MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Opel
Oluye can vermek boyle bir sey olsa gerek:)) ELAZİGDAN selamlar eline saglik umit dogan Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
22.03.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remaps a çok teşekkür ederim. Tereddüt edenler zaman kaybetmeyin uygulamadan sonra ne demek istediğimi anlarsınız. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
18.06.2017 ( Devamını oku )
Opel
Ümit beyi tanıdığıma gerçekten çok seviniyorum gayet mütevazi bir insan işi konusunda son derece hassas ve ilgili piyasada bulunan yazılımcılarla alakası olmayan biri aracıma uygulattırrdığım yazılım sayesinde aracımın gerçekten karekteri değişti yakıt performans süper oldu başarılarının devamını diliyorum. Opel Insignia 2.0 CDTI - 110Hp @190 Hp
06.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Aracım 2023 Model G20,stock halde çekilmez olan bu aracı 300 HP keyifli hale getirebilecek bir kaç firma var elbette fakat ne istediğinizi bilmek doğru iletişim kurmak istiyorsanız,karşınızda gerçek bir yetkili ve tecrübe sahibi bir insan var. Ümit abiye emekleri ve destekleri için teşekkürlerimi iletiyorum. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Remaps ile uygulama yapılan 3. aracım. Kesinlikle sıkıntısız ve yaptığı işin arkasında duran kurumsal bir firma. BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
İlgilerinden ve işlemlerinden çok memnun kaldık aynı zamanda yönlendirmeleri ve yol testleri sayesinde aracımda yıllardır alamadığım performansı aldım. Teşekkür ederim. BMW 4-Serisi 428i - 245Hp @310 Hp
08.02.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Hasan A. Profesyonel işcilik araçdaki performans her turlu fark edilir şekilde elinize emeğinize saglik remaps tesekkurler Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
BMW
Başarılı hizmetiniz icin teşekkür ederim. Hizmet kalitesi, bilgi ve deneyim gayet iyi birleşmiş bir müessese... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.08.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Ankara Ümit bey ve ekibi bu işin piiri Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Alper A. Kalitenin adresi ümit doğan.. BMW X5 3.0d - 218Hp @260 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Seat
seat ateca 1,6 tdi aracımı 0 km.iken yazılımı yaptırdım,Ümit bey ve ekibi son derece tecrübeli bir ekip,kendilerine çok teşekkür ediyorum,bu işi en iyi yapan firma Remaps,başka bir yere asla gitmeyin Seat Ateca 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
BMW
İbrahim bey e ilgi alakasından dolayı çok teşekkür ederim. Aracım. Resmen kükremeye başladı. Eski hantal halinden eser yok. Bir canavar gibi. Sol şertle istediiğim gibi mükemmel sonuç remaps ailesine çok teşekkür ediyorum BMW X5 x/sDrive 25d - 218Hp @270 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
Audi
Ümit Bey’e tşk ederim profesyonel mekan profesyonel çalışanlar Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
Toyota
Refik K. Aracım yeniden hayat buldu remaps ailesi batı Karadeniz bölge bayi başkent oto ya ve özellikle yüksel ustaya göstermiş olduğu ilgi alaka ve samiyetten dolayı çok teşekkür ederim Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
18.11.2020 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Mustafa B. Çok menmunum Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
27.11.2021 ( Devamını oku )
Ford
Süper bir uygulama bi araç canavarlasirmi 1de zor kalkış yapan araç rampada 2de kalkış yaparmi die sormayin vallahi kalkıyor umit beye teşekkürler iyiki bu konuda profesyonel birisi olup bana yardımcı olmuşsss Ford Transit Connect 1.5 TDCi - 75Hp @95 Hp
13.09.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arabam bi ayrı araba oldu süper ötesi mükemmel ötesi oldu. Kısa measafe de biraz yakıt arttu ama olsun performans ı süper oldu elinize saglık. Traktör üme de bakım yapıldı ama onu deneyemedim ellerini saglık cok süper oldu.. Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.03.2019 ( Devamını oku )
Seat
İşi en temiziyle sorunsuz hakkını veriyor tüm şahsi ve ticari araçlarımıza yazılım uygulaması yaptırdık memnunuz emeğine sağlık. Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Engin Ş. Merhabalar. 2.0TDI transporter aracıma yazılım uyguladık ve sonuç mükemmel Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 150Hp @185 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Nissan
Suat Ö. yakit konusunda ciddi bir azalis oldu diyemem ama arabanin akiciligi ve performansi artti. 2015 nissan qashqai Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Skoda
Daha önceki aracım Octavia idi mükemmel performans aldım şuan 2021 model Superb aldım alır almaz uygulama yaptırdım çok memnunum hem yakıt tasarrufu hem güç … teşekkürler REMAPS Skoda Superb 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Renault
Remaps maslağa ilgisi için teşekkür ederim. Yakıt tüketimi konusunda net bir tasarruf yok fakat böyle bi güç artışı beklemiyordum. İnanılmaz! Renault G.scenic 1,5 dci 110 HP den 130 HP ye çıktı. Hızlanma müthiş. Teşekkürler. Renault Scenic 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
24.01.2019 ( Devamını oku )
Audi
Mehmet Muhsin Y. Audi a6 tdi guattro'ya remaps chiptuning uygulaması yaptırdım arac asvaltı kazıma kazıyor:) ayrıca alper akkoç beye gösterdiği ilgi ve titiz calışmadan ötürü teşekkür ediyorum.aldıkları ücretin hakkını gercekten veriyorlar ve en önemlisi yaptıkları işin arkasında duruyorlar,teşekkürler remaps,teşekkürler alper akkoç .kalite gercekten tesadüf değilmiş.. Audi A6 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp
23.10.2017 ( Devamını oku )
Isuzu
Yazılım sonrası ateşlenmesi seriliği ranpa gücü yakıtın düştüğü araç bir başka oldu harika rahat Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Verdiğiniz hizmetten dolayı çok teşekkür ederim BMW 7-Serisi 740D - 320Hp @360 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
BMW
Arac harika oldu yakıt tasarufu ve güç aynı anda ümit beye teşekkürler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
16.08.2017 ( Devamını oku )
Audi
Nazmi A. Remaps ile tanışmadan önce aracımda farklı firma yazılımı vardı memnunsuzluk olduğu için araştırmalarım sonucu kayseri şubesi demir beyde farkı denemek için yaptırdım ve gerçekten böyle bir farkı bende beklemiyordum remaps ailesi ve kayseri şubesine aracımdaki gerçek gücü ve yakıt tüketimini bana gösterip hissettirdikleri için teşekkür ederim gayet memnunum Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım 160dan 200hp ye yükseldi performansı fazlasıyla hissediyorum, ortalama 9.0lt/100km yakıt tüketen aracım su anda 8lt yakıyo, fazlasıyla memnunum yazılımdan, tesekkürler remaps Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @220 Hp
17.05.2017 ( Devamını oku )
Opel
Tavsiye ederim.Arabanın sürerken verdiği zevki x2 x3 katına çıkarıyor. Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )