MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Audi
Gayet guleryuzlu ve çok ilgililer hersey için tsk ederim Audi A6 40 TDI (2.0D) - 204Hp @235 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
Isuzu
Cezaevi Tevkif A. Bir yıllık problemim bir saatte düzeldi, beni bunsıkıntıdan kurtardığınız için teşekkür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 190Hp @240 Hp
18.01.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Öncelikle ilgi ve alakanızdan dolayı çok teşekkür ediyorum.. Aracıma vermiş olduğunuz hizmetten çok memnun kaldım. Ankara istanbul arası 6. Vitesden hiç 5 e çekmeden. 130 km ile ve yakıt tüketimimde ise 1.5 lt gibi bir düşüşle yol aldım.. Ben bukadar sağlıklı bir güç verebileceğini düşünmüyordum.. Ankara Remaps Ümit Doğan kardeşimiz ve ekibine çok teşekkür ediyorum.. Yazılım hayatmış Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp
23.12.2017 ( Devamını oku )
Opel
Altan K. Opel insignia 1.6 180 bg lik aracım yalıtım 1 lt kadar düştü şehir ici 8.4 yakıyor hızlanması daha cabuk oluyor ve daha seri ama 280 yapmasını beklemeyin : ) Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
01.05.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Tamer Y. Slm öncelikle zonguldak kdz ereğli remapsa yuksel usta nin titizlikle çalıştığı icin tsk ederim aracimin cekisi on numara oldu herkese tavsiye ederim her yazilimciya guvenmeyin ......dogru adres icin remapsi tercih ediniz emeği geçen tum çalışanlara tsk ederim Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
13.04.2018 ( Devamını oku )
Volvo
İlgi ve alaka üst düzeyde. Hizmet anlayışı gerçekten profesyonel. Aracımda çok önemli güç artışını hemen hissettim. Yakıtta da fayda etmeye başladı. Volvo S60 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp
26.03.2018 ( Devamını oku )
Chevrolet
Düşük devirlerdeki performansı ve yakıt sarfiyatı olumlu yönde değişti, teşekkürler. Chevrolet Aveo 1.3 VCDi - 95Hp @115 Hp
01.01.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
İkinci kez aracıma yaptirdim. Genelde memnunum. Araçlarimi zorlamadigim için bir sıkıntı yaşamadım. İnşallah bundan sonrada yaşamam. Orjinal halinden bayağı fark ediyor. Özellikle rampa ve yüklü halde iken farkı daha iyi hissediyorsunuz. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remzi B. Hic bir sikinti yasamadim aracim düzeldi memnunum tesekkürler Alper bey Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Ford
Er Sel Y. Aracımın performansı çok güzel oldu Zonguldak remaps ın ellerine sağlık teşekür ediyorum Ford Galaxy 2.0 TDCi - 140Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Ford
Kesinliklikle tavsiye ederim.iş bilen adam gibi adam. Ford Kuga/Escape 2.0 TDCi - 136Hp @185 Hp
08.04.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Uzun zaman Bmw 3.20 d kullandıktan sonra skoda octavia 1.6 tdi araca geçmek zorunda kaldım. Kendimi boşluğa düşmüş gibi hissettim, taki remaps ile tanışana kadar.aracim yazılım sonrası sorunsuz ve tatminkâr şekilde kullanıyorum. Tavsiye ederim. Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Daha aktif ; atak bir aracım var. Başarılı bir uygulama ; teşekkürler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Iveco
Aracımın yakıtı düştü performansı arttı Remaps ailesine teşekkürlerimi sunarım Iveco ECODaily 3.0 CR VGT - 170Hp @200 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Her aracıma yaptırdığım gibi bu aracımıda alır almaz Remaps’a getirdim. Profesyonel yazılım desteğimi aldım. Her aracımda olduğu gibi yakıtta azalma ve performansta artış gerçekleşti. Buda bana sürüş zevki ve bütçe tasarrrufu sağlıyor. Her kuruşu hakeden ve kendini 4-5 depoda amorti eden bir iş bu. Yani verdiğiniz para size kısa sürede sürüş zevki ve para olarak geri dönüyor. Teşekkürler Remaps ve Ümit Doğan Mercedes Viano 22 CDI - 150Hp @180 Hp
23.02.2018 ( Devamını oku )
Seat
Ümit abi işinde gerçekten çok profesyonel aracın yazılımlı hali performans ve yakıt olarak beni çok tatmin ediyor. Seat Leon 1.4 TSI (CMBA-CXSA) - 122Hp @145 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
BMW
merhaba 2017 520i BMW orjinal haliyle hakkaten gitmiyordu neredeyse binmemeye çalışıyordum.Ancak yazılım sonrası arabaya sanki sihirli bir çubuk değmiş gibi mükemmel bir performans ortaya çıktı.Tek sorun arabanın götü yolda durmuyor arka lastikte hediye etseniz süper olurdu :))).Özetle hiçbir parça değişmeden sadece yazılımla bu kadar değişim harika. Elinize sağlık... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
BMW
İki aracım var ikisininne beygir gücünü yükselttim bu firmada. Araçlarımın performansından kaldığım memnuniyet tarif edilemez sanki bir boğanın üstündeyim. Buda Bi kenara personel çok sempatik ve samimi bence işlerinde on numaralar BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
BMW
Ümit Doğan tıpkı redbull gibi :) uçuruyorsun ellerine sağlık BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
17.06.2016 ( Devamını oku )
Seat
Muhammet A. Sakin kullanimda aracimin yakiti şehir içi 1 litre azaldi ve müthiş derecede serilik kazandi Tesekkurler REMAPS Seat Leon 1.4 TSI (CHPA) - 140Hp @170 Hp
10.05.2017 ( Devamını oku )
Ford
Ustalik Konustu Harika Cok Memnunum Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Ford
Süper bir uygulama bi araç canavarlasirmi 1de zor kalkış yapan araç rampada 2de kalkış yaparmi die sormayin vallahi kalkıyor umit beye teşekkürler iyiki bu konuda profesyonel birisi olup bana yardımcı olmuşsss Ford Transit Connect 1.5 TDCi - 75Hp @95 Hp
13.09.2017 ( Devamını oku )
Seat
Mustafa A. Makina ateş ediyor artık Seat Leon 1.2 TSI - 110Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Renault
Doğan D. Aracım çook güzel oldu rampalarda felan hissedilir derecede güç artışı anlaşılıyor ümit abiye ve yüksel abiye çok teşekkür ediyorum. Renault Kadjar 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
16.04.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Konusunda turkiyede tek. Kaliteli hizmet Citroën C3 Aircross 1.5 BlueHDi - 120Hp @150 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Ford
Erdal A. Özdemir Tokgöz öncelikle ilgili ve alaka için teşekkür ederim yapılan işlemden son derece memnunum Herkese tavsiye ederim Tek kelime Remaps Ailesi tşkler.. Ford Focus 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
07.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
5 20 d aracima yaptirdigim islemin performansi bekledigimin ustunde:) dusunenler hic dusunmesin hem yakit dustu hem performans super. Tesekkurler. BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
12.08.2015 ( Devamını oku )
BMW
Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kayma T. Aracım cok güzel oldu remaps işini iyi yapiyor zonguldak remapsa tesekur ederim Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
10.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bu işte son nokta Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )