MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Hyundai
Ümit bey ve ekinine teşekkürler ilgi ve alakalarından dolayı bu üçüncü aracımı remapsla tanıştırmam oldu 3 aracımın üçüde birbirinden güzel oldu özellikle hyundai i30 anlatılmaz yaşanır Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volvo
Yaptıkları iş konusunda deneyimli müşteri odaklı düzgün insanlar sahibide çalışanlarda. Yaptıkları uygulamadan çok memnun kaldım. Bundan sonrada ilk tercihim olacaktır. Volvo S80 2.4 D5 - 185Hp @220 Hp
07.01.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın performansından ve yakıt tüketiminin düşmesinden çok memnunum teşekkur ederim Volkswagen Polo 1.6 TDi - 105Hp @136 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Audi
Güzel yüzlülüğün samimiyetin mutevaziliğin adres bulmuş hali her konuda bilgili yetkili alınan hizmet ve kalite ön planda TEŞEKKÜRLER REMAPS Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Skoda
Skoda superb 3 aracıma remaps araç yazılımı yükledikten sonra Ankara-İzmir yolculuğu yaptım. Daha önce aracın zorlandığı rampalarda hiç zorlanmadan yol aldığını gördüm. Ayrıca kalkışlardaki hantallık da ortadan kalktı. Teşekkürler remaps Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
02.02.2018 ( Devamını oku )
Honda
Serkan T. Honda HR-V aracima yaptirdim dusundugumden daha oyi performans gordum. Sirket kurumsalligi olarak antalya calisani bilgilendirmeleri icin koray bey e cok tesekkur ederim Honda HR-V 1.6 i-DTEC - 120Hp @165 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Citroën
Haluk B. Gayet memnunum teşekkürler Remaps Bursa Salih bey Citroën C4 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Audi
Teşekkürler emeğinize sağlık çok memnunum Audi A4 2.0 TDI - 190Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Audi
Normal kullanımda yakıt tüketimimiz azaldı, performans istediğimizde de kesinlikle tatmin eder düzeye geldi, elinize sağlık.. Audi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp
30.11.2017 ( Devamını oku )
Chevrolet
Yapılan uygulamadan çok memnun kaldım ve aracımı daha çok sevmeye başladım. Remaps’a ve çalışan teknik heyete teşekkür ediyorum. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
29.07.2018 ( Devamını oku )
Audi
Bu işlerde ümit doğanı tek geçerim Audi A4 2.0 TDi - 143Hp @185 Hp
10.02.2019 ( Devamını oku )
Peugeot
Necatican D. ÇOK İYİ ÇOK MEMNUNUM Peugeot 207 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Audi
Artık aracımı tanıyamıyorum. 2013 Q3 2.0tdı aracım artık daha güçlü daha agresif. Ahmet abime teşekkür ediyorum. Sıra da fren diskleri ve kaliperler var olmazsa olmaz. Çünkü durmakta zorlanıyorum Audi Q3 2.0 TDI CR - 177Hp @210 Hp
06.01.2021 ( Devamını oku )
Mercedes
İlk aracım, CLA 180D’nin bu kadar tepkisiz bir araba olduğunu bilmiyordum. Yazılım sonrası aracın hantallığından eser yok, sürüş keyfi arttı ve şehir içi sakin kullanımda yakıt tasarrufu sağladı. Hiç değilse mercedese binip bir egea tarafından geçilmeyeceksiniz. Mercedes CLA 180 CDI - 109Hp @135 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Fevkalede mükemmel bütün araç tutkunlarına tavsiye ederim ilginiz için teşekkür ederim Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 130Hp @160 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım. İstanbul-Maslak remaps, Ahmet bey ve ekibine teşekkür ederim.Araçta büyük fark var. Ellerinize sağlık. BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
21.12.2020 ( Devamını oku )
Subaru
Xfrmalarda yazılım yaptırdım ama arac daha kötü oldu süreklı arıza lanbaları yakmaya başladı sorunuda bi türlü bulamadılar.remaps la tanışanakadar hepsine teşekkur ederim ilgi alakaları icin aracı sankı yeni almışımgibi oldu ne arıza lanbası nede partükül egr hatası aldım tüm sorunları halletdiler + 3yıl garanti Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Gerçekten mükemmel. 2016 passat bendeki 10 sn de 100 km hıza ulaşıyor herkese tavsiye ederim Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
03.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracin cekisi torku kisiye verdigi hissiyat onemli olcude artarken sakin kullanimda ise o derece yakit dusuyor BMW 5-Serisi 525d - 204Hp @300 Hp
07.01.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Abdurrahman K. Yakıt güzel performans güzel tsi ları arkada bırakmak daha güzel teşekkürler remaps Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ender S. Merhaba. Aracimi 5 senedir kullaniyorum. Bilindigi uzere 3 silindir ve 1.2 motor alt devirde cansiz. Yazilim sonrasi alt devordeki cansizlik duzeldi ve yuksek devirdeki performani yasamaniz lazim. Artik aracimin hicbir eksigi kalmadi binmeye devam. Sadece yaptir ve keyfini sur Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
17.06.2017 ( Devamını oku )
Ford
Fesih A. İlk defa yazılım attırdım şu an için aracım dan memnunum herhangi bir sorunla karşılaşmadım ama çok yeni daha inşallah ileriki zamanlarda bişey olurmu bilmem umarım hiç sorun çıkmaz Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
26.09.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Recep A. Uygulama cok iyi Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Volvo
Yaklaşık 6 adet Volvo aracıma Kayseri'den gelerek yazılım yaptırdım, araçların gerçek gücünün ortaya çıkmasında emeği geçen Remaps ekibine teşekkürler. Volvo S80 2.0 T - 203Hp @270 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Emre K. kaliteli ve temiz işçilik remaps ailesi ve çalışanlarına teşekkürler ederim Fiat Fiorino 1.3 JTD - 95Hp @115 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Audi
Gayet guleryuzlu ve çok ilgililer hersey için tsk ederim Audi A6 40 TDI (2.0D) - 204Hp @235 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
Audi
Çok memnunum hem performansı beklentimin üzerinde oldu ve yakıt olarak eski haline nazaran az yakıyo.teşekkürler Audi A4 1.8 TFSI - 120Hp @210 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Opel
Etkin Alp U. Özdemir bey, gerek müşteriye yaklaşımı gerek bilgisi ile gayet iyi bir tuner. Kendisine saat fark etmeksizin uğraşıp isteğimi yerine getirdiği için teşekkürlerimi sunuyorum. Kayseri’de ki piyasanın ihtiyacı Remaps gibi bir tuning firması. Opel Combo 1.6 CDTI - 90Hp @90 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
İki yıldır passata biniyorum sanıyordum yazılım attırana kadar.Arabamdan zevk almaya başladım,Teşekkür ediyorum Remaps kurucusuna ve çalışanlarına. Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
19.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Oncelikle ilgi ve alakniz icin tesekkur ederim..yazilim sonrasi aracin performansi cok degisti...gaza hafif dokundugumda bile arac, hemen kendini one atiyor..ozellikle sollamalarda cok ciddi bir performans artisi oldu..suana kadar bir skinti yasamadim.cok memnunum. Tekrar eder, iyi calismalar dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )