MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Gerçekten mükemmel, elinize sağlık, BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
10.07.2015 ( Devamını oku )
BMW
İlk günden itibaren büyük zevkle kullanıyorum. Elinize emeğinize sağlık BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
19.08.2020 ( Devamını oku )
Fiat
İbrahim Ö. Bence mükemmel arabamın yakıtı düştü ve çekiş konusunda fark edilebilir bir artış oldu herkeze tavsiye ederim yeni bir araç aldım ona bile düşünüyorum Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
20.05.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Hem çalışanların ilgisi ve güleryüzü hem aracıma gösterilen titizlik çok memnun kaldım.Herşey için teşekkürler. Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Sanki ilk defa mercedes'e bindigimi hissettim Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ankara da yazılım yapılacak tek yer. (3. Kez memnun kaldım)Kesinlikle problem yaşamazsınız. Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
BMW
Güleryüz, ilgi alaka ve profesyonellik ne ararsanız burada. Gözünüz kapalı aracınızı teslim edebileceğiniz yegane garaj.Çok teşekkürler Ümit DOĞAN ve ekibi. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
15.09.2017 ( Devamını oku )
Volvo
3 farklı aracımında yazılım için remapsı tercih ettim. Çok memnunum. Teşekkürler remaps. Volvo S40 / V50 1.6D - 110Hp @140 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ertan S. Araca yapılan yazılım işlemden sonra bariz bir farklılık var. Volkswagen Caddy 1.9 TDi - 105Hp @140 Hp
12.01.2017 ( Devamını oku )
Chrysler
Uzatmadan sahip oldugum her araci guvenle getirdigim tekyer tesekkurler Remaps tesekkurler Ümit Dogan Chrysler Voyager 2.8 CRDI - 163Hp @200 Hp
20.02.2018 ( Devamını oku )
Seat
Ferhat A. KESİNLİKLE ON NUMARA ALPER AKKOÇ ABİMİN ELERİNE SAĞLIK REMAPS. TEŞEKKÜRLER ARTIK YAZILIMSIZ LEON SÜRMEM MUHTEŞEM PERFORMANS MUHTEŞEM YAKIT AZLIĞI Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
03.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Murat T. Trabzonda tek gercek alper akkoc Adamliginla isinle en iyisi tek kelime Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Daha ötesi yok!! Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Herşey yolunda, alt-üst devirlerde gerekli performansı sıkıntısız bir şekilde hissettik ve kullanıyoruz. Özellikle yakıt değerleride çok düştü. Diğer yazılım firmalarının F10 çalışmaları ile deneme fırsatım oldu, öndeyim. BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
27.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tavsiye uzerine performans yazılımı icin yaklasik 3 hafta once maslak ofisine telefon açtım, aracin performansini artirmaya karar verdim, aracin ilk kalkis ve gecislerdeki performansi farkedilir duzeyde gelisme kaydedildi. Tesekkurler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
11.02.2017 ( Devamını oku )
BMW
Bmw F33 Aracıma stage 1 yazılım uygulandı.Gözle görülür şekilde performans artışı ve yakıt tasarrufu elde ettim.Remaps ailesine ve Ümit beye teşekkür ediyorum. BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
14.08.2016 ( Devamını oku )
Citroën
İlk defa aracıma yazılım yaptırdım. Yakıt tasarrufu amacıyla yaptırmıştım ancak performansının bu kadar değişeceğini tahmin etmemiştim. şehirdışı uzun yolda cruz ile 90km hızla 3.8lt/100km yakan aracım (3 yetişkin+klima), yazılımdan sonra 3.6lt/100km yaktı (5 yetişkin+1 çocuk+klima) yaktı. şehiriçinde de %7-8 fark olacağını düşünüyorum. henüz pedala alışamadım :) Teşekkürler Ümit Bey. Citroën C4 1.6 HDI - 112Hp @140 Hp
10.05.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tek kelimeyle mükemmel memnun olduğum içinde 2012 den beri bindiğim tüm arabalarıma alır almaz sizde yazılım yaptırıyorum müptelası oldum diyebilirim.very very good Volkswagen Jetta 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
29.12.2017 ( Devamını oku )
Audi
Kadir Ç. Harika çok memnunum Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Seat
Elinize sağlık gayet güzel bir iş oldu başarılarınızın devamını dilerim. Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
03.03.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracın ne olduğu önemsiz. Yazılıma ihtiyac duyuyorsanız ki ben nerdeyse tüm araçlarıma uyguluyorum tek marka tek geçer. Volkswagen Golf 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
17.12.2022 ( Devamını oku )
Renault
Perfonmasın yanı sıra yakıttaki düşüş gerçekten sevindirici. Ellerinize sağlık çok iyi hizmez Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Arac ile ilgili bilgi ve hakimiyet mukemmel bilerek yapilan isin kalitesi ve sonuclari dogal olarak gayet guzel ve aracim problemsiz ve yuksek performansda gayet guzel ellerinize saglik remaps ailesi. BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
19.08.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yazılım yaptırtıkdan sonra aracımın performansından çok memnunnum herhangi bir sıkıntı yaşamadım.tavsiyede ederim herkeze ümit beye teşekkür ederim Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
08.01.2016 ( Devamını oku )
Audi
Mesut O. Arac ile yaptıgım deneyımde surus olarak cok buyuk üstünlük gordum bundan sonrakı araclarımda da sizlerle calısacagım emeğiniz için teşekkürler Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
08.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım 2012 Polo gti 1.4 tsi motor var yazılımdan sonra arabanı içindeki canavar çıktı sanki Volkswagen Polo GTi 1.4 TSI (CAVE) - 180Hp @200 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Fiat
2015 model ticari fiat ducato aracıma partikül iptali ve motor güçlendirici yazılım yaptırdım. gerçekten eskisine göre mükemmel bir güç artışı oldu ve yakıt tüketimi 100 km de 13.8 lt den 12.4 lt ye düştü. ilgi ve alakan için teşekkür ederim ümit bey. Fiat Ducato 130 Multijet - 130Hp @180 Hp
15.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
Emeğinize sağlık gerçektn aldığınız paranın hakkını verıosunuz helalı hoş olsun BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
Güç artışı bariz şekilde hissediliyor, yakıt kısmıyla zaten ilgilenmiyordum. Ara hızlanmalar mükemmel. Aracım farklı bir kimliğe büründü diyebilirim. Ümit beyle şahsen tanışma fırsatım olmadı ama ekibi harika. Buradan ibrahim kardeşimede selamlarımı sunarım, 10 numara işçilik çıkarttı. BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Renault
Mehmet K. Aracım 1 vites arttı diyebilirim. 3.vites ile zorlanarak çıktığım rampayı 4.vites ile rahatlıkla çıkabiliyorum. Sollamalarda güveni geliyor insanın kendisine.Durumu olan herkes yaptırmalı bence. Ayrıca gösterdikleri ilgi alaka ve temiz işlerinden dolayı Trabzon daki Alper Bey ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Selamlar Saygılar Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
23.10.2017 ( Devamını oku )