MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Mercedes
Araştırarak ve forumlardaki yorumları inceleyerek Remapste karar kıldım. Kurumsal, ilgili ve güvenlik sınırları içinde yazılım uygulayan bir kurum. Aracımın önceki haliyle arasında çok ciddi fark var, kaderi değişti diyebilirim. Ahmet Bey ve Kerem Beye tekrardan çok teşekkür ediyorum.. Mercedes B B180 - 122Hp @175 Hp
22.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnunum herşey için teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
11.12.2017 ( Devamını oku )
Ford
Ustalik Konustu Harika Cok Memnunum Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Gayet güzel oldu İlgi ve alakanıza teşekkür ederim.Başka araclarımda var inşallah onlarada yaptırmayı dişünüyorum BMW 5-Serisi 520d - 163Hp @220 Hp
19.02.2017 ( Devamını oku )
BMW
yazılımdan sonra aracımın peformansı inanılmaz derecede yükseldi ilk başta yaptırmak için terddüt emiştim ama şimdi çok memnunum yakıtta da da 100 km bir buçu iki litre gibi bi tassarufu oldu ama sürüşe göre değişiyor BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
21.11.2017 ( Devamını oku )
Isuzu
Necdet D. Aracım 3bin cc isuzu d.max kalkışlarda hantallık kalktı yazılımdan sonra sanki yer uçağı oldu Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ali K. Yazılım yapılalı daha 1 hafta oldu.Araç1.2tdi gerçekten inanılmaz bir güç artışı oldu .özellikle düşük devirde şehir içi trafikte sıkıntı yaşatıyordu yazılımdan sonra sorun kalmadı performansında çok yükseldi.yazılım yaptırmayı düşünüp te terettutde kalanlar hic düşünmeden yaptırın. Remaps a teşekkür ler Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
21.11.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
İlgi ve alakanızdan dolayı teşekkür ederim. Aracımın performansında baya değişiklik oldu. İyi ki yaptırmışım Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Audi
Stage 2 yazılım yapıldı yakıtım ciddi oranda düşüş sağladı performansı felakettt derecede yükseldi teşekkürler remaps elinize emeğinize sağlık. Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Eşref B. İlgi alaka bilgilendirme ve hizmet için çok memnun kaldım teşekkürler remaps erzurum Mercedes ML ML 350 CDI - 258Hp @295 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Audi
Yapılan işlemden gayet memnun kaldım. Zaten bu ilk deneyimim değildi yaklaşık bütün arabalarım ümit abimin alinden geçmiştir. Gayet memnunum herkeze sağlıkla tavsiye ederim.. Audi Q7 3.0 TDi - 245Hp @295 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Coşkun T. Süper bi olay pişmanlık duymayacağınız çaptan ne desem az deneyen memnun Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
03.01.2019 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Mithat A. Yakıtta kesinlikle tasarruf oldu çekiş on numara kesinlikle taraflı konuşmuyorum aracını seven vakit geçmeden yaptırsın Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Skoda
Erencan A. Araç yazılımdan sonra canavar gibi oldu ivmelenme çekiş felan mükemmel kesinlikle tavsiye ederim Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
19.10.2017 ( Devamını oku )
BMW
Kesinlikle tavsiye ediyorum arada ki farkı hissedeceksiniz. BMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aşkın Y. mükemmel bir uygulama Teşekkürler Volkswagen Polo 1.4 TDi - 90Hp @115 Hp
22.11.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Cok memunum oldukca basarili Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 224Hp @270 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Herşey çok güzeldi arkadaşların ellerine sağlık Mercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp
20.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
araç bayiden çıkar çıkmaz remaps a gidiyor çok memnunum teşekkürler remeaps Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Renault
Yaşar Çelik E. Clio 4 aracıma yazılım yaptırdım. Daha önceden yazılımsız kullandığım aracımı Kayseride ki elektrik elektronik mühendisi olduğunu öğrendiğim Özdemir beye emanet ettim. Mühendis olması benim tüm kuşkularımı yıktı. Gerçekleştirilen işlemden sonra keşke daha önce yaptırsaydım dedim. Remaps bu işte gerçekten kalitenin yeri olduğunu deneyimleyince anlıyorsunuz. Remaps alilesine ve Özdemir beye ilgi alakası için çok teşekkür ediyorum. Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
07.03.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapılan işlemden de fiyatındanda memnunun aracıma işlem yapılalı 1 sene oldu sorunsuz şekilde kullanmaya devam ediyorum ilgi ve alakalarından dolayı remaps a teşekkür ederim Volkswagen Crafter 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Skoda
Firmaya iletişime gectigim andan itibaren aracımla ilgili sorunu tespıt ve uygulama ve Musteri ile ilgilenmeleri açısından son derece memnun kaldım ve aracının fima tarafın dan kayıt edildiğini ve her zaman kendileri ile iletişime geçebileceğini tarafıma bildirdiler çok teşekkür ediyorum Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Hamdullah Ö. Şimdilik hiçbir problem yok aracım gayet seri ve güzel oldu.Teşekkürler REMAPS BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
23.01.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Şenol B. Merhaba; Öncelikle kendi aracımla eşdeğer olan otobüs sınıfındaki araç sahiplerine tavsiyem bu deneyimi mutlaka yaşayın Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
17.06.2017 ( Devamını oku )
Opel
Oluye can vermek boyle bir sey olsa gerek:)) ELAZİGDAN selamlar eline saglik umit dogan Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
22.03.2017 ( Devamını oku )
Audi
Çok memnunum hem performansı beklentimin üzerinde oldu ve yakıt olarak eski haline nazaran az yakıyo.teşekkürler Audi A4 1.8 TFSI - 120Hp @210 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
BMW
Sakin kullanımda civarında yakıt tasarrufu sağladı. Yazılım sonrası performans ise oldukça iyi, oldukça memnunum. Zaten Remaps isim yapmasının sebebi kalite ve dürüstlük. Ümit beyin samimiyetle de müşteri sayısı artmaya devam edecektir. Teşekkürler vede hayırlı işler dilerim. BMW 3-Serisi 320d - 136Hp @165 Hp
06.04.2016 ( Devamını oku )
Ford
Abidin Kadir K. Aracım motor gücünden dolayı özellikle rampalarda gitmekte çok zorlanıyordu. Yapılan uygulama sonrası 3. vitese düştüğüm rampaları 5. viteste bile çıkabiliyorum. Yakıtta da gözle görülür bir düşüş meydana geldi. Ben özellikle Erzurum bayinizden Erdem beye ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim... Ford Transit 2.2 TDCi - 140Hp @180 Hp
03.09.2019 ( Devamını oku )
Renault
Almıs oldugum hızmet ve guler yuz ılgılerı ıcın cok tesekkur ederım aracıma yapılan ıslem den cok ama cok memlunum profosyonel calısmalarından dolayı cok tesekkur ederım cok guzel oldu aracım tavsıye ederım aracınızı gozunuz kapalı teslım edebılırsınız ahmet bey ve kerem beye tok tesekkur ederım Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Audi
Yurt disinda yasadigim icin bir sikinti cikarsa cok endiselendim ve Ümit bey saolsun butun endiselerimin yersiz oldugunu gösterdi. Islem sonrasi aracimin performansinin bu kadar farkedecegini bilmiyordum. Özellikle kalkis ve 150-160 km hizlarda resmen koltuga yapistiriyor. Harika bir hizmet ve musteri iliskileri super. Her turlu konforu saglamakla beraber cok icten arkadaslar ve samimiler. Ankara garajda özellikle Ahmet bey ve ekibine ilgilerinden dolayi sonsuz tesekkurler. Bundan sonra Remapstan baska bir yere gitmem. Audi A6 3.0 V6 TDi Quattro - 218Hp @320 Hp
20.01.2021 ( Devamını oku )