MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Ömer D. Normalde kalkışta ve ara hızlanmalarda çok hantal kalan aracım mermi gibi oldu. Çok fazla gaz verip arabayı hızlandırmaya çalışırken harcadığınız yakıtı gerçekten ivmelenerek harcıyorsunuz. Uzun yol seyrinde ise tüketim azalıyor. Teşekkürler Remaps Bursa BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
30.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
Her zamanki gibi bu arabamda da ümit doğan REMAPS ailesi Harika bir iş çıkardılar.Zevkle biniyorum arabaya teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
03.12.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Sanki ilk defa mercedes'e bindigimi hissettim Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
BMW
Performans acisindan beklentimin oldukca ustunde oldu.Yeni arac aldigim da tekrar remaps de uygulama yaptiracagim.cok memnum kaldim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Renault
Profesyonel hizmet, kalite ve güleryüz. Arabamdan aldığım haz da cabası. Teşekkürler Remaps Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
20.06.2015 ( Devamını oku )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Devamını oku )
BMW
Arabanin gidiside yakitida goz gorulur sekilde degisti. Ilgi alaka muhtesem, cok yardimci oldu yazilim disindada umit abi. Tekrar tesekkur ediyorum. BMW 3-Serisi 335i - N54 - 306Hp @390 Hp
28.01.2016 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelime SÜPER BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
12.03.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
ben yaZılımdan sonra bu kardar hisli bu kadar hevesli olacğını bilmiyordum gerçekten arabam özellikle 3.vites baya baya iyi tabikide remaps farkı TEŞEKKÜRLER Volkswagen Polo 1.4 TDi - 90Hp @115 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Opel
Yıllardır her aldığım arabaya sadece Ümit Doğan beyin yazılım yapmasına gönlüm el veriyor. O gerçekten bir profesyonel. Hem insani yönü hemde mesleki açııdan çok memnun kaldım .Astra dizel 136 hp içinde her zamanki gibi beni yanıltmadı ve imzasını attı. Kısacası güven = remaps Ümit doğan Opel Astra 1.6 CDTI (2014 ->...) - 136Hp @165 Hp
26.12.2016 ( Devamını oku )
Opel
Ahmet H. İlgi alaka çok iyi her sorduğum soruya doğru ve güzel cevaplar aldım tavsiye ederim Kayseri şubesi Özdemir Tokgöze ilgi. ve alakası için teşekkür ederim Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Opel
Cihan K. Özellikle 4. 5. Vites hissedilir artış var düşük devirlerde toparlaması daha iyi rampası daha iyi özdemir kardeşimin eline sağlık Opel Combo 1.3 CDTI - 70Hp @95 Hp
08.01.2021 ( Devamını oku )
BMW
Satmayı düşündüğüm aracıma yaptırdım. Resmen arabama aşık oldum. Ellerin dert görmesin Ümit Doğan. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
19.10.2019 ( Devamını oku )
Ford
Mehmet A. Ellerinize sağlık kaliteli işçilik kaliteli insanlar bu işte 3 kaliteli firma var 1. Remaps 2. Remaps 3. Remaps Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
22.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kafamda sorular vardı. İşlem öncesi arayıp bilgi almıştım. Sorularıma gayet tatmin edici cevaplar verildi. İşlem kısa sürdü. İşlem sonrası aracım tam istediğim gibi oldu. Tüm rampaları 6. Viteste istediğim hızda 5. Vitese atmadan hiç yavaşlamadan çıkıyorum. Çalışanlara teşekkür ederim. Aracım 2016 wolkswagen Tiguan 1.4TSI manuel Volkswagen Tiguan 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Basta umit bey ekibinin ellerrine saglikkk yaptiklari isten cok menmunum Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
06.05.2018 ( Devamını oku )
Kia
bu işin profesörü uzmanı tek kelimeyle ümit doğan aracıma yapılan yazılımdan son derece memnunum araçtan resmen inesim gelmiyor remaps Kia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Opel
Ben hataydan özel olarak ümite gidiyorum o kadar bu işi yapan var ama bu guven meselesi kesinlikle ümit bu işin erbabı en son yaptırdıgım 1.3 opel astra 95 hp performansı hiç hoşuma gitmedim işlemden sonra 115 hp oldu ve suanda cok cok memnumun ümit ve ekibine cok teşekkur ederim ümit sayesinde arabadan zevk alırıyotum artık Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Seat
Öncelikle Ümit abi'ye teşekkür ederim yaptığı işlemde verdiği güven hassasiyet ve özen ile müşteri memnuniyeti ön plandadır ve aracımda işlemden sonra aldığım performans ciddi derecede değişmiştir ve benim araç olarak yazılım yaptırdığım ikinci aracımdır gayet memnun kaldım kendilerine yeniden teşekkür ederim güvenle yaptıra bilirsiniz... Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
Opel
Oluye can vermek boyle bir sey olsa gerek:)) ELAZİGDAN selamlar eline saglik umit dogan Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
22.03.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok iyi oldu teşekkürler Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
BMW
Gücü hissetmek çok güzel, elleriniz dert görmesin. Teşekkürler Remaps. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
10.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
İşlem öncesi araç değerlerini kontrol edip sağlıklı bir verim alınması için araç değerlerinin kontrol edilmesi ve sonrasında ilgi alaka ve aracımdaki çok bariz performans artışı beni mutlu etti.Ümit abi ve ekibine teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Fiat
Elinize sağlık tek kelimeyle bu işi profesyonel yapan sizsiniz Fiat Doblo 1.3 Multijet - 90Hp @115 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ellerinize sağlık, araç performansı gayet başarılı oldu, hızlanması ve sürüş keyfi mükemmel, 10 yıldır yaptığım gibi, Bir sonraki aracımı da size getireceğim Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Arkadaşlar F10 5.25d aracıma yazılım yaptık, performansta hissedilir bir artış var, şimdilik hiç bir problem yaşamadım. Özetle ; ellerine sağlık çok başarılı oldu!!! BMW 5-Serisi 525i - (2010-2011) - 218Hp @265 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Ford
Ben bütün araçlsrımda (rover,passat,subaru,ford,opel vs) remaps ile calistim. Ümit Doğan ve ekibi son derece bilgili ve tecrübeli. Tüm araçlarimda beklentilerimin üzrrinde sonuç aldım. Yazılım/chip uygulaması yaptıracak araç sahiplerine tavsiyem şu ki; araçlarınız da olnası gereken performans artışı ve yakıt tasarrufu oranlar8nını profosyonel remaps ekibine bırakıp güvenle uzun yıllar binin,derim..Sözünün ve yaptığı işin arkasında duran Ümit Doğan ve tüm remaps ekibine yürekten teşekkür ederim...iyi ki varsınız.... Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Renault
İşinde en iyi olmak için fazla fazla yatırım yapmışlar. Yazılımdan bir süre sonra “şu devir aralığında daha az yaksa” diye gittim. Hemen yeni yazılım yaparak talebimi karşıladılar. Paket program kullanmayıp kendi yazılımlarını yapmalarının getirisi. Uzun kullanımdan sonra daha detaylı yazmak istiyorum. Renault Talisman 1.6 DCi - 160Hp @180 Hp
18.09.2020 ( Devamını oku )
Jeep
3.0 grand cherokee var bende ve inanın bir 4 çekerin bu denli süratli olmasının tadını hiç bir arabada yaşamadım .Bundan sonra alacağım her araçta kesinlikle önce size uğrayacağım :)) Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 218Hp @265 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracimin yazilimdan sonraki cekisdeki guc artisi farketmemek mumkun degil çok seri oldu arabam elinize saglik remaps Peugeot 208 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
18.02.2016 ( Devamını oku )