Ford Chip Tuning
Hasan E.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
Öncelikle arkadaşlara cok tesekkur ediyorum Ford transit aracım bartakül filtresi dolayı arac cekişten düştü cok sanayiye gittim üc ay sonra aynı arıza devam ediyordu arkadaşlar bi yazılım attılar araba canavar oldu cok tesekkur ediyorum
18.10.2017
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
125 hp
330 nm
Chip Tuning Sonrası
125 hp
+ %44
330 nm
+ %27
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Ford Transit model dizel aracınızın ürettiği 125hp / 330nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 180hp / 420nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 55hp / + 90nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Ford Transit Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Ford marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Ford Chip Tuning
Fazla söze gerek yok kalite & USTALIK konuşuyor Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
07.05.2018
Ford Chip Tuning
Aracım servis aracıydı aracımın çekişi ve yakıtı çok kötüydü Remaps uygulama yaptıktan sonra aracımın çekişi artı yakıtı düştü teşekkür ederim remaps ailesi Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
09.01.2020
Ford Chip Tuning
Ustalik Konustu Harika Cok Memnunum Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
21.06.2017
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Yazılım sonrası aracın, 'eco pro' modundaki ölü tavrı gitti. 'sport+' modunda ise tepkileri safkan bir spor otomobile dönüştü.Teşekkürler Ümit Doğan... BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
29.01.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Golf7 tdi dsg aracima yazilim uyguladilar 105hp deb 151hp guce cikti aracim, yakit bariz bir sekilde azaldi ve arac rahatladi. Ancak kimse ilk hafta yakit ekonimisi beklemesin cunku basmadan duramiyorsunuz :) Ozellikler ara hizlanmalarda (5. Vites 80km ile giderken) gaza basinca arabanin koltuga yapistirmasi paha bicilemez. Yalniz ilk gun arabanin bu guce alismask gerekiyor fazla zorlamayin derim ben mekanik aksamlar icin, ertesi gun farki cok net goreceksiniz. Vites gecisleri haric daha 2.000 devire gelemedim, 130km hiza ciktim hala 1.800 de devirdeydi arac. Tesekkur ediyorum. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
18.02.2016 ( Devamını oku )
Renault
Mehmet K. Aracım 1 vites arttı diyebilirim. 3.vites ile zorlanarak çıktığım rampayı 4.vites ile rahatlıkla çıkabiliyorum. Sollamalarda güveni geliyor insanın kendisine.Durumu olan herkes yaptırmalı bence. Ayrıca gösterdikleri ilgi alaka ve temiz işlerinden dolayı Trabzon daki Alper Bey ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Selamlar Saygılar Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
23.10.2017 ( Devamını oku )
BMW
Öncelikle ilgi ve alakanıza teşekkür ederim yazılım öncesi çok tereddüt etmiştim fakat şu an daha önce yaptırmadığıma pişman oldum aracımın sürüş keyfini yeni yeni çıkartıyorum BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Korkarak gelmistim tereddutum cok tu lakin hepsi yersiz mis aracim baska bisey sanki canavar oldu normal kullanimda hersey yazilim oncesi ile ayni ama soyle biraz basayim dedigimde muthis bir tork bir patlama hissettiriyor passat ta da ayni motor 160 bg var baska araclarda da ama caddy de 102 ps.. caddy nin 2.0 tdi Motoruna fabrikadan yapilan haksiz 102 ps guc artik gercek beygirinde cercekten tum samimiyetimle tesekkur ederim emeginize saglik Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Berk K. Aracıma özel yazılım yapılması güzel. Bu kadar lineer bir fark olacağını düşünmemiştim. Alt devirlerden itibaren araç daha atık ve istekli. Yakıtı daha deneyimleyemedim. Duman atma gibi bir sıkıntı da yok. 3 yıl 100.000KM garanti güven veriyor. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
08.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ender S. Merhaba. Aracimi 5 senedir kullaniyorum. Bilindigi uzere 3 silindir ve 1.2 motor alt devirde cansiz. Yazilim sonrasi alt devordeki cansizlik duzeldi ve yuksek devirdeki performani yasamaniz lazim. Artik aracimin hicbir eksigi kalmadi binmeye devam. Sadece yaptir ve keyfini sur Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
17.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arabanin olmasi gereken hali Remaps’li haliymis gibi. Motor sesinde, titresiminde, yumusakliginda hicbir sey degismeden daha guclu, surmesi daha keyifli hale geldi. Tadini cikaracak sekilde surmesem kesin eskisinden daha az da yakar:) Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
26.04.2021 ( Devamını oku )
Fiat
Ahmet D. Aracımla ilgili şikayetlerim beklediğimden üst seviyede çözüme kavuştu, tahmin ettiğimden fazla performans artışına sahip oldum ve aracın alt devirleri canlandı. İlgi ve alakası için Remaps Kayseri şubesi Özdemir beye teşekkür ederim. Fiat Fiorino 1.3 JTD - 75Hp @95 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Ford
Fatıh U. Aracımındaki değişimden dolayı çok memnunum hiç bu kadarını tahmin etmiyordum. Öncelikle TRABZON remaps Alper AKKOÇ’a ve REMAPS ailesine teşekkürler. Ford Fiesta 1.5 TDCI - 75Hp @95 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
140 km hızla çıktığım otoban yokuşunu 180 km hızla çıktık inanılmaz bir şey ben yakıttan felan anlamam ama 1.6 dizel motordan sanki 2.5 dizel performansı aldım ellerinize saglık helal olsun Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
BMW
Uğurcan P. Kalkıştaki hantallık yok oldu araç sürekli ivmelenme sağlıyor kısaca gücü hissediyorsunuz teşekkürler başarılarınızın devamını dilerim BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Arabaya bindiğimi hissettim. Gerçekten çok başarılı. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.04.2016 ( Devamını oku )
BMW
İlk 200 km’de aracımın kendi aracım olmadığını falan düşündüm sonra alıştım gerçekten G20 serisine fısıldayan firma. Remaps’a teşekkür ediyorum ellerinize sağlık... BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
14.02.2020 ( Devamını oku )
Citroën
3.cü yazılım ysptırdığım arabam oldu hepside remapsta bu alanda en iyisi temizi ve dürüstü arabalarımın hepsindede gücü standart kullanımda tasaruffu son hızdada sanki başka bir aracı kullanıyor oldum Vede bütün bu lüksü hiç sorunsuz her an muattap olan igili asla yan çimeyen bir şekilde ne diyeyim HELAL OLSUN Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Hiç tereddüt etmeden yaptırdım. Yazılım için en iyi yer. Mercedes E / E Coupé 200 - 184Hp @250 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Esen Kurtuluş Ü. Aracımın çekiş gücünden ve yakıt performansından hiç memnun değildim.Çok ama çok araştırdım.Sonunda işlerini profosyonelce yapan remapsla tanıştım.Performans yükseltildi.Aracım 90 beygirden 136 beygire yükseldi .Memnuniyetsizliğimde de ortadan kalktı şükür. Ereğli remaps yetkili servisi Yüksel beye çok ama çok tşkler.Yüksel beye gözünüz kapalı aracınızı teslim edebilirsiniz.Bu zamana kadar çok geç kalmışım bu işlemleri yaptırmamakta. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
03.03.2018 ( Devamını oku )
Ford
Ford Ranger 2012 2.2 aracıma yaptırdım ve memnun kaldım. gücün ve torkun artması sayesinde gaza daha az basarak ilk depoda tahminen % 10 a yakın yakıt tasarrufu sağladım . Tork artışı çok fark ediliyor 1700 - 1800 devirde yaptığı çekişi 1500 devirde yapmaya başladı . gaza daha az basarak tasarruf yapın derim . elinize sağlık Remaps, Saygılarımla Ford Ranger 2.2 TDCi - 150Hp @180 Hp
27.01.2017 ( Devamını oku )
Mazda
Gerçekten 140.000₺ para verip bu piyasada 0 araba alıyosun ve basınca gitmiyor. Arabaya bakışım değişti. Ciğerlendi canavar. Yakıt mükemmel azaldı 160-170 km hızda anlık 5-6 L yakıyor. Pişmanlık 0 memnuniyet 100/100. Kök gazla yapamadığımı %30 artışa rağmen çeyrek gazla yapabiliyorum. Mazda Mazda 3 1.5 Skyactiv-D - 105Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım , ilgi alaka üst seviyede. Aracıma işlem yaptırdığım 20 gün oldu aracın performansınfan ve yakıt tasarrufundan gayet memnunum. Teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Fiat
Kazım Ö. Yüksel usta sayesinde rahata kavuştum müşteri memnuniyeti super Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
Skoda
Remaps ailesine sonsuz teşekkür ederim aracım ve benimle bu kadar ilgilendikleri için Aracımın performansını üst seviyeye sorunsuz taşıdıkları için hizmet mükemmel :) teşekkürler Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Ford
Remaps calisanlarina tesekkurlerimi iletmek istiyorum oncelikle ilgi ve alakalari icin Aracimin sehir ici olsun arazi modu olsun performansi hissedilicek derecede artti gaz pedalinin tepkime suresi minimuma indi YAKİT tasarrufu konusuna hiic dikkat etmedim.Benim aradigim performansi arttirmakti Ellerinize saglik Ford Ranger 2.2 TDCi - 160Hp @190 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Toyota
Ayşe Z. Sıkıntısız şekilde kullanıyoruz. Teşekkürler Alper AKKOÇ Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Osman K. Çok memnun kaldım aracimda herhangi bir soruna yol açmadı tavsiye ederim. Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Porsche
İşini hakkıyla yapan güzel bir firma elinize sağlık Porsche Panamera 3.0 TDi - 250Hp @300 Hp
04.04.2024 ( Devamını oku )
Isuzu
Bispa G. Slm arac cekis yapmıyor du 10 numara oldu remaps sayesinde tesekkur ederim. ....kdz ereğli zonguldak baskent oto yüksel ustanin ellerine sağlık saygilar Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Seat
Ara hızlanmalar güzel fark etti ama son hız umduğum ölçüde artmadı galiba benim beklentim biraz daha yüksekti Seat Ibiza 1.0 TSi - 95Hp @115 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Araç rampalarda zorlanıyordu. Gölbaşı rampasında denedim, sanki düz yolda gidermiş gibi hızlandı, 3000 devirde 140 km/saat hızla hiç zorlanmadan çıkabildi. Keşke daha önce yaptırsaydım. Ümit beye çok teşekkür ediyorum Volkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.01.2017 ( Devamını oku )
Skoda
Aracımın hızlanması fazlasıyla iyileşti. Yüksek hızlarda ölen dizel motor artık oldukça hevesli bir şekilde hızlanmaya devam ediyor. Yaptırdığım günden beri olması gereken buymuş hissine sahibim. Yakıt tüketimim de %5 civarı bir düşüş olduğunu da belirtmeliyim. Ankara remaps çalışanlarına ve Ümit Bey'e ilgi alakaları için teşekkür ederim. Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
08.05.2018 ( Devamını oku )