MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Opel
Aracıma güvenipte yazılım yaptıracağım tek yer şuana kadar dört aracıma yazılım uygulandı ve çok memnunum. Ümit bey e çok tşk ilgi ve alakaları için. Yapılan işin arkasında olması çok iyi Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
10.08.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Eren B. Arabamın torkunun arttığını hissettim ama dizel bir araba kadar torku artmadı problemsiz kullanıyorum sıkıntı yaşamadım hiç Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapılan işlemden çok memnun kaldım..Bu derece fark edeceğini sanmazdım..Teşekkür ler… Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
BMW
Performans olarak en az 5.30 oldu diyebilirim. Yakıt konusunda sakin kullanımda bir değişiklik göremedim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
18.11.2020 ( Devamını oku )
Dacia
aracım çok daha keyifli oldu .herkeze tavsiye ederim...teşekürler. Dacia Duster 1.5 dci - 105Hp @130 Hp
01.02.2018 ( Devamını oku )
BMW
Gayet sorunsuz müthiş bir performans ile sürüşe devam ediyorum teşekkürler Remaps BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Isuzu
Düzenli olarak hergün yokuş görüyodum vede aracımın yakıtı gayet fazlaydı ama remaps la tanışıp yazılım atıldıktan sonra gayet rahat kullanımı oldu aracın ve yakıtı yüzde 40 verimli oldu Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Porsche
Arabamı 330 beygirden 420 beygire yükseltti harika emeklerine sağlık ümit doğan ismin yeter Porsche Panamera 4S - 440Hp @500 Hp
30.10.2024 ( Devamını oku )
Renault
Saffet A. Araçım uygulama yapmadan önce gitmiyodu yakıt tüketimi fazla yakıyodu şimdi araçım beklentimden daha iyi gidiyor yakit eskiye göre gayet başarılı Bir uygulama oldu Remaps iyi bi tercih oldu benim için teşekkürler diliyorum Renault Kangoo 1.5 DCi - 65Hp @85 Hp
21.02.2018 ( Devamını oku )
Isuzu
Murat A. Remaps dan çok memnun oldum yakıt çekiş herşey harika Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
13.10.2017 ( Devamını oku )
Opel
Saf memnuniyet...Allah başarınızı daim etsin. Sevgilerle Opel Insignia 2.0 CDTI - 195Hp @225 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Opel
Sanki bir ticari değilde özle bir araç gibi hissediyorum aracımda remaps ailesine teşekkür ediyorum. Opel Combo 1.7 CDTI - 100Hp @135 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Murat Z. türkiyede bu kadar yazılım firması varken remaps sı tercih etmekle en doğru kararı vermişim sorunsuz ve keyifli bir aracım var artık emeğinize elinize sağlık Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Audi
Şiddetle tavsiye ederim arkadaşlar Bn yıllardır remaps la çalışıyorum 10 larca araç yazdırdım hiç bir problem yaşamaksızın 100bin km yi rahatlıkla devirdim ve kendim motor ustasıyım sonuçlardan oldukça memnunum Audi A4 2.0 TDi - 143Hp @185 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok başarılı buldum gerçekten keyifli bir hale geldi üstelik yakıt olarakta düşüş sağladı çok memnunum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
10.11.2017 ( Devamını oku )
BMW
Remaps çalışanlarına ve özellikle Ümit beye sonsuz teşekkür ederim. BMW 520İ arabamda yapılan yazılım mükemmel oldu. Aracım 530i oldu. Mutlu oldum. Ümit beyi tebrik ederim. Başarıların devamını diliyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
06.12.2022 ( Devamını oku )
Ford
Melih B. Gerçekten mükemmel Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
27.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yazılımdan sonra arabam çok değişti.zevk alarak binmeye başladım ve hiçbir sorunla karşılaşmadım performans sevenlere bu kurumsal firmayı kesinlikle tavsiye ediyorum bence Türkiye'de TEK'ler.Değerlendirmelrim BMW 3.20i ve Audi A5 içindir BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volvo
İlgi ve alaka üst düzeyde. Hizmet anlayışı gerçekten profesyonel. Aracımda çok önemli güç artışını hemen hissettim. Yakıtta da fayda etmeye başladı. Volvo S60 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp
26.03.2018 ( Devamını oku )
Ferrari
Tüm araçlarımda olduğu gibi sonuç mükemmel. Ferrari F430 4.3 V8 - 490Hp @517 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Güleryüz, ilgi alaka ve profesyonellik ne ararsanız burada. Gözünüz kapalı aracınızı teslim edebileceğiniz yegane garaj.Çok teşekkürler Ümit DOĞAN ve ekibi. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
15.09.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Aracınızın kaderini değiştirmek için en ideali sorunsuz ve tasarruflu performans olarak zaten rakipsiz; yazılım yapılan 3. Aracım çok memnunum herkese tavsiye ederim Fiat Fiorino 1.3 JTD - 75Hp @95 Hp
01.10.2016 ( Devamını oku )
BMW
Mehmet A. Çok guzel oldu elinize saglik BMW 3-Serisi 335i - N55 Twinscroll - 306Hp @385 Hp
16.09.2017 ( Devamını oku )
Seat
Ahmet C. Araç leon mk2 kısaca şunu söyleyim idda ediyorum ki kayseride belki en narin ve evlat gibi bakan leon kullanıcılarından biriyim kesinlikle yaptırmanızı tavsiye ederim. Bunu ezbere söylemiyorum yakıt ekonomisini gerçekten göreceksiniz öyle ezbere konuşan araca zarar verir diyenler halt yemiş aksine hiç bir zararı yok faydası var her araca tavsiye ederim aracına aşkla bakan biri olarak söylüyorum bunu Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
07.01.2022 ( Devamını oku )
Skoda
Hem çalışanların ilgisi ve güleryüzü hem aracıma gösterilen titizlik çok memnun kaldım.Herşey için teşekkürler. Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Ömer K. Arabaya birebir katkısı oldu banamısın demio 1 vites farketti . harici yakıtta aynı şekil tasarruf yaptı Peugeot 207 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Subaru
Xfrmalarda yazılım yaptırdım ama arac daha kötü oldu süreklı arıza lanbaları yakmaya başladı sorunuda bi türlü bulamadılar.remaps la tanışanakadar hepsine teşekkur ederim ilgi alakaları icin aracı sankı yeni almışımgibi oldu ne arıza lanbası nede partükül egr hatası aldım tüm sorunları halletdiler + 3yıl garanti Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Seat
Remaps ankara ümit doğan başta olmak üzere yardımcı olan arkadaşların hepsine teşekkür ediyorum düşük her devirde ciddi güç artışı oldu 1.4 tsi 125 lik araçlar için süpriz beygirlere ulaşılabiliyor remapsta bunun en doğru adresi Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
16.11.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracın performansı hissedilir derecede arttı, 1 yıldır da kullanıyoruz ve hiç bir problem yaşamadık. Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim, Elinize sağlık hayırlı işler... BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Arkadaşlar F10 5.25d aracıma yazılım yaptık, performansta hissedilir bir artış var, şimdilik hiç bir problem yaşamadım. Özetle ; ellerine sağlık çok başarılı oldu!!! BMW 5-Serisi 525i - (2010-2011) - 218Hp @265 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )