MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Mehmet A. Çok guzel oldu elinize saglik BMW 3-Serisi 335i - N55 Twinscroll - 306Hp @385 Hp
16.09.2017 ( Devamını oku )
BMW
2015 model F10 atacıma Stage 1 yazılım yüklendi. 1,5 aydır sorunsuz kullanmaktayım. O kadar uyumlu ve tatminkar oldu ki aracımı değiştirmekten vazgeçtim. Teşekkürler Ümit Bey’e ve çalışkan ekibine. Son derece uzman bir iş çıkardılar… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
İyiki varsınız hem yakıt hem performans mükemmel.Sorunsuz REMAPS BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Seat
Mustafa A. Makina ateş ediyor artık Seat Leon 1.2 TSI - 110Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracıma yaptırdığım yazılım sonrasında yakıt tüketiminde azalma, performansta artış oldu. Teşekkürler remaps ailesi :) Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.01.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Fazlasıyla başarılı tereddütte kalmadan aracınıza garantili yazılım attıracağınız bi firma çok memnun kaldım ümit doğana selamlar. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Mustafa B. Çok menmunum Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
27.11.2021 ( Devamını oku )
Seat
Müşteri odaklı, tam istediğim şekilde yapılan yazılımından inanılmaz memnunum yeni bir araç almış kadar fark var. Tekrar teşekkür ederim Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @155 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Performansı çok değişti ve yakıt bir litre civarında düştü gerçekten çok memmunum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @220 Hp
10.06.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Passat 2.0 tdi yazılım probleminin çözümlemesine yardımcı oldunuz. Gösterdiğiniz İlgiden v çok memnun kaldık gerçekten bu işin en iyisisiniz çok teşekkürler . Volkswagen Passat 2.0 TDi CR - 110Hp @185 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
Opel
Yaklaşık iki haftalık bir kullanımdan sonra şunu söyleyebilirim. Hız isteyene hız, güç isteyene güç. Hantal 1.3 TDCI yok artık. Memnun muyum ? Hayır daha ötesi.. Mutluyum.. Ümit Hoca bilgili ve ilgili, Halil İbrahim hoşsohbet ve bilgili. Daha ne olsun ! Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
01.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Fabrikadan 2.0 motorla çıkan araca 150 beygir koyulması gercekten büyük saçmalık. Neden bu aracı aldım diye düşünürken yazılımla +200 hp oldu ve gercekten muhteşem bir fark var BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp
28.06.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Mithat Ö. Gayet güzel ve basarılı bir firma gözünüz arkada kalmasın . Ayrıca zonguldak remaps yüksel ustaya ilgisinden dolayı teşekkür ederim Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Müşteriyle ilişkileri çok pozitif ve sorulan tüm sorulara net bir şekilde cevap alabileceğiniz kurumsal bir kurum, satış ve sonrasında çok yardımcı oldular tüm ekibe çok teşekkür ederim performans ve yapılan işlemler çok etkileyici ve üst düzeyde, profesyonel işçilik teşekkürler Remaps Ailesi Ve Ümit DOĞAN. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remaps da emegi gecen arkadaslara tesekkurederım cevremde yazılım yapturmak isteyen arkadaslarıma önerdiğim tek yer Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Audi
Harika insanlar, işlem profesyonel. Araç desen bi başka oldu. Bu güzel ekibe titiz çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum Audi A4 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp
21.11.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
cok memnun kaldım.. aracın ivmelenmesi mükemmel ötesi top speed limitor kaldırıldı mükemmel iş cıkardın remaps başka araç alırsam yine geliceğim tek yer remaps Mercedes A A180 - 122Hp @175 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracımın performansı ciddi bir şekilde arttı. Önceki araçlarıma da bu uygulamayı yaptırdım ve hiç bir sorun yaşatmadan uzun süre kullandım. Ümit bey ve ekibine çok teşekkür etmek istiyorum. Peugeot 508 1.5 BlueHDI - 120Hp @160 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Ford
Gülkar G. Gayet Memnunuz Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Çok başaralı bir performans elde edildi Araç 3.0 cc gibi oldu BMW 5-Serisi 530i - 252Hp @315 Hp
21.12.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok memnun kaldım aracım daha az yakıt harcıyor ve düşük devirlerde daha çabuk toparlıyor. Benimle ilgilenen Yusuf kardeşimede teşekkür ederim gayet ilgili davrandığı için. Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
BMW
F30 3.16i 136 beygirken şu anda 4.28i ile neredeyse kıyaslanabilecek performansa sahip ayrıca yakıtta 1 lt. azalma var. bugüne kadar da herhangi bir sorunla karşılaşmadım. ( MAŞALLAH) :) BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
13.12.2015 ( Devamını oku )
Renault
Mehmet K. Aracım 1 vites arttı diyebilirim. 3.vites ile zorlanarak çıktığım rampayı 4.vites ile rahatlıkla çıkabiliyorum. Sollamalarda güveni geliyor insanın kendisine.Durumu olan herkes yaptırmalı bence. Ayrıca gösterdikleri ilgi alaka ve temiz işlerinden dolayı Trabzon daki Alper Bey ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Selamlar Saygılar Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
23.10.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma Remaps’ta yazılım yapıldıktan sonra sorunsuz bir şekilde performansında artış oldu. Tesekkurler. BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
11.12.2017 ( Devamını oku )
Subaru
Tavsiye ederim. Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ismail K. Aracıma yapılan işlemden çok memnunum Ayrıca işlemi yapan Özdemir beye ilgisinden dolayı teşekkür ediyorum Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tek kelimeyle mükemmel memnun olduğum içinde 2012 den beri bindiğim tüm arabalarıma alır almaz sizde yazılım yaptırıyorum müptelası oldum diyebilirim.very very good Volkswagen Jetta 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
29.12.2017 ( Devamını oku )
Volvo
Volvo S60 T4 için bu kadar etkili olacağını beklemiyordum. Özellikle ara hızlanmalar ve yokuş performansı çok keyifli bunun yanıda yakıt tüketimim hiç artmadı. Keyifle be hiçbir sıkıntı olmadan kullandım aracımı. Ellerinize sağlık. Bu eski aracımdı bu arada yeni aracımı aldıktan 5 gün sonra onada remaps de yazılım uyguladık bu da çok keyifli oldu. Teşekkürler.... Volvo S60 1.6 T4 - 180Hp @190 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Harika oldu arabami kullanirken daha cok zevk aliyorum Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
BMW
Araba sürekli tahrik hatası veriyordu. Ümit abiye gittim çok kısa sürede sorunu çözdü yazılımı yeniledi bujileri değiştirdi on aydır hiçbir sorun yok. teşekkürler tavsiye ederim. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )