugeot 508 1.6 e-HDI - 115Hp @140 Hp
11.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arabama uygulanan yazılımdan çok memnun kaldım. Ancak dahada. Memnun olduğum konu ise insan kalitesi. Ekip çok samimi ve değerli. Teşekkürler Remaps... Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Citroën
İsmail K. aracımın performansı artı ve yakıt hissedilir derecede düştü. özellikle düşük viteslerde aracın gücü harika ...tavsiye ederim. Citroën Nemo 1.3 HDi - 75Hp @95 Hp
05.09.2017 ( Devamını oku )
BMW
Bu işin uzmanı ümit bey F30 316iye yaptırdım helali hoş olsun hepsine. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın performansından ve yakıt tüketiminin düşmesinden çok memnunum teşekkur ederim Volkswagen Polo 1.6 TDi - 105Hp @136 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Volvo
Yaklaşık 6 adet Volvo aracıma Kayseri'den gelerek yazılım yaptırdım, araçların gerçek gücünün ortaya çıkmasında emeği geçen Remaps ekibine teşekkürler. Volvo S80 2.0 T - 203Hp @270 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracın resmen kaderi değişiyor. İnanılmaz keyifli oluyor. Diğer firmalar gibi 3 liralık yazılım paketini kopyala yapıştır yapmıyorlar. Her aracın kondüsyonuna göre, stabil bir şekilde yazılım uyguluyorlar. Müşteri ilişkilerinde de çok iyiler. Tavsiye ederim. ( Not : Buradaki yorumları okurken "Kendileri mi yazıyorlar acaba ?" diye düşünüyordum. Şu an ise aracıma yazılım yaptırıp buraya yorum yazıyor olmam, yorumların hepsinin gerçekçiliğini ortaya koyuyor ) BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
25.02.2019 ( Devamını oku )