MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Çok memnun kaldım tekrar teşekkür ediyorum, Herkese tavsiye ediyorum... BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
31.03.2019 ( Devamını oku )
Chevrolet
Cem G. Gayet memnun kaldık Alper bey çok ilgili bütün arkadaşlarıma tavsiye edeceğim problemim çözüldü herşey için teşekkürler :) Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
27.03.2018 ( Devamını oku )
Subaru
Xfrmalarda yazılım yaptırdım ama arac daha kötü oldu süreklı arıza lanbaları yakmaya başladı sorunuda bi türlü bulamadılar.remaps la tanışanakadar hepsine teşekkur ederim ilgi alakaları icin aracı sankı yeni almışımgibi oldu ne arıza lanbası nede partükül egr hatası aldım tüm sorunları halletdiler + 3yıl garanti Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok memnun kaldım çok kaliteli biryer ve lslemleride gerçekten ise yarıyor kesinlikle tavsiye ederim . Ne olduğu belirsiz yerlere aracınızı teslim etmeyin Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Emeğinize sağlık aracımdan çok memnunum. BMW 5-Serisi 530i - 231Hp @250 Hp
23.02.2016 ( Devamını oku )
BMW
COK BASASRİLİ YAZILIM YAPTIRMAYA DEGER BMW 5-Serisi 530d PP - 286Hp @310 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Emekli bir SAT. Olduğum dan beni tatmin edecek ( Power) gücü arabamda gördüm . Mutluluklar aramaya devam Diyorum Remaps de. Teşekkürler olsun. BMW 5-Serisi 525d - 211Hp @270 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Audi
Aracimi remaps oncesi satmak istiyordum cunku cok fazla yigilma yapiyordu kalkislarda. Remaps sonrasi aracimdan keyif alarak surmeye basladim. Umarim orta ve uzun vadede herhangi bir sorun cikmaz. Audi A5 2.0 CR TDi - 143Hp @185 Hp
26.08.2020 ( Devamını oku )
Citroën
Profesyonel bir hizmet .. Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
Renault
Bedirhan K. Serkan Bey ilgi ve çözüm odaklı bir insan yazılım konusunda tamamen istekler doğrultusunda iyileştirmeler yapıldı çok memnun kaldım herkese gönül rahatlığı ile tavsiye ederim. Renault Megane 1.5 DCi - 85Hp @105 Hp
08.03.2022 ( Devamını oku )
BMW
Profesyonel ellerde güvenilir hizmet. BMW 4-Serisi 420i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Skoda
Şaban K. Aracım süperb daha atak olduğunu hissettim Alper kardeşim çok teşekkür ediyorum Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Merhaba iyi akşamlar her şey için teşekkür ederim aracım performans süper oldu emeği geçen herkese teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
29.11.2017 ( Devamını oku )
Audi
Merhaba ; 8 yıldır aktif araç kullanıcısıyım. Bir çok güçlü marka ve model kullandım. İlk kez yaptırdığım yazılım uygulaması için götürdüğüm aracım audi a3 1.6 tdi 110 hp oldu. Öncelikle işlemi yapan ekip güleryüzlü bilgili ve deneyimli. Aracım yazılım sonrası 150hp ve 300nm civarı bir güce sahip oldu , şuan için 2 hafta oldu çok memmunum 2bin dizel havası var gidişte herkese tavsiye ederim.. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok iyi çok kalite ve yoğun ilgi ve Tecrübe remapsa teşekkürler BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
1.6 TDİ polo'ma yaptırdığım yazılım sonrası aracım resmen kimlik değiştirdi :) geçen jant lastik balans ayarı için gittiğim usta teste çıktı. Geldiğinde gülücük ve şaşkınlık içinde; nedir abi bu yaa :) nasıl birşey bu :) ellerinize ve emeğinize sağlık. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Citroën
Yapılan uyğulamadan memnun kaldım emeği geçen arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Citroën DS4 1.6 BlueHDI - 120Hp @150 Hp
21.08.2020 ( Devamını oku )
Nissan
Kaliteli işcilik aklınız takılmadan arabayı emanet edebileceğiniz yer. Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Fiat
Böyle olacağını bilsem daha önceden yaptırırdım çok memnunum Fiat Doblo 1.6 Mjet - 105Hp @140 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Hamza E. Ben insignia ya caravelleye süper b ye yaptırdım çok memnunum teşekkür ederim Erdem Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
06.06.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Çok memnun kaldım teşekkür eder yazılım yaptırmak isteyenlere Remapsı fazlası ile tavsiye ederim Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Kayra T. Dördüncü kez bu uygulamayı kullanıyorum, kesinlikle Remaps bu işin en iyisi. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Seat
Aracıma Yazilim yaptırdıktan sonra Performansı muhteşem oldu. Gerçekten cok teşekkür ederim . Ayrıca ilgi ve alakaniz gerçekten muhteşemdi . Her sey icin teşekkürler Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bir arkadaşım vasıtası ile gittim.işini bilen arkadaşlar,istediğim performansa,parça değişimi olmadan ulaştım teşekkür ederim Volkswagen Passat 1.8 TSi - 160Hp @210 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Renault
Almıs oldugum hızmet ve guler yuz ılgılerı ıcın cok tesekkur ederım aracıma yapılan ıslem den cok ama cok memlunum profosyonel calısmalarından dolayı cok tesekkur ederım cok guzel oldu aracım tavsıye ederım aracınızı gozunuz kapalı teslım edebılırsınız ahmet bey ve kerem beye tok tesekkur ederım Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Toyota
Tek kelime SÜPER Toyota Hilux 3.0 D4D - 171Hp @210 Hp
17.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Hüseyin Berat G. Öncelikle ALPER AKKOÇ’a teşekürlerimi sunuyorum çok memnun kaldım şidetle öneriyorum benden tam puan BMW 3-Serisi 325d - 211Hp @270 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
Ford
Aracımda hissedilir oranda performans artışı oldu. Bunun dışında verilen hizmet çok profesyoneldi çok teşekkür ediyorum. Ford Focus 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
BMW
E92 aracıma Soft yazılım yapıldı ve çok memnunum. Ümit abiyi yıllardır tanırım ve yıllardır arabalarıma yazılım yaptırırım. Kalite BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )