MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Isuzu
Level K. Herhangi bir sıkıntı yok verilen servisten çok memnunuz Isuzu D-max / Rodeo 2.5 TD - 163Hp @200 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Ozellikle 80-120 ara hizlanma ve 120-160 arasi hizlanma da belirgin fark hissettim. Yuksek km de bir b38 olmasina ragmen hic sikinti yasamadim. Umit abi isini cok iyi yapan biri, onceki araclar gibi yeni aracimda yine tercih edecegim. BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @170 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Erkan A. Motor gücü artdı yakıtım yaklaşık 1litre düşdü ve aracımda duman eski hali nasılsa aynı Volkswagen Caddy 1.9 TDi - 105Hp @140 Hp
08.05.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Çok Memnun kaldım Ümit bey ve ekibine Teşekkür ederim Fiat Ducato 130 Multijet - 130Hp @180 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Seat
Muhammet A. Sakin kullanimda aracimin yakiti şehir içi 1 litre azaldi ve müthiş derecede serilik kazandi Tesekkurler REMAPS Seat Leon 1.4 TSI (CHPA) - 140Hp @170 Hp
10.05.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Daha ötesi yok!! Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kamil A. aracım cok güzel oldu cekişi gidişi güclendi teşekürler Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 105Hp @140 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Renault
Yazılım sonrası gerçekten çok fark etti arabam daha keyifli hale geldi ve çok güzel ilgilendiler teşekkür ediyorum Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
07.03.2022 ( Devamını oku )
BMW
Tüm aldığım araçlarımı firmanızda yazdırdım hem ilgi alakanız hemde yaptığınız işin en iyisi olduğunuz çok belli ellerinize sağlık teşekkür ediyorum remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Ford
Arabanizi gonul rahatligiyla teslim edebilirsiniz siz istesenizde araciniza zarar verecek seyleri yapmiyorlar . Cok guzel bir sekilde kullaniyorum arabami hic bir sorun yok Ellerinize saglik Remaps… Ford Mondeo 2.0 TDCI - 120Hp @185 Hp
09.12.2022 ( Devamını oku )
Renault
Hava K. Aracım sorunsuz oldu remaps zonguldak şubesinin ellerine sağlık Renault Master 2.3 DCi - 125Hp @155 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
İlgi ve alaka gayet iyi. Araçtaki gücü fazlasıyla hissedebiliyorum. Özellikle düşük devirlerdeki hantallık ortadan kalktı. Araç şuan çok daha atak bir durumda. İnanılması çok güçtü ilk başta 170hp nin 280hp olması ama yapmışlar kendilerini burdan tebrik ediyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
10.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Arabanin gidiside yakitida goz gorulur sekilde degisti. Ilgi alaka muhtesem, cok yardimci oldu yazilim disindada umit abi. Tekrar tesekkur ediyorum. BMW 3-Serisi 335i - N54 - 306Hp @390 Hp
28.01.2016 ( Devamını oku )
Chevrolet
Tek kelimeyle mükemmel araba sürmenin zevki ne vardim tşk ederim arkadaşlar ilginiz ve güler yüzünüz için Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Isuzu
Aydin K. Alper Akkoç sayesinde yakıt düştü ve çekiş arttı teşekkürler Remaps Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
02.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Merhabalar aracım yazılımla dan sonra daha rahat yürümeye başladı ara hızlanmaları daha atik ve nırmalden daha az yakan nir hale geldi remaps ailesine teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Verdiğiniz hizmetten dolayı çok teşekkür ederim BMW 7-Serisi 740D - 320Hp @360 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Audi
Arabasıyla heyecan yaşamak isteyen Remaps'a gitsin. Ümit, Arda ve Gökhan kardeşime gösterdikleri ilgi ve alakadan dolayı teşekkür ederim. Audi A8 3.0 tdi Remastan sonra dahada keyifli bir hale geldi... Audi A8 Uçuyor adeta.... Audi A8 3.0 V6 TDI - 250Hp @310 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
Renault
Remaps maslağa ilgisi için teşekkür ederim. Yakıt tüketimi konusunda net bir tasarruf yok fakat böyle bi güç artışı beklemiyordum. İnanılmaz! Renault G.scenic 1,5 dci 110 HP den 130 HP ye çıktı. Hızlanma müthiş. Teşekkürler. Renault Scenic 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
24.01.2019 ( Devamını oku )
BMW
ben çok sık araç değiştiren birisi olarak diğer araçlarda başkaları tarafından yaptırmış olduğum yazılımdan hiç memnun kalmamıştım,Ümit beyide duymuştum işin erbabı olduğunu dolayısı ile iki aşamalı yazılım uygulandı kullanmaktan zevk aldığımdan dolayı satmaktan vazgeçtim bu sayede Ümit bey ve ortağına çok tşk lerimi iletiyorum.(downpipe müthiş oldu,yazılımın üstüne) BMW 5-Serisi 530d - 231Hp @290 Hp
27.04.2016 ( Devamını oku )
BMW
Nihat Ö. Yazılımla alakalı bir sıkıntı yaşamadım durum iyi BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @210 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Alfa Romeo
Firma zaten sektörün en iyisi, personel çok ilgili. Kesinlikle tavsiye ederim. Arabamın çekişi ivmesi muhteşem, hızlanmasında çok fark var. Sakin kullanımda da 1 litreye yakın tasarruf ediyorum. Alfa Romeo 159 1.9Jtd - 136Hp @180 Hp
28.09.2019 ( Devamını oku )
Opel
Herkese tavsiye ederim hem ilgi hem yaptıkları iş olsun 1 numara bir firma Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Adını vermeyeceğim bir firmada yazılım yapıldıktan sonra pekde memnun değildim ancak Ümit Doğan aracın orjinaline çevirip sonrada kendi yazılımını atınca aracıma aşık oldum Ümit Doğan benim gözümde bu ülkenin en iyisidir teşekkürler Ümit Doğan Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelime SÜPER BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
12.03.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Köksal K. İlk başta tedirgin bir şekilde zorda olsa yazılım yaptırmayı kabul ettim ama sonuçta iyiki yaptırmışım Alper Akkoç a yapmış olduğu işine gösterdiği önem için çok teşekkür ederim bence aracına yazılım yaptırmayan çok geç kalmadan yaptırsın kalite güven remaps Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
cok memnun kaldım.. aracın ivmelenmesi mükemmel ötesi top speed limitor kaldırıldı mükemmel iş cıkardın remaps başka araç alırsam yine geliceğim tek yer remaps Mercedes A A180 - 122Hp @175 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Audi
Bu işlerde ümit doğanı tek geçerim Audi A4 2.0 TDi - 143Hp @185 Hp
10.02.2019 ( Devamını oku )
Peugeot
Oldukça memnun kaldım güç artışı çok tatmin ediciydi. İlgi alaka da oldukça iyi. Peugeot 308 1.6 BlueHDi - 120Hp @150 Hp
12.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Kesinlikle dünya standartlarında bir servis. Aracımla mükkemmel bir şekilde ilgilendiler. Her sorumu cevapladılar. Aldığım hizmetten çok memnunum. Aracım resmen kabuk değiştirdi düşük devirlerdeki hantallık ortadan kalktı. Yüksek devirlerdeki hızlanma ve çekiş ise inanılmaz. Kerem Bey’e bize verdiği kusursuz hizmetten dolayı çok teşekkür ederim. Daha erken yaptırmadığım için pişmanım diyebilirim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
26.02.2019 ( Devamını oku )