MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

SsangYong
Özkan Murat T. Yazılımdan memnunum aracımın gidişi güzeldi şimdi daha da güzel oldu.Başkent Oto Yüksel usta işinin ustası kendisinede çok teşekkürler ediyorum güleryüzlü bir kişi. Teşekkürler Remaps.... SsangYong Rexton 2.7 XDi - 163Hp @185 Hp
22.05.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Tek kelimeyle "süper" . Bir işi ehline vermek gerekir derler ya kesinlikle doğru. Herşeyden once yapan ekip guven veriyor. Anliyorsunuz ki hic bir sekilde sikinti yaşamayacağim ve yasarsamda garanti altındayim. Dolayisiyla verdiginiz her kurusa deger. Performansdan bahsetmiyorum bile. 508 sahipleri icin kesinlikle tavsiye ederim. Vites gecislerindeki kararsizlik ortadan kalkiyor. Dusuk hizlardaki hantallik yok oluyor. Yakit konusunda sunu belirtmek lazim . Ilk gunlerde yakit tasarrufu mumkun degil cunku arac öyle guzel performans sergiliyor ki ister istemez basiyorsunuz gaza. Oyle oluncada yakiyor tabi ancak sonrasinda alisinca yakiti biraz daha dusuyor %5 10 gibi. Tesekkurler Remaps Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp
03.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Tüm aldığım araçlarımı firmanızda yazdırdım hem ilgi alakanız hemde yaptığınız işin en iyisi olduğunuz çok belli ellerinize sağlık teşekkür ediyorum remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Landrover
Hissedilen performans artışı, buna paralel artan Sürüş keyfi Landrover Freelander 2.2 TD4 - 150Hp @215 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Audi
Aracım audi q7 3000 cc işlemden sonra aracım hem yakıtta hem çekiş gücünde inanılmaz fark yarattı şu an hergün kullanıyorum ve cebimi üzmüyor performansı çok keyf veriyor aldığım her araca yaptırdım ve hep memnun kaldım bir de inanılmaz ilgili alakalı ve saygılı ekiple çalışıldığı için müşteri memnuniyeti en üst seviyede başarılarının devamını dilerim Audi Q7 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
3 aracımı burada yaptırdım, son aracımı alırken onların tavsiyesi üzerine arac secimi yaptım.Tek kelimeyle mukemmel, BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Seat
Ümit Doğan ve remaps ekibine teşekkür ederim Yazılım uygulaması yaptırdığım üçüncü aracım İşinde uzman yazılım tek adresi aracına değer Veren arkadaşlara yazılım kesinlikle tavsiye ediyorum. Seat Leon 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Fiat
İbrahim Ö. Bence mükemmel arabamın yakıtı düştü ve çekiş konusunda fark edilebilir bir artış oldu herkeze tavsiye ederim yeni bir araç aldım ona bile düşünüyorum Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
20.05.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracım Peugeot 508 e yapılan işlemden sonra aracım adeta başka bir arac oldu rampalarda bayılmıyor artık klima açık olduğu halde yakıtta düşme var verilen granti ve Guler yüz bana güven verdi özellikle genç mühendis İbrahim beyin ilgi ve güvenine tesekkur ediyorum Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
03.08.2018 ( Devamını oku )
Jeep
Murat Y. Bursa Remaps’te Salih Bilal kardeşim yardımcı oldu, aracım 10 yaşını aştığından değerleri okuyup sakınca olmadığına kanaat getirince benim de talebimle yazılımı 2.7 Crd Grand Cherokee’me gerçekleştirdi. Aracım bir tık daha seri oldu. Jeep Cherokee 2.7 CRD - 163Hp @200 Hp
23.01.2019 ( Devamını oku )
Chevrolet
Düşük devirlerdeki performansı ve yakıt sarfiyatı olumlu yönde değişti, teşekkürler. Chevrolet Aveo 1.3 VCDi - 95Hp @115 Hp
01.01.2019 ( Devamını oku )
Audi
Aracıma yapılan Stage1 yazılımdan oldukça memnunum, 150hp 320nm net güç ve tork elde ettik. Sürüş esnasında oldukça memnun edici, Arabamı sevmeye başladım. Yapılan işlemler ve samimiyetli yaklaşımlarından dolayı Ümit Doğan ve ekibine teşekkür ederim. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
10.11.2020 ( Devamını oku )
Ford
Fazla söze gerek yok kalite & USTALIK konuşuyor Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Umit beyin yaklasimindan dolayi cok memnun kaldim.suan aracimin ad blue sistemi tam anlattigi gibi calismakta.iyicalismalar diliyorum ekibine. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
09.12.2022 ( Devamını oku )
Ford
Mehmet A. Ellerinize sağlık kaliteli işçilik kaliteli insanlar bu işte 3 kaliteli firma var 1. Remaps 2. Remaps 3. Remaps Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
22.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracın performansı hissedilir ölçüde değişti dsg şanzumanda herhangi bir sıkıntı çıkmadı motor tüketiminde herhangi bir değişiklik olmadı yazılım satana değil yazılım üretene remapse işlem yaptırın aracım vw gol 6 1.6tdi dsg 200.000 km Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelime ile Harika, bu isin krali sizsiniz baska kimseye gitmeye gerek yok,arabayi 3 kurus icin risk etmeyin remapse getirin. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.03.2019 ( Devamını oku )
Audi
Ümit beye ve ekip arkadaşlarına ilgi alakalarından dolayı çok teşekkür ederim işlerini çok profesyonelce yaptılar güler yüzleriyle gönlümüzü fethettiler her şey için teşekkür ederim Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Sizden iyisi asla yok :) BMW 3-Serisi 318i - 136Hp @165 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Audi
Audi A4 2.0 tfsi aracimi yaptirdim cok memnun kaldim. Yaptigi yazilimin arkasinda Umit dogan icin para 2. planda, En onem verdiklleri şey musteri memnuniyeti. Audi A4 2.0 TFSi - 211Hp @275 Hp
24.01.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kesinlikle tavsiye ederim en önemlisi tüm çalışanlar güler yüzlü Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Kia
Daha önceden 3.20 D aracıma yaptırmıştım, müthiş olmuştu. Şimdi Sportage 4x4 e yaptırdım. İnanılmaz bir araç oldu. Teşekkürler Ümit Doğan. Kia Sportage 2.0 CRDI - 184Hp @200 Hp
19.02.2016 ( Devamını oku )
Mercedes
Sanki ilk defa mercedes'e bindigimi hissettim Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
Opel
Altan K. Opel insignia 1.6 180 bg lik aracım yalıtım 1 lt kadar düştü şehir ici 8.4 yakıyor hızlanması daha cabuk oluyor ve daha seri ama 280 yapmasını beklemeyin : ) Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
01.05.2017 ( Devamını oku )
Chevrolet
Serdar Y. Aracın yazılım olayı çok güzel oldu beğendim yakıt ve performans süper oldu .ama eksiklikler var bunun tamamlanması lazım eksiklik bayi yazılım sonrası bilgisayarla aracın yakıt ve performans kontrolünü güzel bir yazılımla kontrol edilmesi ve müşteriyi daha tatmin edici bir gösteri yapıp güzel yazımın tanıtımını görsel olarak sergilemesi lazım yinede herşey için teşekkür ederim :) Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
29.12.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Ümit Doğan abimin tavsiyelerine uydum. Çok memnunum ve diğer araçlarımı da getirmeyi düşünüyorum. Ellerinize sağlık Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
21.03.2018 ( Devamını oku )
Isuzu
Haktan G. Çok memnun kaldım, herkese tavsiye ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 190Hp @240 Hp
18.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Keşke aracı alır almaz ön yargılarımdan arınıp uygulatsaydım..böyle bir keyif ve haz olamaz..uzun yolda 2.0 araçları geride bırakmak çok eğlenceli:) Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
1.6 TDİ polo'ma yaptırdığım yazılım sonrası aracım resmen kimlik değiştirdi :) geçen jant lastik balans ayarı için gittiğim usta teste çıktı. Geldiğinde gülücük ve şaşkınlık içinde; nedir abi bu yaa :) nasıl birşey bu :) ellerinize ve emeğinize sağlık. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Opel
Tavsiyem Ne olduğunu bilmediğiniz yerlere bu tür işlemler yaptırmayın. Ümit abim tecrübelerini konuşturdu. Yakıt normal kullanımda düştü. Araç çok zevkli bi hal aldı. Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
12.09.2017 ( Devamını oku )