Seat Chip Tuning
Onur A.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
Merhaba. Ben iki aracıma da yazılım yaptırdım 1. Skoda superb 2012 2.0 TDI 4*4 2. Seat Leon 2013 1.6 TDI inanılmaz performans artışı ve yakıt tasarrufu sağladı. İlgi alaka zaten tartışılmaz teşekkürler Remaps
16.10.2018
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
105 hp
250 nm
Chip Tuning Sonrası
105 hp
+ %38
250 nm
+ %24
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Seat Leon model dizel aracınızın ürettiği 105hp / 250nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 145hp / 310nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 40hp / + 60nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Seat Leon Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Seat marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Seat Chip Tuning
Aracımın performansını katlayarak arttıran Ümit Doğan abimin ellerne sağlık. Peşinden gidemediğim arabaları boyboy ayırmamı sağladığı için teşekkür ediyorum. Güvenli garantili tek chip tunning. Seat Leon 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
21.06.2017
Seat Chip Tuning
Müşteri odaklı, tam istediğim şekilde yapılan yazılımından inanılmaz memnunum yeni bir araç almış kadar fark var. Tekrar teşekkür ederim Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @155 Hp
08.06.2016
Seat Chip Tuning
Ümit abimm sağolsun öyle düzgün öyle kaliteli iş yapıyorki ellerin dert görmesin abimm bu işin uzmanı Ümit Doğan iki arabamada yazılım yaptırdım çok memnunum teşekkürler abimm Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.07.2016
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Kia
Öncelikle Ümit DOĞAN bey kardeşimin verdiği güven için Rabbim kendisinden razı olsun. İşinin uzmanı , verdiği sözün ve yapılan işlemin her zaman arkasında olması benim için çok önemliydi Ayrıca İbrahim Bey kardeşimi de unutmamak gerekir O'na da çok teşekkürler Yapılan uygulama sonucunda arabamın içinden bir araba daha çıktı Arabamı tutamaz oldum biraz daha cesaretim olsa çok iyi olacak demem şuki arabam çok süper oldu lakin ben de iş yok Kia Cee'd 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
SsangYong
Rexton W 2013 model aracıma Maslak sanayi sitesi Remaps da uygulama yapıldı. 155 HP 360nm tork olan aracım şu anda 200HP 420nm torka ulaştı. Gaz tepkimesi, hızlanma mükemmel oldu. Araç motorun gerçek gücüne ulaştı. Yakıtta aman aman bir düşüş yok. Ama aynı yakıta bu performans değer. Şehirler arası düşüş olacağını tahmin ediyorum ama. Aynı motor korando modelinde 175HP. O yüzden araca herhangibi bir zararı olacağını kesinlikle düşünmüyorum. Ahmet bey gayet ilgili bir işyeri sahibi. Remaps ı kesinlikle merdivenaltı chip tunung yapan yerler ile karsilastirmayin. Profesyonel ekip, profesyonel uygulama. Teşekkür ederim ilgi ve alaka için. SsangYong Rexton 2.0 e-XDi - 155Hp @200 Hp
20.12.2020 ( Devamını oku )
BMW
Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.08.2018 ( Devamını oku )
Chevrolet
Mustafa B. Çok süper Bi işlem Remaps a çok teşşekkürler adam işinin uzmanı Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Chrysler
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Ford
Ford Ranger 2012 2.2 aracıma yaptırdım ve memnun kaldım. gücün ve torkun artması sayesinde gaza daha az basarak ilk depoda tahminen % 10 a yakın yakıt tasarrufu sağladım . Tork artışı çok fark ediliyor 1700 - 1800 devirde yaptığı çekişi 1500 devirde yapmaya başladı . gaza daha az basarak tasarruf yapın derim . elinize sağlık Remaps, Saygılarımla Ford Ranger 2.2 TDCi - 150Hp @180 Hp
27.01.2017 ( Devamını oku )
Audi
Aracimdaki performans artisi yani sira yakitimdaki dusmeden dolayi tesekkurler REMAPS bundan sonra ne arac alirsam alayim ilk isim remaps'a ugramak Audi A6 2.0 TDi - 140Hp @185 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
SsangYong
Yasin S. İlgi ve alaka güZeldi arac performansı tabi farrk etti ama yakıtta tasarruf olmadı SsangYong New Rodius 2.0 e-XDi - 155Hp @200 Hp
11.11.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Araç şehir içinde ve sollamalarda çok kasıyordu yazılımdan sonra performansı arttı ve eski problemler ortadan kalktı. Teşekkür ederim Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
17.03.2019 ( Devamını oku )
Dacia
Tek kelimeyle mükemmel herkes mutlaka denemeli yakıt tasarrufu bi yana ulaşılmaz performansınız dillere destan oluyor Dacia Duster 1.5 dci - 90Hp @110 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
Ford
Siz araçtan ne istediğinizi söyleyin gerisini remaps Ümit Doğan a bırakın sonra keyfini sürün Ford Transit Connect 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp
03.12.2016 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ömer A. Hissedilir sekilde performas artisi oldu Daha alt devirler kalabiliyorsunuz tavsiye edebilirim Volkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Nissan
Öncelikle güleryüz ve her sorunun anında yanıtlanması güven vericiydi.Aracın performansına inanamadım ne söylendiyse öyle oldu,teşekkler remaps Nissan X-Trail 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Peugeot
140 km hızla çıktığım otoban yokuşunu 180 km hızla çıktık inanılmaz bir şey ben yakıttan felan anlamam ama 1.6 dizel motordan sanki 2.5 dizel performansı aldım ellerinize saglık helal olsun Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Seat
Aracımın çekişi ve performans gerçekten çok üst düzeye çıktı yakıt olarakta düştü burdan tüm emeği geçen arkadaslara teşekkür ederim .. Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
01.02.2018 ( Devamını oku )
Ford
Fesih A. İlk defa yazılım attırdım şu an için aracım dan memnunum herhangi bir sorunla karşılaşmadım ama çok yeni daha inşallah ileriki zamanlarda bişey olurmu bilmem umarım hiç sorun çıkmaz Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
26.09.2019 ( Devamını oku )
Audi
Aracım audi q7 3000 cc işlemden sonra aracım hem yakıtta hem çekiş gücünde inanılmaz fark yarattı şu an hergün kullanıyorum ve cebimi üzmüyor performansı çok keyf veriyor aldığım her araca yaptırdım ve hep memnun kaldım bir de inanılmaz ilgili alakalı ve saygılı ekiple çalışıldığı için müşteri memnuniyeti en üst seviyede başarılarının devamını dilerim Audi Q7 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Ford
Mehmet B. Memnun kaldım gücünü hissettim soğumuş satmayı düşünmeye başlamıştım şimdi aracımı daha çok sevmeye başladım elinize sağlık bursa remaps Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Renault
Mehmet K. Aracım 1 vites arttı diyebilirim. 3.vites ile zorlanarak çıktığım rampayı 4.vites ile rahatlıkla çıkabiliyorum. Sollamalarda güveni geliyor insanın kendisine.Durumu olan herkes yaptırmalı bence. Ayrıca gösterdikleri ilgi alaka ve temiz işlerinden dolayı Trabzon daki Alper Bey ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Selamlar Saygılar Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
23.10.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok başarılı oldu işlemden önce yüzüm gülmüyodu şimdi yüzümden tebessüm eksik olmuyor teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
08.04.2016 ( Devamını oku )
Citroën
İsmail T. Aracımın kalkışı çekişi gidişi performansı ciddi derecede arttı Erdem bey e ayrıca teşekkür ederim cok ilgili bilgili her konu da yardımcı oldu teşekkürler Remaps sayenizde aracım rahatladı ;) Citroën C5 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
15.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bir olumsuzluk yok gibi genel olarak gayet iyi memnunum diyebilirim Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Kia
Yazilimdan sonraki aracimin performansindan cok memnunum eski hantalligi kalmadi vites gecisleri hizlanmalar 2000 devir ustunde hissedilir oranda güç kesinlikle herkese tavsiye ederim. Kia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp
21.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
İki aracım var ikisininne beygir gücünü yükselttim bu firmada. Araçlarımın performansından kaldığım memnuniyet tarif edilemez sanki bir boğanın üstündeyim. Buda Bi kenara personel çok sempatik ve samimi bence işlerinde on numaralar BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Ford
Süper bir uygulama bi araç canavarlasirmi 1de zor kalkış yapan araç rampada 2de kalkış yaparmi die sormayin vallahi kalkıyor umit beye teşekkürler iyiki bu konuda profesyonel birisi olup bana yardımcı olmuşsss Ford Transit Connect 1.5 TDCi - 75Hp @95 Hp
13.09.2017 ( Devamını oku )
Ford
Aracımda inanılmaz bir değişiklik oldu bundan sonra yazılımsız araç kullanmamayı düşünüyorum alt devirler çok iyi canlandı herkese tavsiye ederim. Ford C-Max 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
26.12.2016 ( Devamını oku )
SsangYong
Kerem K. Değişimin bu kadar bariz belli olacağını düşünmemiştim. Trabzon’da ki Alper AKKOÇ a teşekkür ederim. ARABamı zaten çok seviyordum daha da fazla seviyorum artık. SsangYong Actyon 2.0 XDi - 140Hp @170 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Dodge
Aracimizin çekiş gucu aile yolculuklarında yetersiz kaliyor ve araç sollamalarinda daha yavaş ivmelendiği icin, seyir endişe verici oluyordu. Uygulanan yeniden programlama ile ust devirdeki çekiş belirgin şekilde artti. Tüketim ortalamada yüzde 5 kadar düştü. Deneyimli bir ekip var ve piyasa işi iş yapanlardan çok farklı. Teşekkürler. Dodge Journey 2.0crd - 140Hp @175 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Emin ellerde yapılan sadece yazılım olarak değil, araç hakkında teknik bilgi olarakta ümit DOĞAN'ı tek geçerim. 3 kere kimsenin kesemediği dumanı kesti. Mercedes-Benz s class olsun, jetta olsun Citroën c3 c4 olsun... teşekkürler kardeşim adamsın. Mercedes S S 320 CDI - 211Hp @260 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )