MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Yaptırdıgım yazılım işlemi sonucunda bekledıgım degısıklıkden daha fazlasını ve daha performanslı oldugunu fark ettim yakıtım yarı yarıya düştü cok memnunum BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Araç şehir içinde ve sollamalarda çok kasıyordu yazılımdan sonra performansı arttı ve eski problemler ortadan kalktı. Teşekkür ederim Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
17.03.2019 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Mustafa B. Çok menmunum Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
27.11.2021 ( Devamını oku )
Skoda
gerçekten çok kaliteli hem işcilik hem kişilik aracını sevenleri başka adrese gitmemisini rica eder kendilerine teşekür ederim Skoda Octavia 1.4 TSI - 150Hp @170 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Chevrolet
Tek kelimeyle mükemmel araba sürmenin zevki ne vardim tşk ederim arkadaşlar ilginiz ve güler yüzünüz için Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ahmet Y. 105 beygirlik. 2917 model vw caddy marka aracın.şu an 183 beygir oldu roket gibi kullanıyorum.rwmaps a çok teşekkür ederim artık.yollarin kralı benim iyiki.varsin remaps Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ali Arif B. Uygulamadan son derece memnun kaldım. Aracımda bayılmalar yok oldu. Çekiş gücü çok iyi. Tork inanılmaz. Çok fena geri atıyor. Benim caddy oldu aslan. Ama biraz daha hizlandirsak daha iyi olur :) Serkan kardeşime teşekkür ederim. Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
09.03.2022 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma yeniden ısındım. Güç artışı hayli fazla, yakıt tüketimi gözle görülür şekilde azaldı. Herkese tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d (... -> 05/2008) - 163Hp @200 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
2017 yılında 1.4 tsi golf aracıma remaps yapmıştım, yaklaşık 150 bin km sorunsuz bir şekilde kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Şimdi 1.5 etsi golf aracıma yaptırdım.. Gayet güzel oldu... Volkswagen Golf 2.0 TSI R - 320Hp @380 Hp
03.03.2025 ( Devamını oku )
Jeep
İlami E. Güzel yazılım Alper beye teşekkür Jeep Grand Cherokee 2.0 Mjet - 170Hp @200 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
Kia
Yakup G. Arkadaşlar, geçen hafta aracıma Remaps ta attırdığım yazılım sonrası, aracımın hızlanması ve performansı değişti. Ayrıca yakıt ekonomiside sunduğunu hissettim Yapılan işin güvenliliğinden dolayısı Alper Neyse teşekkür ederim. Kia Rio 1.4 CRDI - 90Hp @125 Hp
19.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mevlüt T. Aracım çok güzen oldu Zonguldak remapsa Ve yüksel beye teşekür ediyorum. Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 105Hp @140 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
bmw 320d kullanmak keyifliydi ama artık çok eğlenceli oldu. Neden daha önce yazılım yaptırmadım bilemiyorum. Araba muhteşem hızlanıyor. Teşekkür Ümit Doğan Remaps BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
24.03.2017 ( Devamını oku )
BMW
G30 520i 170 hep hantal arabam gitti yerine aynı kasa 530i geldi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Audi
AUDI A4 1.8 t aracıma yazılım yaptırdım çok memnun kaldım türkiyenin en iyi işi yapan firma ekip olarak çok iyiler hem aracımdan hemde müsteri ilişkilerinden çok fazla memnun kaldım işlerinin herzaman arkasında duran bir firma tavsiye edilmeyecek bir firma değil herkesin denemesini tavsiye ederim ilgi için teşekkür ederim Audi A4 Cabrio 1.8 T - 163Hp @195 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Ford
Aracımda hissedilir oranda performans artışı oldu. Bunun dışında verilen hizmet çok profesyoneldi çok teşekkür ediyorum. Ford Focus 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Landrover
Hissedilen performans artışı, buna paralel artan Sürüş keyfi Landrover Freelander 2.2 TD4 - 150Hp @215 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Ford
Ali K. Ereğli bayinizden çok memnunuz her zaman yanımızdalar Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
19.10.2019 ( Devamını oku )
Renault
Almıs oldugum hızmet ve guler yuz ılgılerı ıcın cok tesekkur ederım aracıma yapılan ıslem den cok ama cok memlunum profosyonel calısmalarından dolayı cok tesekkur ederım cok guzel oldu aracım tavsıye ederım aracınızı gozunuz kapalı teslım edebılırsınız ahmet bey ve kerem beye tok tesekkur ederım Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Süper oldu elinize sağlık Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Herkese iyi günler iyi sürüşler Remaps ümit bey işinin ehli Voswagen Amarok 3,00 204 bg aracımı yazılımla 300 bg e yükseltti muhteşem aynı zamanda yakıt ekonomisi sağladı 9,5 litre uzun yolda 7,5 litre teşekkürler Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 204Hp @270 Hp
24.12.2023 ( Devamını oku )
Opel
2016 model 1.6cdti opel insignia sahibiyim yazılım ile hem güçlendi hemde yakıtım azaldı Güvenli güç = REMAPS Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
1.2 TDI 1.6 TDI oldu resmen. Ara hızlanmalar çok akıcı hale geldi. Yakıt ise okadar gazlamama rağmen müthiş bır derecede artmadı. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Remaps ailesine teşekkür ederim. Çok başarılı. Aracı sevdirdiler. BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
09.06.2016 ( Devamını oku )
Fiat
Linea 1.4 Tjet aracıma uygulama yaptırdım. Test sürüşünde araçtaki farklılık hemen hissedildi. Yakita iliskin durumu kullandikca gorecegimi düşünüyorum. Aracımın hava yastığı ikaz lambası yanmaya başladı arkadaşlar islem ile ilgili olmadığını belirttiler. Herşey icin teşekkürler. Linea Tjet icin tavsiye ederim. Fiat Linea 1.4 T-Jet - 120Hp @155 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Adem D. Çok teşekkür ediyorum çok memnunum Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
BMW
Uygulamadan çok memnun kaldım. İlgili arkadaşa teşekkür ederim. BMW 6-Serisi 630ci - 258Hp @284 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Isuzu
Mustafa Ş. Aracım kabuk değiştirdi resmen, Ümit beye çok teşekkür ederim Isuzu D-max / Rodeo 2.5 TD - 163Hp @200 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Dacia
Performans çok iyi yakıt az.elinize saglık.. Dacia Duster 1.5 dci - 110Hp @130 Hp
09.08.2016 ( Devamını oku )