MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Mercedes
Profesyonellik ve özveri ile çok çalışıp , kopyacılık yapmadan tamamen kendine özgü kalite ile işlem yapan , Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına canı gönülden teşekkür ederim. Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Opel
Aracıma güvenipte yazılım yaptıracağım tek yer şuana kadar dört aracıma yazılım uygulandı ve çok memnunum. Ümit bey e çok tşk ilgi ve alakaları için. Yapılan işin arkasında olması çok iyi Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
10.08.2016 ( Devamını oku )
BMW
Uğurcan P. Kalkıştaki hantallık yok oldu araç sürekli ivmelenme sağlıyor kısaca gücü hissediyorsunuz teşekkürler başarılarınızın devamını dilerim BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Serhat K. Çok memnun kaldım teşekkür ederim. Volkswagen Jetta 1.2 TSi - 105Hp @130 Hp
12.12.2022 ( Devamını oku )
Chevrolet
Aracımın performansı çok çok iyi oldu, ayrıca sakın kullanımlarda yakıt tukutimide azaldı. Son derece profesyonel bir kuruluş ve bu işi iyi biliyorlar. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
11.02.2019 ( Devamını oku )
Ford
Murat Ç. Arabamın bukadar deyişeçegini tahmin edemezdim yakıttan tesarruf ettim arabamın cekişi artdı yapdırmakda geç kalmışım herşey içinteşekkürler..... Ford Transit Connect 1.8 TDCi - 90Hp @115 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
Kia
Öncelikle Ümit DOĞAN bey kardeşimin verdiği güven için Rabbim kendisinden razı olsun. İşinin uzmanı , verdiği sözün ve yapılan işlemin her zaman arkasında olması benim için çok önemliydi Ayrıca İbrahim Bey kardeşimi de unutmamak gerekir O'na da çok teşekkürler Yapılan uygulama sonucunda arabamın içinden bir araba daha çıktı Arabamı tutamaz oldum biraz daha cesaretim olsa çok iyi olacak demem şuki arabam çok süper oldu lakin ben de iş yok Kia Cee'd 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
yazılım sonrası aracım az yakıp çok performans vermeye başladı . Bu işi türkiyede en iyi ve sağlıklı yapan tek firma. aldıkları parayı sonuna kadar hakkediyorlar 150hp passatım 200 hp oldu aşırı zevkli hale geldi şiddetle tavsiye ederim .ilgilerinden dolayı teşekkür ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Iveco
Dilek İ. Yaptığınızdan beri bir sıkıntı yok teşekkür ederiz iyi çalışmalar Iveco ECODaily 3.0 CR WG - 146Hp @180 Hp
04.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Korkarak gelmistim tereddutum cok tu lakin hepsi yersiz mis aracim baska bisey sanki canavar oldu normal kullanimda hersey yazilim oncesi ile ayni ama soyle biraz basayim dedigimde muthis bir tork bir patlama hissettiriyor passat ta da ayni motor 160 bg var baska araclarda da ama caddy de 102 ps.. caddy nin 2.0 tdi Motoruna fabrikadan yapilan haksiz 102 ps guc artik gercek beygirinde cercekten tum samimiyetimle tesekkur ederim emeginize saglik Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Volvo
Merhabalar,, Araçlarımın birçoğunu yaptırdığım gibi bu aracımı da Volvo Remaps ümit kardeşimiz ve ekibine bıraktım.. ve herzamanki gibi mükemmel bir güç ve mükemmel sürüş keyfi.. ellerinize saglık.. Volvo S40 / V50 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp
03.09.2018 ( Devamını oku )
Opel
Opel insignia sport 1.6 dizel otomatik aracıma yaptırdım. Gayet memnun kaldım. Tavsiye ederim Opel Insignia 1.6 CDTI - 120Hp @165 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
Ford
Herşey çok mükemmeldi arkadaşlar çok yardımcı oldular herkese tavsiye ederim Ford Transit/Courier 1.6 TDCI - 95Hp @120 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mehmet İ. Alper Akkoç bu işin uzmanı herhangi bir sıkıntı Yok aracın gidişi on numara oldu başka konularda da yardımcı oldu sağolsun eline koluna sağlık Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
30.07.2018 ( Devamını oku )
BMW
Memnun kaldım teşekkürler ilgilenen arkadaşlara BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
02.01.2019 ( Devamını oku )
Ford
Er Sel Y. Aracımın performansı çok güzel oldu Zonguldak remaps ın ellerine sağlık teşekür ediyorum Ford Galaxy 2.0 TDCi - 140Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
BMW
İlk başlarda farkına varamamıştım aracım f30 320 ied 225 bg oldu aynı araçtan arkadaşımda vardı onunla kapışınca olayın ciddiyetini anladım aracım süper oldu ve remaps işini bilerek yapıyor aracın motorla alakalı herşeyini konturol ettikten sonra işlemi yapıyor içim çok rahat ümit bey ve ekibine tşk ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
21.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ender S. Merhaba. Aracimi 5 senedir kullaniyorum. Bilindigi uzere 3 silindir ve 1.2 motor alt devirde cansiz. Yazilim sonrasi alt devordeki cansizlik duzeldi ve yuksek devirdeki performani yasamaniz lazim. Artik aracimin hicbir eksigi kalmadi binmeye devam. Sadece yaptir ve keyfini sur Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
17.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Halil P. Arabam çok güzel oldu elinize ve emeğinize sağlık. Remaps zonguldak Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
05.03.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remaps airlines şiddetle tavsiye ediyorum Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 86Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
BMW
Bmw F33 Aracıma stage 1 yazılım uygulandı.Gözle görülür şekilde performans artışı ve yakıt tasarrufu elde ettim.Remaps ailesine ve Ümit beye teşekkür ediyorum. BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
14.08.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın yakıtı oldukca düstü ve mukemmel performans cekis oldu ümit ustam bu isin mükemmeli sımdiden tesekkürler Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Kia
Merhabalar öncelikle Remaps Maslak şubesinde Kia Rio 1.4 crdi 2016 aracıma yazılım işlemi yaptırdım.Kerem Bey sağolsun çok yardımcı oldu. Ortalama yılda 60 bin km yol yapan birisi olarak konuşuyorum. Arkadaşlar gerçekten çok farkını gördüm gaz tepkisi olsun yakıt tüketimi konusundan olsun her yönüyle artısı var. 1.6 tdi passatlar peşimden gelemiyor daha bişey söylememe gerek yok heralde teşekkürler Remaps... Kia Rio 1.4 CRDI - 90Hp @110 Hp
14.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracın performansı arttı. Gayet memnunum, teşekkür ederim. BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
10.04.2020 ( Devamını oku )
BMW
Hizli guvenli keyifli tesekkurler BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
28.01.2018 ( Devamını oku )
Audi
A7 3.0 tdi 245 hp aracıma stage 1 yazılım yaptık. İnanılmaz memnun kaldım. Yakıtı olsun gidiişi vites geçişieri harika oldu. Çok teşekkür ederim herşey için Audi A7 3.0 V6 TDi - 211Hp @320 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Fiat
120 hp lik aracıma remaps tan yazilim yaptirdim 155 hp oldu cok memnunum sakin kullanımda gerçekten çok az yakıyor tork ve performans hissiyat inanılmaz derecede çok yüksek remaps ailesine teşekkürler elinize emeğinize sağlık. Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
BMW
Ozellikle 80-120 ara hizlanma ve 120-160 arasi hizlanma da belirgin fark hissettim. Yuksek km de bir b38 olmasina ragmen hic sikinti yasamadim. Umit abi isini cok iyi yapan biri, onceki araclar gibi yeni aracimda yine tercih edecegim. BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @170 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Murat T. Trabzonda tek gercek alper akkoc Adamliginla isinle en iyisi tek kelime Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )