MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Memnuniyet seviyem 10 üzerinden 12 oldu BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
BMW
Bende geçen sene yaptırmıştım ve çok memnunum şu zamana kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım tekrardan ustamızın ellerine sağlık BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
İşlerinin ehli kişiler gerçekten beni büyük masraftan kurtardılar ve arabamda hiç sorun kalmadı ümit ustama ayrıca teşekkür ediyorum Mercedes Vito 111 CDI (1600cc) - 114Hp @140 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Burak Y. Aracıma yapılan yazılımdan çok memnun kaldım beklentilerimin bile üstününde oldu çok teşekkür ederim Salih ve İlker beye Bursa'dan selamlar Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
17.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracımda oluşan hissedilebilir mükemmel fark ve performans için çok teşekkür ederim. Remaps personeline teşekkürler. Aldığı parayı hakediyorlar hemde fazlasıyla BMW 5-Serisi 520d (06/2008 -> ...) - 163Hp @220 Hp
29.04.2016 ( Devamını oku )
BMW
Her işte olduğu gibi yazılımda da işin ehlinin farkı çok net anlaşılıyor. Araba bambaşka bir araba oldu, 320d yerine 330d bakıyordum vazgeçtim :) BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
Fiat
İşinin ustası Ümit Doğan'a ve güleryüzlü uzman ekibine çok teşekkürler... Fiat Linea 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
20.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arabanin olmasi gereken hali Remaps’li haliymis gibi. Motor sesinde, titresiminde, yumusakliginda hicbir sey degismeden daha guclu, surmesi daha keyifli hale geldi. Tadini cikaracak sekilde surmesem kesin eskisinden daha az da yakar:) Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
26.04.2021 ( Devamını oku )
BMW
Kurumsallık,profosyonellik,memnuniyet harika tavsiye ederim BMW 3-Serisi 325i - N53 - 211Hp @265 Hp
19.10.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ahmet A. 2. Kez remaps kalitesi ve memnuniyetİ yaşıyorum.Daha önce 30.000 km de leon fr aracıma yaptırmıştım 122.000km ye kadar sorunsuz binip araç değişikliği için satmıştım. Şimdi 252000km de 1.6 tdi manuel passat için yazılım yaptırmak km den dolayı ne kadarda düşündürse yaptırdım çok aşırı memnun kaldım yaklaşık 5000km oldu araba tamamen değişti her hangi problem yok teşekkürler Ümit abi Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Hizmet kalitesi uygulama öncesi ve sonrası bilgilendirme müşteri ilgi ve alaksiyla OEM beyin yazılımında açık ara Türkiye'nin en iyisi Fiat Freemont 2.0 Mjet - 140Hp @185 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Umit beyin yaklasimindan dolayi cok memnun kaldim.suan aracimin ad blue sistemi tam anlattigi gibi calismakta.iyicalismalar diliyorum ekibine. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
09.12.2022 ( Devamını oku )
Seat
İşi en temiziyle sorunsuz hakkını veriyor tüm şahsi ve ticari araçlarımıza yazılım uygulaması yaptırdık memnunuz emeğine sağlık. Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Ahmet Çağrı A. Aracacım peugeot 508 1,6 blueHdi, 120bg versiyon... Sitede bu seçenek olmadığı için ehdi 115 diye listelemişler. Özellikle ara hızlanmalarda farkı farkediyorsunuz. Rampada da torkun arttığını çok net hissediyorsunuz. Bursa Remaps son derece ilgiliydi, şiddetle tavsiye ederim, çok teşekkürler. Peugeot 508 1.6 e-HDI - 115Hp @140 Hp
23.07.2019 ( Devamını oku )
Opel
Tavsiyem Ne olduğunu bilmediğiniz yerlere bu tür işlemler yaptırmayın. Ümit abim tecrübelerini konuşturdu. Yakıt normal kullanımda düştü. Araç çok zevkli bi hal aldı. Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
12.09.2017 ( Devamını oku )
BMW
Murat S. Herkesin hiç düşünmeden yaptırmasını tavsiye ediyorum. Remaps Bursa ailesine ve İlker bey’e ilgi alakalarından dolayı teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
31.03.2019 ( Devamını oku )
Audi
2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalar Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın performansında bğyük fark oldu. Yakıt tüketimi de azaldı. Çok memnun kaldım. Tavsiye ederim... Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
20.06.2018 ( Devamını oku )
Opel
Mehmet Ali Y. Sonuç mükemmel alper akkoç ve remaps tesekkurler Opel Insignia 2.0 CDTI - 160Hp @200 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Araçların ruhuyla oynayan profosyonel bir ekip... Aracın motorunu yer gibi saçmalıklara bakmayın. 80000 km sürdüm, yok böylesi keyif ve ekonomi... Hem yapılan işlemin temizliği, hem güleryüz. Teşekkürler Ümit Bey. BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Ford
2014 ford transit costum 2.2 125 hp olan aracım şimdilerde 180 hp ilk zamanlar gitmek istemedim ama ön yargilarimi kirdim ve gittim zaten mevcut yazilimi kopyaladiklari için herhangibi olumsuzlukta eski yazilimini yukluyorlar inanin keyfini sürüyorum düz dik aşagı dik yukari hic fark etmiyor herkeze tavsiye ederim Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Tek kelimeyle mükemmel oldu yine yeni yeniden Mercedes E / E Coupé 300 - 245Hp @295 Hp
11.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Mehmet A. Çok guzel oldu elinize saglik BMW 3-Serisi 335i - N55 Twinscroll - 306Hp @385 Hp
16.09.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mümin T. Tek kelime ile mükemmel. Gitsem mi gitmesem mi diye düşünen aracım yazılım sonrasında sürekli atak halinde çoğu araca taş çıkartır vaziyette teşekkürler remaps ve Salih bey. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Subaru
Güleryüzlü kaliteli hizmet...Aracım söylenen gibi tasarruf ve performans sergiliyor artık..Çok memnunun, teşekkürler Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Fatih B. Kısa ve öz yorum yapacağım arkadaşlar.. Aracımı durduramıyorum keşke daha önce yaptırsaydım.. Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @150 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Skoda
Aracındaki hantallık ortadan kalktı kullandıkça farkını anlayıp keyfini alıyorsunuz Skoda Superb 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
29.10.2017 ( Devamını oku )
Subaru
Merhaba arkadaşlar ümit doğan beye iki aracımada Yazılım yaptırdım 1.subaru forester 1.subaru outback gerçekten performans olarak çok faklı ve sürüş keyfi alıyorum .Israrla tavsiye ediyorum mükemmel Subaru Outback 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapılan işten çok memnun oldum, aracımla ilgili tüm şikayetlerim bitti, elinize sağlık... Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Alfa Romeo
Firma zaten sektörün en iyisi, personel çok ilgili. Kesinlikle tavsiye ederim. Arabamın çekişi ivmesi muhteşem, hızlanmasında çok fark var. Sakin kullanımda da 1 litreye yakın tasarruf ediyorum. Alfa Romeo 159 1.9Jtd - 136Hp @180 Hp
28.09.2019 ( Devamını oku )