MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Remaps ailesine teşekkür ederim. Çok başarılı. Aracı sevdirdiler. BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
09.06.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın performansı arttı Torku yükseldi Ve Yakıtı azaldı Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 140Hp @185 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Dacia
Hasan A. Performans mükemmel Dacia Duster 1.5 dci - 110Hp @130 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Nissan
Aracımın motorunda artık bir aslan var özellikle araç sollamak o kadar zevkli tarifi mümkün değil. Teşekkürler remaps Nissan X-Trail 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remaps 'a yazılım attırdım 102 hp den 180 bg performans süper personel Güler yüzlü tavsiye ederim Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
5 tane aracimi goturdum x6 3.5d 381hp yaptik bekledigimin ustunde bir performans aldim tesekkurler Umit Dogan. BMW X6 X Drive 35d - 286Hp @340 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Ford
Remaps calisanlarina tesekkurlerimi iletmek istiyorum oncelikle ilgi ve alakalari icin Aracimin sehir ici olsun arazi modu olsun performansi hissedilicek derecede artti gaz pedalinin tepkime suresi minimuma indi YAKİT tasarrufu konusuna hiic dikkat etmedim.Benim aradigim performansi arttirmakti Ellerinize saglik Ford Ranger 2.2 TDCi - 160Hp @190 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Ercan D. ben böyle bişey görmedim süper oldu daha öncede arabalarıma yazılım yapmıştım ama böyle olmamıştı elinize sağlık yakıtta düştü gidişi çok iyi daha ne olsun alper beyde çok ilgilendi bizle sağolsun ben çok memnunum herkezede tavsiye ederim teşekkürler Peugeot 3008 1.5 BlueHDI - 130Hp @160 Hp
10.03.2021 ( Devamını oku )
Citroën
Öncelikle yapmış oldukları ilgi ve alakalarından dolayı Ümit beye ve ekibine çok teşekkür ederim Hizmetlerinden çok memnun kaldım.Citroen C5 aracımı çok seviyorum ve severekte biniyorum.Yanlız araç kalkışta hantaldı ve kalkışlarda bayilacakmış gibi oluyordu ve yazılımla bu duzeldi .Hatta sürekli gittiğim bir yol da köprü altindan çıkış dik rampa oraya geldiğim zaman manuel vitese alıyordum.Şimdi direk çıkıyorum manuele almadan.Birde seyirhalinde giderken ileride dönüş yapmak için frene bastığım zaman araba vites düşürürken arabayı ileri geri sallama yapıyordu küt küt diye vuruyordu ve yazılımla buda duzelmiş oldu.Remapsa çok teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Opel
Oluye can vermek boyle bir sey olsa gerek:)) ELAZİGDAN selamlar eline saglik umit dogan Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
22.03.2017 ( Devamını oku )
BMW
Bmw x1 1.6i remapsta yapıldı üstündeki chip söküldü yazılım yüklendi, araç daha önceden chip li olduğu halde farkı hissedir derecede oldu BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
03.05.2016 ( Devamını oku )
Skoda
Duygu R. İşin uzmanına işi yaptırmak. Ve her defasında yapılan işten her gün aracı kullandıkça memnun kalmak… elinize emeğinize sağlık.. Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
19.02.2022 ( Devamını oku )
Hyundai
Aldığımız hizmet herşeyi ile 10 üzerinden 10 anlık arıza tespitleri olsun tespitten sonra çözümleri olsun cok profesyonel yani tecrübenin sonuna kadar belli olduğu yer aracımıza yazılım hizmetini alıp güvenle ankaradan samsuna yola çıktık ve performance yla aracımıza tekrar bizi aşık etti.Ümit DOĞAN teşekkür ederiz.Bu konudada başarılarının devamını diliyorum saygılar Hyundai Accent 1.6 CRDI - 136Hp @165 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelime ile Harika, bu isin krali sizsiniz baska kimseye gitmeye gerek yok,arabayi 3 kurus icin risk etmeyin remapse getirin. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.03.2019 ( Devamını oku )
Renault
Araçta gerçekten belirgin canlılık ve güç artışı oldu. Teşekkür ederim herkese Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
29.07.2018 ( Devamını oku )
Audi
Ben bir tek arabaya yazılım yaptırmadım gerek BMW gerekse audi araçlarımda çok memnun kaldım zaten tek adresi Remaps dır sorunsuz ve sıkıntısız şekilde tek çözebilen yer . Her aracımda yakıt tasarrufu ve performans açısından çok memnunum eğer aracınızın emin ve profesyonel ellerde işlem görmesini istiyorsanız benim için tek yer Remaps dır. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Öncelikle bu benim Remaps gören ilk aracım değil ve sanırım son da olmayacak.Ümit Bey ve ekip çok profesyonel.Aracım şu an inanılmaz farklı ve keyifli hale geldi.Teşekkürler... BMW Z4 20i - 184Hp @260 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Seat
Müşteri odaklı, tam istediğim şekilde yapılan yazılımından inanılmaz memnunum yeni bir araç almış kadar fark var. Tekrar teşekkür ederim Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @155 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
Volvo
Volvo S60 T4 için bu kadar etkili olacağını beklemiyordum. Özellikle ara hızlanmalar ve yokuş performansı çok keyifli bunun yanıda yakıt tüketimim hiç artmadı. Keyifle be hiçbir sıkıntı olmadan kullandım aracımı. Ellerinize sağlık. Bu eski aracımdı bu arada yeni aracımı aldıktan 5 gün sonra onada remaps de yazılım uyguladık bu da çok keyifli oldu. Teşekkürler.... Volvo S60 1.6 T4 - 180Hp @190 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Opel
Oldukça hızlı şekilde uygulandı.Düşük devirlerde bariz şekilde canlanma gördüm.Başta Ümit Bey olmak üzere ilgi ve alaka için tüm ekibe teşekkür ederim. Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
02.01.2019 ( Devamını oku )
Ford
Ben bütün araçlsrımda (rover,passat,subaru,ford,opel vs) remaps ile calistim. Ümit Doğan ve ekibi son derece bilgili ve tecrübeli. Tüm araçlarimda beklentilerimin üzrrinde sonuç aldım. Yazılım/chip uygulaması yaptıracak araç sahiplerine tavsiyem şu ki; araçlarınız da olnası gereken performans artışı ve yakıt tasarrufu oranlar8nını profosyonel remaps ekibine bırakıp güvenle uzun yıllar binin,derim..Sözünün ve yaptığı işin arkasında duran Ümit Doğan ve tüm remaps ekibine yürekten teşekkür ederim...iyi ki varsınız.... Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Muhteşem bir performans artışı gözlemledim. Ayrıca Maslak’taki yetkililer çok kibar ve güleryüzlü. Orada bulunduğum süre boyunca sanayi sitesinde olduğumu hiç hissetmedim Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sayın Remaps yetkilileri göstermiş olduğunuz ilgi ve alakadan Çok ihya olduk Mesleğinizin profesyonel bölümüne de çok teşekkür ediyorum başarınızın devamını diliyorum saygılarımla Murat göktaş Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 174Hp @205 Hp
11.08.2018 ( Devamını oku )
Renault
Herşeyden önce kibar ve işinin ehli, güven verici. Aracımda düşük devirlerde özellikler yokuşlardaki güç artışını hemen hissettim. Araç çok güzel ve seri devirleniyor, Hantal hali kayboldu. Aracımdan daha fazla keyif alıyorum. Renault Latitude 2.0 DCi - 150Hp @180 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
SsangYong
Hasan K. Uygulama öncesi oldukça karamsar ve kararsızdım.Gerek öncesi gerekse uygulama esnasında verdiği bilgiler için Remaps'a teşekkür ederim.1 aydır ayrı bir keyifle aracıma biniyorum.2 tonluk bir canavara daha doğrusu.Tesekkurler remaps SsangYong Kyron 2.0 XDi - 141Hp @170 Hp
11.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ellerinize sağlık.Tamamen değişti.240 bg güç alınıyor.Arabayı vampir ısırdı resmen BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
18.05.2018 ( Devamını oku )
Audi
Aracım Audi A3 1.6 dizel performansı düşük 110 beygirlik bir araç olup Remapsla tanışmasıyla 150-160 beygir güç üretmeye başladı bu da tatmin edici bi seviye oldu eski haline göre oldukça hızlı. Remaps ekibine yazılım yaptırdığım 5.aracım olup hepsinde üst düzey performansı yakaladım.Yozgat’ta ki tüm arkadaşlarıma da önerdim.Ümit Bey ve ekip arkadaşlarının ellerine emeklerine sağlık herşey için teşekkürler. Bu işin vakkosu Remaps! Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Mercedes
Yazılım öncesi ve sonrası 2011 Vito 113 CDI aracımı dinamoya çıkartmadım. Ancak özellikle 1800 devir civarından itibaren her viteste 2200 kg'lik aracın kesintisiz hızlanması insana güven ve ayri bir sürüş zevki veriyor. Ayrıca yazılım sonrası yapılan egzost-emisyon testi değerleri de iyi çıktı. Oğuzhan beye ve Ümit beye teşekkürler. Ellerine sağlık. Tavsiye ediyor muyum. TABİİ Kİ. Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp
18.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
İnanılmaz derecede fark ediliyor çok memnun kaldım herkese tavsiye ederim Sayın Ümit Doğan kardeşime teşekkür ederim Saygılar BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Serhat K. Ara hızlanmalar muazzam oldu. Ayrıca 2.0 hdi hissiyatı veriyor araç. İster sakin kullanın ister performanslı kullanın her türlü memnun ediyor. Son olarak yarı otomatik Vites geçişlerindeki hissiyat bariz şekilde azaldı ve sürüş zevki inanılmaz arttı. Şiddetle tavsiye ederim. Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp
16.07.2021 ( Devamını oku )