MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Aracın performansı hissedilir ölçüde değişti dsg şanzumanda herhangi bir sıkıntı çıkmadı motor tüketiminde herhangi bir değişiklik olmadı yazılım satana değil yazılım üretene remapse işlem yaptırın aracım vw gol 6 1.6tdi dsg 200.000 km Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Nazmi A. Remaps kayseri demir beye çok teşekkür ederim yazılımları gibi kendileridi hızlı aksiyon alıyorlar aracımda ise çok bariz bir şekilde fark var daha önce farklı firmalarda yaptırdım ancak remaps demir beyle tanışana kadar yazılımın bu denli hızlı ve tasarruflu olduğunu bilmiyormuşum tekrardan bana aracımı sevdirdikleri için remaps ailesi ve kayseri demir beye çok teşekkür ediyorum BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @210 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Farkı keslinlikle hissedeceksiniz Ümit Doğan farkı BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Porsche
Kesinlikle Ümit Doğan'dan şaşmayınız süper ötesi işler yaptığını o Zaman anlıcaksınız.eline sağlık ümit doğan teşekkür ederim. Porsche Cayenne 3.0 V6 TDI - 262Hp @300 Hp
04.04.2016 ( Devamını oku )
Peugeot
Ümit Beye ve değerli arkadaşlara teşekkür ederim. Emeğe saygı Peugeot 2008 1.5 BlueHDI - 130Hp @160 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Nihat B. Teşekkürler araç rampalarda artık zorlanmıyor Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 105Hp @140 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Özgür K. Aracımın cekiş gücü cok daha iyi oldu, özellikle rampalarda mükemmel, vites geçişlerinde devir sıkıntısı yok harika oldu. Teşekkürler TRABZON REMAPS Teşekkürler ALPER AKKOÇ⭐⭐⭐ Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma yeniden ısındım. Güç artışı hayli fazla, yakıt tüketimi gözle görülür şekilde azaldı. Herkese tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d (... -> 05/2008) - 163Hp @200 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Dacia
Öncelikle Ahmet Bey’e çok teşekkür ederim. Aracımda eskiye göre inanılmaz fark var. Aracımın çekişi arttı, ivmelenmesi iyileşti. Eskiye göre daha rahat gidiyor. Bu sayede daha az yaktığını söyleyebilirim. Düşük beygir araç kullananlara kesinlikle tavsiye ederim. Dacia Logan 1.5 dci - 68Hp @90 Hp
21.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın yakıtı oldukca düstü ve mukemmel performans cekis oldu ümit ustam bu isin mükemmeli sımdiden tesekkürler Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Elinize sağlık tek kelimeyle bu işi profesyonel yapan sizsiniz Fiat Doblo 1.3 Multijet - 90Hp @115 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Audi
hizmet ve müşteri memnuniyeti adına gayet memnun kaldım,çalışanların ve ümit doğanın yaklaşımı Gayet düZgün ve ilgiliydi.işlem sonun da araç tan almış olduğum performans ve keyif cabası herşey için teşekkürler Audi A6 3.0 V6 TDi - 233Hp @275 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Ford
Gül Kar G. Araçlarımız şuan sorunsuz. Diğer araçlarımızıda yaptırmayı düşünüyoruz Remaps bu işin iyisi Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
14.02.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım 2012 Polo gti 1.4 tsi motor var yazılımdan sonra arabanı içindeki canavar çıktı sanki Volkswagen Polo GTi 1.4 TSI (CAVE) - 180Hp @200 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
5 tane aracimi goturdum x6 3.5d 381hp yaptik bekledigimin ustunde bir performans aldim tesekkurler Umit Dogan. BMW X6 X Drive 35d - 286Hp @340 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Ford Ranger bmw 5.20 ve nissan xtrail araçlarıma bir ay içinde yazılım yaptırdım . Hepsinden çok memnunum . Performans ve yakıt olarak çok farkettiler. Teşekkürler remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Köksal K. İlk başta tedirgin bir şekilde zorda olsa yazılım yaptırmayı kabul ettim ama sonuçta iyiki yaptırmışım Alper Akkoç a yapmış olduğu işine gösterdiği önem için çok teşekkür ederim bence aracına yazılım yaptırmayan çok geç kalmadan yaptırsın kalite güven remaps Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Opel
Altan K. Opel insignia 1.6 180 bg lik aracım yalıtım 1 lt kadar düştü şehir ici 8.4 yakıyor hızlanması daha cabuk oluyor ve daha seri ama 280 yapmasını beklemeyin : ) Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
01.05.2017 ( Devamını oku )
Citroën
Aracıma kattığınız performans ve değer için çok teşekkür ederim. Siz bu işi biliyorsunuz. Sağlıkla kalın lütfen. Citroën DS5 1.6 BlueHDi - 120Hp @150 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Toyota
Şimdilik çok memnunum çekiş ve serilik anlamında Yakıt için birşey diyemiyeceğim Uzun soluklu böyle devam ederse herkese salık veririm Tabii zaman bunu gösterecek Uşak ta ikametgah ediyorum Aracıma servis veren mekanikçi ustam da beğendi Bazı diğer firmaların yaptıklarında ses değişimi falan olur bunda böyle birşey yok dedi Toyota Land Cruiser 4.5 V8 D4D - 286Hp @330 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Opel
Ümit beyi tanıdığıma gerçekten çok seviniyorum gayet mütevazi bir insan işi konusunda son derece hassas ve ilgili piyasada bulunan yazılımcılarla alakası olmayan biri aracıma uygulattırrdığım yazılım sayesinde aracımın gerçekten karekteri değişti yakıt performans süper oldu başarılarının devamını diliyorum. Opel Insignia 2.0 CDTI - 110Hp @190 Hp
06.12.2022 ( Devamını oku )
Audi
Alper B. Yapilan islemlerden cok memnunum erdem bey e ayrıca ilgilerinden teşekkür ederim Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
01.12.2017 ( Devamını oku )
Volvo
Yaklaşık 6 adet Volvo aracıma Kayseri'den gelerek yazılım yaptırdım, araçların gerçek gücünün ortaya çıkmasında emeği geçen Remaps ekibine teşekkürler. Volvo S80 2.0 T - 203Hp @270 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım değil Remaps yaptırdığım 6. Arabam 3 ay binicek olsam bile ilk yaptığım iş remapsa gelmek aracın motor hacmini büyütüp daha güçlü araç almak için araç alırken 10 binlerle fark öderken aynı vergi diliminde daha az yakıtla daha keyifli bir araca binmek bundan sonraki her aracımada yaptırmaya devam edicem ilgi ve hizmet kusursuz tüm personele ve Ümit beye teşekkürler BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Chevrolet
Serdar Y. Aracın yazılım olayı çok güzel oldu beğendim yakıt ve performans süper oldu .ama eksiklikler var bunun tamamlanması lazım eksiklik bayi yazılım sonrası bilgisayarla aracın yakıt ve performans kontrolünü güzel bir yazılımla kontrol edilmesi ve müşteriyi daha tatmin edici bir gösteri yapıp güzel yazımın tanıtımını görsel olarak sergilemesi lazım yinede herşey için teşekkür ederim :) Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
29.12.2018 ( Devamını oku )
Toyota
Tek kelime SÜPER Toyota Hilux 3.0 D4D - 171Hp @210 Hp
17.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
2017 yılında 1.4 tsi golf aracıma remaps yapmıştım, yaklaşık 150 bin km sorunsuz bir şekilde kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Şimdi 1.5 etsi golf aracıma yaptırdım.. Gayet güzel oldu... Volkswagen Golf 2.0 TSI R - 320Hp @380 Hp
03.03.2025 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımızda yapılan işlemler sonrasında performans artışı ve yakıt ekonomisi bizi cok memnun etti ilgili bir işletme tavsiye ederim Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
19.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Aldığım hizmetten memnun kaldım hem performans hem yakıt ekonomisi bakımından oldukça tatmin edici sonuçlar aldım . Teşekkürler Remaps ailesi BMW 4-Serisi 420d - 163Hp @220 Hp
17.03.2018 ( Devamını oku )
Audi
Ismail B. Aracıma zarar gelmesin fakat performansı artsın diyenler için tek doğru adres ben a180 yazdırdım a6 yazdırdım 301 yazdırdım focus yazdırdım passat yazdırdım en ufak sıkıntı yaşamadım diyeceğim sadece aklınızda tereddüt olmadan gidebilirsiniz Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
23.11.2023 ( Devamını oku )