MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Ford
2014 ford transit costum 2.2 125 hp olan aracım şimdilerde 180 hp ilk zamanlar gitmek istemedim ama ön yargilarimi kirdim ve gittim zaten mevcut yazilimi kopyaladiklari için herhangibi olumsuzlukta eski yazilimini yukluyorlar inanin keyfini sürüyorum düz dik aşagı dik yukari hic fark etmiyor herkeze tavsiye ederim Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
BMW
2016 BMW5.20i arabama yazılım yaptıralı 20 gün oldu. Sonucundan çooookkk memnun kaldım. Sanki yeni bir arabam oldu. Artık araba kullanmak daha keyifli, Ümit Doğan ve ekibindeki diğer arkadaşlara teşekkürler ediyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
Mercedes
Cok basarılı teşekkürler remaps Mercedes E / E Coupé 180 - 156Hp @175 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Skoda
Bülent K. Tek kelime ; Mükemmel... Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
10.03.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Anıl Ş. Yakıt düştü hızı arttı. Artık Aracımı sürerken daha da keyif alıyorum tereddüt ile yaklaşmıştım ama şimdi iyi ki Remaps diyorum. Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Skoda
Levent P. Arabam durmuyor bilmem anlatabildimmi ? Skoda Superb 2.0 CR TDi - 170Hp @205 Hp
10.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracım gerçek gücü ve dayanıklılığına kavuştu. Çok cıddi bir fark yarattı yapılan işlem ve yanısıra bir o kadarda güvenli olarak keyfini çıkarıyorum. Tesekkkür ederim remaps ailesine BMW M3 E46 M3 - 343Hp @375 Hp
18.02.2017 ( Devamını oku )
Hyundai
Aracım %100 gerek performans olsun gerek yakıt olsun çok büyük etkisi oldu Şuan Gerçekten aracın gücü ortaya çıktı yakıtta hiç beklemediğim düşüşler oldu Ümit Doğan Ve ekibine çok teşekkür ederim Çok profesyonel bir ekip Yaklaşık 5.000km oldu çok memnunum Araç 2.0 tadı vermeye başladı Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp
19.04.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
6 senede 6 aracıma chip tuning yaptırdım, çok çok memnunum, çok teşekkür ederim her şey için. Volkswagen Crafter 2.0 TDI - 140Hp @175 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Ford
İlgi, alaka, verdikleri bilgiler ve işlerinde gösterdikleri özen son derece iyiydi. Yaptırmadan önce kafamda bir sürü soru işareti vardı. Acaba verdiğim paraya değecek miydi? Ama gerçekten değdi. Arabam bir başka oldu, kullanımı çok daha keyifli hale geldi. Elinize, emeğinize sağlık... Ford C-Max 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
29.12.2015 ( Devamını oku )
Audi
Nazmi A. Remaps ile tanışmadan önce aracımda farklı firma yazılımı vardı memnunsuzluk olduğu için araştırmalarım sonucu kayseri şubesi demir beyde farkı denemek için yaptırdım ve gerçekten böyle bir farkı bende beklemiyordum remaps ailesi ve kayseri şubesine aracımdaki gerçek gücü ve yakıt tüketimini bana gösterip hissettirdikleri için teşekkür ederim gayet memnunum Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Audi
Uygulanan işlemle sürüş keyfime keyif katıldı... Audi A3 / A3 Sedan 2.0 TFSi - 200Hp @270 Hp
03.01.2016 ( Devamını oku )
Mercedes
Cok kaliteli bir firma.Ahmet bey istanbul remaps a tesekurker Mercedes E / E Coupé 200 - 184Hp @250 Hp
29.09.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
2015 mercedes cls ye yazılım yapıldı. Bambaşka süper bir araç oldu. Daha önce 520i ,z4 , 320i,418i ye yaptırdım hepsinde sonuç muhteşem. Şyiki remaps var. İyiki ümit var. Elinize sağlık Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Seat
Murat Mazot bu kadar pahali iken yakıt olarak araçta azalma oldu ciddi oranda performansta gayet güzel fakat yüksek süratte araç dengesiz bi devir bandına sahip devir saati dalgalanıyor remaps başarılı bir firma öneririm . Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
16.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Oldukça ilgili, nazik ve bilgili bir ekip hizmet veriyor. Ümit Doğan bu işi kesinlikle çok iyi biliyor. Kendilerine çok teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
25.12.2024 ( Devamını oku )
Renault
Çok teşekkür ediyorum 10 numara sistem aracım az yakıyor hemde çok hızlı oldu Renault Talisman 1.5 DCi - 110Hp @135 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Hyundai
Yaklaşık 40 bin km oldu uygulamayı yapalı ve aracımdan çok memnunum. Ümit beyin yaptığı uygulama sonrasında aracımın performansı maksimum hale geldi, emsallerinden çok farklı bir araç şuanda 2 bin motor araçlar dahi gaza dokunduğumda yetişemez oldu ve bunca yol yapmama karşı hiç bir sorunla karşılaşmadım. İşinin ehli olan Ümit beye teşekkür ederim. Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Hyundai
Hikmet C. Gayet iyi hizmetten memnun kaldım Hyundai H Serisi H200 2.5 CRDI - 136Hp @170 Hp
21.08.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ali A. Remaps ailesine teşekkür ederim, başka üretken projlerinim devamını dilerim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
28.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kürşat K. Uygulama öncesi tereddütlüydüm ve motora zararı var mı diye çok araştırdım. Remapsın bu işi hakkıyla yaptığı kanısına vardım ve üç aydır keyifle aracımı kullanıyorum herşey için teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
26.11.2020 ( Devamını oku )
Skoda
1.6 tdi aracim 2.0 larla ayni performansa ulaştı yakıt ise eskisinden kesinlikle fazla değil normal kullanımda düşüyor bile. Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Devamını oku )
Landrover
Yazılım yapıldıktan sonra aracım da ciddi bir performans artışı oldu, Hem off-road hemde günlük kullanımda aracımın yakıt performansı arttı .Ümit bey Ve ekibine teşekkür ediyorum . Landrover Discovery 2.5 TD5 - 138Hp @160 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Renault
Saffet A. Araçım uygulama yapmadan önce gitmiyodu yakıt tüketimi fazla yakıyodu şimdi araçım beklentimden daha iyi gidiyor yakit eskiye göre gayet başarılı Bir uygulama oldu Remaps iyi bi tercih oldu benim için teşekkürler diliyorum Renault Kangoo 1.5 DCi - 65Hp @85 Hp
21.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sercan D. Arkadaşlar çok profesyonel çalışıyorlar çok menun kaldım herkese tafsiye ediyorum Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Audi
Kürşat U. Arabamı zaten seviyordum şimdi çok daha sevmeye başladım ilgi alaka ve kalite en üst seviyede herşey için teşekkürler Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
12.03.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ferhat G. 2015 polo aracıma yüklenen stage 1 yazılımın performansı çok iyi, aracını seven tüm polo sahiplerine öneriyorum, sürüş keyfiniz ciddi anlamda yükseliyor, Bursa Remaps dan İsmail ustanın işlemi detaylı bir şekilde anlatması ve önem arz eden konuları ayrıca belirtmesi profesyonel bir kullanıcı olarak memnuniyetimi bir kat daha arttırdı, emeği geçen herkese teşekkürlerimle.. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
16.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ümit abi gördüğüm en efendi ve dürüst esnaf. Birşey olmayacaksa olur deyip milleti asla kandırmıyor. Arabanın kapasitesi ne ise ona göre işini en iyi şekilde yapıyor. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Seat
3.Yaptırdığım Araç ÜMİT DOĞAN FARKI❤️ Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )