MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Ümit Doğan bu konuda KESİNLİKLE BÜYÜK ÜSTAD. Araçtan aldığım güce inanamıyorum. Hem çok güçlü hemde hiç sorun yaşamadım. Mühteşem sonuç. Büyük motor araca gerek Yok. Bmw için kesinlikle tavsiye ederim BMW Z4 20i - 184Hp @280 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
Seat
Ümit Doğan ve remaps ekibine teşekkür ederim Yazılım uygulaması yaptırdığım üçüncü aracım İşinde uzman yazılım tek adresi aracına değer Veren arkadaşlara yazılım kesinlikle tavsiye ediyorum. Seat Leon 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Audi
Arabanın gücünü keşfedememişiz bu zamana kadar çook zaalim oldu teşekkürler.. Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @215 Hp
22.05.2017 ( Devamını oku )
BMW
5 tane aracimi goturdum x6 3.5d 381hp yaptik bekledigimin ustunde bir performans aldim tesekkurler Umit Dogan. BMW X6 X Drive 35d - 286Hp @340 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Osman Batur O. Aracımda makul ölçülerde tatmin edici bir şekilde performans artışı oldu.Önemli olan orjinaline uygun olması.Bu yüzden Remaps’ı tercih ettim.Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ve sıkıntı yaşamadım.Tüm Remaps ailesine sonsuz teşekkürler. Mercedes C C 180 (1.8T) - 156Hp @190 Hp
12.12.2022 ( Devamını oku )
Ford
Ramazan H. Yazılım yaptıralı yaklaşık 2,5 ay (3000 km) oldu. Aracımın 2. ve 5. vitesinde hissedilir iyileşme oldu. Araç gerçekten ağır. Uçup kaçıyor diyemem ama hissedilir bi iyileşme oldu performansta. Yakıt da yazılımın öncesi ve sonrası uzun yol ayni kullanımla ayni şartlarda %13 civarında düştü. Şu ana kadar araçta bir sıkıntı olmadı. İnsallah da olmaz. Şimdilik memnunum tavsiye edebilirim. Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Jeep
Aracım 2003, 2.7 crd Grand Cherokee. 288.000 de. Yazılımdan sonra performans ve yakıtta hissedilir iyileşme var. Gaz pedalına dokununca hemen hareketlendiği için araca yüklenmeden yeterli hızlanma var. Tasarruf burada başlıyor... Gaza basınca ise oldukça güçlü tork hissediliyor, vites geçişleri hissedilmeden yüksek hıza ulaşılıyor. Motor devri limitli sınırlarda kaldığından hararet vb problem yaşamadım. Öneririrm... Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD - 163Hp @200 Hp
24.02.2016 ( Devamını oku )
Jeep
Evet 2006 jeep grand cherokee 3.0 cdr turbo aracıma yazılım yapıldı kalkışta pek anlamadım farkı sürat yapınca hissediliyor belki aracın kasası ağır olduğundan biraz geç anlaşılıyor uzun yolda test edeceğim arkadaşlar çok ilgili ve ümit beyin küçük köpeği şeftali çok cana yakın hepinize teşekkür ederim Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 218Hp @265 Hp
13.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Her zamanki gibi bu arabamda da ümit doğan REMAPS ailesi Harika bir iş çıkardılar.Zevkle biniyorum arabaya teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
03.12.2017 ( Devamını oku )
Alfa Romeo
Firma zaten sektörün en iyisi, personel çok ilgili. Kesinlikle tavsiye ederim. Arabamın çekişi ivmesi muhteşem, hızlanmasında çok fark var. Sakin kullanımda da 1 litreye yakın tasarruf ediyorum. Alfa Romeo 159 1.9Jtd - 136Hp @180 Hp
28.09.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yazılım yaptırtıkdan sonra aracımın performansından çok memnunnum herhangi bir sıkıntı yaşamadım.tavsiyede ederim herkeze ümit beye teşekkür ederim Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
08.01.2016 ( Devamını oku )
BMW
Harika oldu herzaman olduğu gibi boş 320i almak yerine dolu 316i alıp burda 328i ye yakın bir ayara getirdik teşekkürler remaps BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Renault
İyi günler 2011 model 1,5 D Renault Latitude kullanıyorum. Remapsda aldığım hizmet neticesinde aracımda duyduğum tüm sıkıntılarından kurtuldum, Aracımı değiştirmekden vazgeçtim. Teşekkür ederim... Renault Latitude 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracım kesinlikle beklediğimden daha güzel performans sergiledi ve süreç akabinde hiçbir sorun yaşamadım. Ek olarak Ümit beyin ve çalışma arkadaşlarının ilgisi oldukça güzel hissettirdi. Elinize sağlık REMAPS ekibi. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
Lütfullah A. Yakıt tasarrufu ve performans artışı, bu kadar fark edeceğini düşünmemiştim, umduğumu buldum tabiri caizse, elinize sağlık, çalışmalarınızda başarılar dilerim. Volkswagen Amarok 2.0 TDI Bi Turbo - 180Hp @205 Hp
12.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remaps gerçekten işini kalite yapıp takip ediyor Volkswagen Golf 1.4 TSI (CMBA-CPVA) - 122Hp @150 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Skoda
Firmaya iletişime gectigim andan itibaren aracımla ilgili sorunu tespıt ve uygulama ve Musteri ile ilgilenmeleri açısından son derece memnun kaldım ve aracının fima tarafın dan kayıt edildiğini ve her zaman kendileri ile iletişime geçebileceğini tarafıma bildirdiler çok teşekkür ediyorum Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Fevkalede mükemmel bütün araç tutkunlarına tavsiye ederim ilginiz için teşekkür ederim Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 130Hp @160 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı. Ara hızlanma ve gaz pedalındaki yumuşaklık gitti bunların yanında yalıt tüketimi farkedilir düzeyde azaldı. Teşekkürler. Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
08.06.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kesinlikte performans artışı var. Tahmin etmem gerekirse %30 veya üzeri değişim olmuştur diyebilirim. Ayrıca ilk işlemden bir süre sonra, başa bir sebepten servise gitmem gerekmiş ve tekrar fabrika ayarlarına döndürmüşlerdi. İkinci defa geldiğimde para almadan tekrar yükleme yaptılar. Esnaflık da var. Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
Ford
Ahmet K. Şimdiye kadar yaptirmadigim günlerin pişmanlığını yaşıyorum. Resmen satmayı düşündüğüm araçtan keyif almaya başladım Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
27.02.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracı aldığım gün arkadaşımın tavsiyesi ile yazılım yapıldı. X1 2014 aracım 143 HP den 245 HP ye yükseldi. Gaz tepkimesi , max hız ve çekiş muazzam derecede yükseldi. Tüm Remaps ailesine teşekkür ederim. BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Golf 8 R stage 1+ yapıldı çok memnun kaldım bu ikinci aracım değişmez adresim ümit doğan REMAPS teşekkürler.. Volkswagen Golf 2.0 TSI R - 320Hp @380 Hp
05.12.2023 ( Devamını oku )
BMW
5.30 oldu desem yeridir. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Audi
Aracım audi q7 3000 cc işlemden sonra aracım hem yakıtta hem çekiş gücünde inanılmaz fark yarattı şu an hergün kullanıyorum ve cebimi üzmüyor performansı çok keyf veriyor aldığım her araca yaptırdım ve hep memnun kaldım bir de inanılmaz ilgili alakalı ve saygılı ekiple çalışıldığı için müşteri memnuniyeti en üst seviyede başarılarının devamını dilerim Audi Q7 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Audi
Gayet memnun kaldım herşey çok iyi Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volvo
3 farklı aracımında yazılım için remapsı tercih ettim. Çok memnunum. Teşekkürler remaps. Volvo S40 / V50 1.6D - 110Hp @140 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
istanbuldan kalktık gittik ustalarımız on numara yaptılar 2010 520d mizi şanssızlık şaşmaz sanayide kaza yaptik, çok kuvetli olmuş :) BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
09.09.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Harika oldu arabami kullanirken daha cok zevk aliyorum Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
BMW
İbrahim D. Yapılan uygulama beklentiminde üzerinde oldu. RemapsBursa İlker ve Salih beye ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ediyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
12.03.2019 ( Devamını oku )