MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
İbrahim bey e ilgi alakasından dolayı çok teşekkür ederim. Aracım. Resmen kükremeye başladı. Eski hantal halinden eser yok. Bir canavar gibi. Sol şertle istediiğim gibi mükemmel sonuç remaps ailesine çok teşekkür ediyorum BMW X5 x/sDrive 25d - 218Hp @270 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
BMW
5 20 d aracima yaptirdigim islemin performansi bekledigimin ustunde:) dusunenler hic dusunmesin hem yakit dustu hem performans super. Tesekkurler. BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
12.08.2015 ( Devamını oku )
BMW
Aracım performans olarak oldukça iyiydi daha ne kadar iyi olabilir diye düşünmüştük oysaki REMAPS Kalitesinin farkında değilmişiz :) Uygulama sonrası çok ciddi bir performans aldık araçta Gerçekten çok başarılı bir sistemleri var Kesinlikle Tavsiye Ederim :) BMW 5-Serisi 530d - 245Hp @310 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ellerine sağlık cok guzel oldu aracımı seviyorum performans harıka Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Citroën
Aracıma kattığınız performans ve değer için çok teşekkür ederim. Siz bu işi biliyorsunuz. Sağlıkla kalın lütfen. Citroën DS5 1.6 BlueHDi - 120Hp @150 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Renault
Yavuz Ç. Çok iyi karşılandık aracım tam istedigim gibi oldu herşey çok güzel tekrardan teşekkür ederim. Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
27.08.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Araç şehir içinde ve sollamalarda çok kasıyordu yazılımdan sonra performansı arttı ve eski problemler ortadan kalktı. Teşekkür ederim Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
17.03.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arabam bi ayrı araba oldu süper ötesi mükemmel ötesi oldu. Kısa measafe de biraz yakıt arttu ama olsun performans ı süper oldu elinize saglık. Traktör üme de bakım yapıldı ama onu deneyemedim ellerini saglık cok süper oldu.. Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Müşteri ilişkileri bakımından cok memnun kaldım.İyi ki yazılım yaptırmısım koklü ve güvenilir bir firma olarak remaps ailesine teşekkürlerimi iletiyorum.Artık yollar daha zevkli BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Opel
Mehmet E. Zonguldak Remaps'ın ellerine sağlık. Yazılım konusunda Remaps bence Türkiye'nin 1 numarası. Tavsiye ederim. Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
27.03.2018 ( Devamını oku )
Seat
Aracımın performansı ciddi şekilde arttı.özellikle 2000 deviri geçip turbonun açılmasından sonraki koltuğa yapıştırma hazzı müthiş. İlgi,alaka,sohbet,güler yüz.. Ahmet Bey ve Kerem Bey'in ilgi alakası için çok teşekkür ediyorum. Mutlaka her araca remaps el atmalı. Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Ümit beyin ve çalışanların ilgisine teşekkür ediyorum Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
BMW
Gayet sorunsuz müthiş bir performans ile sürüşe devam ediyorum teşekkürler Remaps BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sciroccoma yazilim attirdim cok memnun kaldim hem yakit anlaminda hemde surat anlaminda iyi artis gosterdi herhangi bir ariza yok hersey gayet guzel ve kesinlikle guvenilir Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Seat
Çok beğendim. Çok ilgililerdi. Aracın performansı çok değişti. Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
13.08.2020 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Zeki K. Zonguldak ereğli remapsa ve yüksel ustama ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim. Bu işte remaps 1 numara çok memnun kaldım. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
19.12.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Anıl Ş. Yakıt düştü hızı arttı. Artık Aracımı sürerken daha da keyif alıyorum tereddüt ile yaklaşmıştım ama şimdi iyi ki Remaps diyorum. Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Mükemmel sonuç ve çalışma ortaklığı herşey için teşekkürler BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Renault
Aracım Remaps tr de ki yazılımdan sonra yakıt olarak ve performans olarak aşırı haz vermeye başladı kesinlikle tavsiye ediyorum Renault Clio 1.5 DCi - 86Hp @106 Hp
13.12.2015 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Opel
Yazılım işlemi sonrası araba son derece rahat ve performanslı. Çalışanların ilgi alakası oldukça fazla. Ümit bey e teşekkürler. yapılan işin arkasında durmaları güven veriyor. Opel Insignia 2.0 CDTI - 160Hp @200 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Volvo
Teşekkür ederim eskisinden çok çok iyi oldu . Volvo XC 60 2.4 D5 - 185Hp @225 Hp
02.04.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Elinize sağlık arabam eşşekti şimdi AT oldu At koşturuyorum Mercedes S S 350 CDI BlueTec - 258Hp @295 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Dacia
Öncelikle Ahmet Bey’e çok teşekkür ederim. Aracımda eskiye göre inanılmaz fark var. Aracımın çekişi arttı, ivmelenmesi iyileşti. Eskiye göre daha rahat gidiyor. Bu sayede daha az yaktığını söyleyebilirim. Düşük beygir araç kullananlara kesinlikle tavsiye ederim. Dacia Logan 1.5 dci - 68Hp @90 Hp
21.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Alper A. Kalitenin adresi ümit doğan.. BMW X5 3.0d - 218Hp @260 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Adını vermeyeceğim bir firmada yazılım yapıldıktan sonra pekde memnun değildim ancak Ümit Doğan aracın orjinaline çevirip sonrada kendi yazılımını atınca aracıma aşık oldum Ümit Doğan benim gözümde bu ülkenin en iyisidir teşekkürler Ümit Doğan Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
BMW
Femtoevo + Remaps(Ümit Doğan): Sonuç mükemmel elinize sağlık. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Citroën
Citroen C5 Aircross 1.5 hdi aracıma uygulama yapıldı. Yılda yaklaşık 30.000 km yol yapıyorum. Arabanın özellikle uzun yoldaki yokuşlarda yavaşlama ve geç hızlanma problemleri tamamen gitti. Şimdi gaza bastığımda yeterince tepki vereceğini biliyorum. Yakıt konusunda ise yazılım var deyip eskiden yapmadığınız hareketleri yapmazsanız yakıtta gerçekten düşüş oluyor :) Uygulama esnasında ilgi,bilgi ve alakalarından dolayı Ümit bey ve ekibine teşekkür ediyorum. Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp
10.01.2024 ( Devamını oku )
Renault
Serkan Ö. Şuanda stege 1 i yaptırdım aracım dizel olmasına rağmen Çekiş gücü istediğim performansa ulaşmış durumda ilerleyen zamanda 2 ve 3 ü yaptırmak istiyorum . Düşünen arkadaşlar kesin Önerimdir! teşekkürler remaps Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
BMW
Bu işin uzmanı ümit bey F30 316iye yaptırdım helali hoş olsun hepsine. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )