MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Audi
Veli E. Uygulamınız çok beğendim herkezede tafsiye ediyorum Audi A4 2.0 TDI - 143Hp @185 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ahmet K. Kaliteli iilik güler yüzlü hizmet. İşin ehli olduğu çok belli emekleri için teşekkür ediyorum :) Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
Opel
Altan K. Opel insignia 1.6 180 bg lik aracım yalıtım 1 lt kadar düştü şehir ici 8.4 yakıyor hızlanması daha cabuk oluyor ve daha seri ama 280 yapmasını beklemeyin : ) Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
01.05.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ersan G. Merhabalar ben yapmış olduğunuz yazılımlardan çok memnun kalıyorum şimdiye kadar 6 adet aracıma yazilim yaptırdım Ve çok memnun kaldım performans süper en son volkswagen cady anlatılmaz yaşanır tebrikler Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
20.04.2017 ( Devamını oku )
Ferrari
Tüm araçlarımda olduğu gibi sonuç mükemmel. Ferrari F430 4.3 V8 - 490Hp @517 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok memnun kaldım, keşke daha önce yapılsaydı :) Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Audi
Yapilan islem ve verilen hizmetten son derece memnun kaldim. Remaps ailesine ve Umit beye cok tskler. Ayrica gücü aracinizda hissedin.. Audi Q7 3.0 TDI CR - 218Hp @320 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım böyle bi fark beklemiyordum kesinlikle tavsiye ederim BMW 4-Serisi 420i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Renault
Aracım 2017 model megane 1.5 dci edc remaps tarafından yapilan yazılımla daha keyifli bir sürüş deneyimi aldım daha öncede yaptırmış olduğum yazılımlarla hicbir sorun yaşamadım onun için tüm otomobil tutkunlarına remaps yazılımı tavsiye ederim bu arada çalışan personele ve remaps yetkilisi ümit doğana sonsuz teşekkür eder saygılarımı sunarım Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Tarık K. Aracım 2016 l200 ilk etapta sanayici olmama rağmen terettüt ediyordum ama kayseri bayisi özdemir kardeşim bu ışi gerçekten hakkı ile yapıyor arabadan gayet memnunum yaptıracak arkadaşlara tavsiye ederim. Mitsubishi L200 2.4 DiD - 154Hp @200 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Opel
Ümit beyi tanıdığıma gerçekten çok seviniyorum gayet mütevazi bir insan işi konusunda son derece hassas ve ilgili piyasada bulunan yazılımcılarla alakası olmayan biri aracıma uygulattırrdığım yazılım sayesinde aracımın gerçekten karekteri değişti yakıt performans süper oldu başarılarının devamını diliyorum. Opel Insignia 2.0 CDTI - 110Hp @190 Hp
06.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Performans ve yakit tasarrufu icin birebir. Ilgi ve alaka icin tesekkurler Remaps Volkswagen Golf 1.4 TSI (CHPA-CPTA) - 140Hp @170 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Ford
Her zaman memnun ayrıldığım bir iş yeri olmuştur karşılama ilgi alaka her şey çok güzel ve şık bir mekan Ford Mondeo 2.0TDCi - 140Hp @185 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Seat
Özcan K. Aracım 1.6 dizel dsg 90 bg seat toledo gerek yakıt tüketimindeki tasarruf gerekse performans olarak müthiş tatmin edici. (İyiki varsın remaps) Seat Toledo 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
09.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapılan işlemden çok memnun kaldım..Bu derece fark edeceğini sanmazdım..Teşekkür ler… Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
Audi
Aracimi remaps oncesi satmak istiyordum cunku cok fazla yigilma yapiyordu kalkislarda. Remaps sonrasi aracimdan keyif alarak surmeye basladim. Umarim orta ve uzun vadede herhangi bir sorun cikmaz. Audi A5 2.0 CR TDi - 143Hp @185 Hp
26.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ismail K. Aracıma yapılan işlemden çok memnunum Ayrıca işlemi yapan Özdemir beye ilgisinden dolayı teşekkür ediyorum Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Bende geçen sene yaptırmıştım ve çok memnunum şu zamana kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım tekrardan ustamızın ellerine sağlık BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba, bugüne kadar araç değil kağnı kullanıyormusum meğerse,aracımın performansından ve yakıt tasarrufundan çok memnunum,aracımla ilgilenirken ayrıca da bizimle olan ilginiz ve alakanızda aşırı derecede takdire şahan,kendimi en yakın dostlarımın arasında hissettirdiğiniz için de çok teşekkür ederim, herkese acele etmesini tavsiye ederim ki,benim gibi geç kaldığınız için pişman olmayın,hoşcakalın.. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 90Hp @150 Hp
13.05.2017 ( Devamını oku )
Audi
Selçuk A. Q5 2.0 TFSI aracıma uyguladık sonuç bariz bir performans artışı ve şehir içi kullanımda 1 depoda ortalama 100 km civarı fazla yol yapmaya başladı, çok memnunum, teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dilerim. Audi Q5 2.0 TFSi - 211Hp @260 Hp
07.04.2018 ( Devamını oku )
Audi
Valla tahmin etmedigim kadar memnunum aracim efsane oldu Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Opel
Ethem Ş. 2016 model 3.0 TDI Audi A6 marka aracıma yaptırdığım chip tuning uygulamasından çok memnun kaldım. Ellerinize sağlık Opel Insignia 2.0 CDTI - 130Hp @190 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Daha aktif ; atak bir aracım var. Başarılı bir uygulama ; teşekkürler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracın gucu cok artti.Sürüsu simdi cok daha keyifli oldu Teşekkürler remaps. Peugeot 407 2.0 HDi - 136Hp @175 Hp
20.03.2018 ( Devamını oku )
Seat
Araçta gerçek bir güç artışı söz konusu. Özellikle ara hızlanmalarda kendini fazlasıyla belli ediyor. Uygulama esansındaki ilgi ise insana doğru yere geldim dedirtiyor. Çevremdeki herkese tavsiye ediyorum Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
23.01.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracın içinden bir canavar çıktı resmen ben bu kadar performans artışı göstereceğini beklemiyordum.Teşekkürler BMW 4-Serisi 420i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Citroën
Kimsenin çözemediği aracımda ilgili sorunu ,30 dk da çözen Ümit kardeşimizi ve personelini kutluyorum... Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım çok seri bir hale geldi. Özellikle ara hızlanmalar ve tepkilemeler mükemmelleşti. Yüksek hacimli araç almaya gerek yok. Ümit Beye uğrayın ve aracınızın keyfini çıkarın. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
16.01.2018 ( Devamını oku )
Nissan
Tavsiye üzerine gittim. İyiki gitmişim tüm arkadaşlarıma tavsiye ediyorum. sıfır araç yaptırma falanlar filan diyenler oldu. Ancak son derece memnunum. Performansı ve gücü arttı. Yakıt tasarrufunda cabası. Araç kullanma keyfime diyecek yok. Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
20.05.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Recep A. Uygulama cok iyi Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )