MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Audi
Yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve gayet memnunum. Arabamın üstündeki hantallık kalktı. Maslak remaps Ahmet beye selamlar. Onun güleryüzlü samimi davranışı için teşekkürler.. Audi Q5 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
BMW
Gayet sorunsuz müthiş bir performans ile sürüşe devam ediyorum teşekkürler Remaps BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracimin yazilimdan sonraki cekisdeki guc artisi farketmemek mumkun degil çok seri oldu arabam elinize saglik remaps Peugeot 208 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
18.02.2016 ( Devamını oku )
Ford
Mahmut T. Remapstan önce birkaç yere gittim arızamı çözemediler Remaps hemen halletti sağolun varolun Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Smart
Hemen her cesit araca uygulama yaptiklarini gordum hic tereddut etmeden aracimi teslim ettim, gercekten bu isin dogru adresi... Smart ForTwo 1.0i - 61Hp @67 Hp
27.06.2015 ( Devamını oku )
Opel
Ümit beyi tanıdığıma gerçekten çok seviniyorum gayet mütevazi bir insan işi konusunda son derece hassas ve ilgili piyasada bulunan yazılımcılarla alakası olmayan biri aracıma uygulattırrdığım yazılım sayesinde aracımın gerçekten karekteri değişti yakıt performans süper oldu başarılarının devamını diliyorum. Opel Insignia 2.0 CDTI - 110Hp @190 Hp
06.12.2022 ( Devamını oku )
Audi
Merhaba ; 8 yıldır aktif araç kullanıcısıyım. Bir çok güçlü marka ve model kullandım. İlk kez yaptırdığım yazılım uygulaması için götürdüğüm aracım audi a3 1.6 tdi 110 hp oldu. Öncelikle işlemi yapan ekip güleryüzlü bilgili ve deneyimli. Aracım yazılım sonrası 150hp ve 300nm civarı bir güce sahip oldu , şuan için 2 hafta oldu çok memmunum 2bin dizel havası var gidişte herkese tavsiye ederim.. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Chevrolet
Samet Y. Aracimi bir daha yeniden sevdim. Gercekten fark edilir bir performans degisimi oldu. Gercekten yapilabilecek en dogru secimdi. Tesekkurler Chevrolet Camaro 2.0 T - 272Hp @310 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Renault
Serkan Ö. Şuanda stege 1 i yaptırdım aracım dizel olmasına rağmen Çekiş gücü istediğim performansa ulaşmış durumda ilerleyen zamanda 2 ve 3 ü yaptırmak istiyorum . Düşünen arkadaşlar kesin Önerimdir! teşekkürler remaps Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
BMW
Yeni araç almış gibi oldum 220hp çok keyifli teşekkürler Ümit abi :) BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
07.10.2016 ( Devamını oku )
Volvo
Teşekkür ederim eskisinden çok çok iyi oldu . Volvo XC 60 2.4 D5 - 185Hp @225 Hp
02.04.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ethem Ş. Kayseri Özdemir bey siz harikasınız Volkswagen Passat CC / CC 1.4 TSI ACT - 150Hp @170 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yazılım yaptırmadan önce çok tereddüt ettim Olurrmu dye 102 bgir Vosvogen caddy 185 bgir yaptık süper performans çekiş mükemmel oldu yüz klm 12 tl tasarruf yaptı ümüt dogana teşekkürler. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım yapılan 3. Aracım hem performans hem tasarruf olarak çok memnunum Remaps a bu hizmetinden dolayı teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
19.02.2016 ( Devamını oku )
Toyota
Aziz K. Aracım 2011 Toyota Corolla 1.4 Diesel. Orijinal haliyle 185'i geçmiyordu. Şu an hiç zorlanmadan 200 yapıyorum. Tırmanışı, toparlayıp değişti. Bayırda ilk kalkışta bazen boğulur gibi oluyor ama motorun küçüklüğü ve aldigimdan beri olan bir konu. Toyota dizelin sıkıntısı. Ben memnun kaldım. Tavsiye ederim. 2000 ve üstü motorlarda müthiş bir performans aldık. Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracım g30 2017 model di cekişi cok kötüydü yazılım sonrası aracım ucak oldu yakıt ta art madı BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Nissan
Yunus K. Aracım tam istediğim gibi oldu kafam rahat Yok hız azalması partikül tıkanması olmadı teşekkürler remaps Nissan Qashqai 1.5 DCI - 110Hp @135 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Şehiriçinde ve uzun yılda da performans belirgin arttı. Maksimum hızım ve maksimum hıza ulaşma sürem azaldı. Yokuşlarda gaza basınca artık motor gaz yiyor ve hızlanabiliyor. Henüz bir olumsuzluk ile karşılaşmadım. 1 ay kadar oldu yaptıralı,Performansı artınca biraz daha hızlı kullandığım için muhtemelen yakıt tüketimi henüz azalmadı ama şehiriçi sıkışık dur kalk trafikte azalacağını öngörüyorum (düşük devirde torku arttığı için gaza az basmak yeterli oluyor). Kesinlikle tavsiye ederim, hiç çekinmeyin. Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Ford
Abidin Kadir K. Aracım motor gücünden dolayı özellikle rampalarda gitmekte çok zorlanıyordu. Yapılan uygulama sonrası 3. vitese düştüğüm rampaları 5. viteste bile çıkabiliyorum. Yakıtta da gözle görülür bir düşüş meydana geldi. Ben özellikle Erzurum bayinizden Erdem beye ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim... Ford Transit 2.2 TDCi - 140Hp @180 Hp
03.09.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok memnunum, performans arttı. İlgi ve alakadan çok iyi.. tekrar teşekkür ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
BMW
BMW 520i F10 aracıma uygulamada bulunduk. Güç olarak mükkemmel alt devirler bile dolu üst devirleri söylemeye gerek bile yok. Yakıt konusunda da sürekli basmazsanız tasarruf edersiniz. Basmazsanız 11 litre basarsanız 14-15 litre ümit beye çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
Mercedes
Hüseyin K. Tek pişmanlığım daha önce neden yaptırmadığım Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
19.03.2018 ( Devamını oku )
Seat
Özcan K. 2014 model 1.6 dizel dsg 90bg seat toledo aracım şuan çok çok iyi durumda ve tatmin edici. Teşekkürler remaps.. Seat Toledo 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
BMW
Sizden iyisi asla yok :) BMW 3-Serisi 318i - 136Hp @165 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
İlgilerinden ve işlemlerinden çok memnun kaldık aynı zamanda yönlendirmeleri ve yol testleri sayesinde aracımda yıllardır alamadığım performansı aldım. Teşekkür ederim. BMW 4-Serisi 428i - 245Hp @310 Hp
08.02.2019 ( Devamını oku )
Ford
Araçtan çok memnunum iyiki sizi tercih atmışım herşey için çok tşk Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
SsangYong
Rexton W 2013 model aracıma Maslak sanayi sitesi Remaps da uygulama yapıldı. 155 HP 360nm tork olan aracım şu anda 200HP 420nm torka ulaştı. Gaz tepkimesi, hızlanma mükemmel oldu. Araç motorun gerçek gücüne ulaştı. Yakıtta aman aman bir düşüş yok. Ama aynı yakıta bu performans değer. Şehirler arası düşüş olacağını tahmin ediyorum ama. Aynı motor korando modelinde 175HP. O yüzden araca herhangibi bir zararı olacağını kesinlikle düşünmüyorum. Ahmet bey gayet ilgili bir işyeri sahibi. Remaps ı kesinlikle merdivenaltı chip tunung yapan yerler ile karsilastirmayin. Profesyonel ekip, profesyonel uygulama. Teşekkür ederim ilgi ve alaka için. SsangYong Rexton 2.0 e-XDi - 155Hp @200 Hp
20.12.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Öncelikle müşteriye olan ilgi ve alakadan dolayi teşekkurlerimi sunarim.Araca gelince bekledigimden daha iyi bir güç ve tork artisi oldu ve bu islemden gayet memnunum. Teşekkürler. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
2015 model F10 atacıma Stage 1 yazılım yüklendi. 1,5 aydır sorunsuz kullanmaktayım. O kadar uyumlu ve tatminkar oldu ki aracımı değiştirmekten vazgeçtim. Teşekkürler Ümit Bey’e ve çalışkan ekibine. Son derece uzman bir iş çıkardılar… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Ford
Aracım şu anda performans olarak mükemmel sağ olsunlar aracı yeni aldım hızı sabitti serviste yazılım silinirse ne yaparız dedim sorun yok ücretsiz olarak yükleme yaparız dediler isterseniz bizde yardımcı oluruz dediler sağ olsunlar bu zamanda yaptığı işin arkasında duran kalmadı. Bütün arkadaşların eline sağlık bol kazançları olsun. Araç 2000 devire gelmeden vites istiyor dizel olduğu halde çoğu benzinli arabayı geçer. Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )