MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Oğuzhan O. Hem performans olsun, hem yakıt tasarrufu olsun mükemmel. Aracım gerçekten çok rahatladı. İyi ki remaps ı tercih etmişim tekrar teşekkürler Remaps Volkswagen Golf 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Ford
Arac rahatladı. Tıkanma yok. Çok memnunum. Kesinlikle tavsiye ederim. Yakıt düştü. Edblue koyma bitti. Ford Transit 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Landrover
Son derece memnun kaldığımı belirtmek isterim:) Profesyonel bir ekip ve kurumsal bir yapı. Herkese tavsiye ederim. Landrover Range Rover 3.0 SDV6 - 306Hp @330 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Remaps ailesine sonsuz teşekkür ederim aracım ve benimle bu kadar ilgilendikleri için Aracımın performansını üst seviyeye sorunsuz taşıdıkları için hizmet mükemmel :) teşekkürler Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Mercedes
Muhammet Coşkun Y. Aracıma uygulamayı yaptırdıktan sonra araba bir vites arttı ve performansı mükemmel.Araca gaz basarken gücü hissediyorsun.Yakıtı bile ilk depoda düşüş gösterdi Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
28.06.2017 ( Devamını oku )
Renault
Anlatılmaz yaşanır derler ya işte tamda öyle Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
30.10.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Şehiriçinde çok daha rahat ve vites geçişlerinde çok daha akıcı oldu. Şehirdışındaysa o gücü hissetmek çok güzel üstelik yakıt tasarrufu da cabası. Fiat 500X 1.6 MultiJet - 120Hp @155 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Tuncay T. Çok memnun kaldım aracım cok güzel oldu zonguldak remaps bayisine ve yüksel beye tesekür ederim. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
01.06.2018 ( Devamını oku )
Audi
Mehmet Ali Ö. Audi a3'e yaptırdım 1.4 tsi Gerçekten mükemmel oldu ellerine sağlık Audi A3 / A3 Sedan 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
21.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ben 1 6 motor almıştım Ümit Doğan 20 motor yaptı kralsın Ümit Doğan Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Gerçek kaliteli hizmeti aldığım için memnunum Ümit bey ve ekibi hem yetkin hem deneyimli… 530i xdrive BMW 5-Serisi 530i - 252Hp @315 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Devamını oku )
Renault
Tek kelimeyle mükemmel bi firmasınız arızamı hiçbir firma silemedi keşke daha önceden bulsaydım sizi herkese tavsiye ediyorum sizi teşekkürler remapss Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Performans acisindan beklentimin oldukca ustunde oldu.Yeni arac aldigim da tekrar remaps de uygulama yaptiracagim.cok memnum kaldim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Başarılı hizmetiniz icin teşekkür ederim. Hizmet kalitesi, bilgi ve deneyim gayet iyi birleşmiş bir müessese... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Passat 1.6 Tdi aldığıma pişman olmuştum, çok hantaldı. Uygulama sonrasında keyifli hale geldi. Teşekkürler Remaps Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Emeğinize sağlık gerçektn aldığınız paranın hakkını verıosunuz helalı hoş olsun BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
Aracım performans olarak oldukça iyiydi daha ne kadar iyi olabilir diye düşünmüştük oysaki REMAPS Kalitesinin farkında değilmişiz :) Uygulama sonrası çok ciddi bir performans aldık araçta Gerçekten çok başarılı bir sistemleri var Kesinlikle Tavsiye Ederim :) BMW 5-Serisi 530d - 245Hp @310 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Elinize sağlık tek kelimeyle bu işi profesyonel yapan sizsiniz Fiat Doblo 1.3 Multijet - 90Hp @115 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Aracın benım aracım olduğuna inanamadım katır olarak verdim arap atı olarak aldım yakıtta 1 litre net düşüş oldu ellerinize emeğinize sağlık.teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Renault
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı. Ara hızlanma ve gaz pedalındaki yumuşaklık gitti bunların yanında yalıt tüketimi farkedilir düzeyde azaldı. Teşekkürler. Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
08.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Sayın Arkadaşlar Hayırlı Ramazanlar dilerim. Aracım sanki bir paten gibi şıkır şıkır oldu. Onuda boşver ilgi alaka mükemmeldi. Performans ve ilgi alaka birleşince sonuç çok güzel oldu. BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
06.06.2018 ( Devamını oku )
SsangYong
Özkan Murat T. Yazılımdan memnunum aracımın gidişi güzeldi şimdi daha da güzel oldu.Başkent Oto Yüksel usta işinin ustası kendisinede çok teşekkürler ediyorum güleryüzlü bir kişi. Teşekkürler Remaps.... SsangYong Rexton 2.7 XDi - 163Hp @185 Hp
22.05.2018 ( Devamını oku )
Kia
bu işin profesörü uzmanı tek kelimeyle ümit doğan aracıma yapılan yazılımdan son derece memnunum araçtan resmen inesim gelmiyor remaps Kia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Renault
Aracımda performans artışı ve tüketimdeki azalma gerçekten bu işler için doğru adresin Remaps olduğunu net bir şekilde göstermektedir Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Beklediğimin üstünde verim aldım bir daha araba alsam onuda yaptırırım emek harcayıp bu yazılımı yaratanlara teşekkürler Mercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Porsche
Ersin A. Yazılım çok güzel 10 numara fakat aracım durmuyor Porsche Cayenne 3.0 TDI - 240Hp @315 Hp
17.06.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
peugeot 407 ruhu sayfasi kurucusu olarak sayfamizda bulunan uye arkadaslarima tavsiye ettim bu benim sizden 2. peugeot 407 model aracima yazilim attirmam ve gayet memnunum hatta memnuyetimi dile getirmemden sonra size bir kac arac yolladim arkadaslarda memnu kaldilar ilgi alakaniza tesekkur eder basarilarinizin devamini dilerim her ne kadar tanisamamis olsakda umit beye selamlar Peugeot 407 1.6 HDi - 110Hp @136 Hp
08.08.2018 ( Devamını oku )
Renault
Aracın özellikle alt devirleri hissedilir biçimde güçlendi. Sürüş deneyimi genel olarak iyileşti. İlgi ve hizmetiniz için teşekkür ederim Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
08.12.2022 ( Devamını oku )