MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Yazılım yapılan 3. Aracım hem performans hem tasarruf olarak çok memnunum Remaps a bu hizmetinden dolayı teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
19.02.2016 ( Devamını oku )
BMW
Araca yazılım atmakta kararsızdım zararı olur diye endişelerim vardı remaps beni bu konuda bilgilendirirdi ve şuan aracım hem yakıt tasarrufu sağlıyor hemde çekişi çok iyi teşekkür ediyorum BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Ford Ranger bmw 5.20 ve nissan xtrail araçlarıma bir ay içinde yazılım yaptırdım . Hepsinden çok memnunum . Performans ve yakıt olarak çok farkettiler. Teşekkürler remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
118i ruhu kayboldu resmen alt devirleri üst devirleri inanılmaz değiş ti yakıt konusunda da gerçekten azalma oldu ellerine sağlık Ümit doğan remaps ailesine teşekkürler:) BMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp
11.02.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Almanya da çok iyi bir tuning firmasına G63 ve aston martin db11 arabalarımı onların yaptığı yanlışları düzeltip satmayı düşündüğüm araçları mı tekrardan bana sevdiren Remaps ailesine çok teşekkür ederim araçlarınızı güvenle teslim edebileceğiniz işinin ehli bir işletme çok teşekkür ediyorum Mercedes G G 63 AMG - 544Hp @660 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Skoda
Serkan Ü. Aracımın performansı, çekişi, maksimum hızı artarken bariz şekilde artarken; yakıt tüketimi azaldı. Aracımı kullanırken artık daha çok keyif alıyorum. Bu arada aracim 2015 model skoda superb 1.6 tdi. Düşünenlere tavsiye ederim korkulacak hiç birşey yok. Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Halil I. Aracim 2008 model 2.5 tdi 130luk caravelle yazilimla birlikte 174 bg yükseldi ortalama yakıt tüketimi 11 lt iken 7.3 lt ye düştü ayrıca almış olduğum performans anlatılmaz yaşanır emeği geçenlere teşekkür ederim. Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
06.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı . Arkası rahat durmuyor artık :)) BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Merhaba iyi akşamlar her şey için teşekkür ederim aracım performans süper oldu emeği geçen herkese teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
29.11.2017 ( Devamını oku )
Renault
Doğan D. Aracım çook güzel oldu rampalarda felan hissedilir derecede güç artışı anlaşılıyor ümit abiye ve yüksel abiye çok teşekkür ediyorum. Renault Kadjar 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
16.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
hani derler ya anlatılmaz yaşanır..aynen öyle..araçta ciddi değişim oldu..teşekkürler remaps.kesinlikle tavsiye ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
04.12.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
TÜRKİYEDE TEK DİYEBİLİRİM.....! Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
İsmail T. Aracın resmen ruhu değişti yapılan işlemden çok memnun kaldım serkan beye ilgilerinden dolayı teşekkür ederim herkeze tavsiye ederim Volkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Golf R arabamı getirdim stage 1 yaptırmaya, araba tamamen değişti, bütün remaps ailesine çok teşekkür ederim. Volkswagen Golf 2.0 TSI - R - 280Hp @350 Hp
12.02.2017 ( Devamını oku )
Skoda
Aracıma yazılım yaptırdım çok memnunum şehir içinde biraz yakıt farkı olsada uzun yolda harika yakıt tasarrufu sağlıyor ve acayip şekilde insanı gaza getiriyor suanlik çok memnunum sizde memnun kalırsınız ümit beye ve diğer arkadaşlara çok teşekkür ediyorum Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Opel
Aracın dünyası değişti :) Ellerinize sağlık Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
04.05.2016 ( Devamını oku )
Chevrolet
Aracımın performansı çok çok iyi oldu, ayrıca sakın kullanımlarda yakıt tukutimide azaldı. Son derece profesyonel bir kuruluş ve bu işi iyi biliyorlar. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
11.02.2019 ( Devamını oku )
Ford
Sercan O. Ford courier uçak oldu canlandı Ford Tourneo Custom/Connect 1.6T Ecoboost - 150Hp @205 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
Audi
Çok memnun kaldım teşekkürler Audi A3 / A3 Sedan 2.0 TDi cr - 140Hp @185 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Ali B. Arabam gerçekten çok iyi duruma geldi yakıtım düştü ilgi alaka çok iyi güvenilir bir yer tavsiye ederim Fiat Linea 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
31.03.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Aracım da çok fark edilecek derecede değişim oldu . Ümit bey ve ekibine vermiş oldukları hizmetten dolayı ve yaptıkların işin arkasında durdukları için çok teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim. Saygılar Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) - 136Hp @200 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Opel
Opel insignia sport 1.6 dizel otomatik aracıma yaptırdım. Gayet memnun kaldım. Tavsiye ederim Opel Insignia 1.6 CDTI - 120Hp @165 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tolga E. Çok iyi menmun kaldık Volkswagen Crafter 2.5 TDi - 109Hp @166 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Ford
Er Sel Y. Aracımın performansı çok güzel oldu Zonguldak remaps ın ellerine sağlık teşekür ediyorum Ford Galaxy 2.0 TDCi - 140Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ozellikle 80-120 ara hizlanma ve 120-160 arasi hizlanma da belirgin fark hissettim. Yuksek km de bir b38 olmasina ragmen hic sikinti yasamadim. Umit abi isini cok iyi yapan biri, onceki araclar gibi yeni aracimda yine tercih edecegim. BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @170 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
Yazılım uygulamasından cok memnun kaldım.Tebrikler Remaps. Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
04.06.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ismail K. Aracıma yapılan işlemden çok memnunum Ayrıca işlemi yapan Özdemir beye ilgisinden dolayı teşekkür ediyorum Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Aydın K. Öncelikle teşekkür ederim.bu işler tecrübe ve ekip çalışmasıyla olan işler, yapılan işlerden ve ustalarınızdan memnun kaldık. Arabamıza gelince performansı yükseldi şu an çok memnunum. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
31.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Gece ile gündüz kadar fark var BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
11.01.2017 ( Devamını oku )
Isuzu
Haktan G. Çok memnun kaldım, herkese tavsiye ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 190Hp @240 Hp
18.01.2018 ( Devamını oku )