MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Seat
Sürüş zevkim 2 katına çıktı desem abartmış olmam. Alt devirler , hızlanma ve son hızda inanılmaz değişimler oldu. Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
18.11.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Daha ötesi yok!! Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Citroën
Arabamı satmak üzereyken remaps'i duydum. Az yakan, çok daha hızlı olan bir arabam oldu. Araba adeta kişilik değiştirdi. Teşekkür ederim. Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Toyota
Aracımın özellikle yokuşlardaki çekişi ve ani ivmelerinde gözle görülür bir artış gösterdi. Teşekkürler Remaps... Toyota Auris 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Profesyonellik ve özveri ile çok çalışıp , kopyacılık yapmadan tamamen kendine özgü kalite ile işlem yapan , Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına canı gönülden teşekkür ederim. Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Opel
Ümit abi ve ekibine ilgilerinden dolayı teşekkür ederim başka adreslerde macera aramaya gerek yok Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
21.01.2024 ( Devamını oku )
Audi
yıllardır bütün yazılım işlerimizi ümit doğan bey ve ekibine yaptırıyorz.hem ticari araçlarda hem kendi kullandığımız araçlarda yapılan işlemler işlerimizi kolaylaştırdığı gibi aynı zamanda da mükemmel derecede tasarruf sağladı .ilgi ve alakanızdan dolayı teşekkürler ümit bey Audi A6 2.0 TDi - 140Hp @180 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım. İstanbul-Maslak remaps, Ahmet bey ve ekibine teşekkür ederim.Araçta büyük fark var. Ellerinize sağlık. BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
21.12.2020 ( Devamını oku )
Hyundai
Recep Temel P. Hem gücü arttı,hem yakıt sarfiyatı %15-%20 azaldı,tavsiye ederim, sarfiyatın azalması öncelikle ayağınızdaki gaz pedalına da bağlı olduğunu unutmamak gerekir Hyundai Tucson 1.6T-GDI - 177Hp @205 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnunum aracım çok değişti yakıt tüketimi düştü diyemem ama düşük devirde sakin kullanımda 6 litre ortalamayı yakalıyorum BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
08.01.2021 ( Devamını oku )
BMW
Aracın benım aracım olduğuna inanamadım katır olarak verdim arap atı olarak aldım yakıtta 1 litre net düşüş oldu ellerinize emeğinize sağlık.teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Başar O. Kalitenin tek adresi diyebilirim Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Seat
Ferhat A. KESİNLİKLE ON NUMARA ALPER AKKOÇ ABİMİN ELERİNE SAĞLIK REMAPS. TEŞEKKÜRLER ARTIK YAZILIMSIZ LEON SÜRMEM MUHTEŞEM PERFORMANS MUHTEŞEM YAKIT AZLIĞI Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
03.04.2018 ( Devamını oku )
Volvo
Aracımdan aldığım performans gayet iyi ve yeterli . Bu performansa katkıda bulunan ANKARA REMAPS a teşekkürlerimi sunarım. Volvo S40 / V50 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp
09.08.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Emine Y. 102 beygirlik sıfır olarak almış olduğum Vw cady marka aracıma remaps tarafından yazılım attırdım ekspere götürüp ölçtürdüğümde 183 beygir olarak ölçüldü yani aracım iki kat daha dinaöik oldu inanılmaz bir fark yarattı teşekkürler remaps Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Halil P. Arabam çok güzel oldu elinize ve emeğinize sağlık. Remaps zonguldak Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
05.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Emre K. Diycek bişi yok mükemmel herkeze kesinlikle tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d - 190Hp @220 Hp
21.11.2018 ( Devamını oku )
Toyota
Aziz K. Aracım 2011 Toyota Corolla 1.4 Diesel. Orijinal haliyle 185'i geçmiyordu. Şu an hiç zorlanmadan 200 yapıyorum. Tırmanışı, toparlayıp değişti. Bayırda ilk kalkışta bazen boğulur gibi oluyor ama motorun küçüklüğü ve aldigimdan beri olan bir konu. Toyota dizelin sıkıntısı. Ben memnun kaldım. Tavsiye ederim. 2000 ve üstü motorlarda müthiş bir performans aldık. Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Ismail A. Zonguldak remaps tan cok memnun kaldım İşlerini 10 numara yapıyorlar Profesyonel bir bir firma yuksel ustaya ayrıca teşekkür ediyorum Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
20.06.2019 ( Devamını oku )
BMW
İki aracım var ikisininne beygir gücünü yükselttim bu firmada. Araçlarımın performansından kaldığım memnuniyet tarif edilemez sanki bir boğanın üstündeyim. Buda Bi kenara personel çok sempatik ve samimi bence işlerinde on numaralar BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Evet yakıtta farkettim ancak uzun yolda motor performansı parmak ucu kadar hafifledi ve daha seri şiddetle tavsiye ederim Remaps ailesine teşekkür ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
22.08.2019 ( Devamını oku )
BMW
Memnuniyet seviyem 10 üzerinden 12 oldu BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Citroën
Remaps sayesinde dünyada tek olduk teşekkür ler Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
28.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Üst devir bandı için hissedilir bir canlanma var ama 0-2000 devir bandındaki gaz tepkileri adına tatmin edici bir canlanma yok.Bu aralıktaki tepkilerin biraz daha iyi olmasını beklerdim. Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
14.12.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracım 2023 Model G20,stock halde çekilmez olan bu aracı 300 HP keyifli hale getirebilecek bir kaç firma var elbette fakat ne istediğinizi bilmek doğru iletişim kurmak istiyorsanız,karşınızda gerçek bir yetkili ve tecrübe sahibi bir insan var. Ümit abiye emekleri ve destekleri için teşekkürlerimi iletiyorum. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
BMW
Ümit beye ve çalışma ekibine çok teşekkür ederim, BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
Skoda
Şaban K. Aracım süperb daha atak olduğunu hissettim Alper kardeşim çok teşekkür ediyorum Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Oncelikle ilgi ve alakniz icin tesekkur ederim..yazilim sonrasi aracin performansi cok degisti...gaza hafif dokundugumda bile arac, hemen kendini one atiyor..ozellikle sollamalarda cok ciddi bir performans artisi oldu..suana kadar bir skinti yasamadim.cok memnunum. Tekrar eder, iyi calismalar dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Çivicioğlu M. Devamlı yanan arıza lambasından kurtulduk çok şükür elinize sağlık. Fiat Doblo 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
18.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracım önemli derecede güç ve performans sahibi oldu.Vermiş olduğum para sonuna kadar helal olsun.Herşeyden önce ilgi alaka hürmet çok güzel müşteri memnuniyeti süper. Herşey için çok teşekkür ederim. Başarılarınızın devamını dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
26.09.2019 ( Devamını oku )