MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Opel
Yaklaşık 1.5 yıl önce yaptırdım ve inanılmaz bir performans farkı var. Teşekkürler Remaps Opel Corsa GSI 1.6T - 150Hp @205 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Yavuz K. Aldığim araçlarin nerdeyse tamamina remaps yazilim yaptırdım çok memnunum ve bunu her firsatta dile getiriyorun yaptırmayı düşünen herkeze tavsiye ederim en son bmw x1 2014 1.6 aracıma yaptırdım henüz sürmedim ama +bir 100 bg fena olmamiştir diye düşünüyorum:) BMW X1 s18i - 136Hp @165 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Audi
Merhaba, öncelikle esnaflık ve işletmeciliklerinden dolayı minnettarım. Kuruluşundan bu güne kadar kendi araçlarıma, eş dost araçlarına ve şimdi müşterilerimin araçlarına uygulamalar yaptırıyorum en ufak sorun yaşamadık. Araçlar güvende, sürücüler mutlu.. Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına teşekkür eder, başarılarının devamını dilerim. Audi A6 3.0 V6 TDi - 272Hp @320 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Isuzu
Ömer D. Yapılan işlem gerçekten hissedilir derecede aracım çok farketti performansı ileri derecede ve yüksel arkadaşıma teşekkür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 190Hp @240 Hp
24.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok başarılı. Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
16.09.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Volkswagen transporter 102 bg olan aracımız ile büyük sıkıntı çekiyoduk.Yazılımdan sonra aracın performansı konusunda büyük değişiklik oldu.Teşekkürler Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
19.03.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Landrover
Araca İstanbul maslakta işlem yapıldı. İlgi ve alaka çok güzel ve Aracda bu kadar performans beklemıyordum.. çok başarılı.. Landrover Range Rover 4.4 SDV8 - 339Hp @390 Hp
17.06.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
aracim artık daha gvüenli ve daha güclü hala geldi bunun yanısıra standart günlük kullanımda baya bi cimrileşti yaklaşik 0.4 litre fark etti Peugeot 3008 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
BMW
Ümit beye ve çalışma ekibine çok teşekkür ederim, BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
BMW
Sakin kullanımda civarında yakıt tasarrufu sağladı. Yazılım sonrası performans ise oldukça iyi, oldukça memnunum. Zaten Remaps isim yapmasının sebebi kalite ve dürüstlük. Ümit beyin samimiyetle de müşteri sayısı artmaya devam edecektir. Teşekkürler vede hayırlı işler dilerim. BMW 3-Serisi 320d - 136Hp @165 Hp
06.04.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mustafa Burak Ç. 2012 model VW Tiguan 1.4 TSI 122hp aracima uygulanan yazilim sonrasinda, yasadigim bolge itibariyle yakit tasarrufu ettigimi soyleyemem ama arac cok guzel bir cekise ve atiklige sahip oldu. Umarim uzun vadede motora veya turboya herhangi bir negatif etkisi olmaz. Genel itibariyle memnunum. Volkswagen Tiguan 1.4 TSI - 122Hp @145 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Renault
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı. Ara hızlanma ve gaz pedalındaki yumuşaklık gitti bunların yanında yalıt tüketimi farkedilir düzeyde azaldı. Teşekkürler. Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
08.06.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Hüseyin Y. Ümit bey'e teşekkürlerimi iletiyorum.ilgi,alaka ve tecrübesinden faydalanmak guzeldi.araçla ilgilenen yüksel usta seninde eline koluna sağlık muhabbet guzeldi.tekrar görüşmek üzere diyor.yazilım düşünenlere firmayı tavsiye ediyorum.. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @220 Hp
20.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yaptırmadan önce bi önyargım vardı f30 motorunun sıcak çalısmasından dolayı ama bütün bu önyargımı remaps kırdı içiniz rahat bi şekilde yaptırabilirsiniz 3.16i aracım alt devirleri hızlanmada sorun yaşadığım için yaptırdım ve şuan 170ps olan f30 geçicek duruma geldi çok daha az gaza basarak araba daha rahat bi şekilde ilerliyor çok memnum kaldım teşekkürler remaps BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Hizli guvenli keyifli tesekkurler BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
28.01.2018 ( Devamını oku )
Mazda
Gerçekten 140.000₺ para verip bu piyasada 0 araba alıyosun ve basınca gitmiyor. Arabaya bakışım değişti. Ciğerlendi canavar. Yakıt mükemmel azaldı 160-170 km hızda anlık 5-6 L yakıyor. Pişmanlık 0 memnuniyet 100/100. Kök gazla yapamadığımı %30 artışa rağmen çeyrek gazla yapabiliyorum. Mazda Mazda 3 1.5 Skyactiv-D - 105Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Audi
mükemmel herkeze kesinlikle tavsiye ederim Audi A6 3.0 V6 TDi - 245Hp @295 Hp
30.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracım g30 2017 model di cekişi cok kötüydü yazılım sonrası aracım ucak oldu yakıt ta art madı BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
BMW
Emeğinize sağlık aracımdan çok memnunum. BMW 5-Serisi 530i - 231Hp @250 Hp
23.02.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
yazılım sonrası aracım az yakıp çok performans vermeye başladı . Bu işi türkiyede en iyi ve sağlıklı yapan tek firma. aldıkları parayı sonuna kadar hakkediyorlar 150hp passatım 200 hp oldu aşırı zevkli hale geldi şiddetle tavsiye ederim .ilgilerinden dolayı teşekkür ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Talha E. Performans artmasına bire bir etken çok muhteşem etkiliyor. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
Ismail A. Zonguldak remaps tan cok memnun kaldım İşlerini 10 numara yapıyorlar Profesyonel bir bir firma yuksel ustaya ayrıca teşekkür ediyorum Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
20.06.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı. Ara hızlanma ve gaz pedalındaki yumuşaklık gitti bunların yanında yalıt tüketimi farkedilir düzeyde azaldı. Teşekkürler. Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
08.06.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Ahmet A. Aracımı bıraktığımda tospağa gibiydi aldığımda ise bambaşka bir makine olmuş ellerinize sağlık serkan adında çalışanınız güler yüzlü sıcak kanlı olması beni ayrı mutlu etti bundan sonra herkese tavsiye edeceğim teşekkürler Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Orhan S. Aracım sorunsuz oldu Zonguldak remaps ve yüksel kardesime teşekür ederim. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
14.02.2019 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Aydın K. Öncelikle teşekkür ederim.bu işler tecrübe ve ekip çalışmasıyla olan işler, yapılan işlerden ve ustalarınızdan memnun kaldık. Arabamıza gelince performansı yükseldi şu an çok memnunum. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
31.03.2019 ( Devamını oku )
Audi
Merhaba ; 8 yıldır aktif araç kullanıcısıyım. Bir çok güçlü marka ve model kullandım. İlk kez yaptırdığım yazılım uygulaması için götürdüğüm aracım audi a3 1.6 tdi 110 hp oldu. Öncelikle işlemi yapan ekip güleryüzlü bilgili ve deneyimli. Aracım yazılım sonrası 150hp ve 300nm civarı bir güce sahip oldu , şuan için 2 hafta oldu çok memmunum 2bin dizel havası var gidişte herkese tavsiye ederim.. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Cok mutluyum...aracım süper ötesi oldu.yakit düştü..teşekkürler remaps Peugeot 3008 1.6 BlueHDI - 120Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
ben yaZılımdan sonra bu kardar hisli bu kadar hevesli olacğını bilmiyordum gerçekten arabam özellikle 3.vites baya baya iyi tabikide remaps farkı TEŞEKKÜRLER Volkswagen Polo 1.4 TDi - 90Hp @115 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )