MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Emeginizden dolayi tesekkur ederim bu isi hakkiyla yapan sayili kisilerin en iyisi remaps BMW 5-Serisi 530d - 231Hp @290 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok iyi çok kalite ve yoğun ilgi ve Tecrübe remapsa teşekkürler BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Ali G. Yazılımsız araba mı tövbee.. Arabanın içinden Bi araba daha çıkardı resmen. Trabzon Alper Beyin eline sağlık çok teşekkür ederim. Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
07.01.2021 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım denilince aklına ilk ve tek firma sırf yazılım yaparak para kazanmak değil dertleri. Yazılım yapmadan önce aracın bütün verilerini inceleyip eksikleri giderdikten sonra aracın sağlamlığı ve cebinizin zarar görmemesi içinde uğraşan bir firma. İçtenlik, samimiyet ve güveninizi tavan yapan kadro. Ümit Doğan’a çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
24.11.2023 ( Devamını oku )
Chevrolet
Egsozcu C. Anlatılmaz yaşanır :) teşekkürler remaps Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 127Hp @185 Hp
11.12.2017 ( Devamını oku )
Renault
Aracım Remaps tr de ki yazılımdan sonra yakıt olarak ve performans olarak aşırı haz vermeye başladı kesinlikle tavsiye ediyorum Renault Clio 1.5 DCi - 86Hp @106 Hp
13.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ismail K. Aracıma yapılan işlemden çok memnunum Ayrıca işlemi yapan Özdemir beye ilgisinden dolayı teşekkür ediyorum Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Ford
Aracım Remaps de ki yazılımdan sonra yakıt olarak ve performans olarak bambaşka bir araba oldu kesinlikle tavsiye ediyorum. Ford Transit Connect 1.5 TDCi - 75Hp @95 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
Nissan
Yunus K. Aracım tam istediğim gibi oldu kafam rahat Yok hız azalması partikül tıkanması olmadı teşekkürler remaps Nissan Qashqai 1.5 DCI - 110Hp @135 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Bülent C. Çok belirgin bir fark var. İletişim ve ilgi çok iyi. İlgisi olanın hiç düşünmemesi gerek bence. Teşekkürler Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
14.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ali Arif B. Uygulamadan son derece memnun kaldım. Aracımda bayılmalar yok oldu. Çekiş gücü çok iyi. Tork inanılmaz. Çok fena geri atıyor. Benim caddy oldu aslan. Ama biraz daha hizlandirsak daha iyi olur :) Serkan kardeşime teşekkür ederim. Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
09.03.2022 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Başar O. Kalitenin tek adresi diyebilirim Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Audi
Çok memnun kaldım ara hızlanmalar çok değişti teşekkürler Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Üstün hizmet güleryüz bilgili hepsi bir arada daha ne olsun Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
E92 aracıma Soft yazılım yapıldı ve çok memnunum. Ümit abiyi yıllardır tanırım ve yıllardır arabalarıma yazılım yaptırırım. Kalite BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Opel
Mahir O. Motor öğretmeni olarak ilk yorumum, motor gücünün belirgin bir artışa ulaştığı, aracın daha atak olduğu ve yakıt tüketiminin en az 0,6 litre azaldığını söyleyebilirim. Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
14.02.2017 ( Devamını oku )
Renault
Emre T. 80 ile zor çıktığım Adana Pozantı dağını 120 ile yarım gaz tırmandım bende bu kadar iyi bir sonuç beklemiyordum teşekkür ederim Remaps Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
17.08.2021 ( Devamını oku )
BMW
Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Halit Y. G20 aracıma yaptırdığım yazılım sayesinde aracın kaderi değişti kayseriden demir bey beni her konuda aydınlatdı kafamdo soru işareti olmadan gözüm kapalı yaptırdım gerçekten çok memnun kaldım ilgi alaka mükemmel ötesiydi herkese tavsiye ederim remaps kalitesi BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
25.12.2024 ( Devamını oku )
Mercedes
Tek kelimeyle teşekkür ederim araçım mükemmel oldu ellerinize sağlık. Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
21.11.2018 ( Devamını oku )
Renault
Ümit doğan abi oldukdan sonra her türlü güvenebilirsiniz bu zamana kadar ümit abiyle tanışmadığıma pişmanım keşke önceden tanısaydım Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
Fiat
Sabri K. Tek kelimeyle süper... Fiat 500L 1.3 MultiJet - 85Hp @110 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Kia
Yaklaşık 3 bin kilometredir kullanmaktayım, yazılım sonrası 200+ hp bir araç kullandığımı her yönüyle hissettiriyor.Videolu olarak öncesi sonrası testlerimde 0-100 net 0.5-0.6 saniye daha hızlı, 100’den 200’e ise 2 saniye daha erken ivmeleniyor, çok daha rahat devir çevirir hale geldi, 3 le çıktığı yeri 4 le çıkıyor, 215’i geçmeyen araç, limitör iptali sonrası 230’u devirir durumda. Yapılan soft bi yazılım az da olsa yakıt azaldı diyebilirim.Özetle parasına kesinlikle değer tasarruf için bile yaptırılabilir.Not LPG var ise uygulama yapmıyorlar bilginize.. Kia Sportage 1.6T-GDI - 177Hp @205 Hp
04.04.2020 ( Devamını oku )
Chevrolet
Çok memnun kaldım remaps calısanlarına teşekkürler.. Chevrolet Camaro 3.6 V6 - 323Hp @335 Hp
09.01.2020 ( Devamını oku )
Ford
Fazla söze gerek yok kalite & USTALIK konuşuyor Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Chevrolet
Mehmet T. Şunlık performans ve yakıt tüketiminde ortalama %10 oranında bı değişiklik gösterdi teşekkür ederım Chevrolet Captiva 2.2 VCDi - 163Hp @200 Hp
15.06.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Remaps Ümit DOĞAN abim ve ekibi bu işte gerçekten profesyonel yazılımın bağımlılık yaptığına şahit olacağınız adres en az 7 adet aracıma yazılım yaptırdım ve hepsi birbirinden başarılı sıfır aracımda bile hiç düşünmeden ilk yaptırdığım şey yazılım oldu. herşey için teşekkürler. Mercedes GL GL350 CDI Bluetec - 258Hp @300 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Seat
Aracıma Yazilim yaptırdıktan sonra Performansı muhteşem oldu. Gerçekten cok teşekkür ederim . Ayrıca ilgi ve alakaniz gerçekten muhteşemdi . Her sey icin teşekkürler Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
BMW
Bmw 118i aracima yaptirdim ,hizlanmasinda muazzam bi fark oldu ve yakit tasarrufum kesinlikle azaldi .Sagolsunlar cok yardimci oldular her konuda .Herkese kesinlikle tavsiye ediyorum .Elinize emeginize saglik BMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma yeniden ısındım. Güç artışı hayli fazla, yakıt tüketimi gözle görülür şekilde azaldı. Herkese tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d (... -> 05/2008) - 163Hp @200 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )