MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Ellerinize sağlık.Tamamen değişti.240 bg güç alınıyor.Arabayı vampir ısırdı resmen BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
18.05.2018 ( Devamını oku )
Ford
Emir Han K. Basarili islem Ford Ranger 2.2 TDCi - 160Hp @190 Hp
19.10.2019 ( Devamını oku )
BMW
Siz çayınızı içerken işi profesyonellere “Ümit Doğan” a bırakın aklınızdaki tüm soruların cevaplarını ve garantisini vermektedir. Teşekkürler Remaps BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Jeep
Once acaba aracima birseyler olurmu diye endise ediyordum,simdi ise keske daha once yaptirsaydim diyorum. Cok memnum kaldim sinifindaki bir cok benzinli veya dizel araci ara hizlanmalarda geride birakiyorum. Sagolsun motor durumum cok iyi oldugu icin istegim uzerine Remaps 156 hp 390 tork yapti aracimi Jeep Renegade 1.6 Mjet - 120Hp @145 Hp
17.03.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mustafa Ç. Arabamın çekişi çok iyi oldu alt devirleride güzel ama yakıtı hala ölçemedeim elinize sağlık Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Porsche
Çok memnunum harika Porsche Panamera 3.0 TDi - 240Hp @300 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Chevrolet
Bu işi hakkıyla yapan tek firma.. Ümit bey bir cerrahın hastasına gösterdiği hassaslıkta, araclara hassas davranıyor. Toplamda üç aracıma işlem yaptırdım üçündede %100 memnuniyet sağladılar.. bu yorumlarımı abartı bulanlara şunu diyeyim verdiği ücretin karşılığını alamayan varsa karşı karşıya konuşup uğradığı zararı karşılamaya hazırım Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Umut Rıza V. Mitsubishi l200 4yillik kullanıcısıyim arabanın bu kadar güç geliştireceğine inanmazdim harika bir değişim hissediliyor Trabzon remaps Alper bey bu işin hakkını veriyor Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Renault
İşinin ehli ve uygulamanın her adımında bilgi transferi son derece taktire değerdi. Uygulama sonrası beklentimin üzerinde bir performans artışı ile karşılaşmak daha da iyiydi. Emeğinize yüreğinize sağlık. Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
10.07.2015 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracımdaki vites geçişlerinde oluşan yığılmalarda gözle görülür bir fark oldu. Beygir artışından bahsetmiyorum bile, teşekkürler Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
08.12.2016 ( Devamını oku )
BMW
Sayın Arkadaşlar Hayırlı Ramazanlar dilerim. Aracım sanki bir paten gibi şıkır şıkır oldu. Onuda boşver ilgi alaka mükemmeldi. Performans ve ilgi alaka birleşince sonuç çok güzel oldu. BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
06.06.2018 ( Devamını oku )
Renault
Aracımın Performansının Kesin Olarak Arttığını Gözlemliyorum.Yakıt Tüketimi Konusunda Herhangi Bir Fikirim Henüz Oluşmadı.Eline Sağlık Remaps.. Renault Latitude 2.0 DCi - 150Hp @180 Hp
07.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhabalar, 2012 model 102 bg.Carevelle aracım ümit usta tarafından 175 bg'e yükseltildi sürüş keyfim tarif edilemez .Arabamı bunca sene boşuna kullanmışım dedim.Teşekkürler remaps teşekkürler ümit usta ellerine sağlık. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
25.07.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ellerine sağlık cok guzel oldu aracımı seviyorum performans harıka Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Opel
Yaklaşık iki haftalık bir kullanımdan sonra şunu söyleyebilirim. Hız isteyene hız, güç isteyene güç. Hantal 1.3 TDCI yok artık. Memnun muyum ? Hayır daha ötesi.. Mutluyum.. Ümit Hoca bilgili ve ilgili, Halil İbrahim hoşsohbet ve bilgili. Daha ne olsun ! Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
01.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Araba tek kelimeyle inanılmaz gidiyor ,hiçbir sorun yasamadan kullanıyorum ,teşekkür ederim .. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
24.05.2016 ( Devamını oku )
Kia
İki aracıma da chiptunning yaptırdım. Çok memnun kaldım araçlarımın çekiş gücü çok farketti. Ümit beye çok teşekkür ederim. Kia Sportage 2.0 CRDi - 112Hp @140 Hp
12.08.2016 ( Devamını oku )
BMW
Farkı keslinlikle hissedeceksiniz Ümit Doğan farkı BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Kia
Daha önceden 3.20 D aracıma yaptırmıştım, müthiş olmuştu. Şimdi Sportage 4x4 e yaptırdım. İnanılmaz bir araç oldu. Teşekkürler Ümit Doğan. Kia Sportage 2.0 CRDI - 184Hp @200 Hp
19.02.2016 ( Devamını oku )
Nissan
İbrahim Ç. Aracımın performansı çok güzel oldu. Yakıt daha az yakmaya başladı. Bu işin en iyisi REMAPS. Nissan Qashqai 2.0 dci - 150Hp @180 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
Araç açıldı, yazılımı kabul etti. Gerçekten harika ve çok keyifli bir sürüş deneyişimi yaşıyorum. Herkese tavsiye ederim. Arabada hiçbir sıkıntı yok, remaps bu işi çok iyi biliyor. Güvenmek gerek BMW 4 GC-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Renault
İyi günler 2011 model 1,5 D Renault Latitude kullanıyorum. Remapsda aldığım hizmet neticesinde aracımda duyduğum tüm sıkıntılarından kurtuldum, Aracımı değiştirmekden vazgeçtim. Teşekkür ederim... Renault Latitude 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yaptırdıgım yazılım işlemi sonucunda bekledıgım degısıklıkden daha fazlasını ve daha performanslı oldugunu fark ettim yakıtım yarı yarıya düştü cok memnunum BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
Nissan
Muhteşem oldu Nissan X-Trail 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
BMW
Araba sürekli tahrik hatası veriyordu. Ümit abiye gittim çok kısa sürede sorunu çözdü yazılımı yeniledi bujileri değiştirdi on aydır hiçbir sorun yok. teşekkürler tavsiye ederim. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Başar O. Kalitenin tek adresi diyebilirim Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Hyundai
Keşke daha önce gelip 1.6 tdi octavia aracıma yaptırsaydım aracımdaki performans değişimi çok fark etti aynı zamanda normal kullanımda ve uzun yolda tasarruf sağladım tek kelimeyle özetlersem mükemmel Hyundai i 20 1.4 CRDI - 90Hp @125 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Faruk M. aracımda inanılmaz bir performans artışı oldu tavsiye ederim Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
15.03.2018 ( Devamını oku )
Seat
Çağrı E. Ümit Doğan bu işin zirvesidir. Önceki aracımı da kendisine emanet etmiştim. Yazılımdan sonrasında da abim gibi bir çok konuda kendisini rahatsız ettim. Bir kez bile geri çevirdiği olmadı. Ayrıca Bursa bayisi Salihe de ilgisi için teşekkür ederim. Şu anki aracımı stg2 ile 215 beygir 430 tork değerine getirdik. Dumansız ve stabil olarak kullanıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. Seat Leon 2.0 TDi (CR) - 170Hp @215 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Tamer Y. Slm öncelikle zonguldak kdz ereğli remapsa yuksel usta nin titizlikle çalıştığı icin tsk ederim aracimin cekisi on numara oldu herkese tavsiye ederim her yazilimciya guvenmeyin ......dogru adres icin remapsi tercih ediniz emeği geçen tum çalışanlara tsk ederim Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
13.04.2018 ( Devamını oku )