MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Audi
Ethem Ş. 2016 Model Euro 6 yeni nesil motoruma, yapılan yazılım uygulamasından ve görmüş olduğum ilgiden çok memnun kaldım Teşekkür ederim. Audi SQ5 3.0 V6 Bi TDI Compétition - 326Hp @405 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Remaps yazilim konusunda ulkedeki en iyi firma. Umit Dogan ise gercekten nazik ve guzel bir insan. Her zaman gittim, her zaman gidecegim. Gonul rahatligiyla guvenebilirsiniz. BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Herkese tavsiye ederim işinin en iyisi Remaps BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Gerçekten profesyonel ve kurumsal bir işletme. Aracınıza en uyumlu ve performans arttırıcı yazılımı yaparak sorunsuz çalışmasını sağlıyorlar. Teşekkür ederiz Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Nissan
Yunus Ş. Araçta gözle görülür şekilde hantallık gitti sanki yer uçağı oldu özellikle torkun artması rampada çok rahatlattı yakıt olarak şuan gazdan ayağımı çekemediğim için birşey diyemiyorum Nissan Qashqai 1.5 DCI - 110Hp @135 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
Eşref B. İlgi alaka bilgilendirme ve hizmet için çok memnun kaldım teşekkürler remaps erzurum Mercedes ML ML 350 CDI - 258Hp @295 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arif M. Yapılan işlemden çok memnunum aracında baya bi güç farkı oldu yakıtta düşüş oldu teşekkürler Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
31.03.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tek kelimeyle muazzam. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
11.03.2021 ( Devamını oku )
Skoda
Fatih B. Kısa ve öz yorum yapacağım arkadaşlar.. Aracımı durduramıyorum keşke daha önce yaptırsaydım.. Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @150 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Sohbet muhabbet ile gerçekleşen bir yazılım işlemimiz oldu. 6 aydan fazladır kullanıyorum çok memnunum. Sorun ile karşılaşmadım. Yakıt için sakin kullanımda düşüş oldu. Seri kullanımda hem keyifli hemde eski seri kullanımdan daha az yakıyor. 114 CDI Otomatik vito. Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
15.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Busra Baydemir K. Bmw 3.18d aracımda belirgin performans artışı oldu. Remaps ailesine teşekkür ederim BMW 3-Serisi 318d - 143Hp @190 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Opel
Cenk Ç. Çok memnunum elinize sağlık Opel Corsa 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
21.08.2020 ( Devamını oku )
Ford
Erdem S. Çok başarılı teşekürler erdem bey teşekkürler remaps Ford Transit Connect 1.8 TDCi - 75Hp @95 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Seat
Gitmeden önce tereddütlerim vardı gittiğimde sohbet ettiğimde çok ikna oldum şimdi çok memnunum çok teşekkür ederim Seat Altea 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
27.05.2019 ( Devamını oku )
Peugeot
Vites geçişlerinde düzelme sevindirici.aracın hızlanmasındaki artış çok başarılı tavsiye ederim aracınıza tekrardan ısınıyorsunuz. Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
BMW
Aracımda daha önceden yapılmış yazılım vardı fark çok büyük serhan abim sayesinde sizin yazılımla tanıştım mükemmel ötesi oldu sonsuz teşekkürler BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
19.10.2019 ( Devamını oku )
Audi
Ümit beye ve ekip arkadaşlarına ilgi alakalarından dolayı çok teşekkür ederim işlerini çok profesyonelce yaptılar güler yüzleriyle gönlümüzü fethettiler her şey için teşekkür ederim Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım 2012 Polo gti 1.4 tsi motor var yazılımdan sonra arabanı içindeki canavar çıktı sanki Volkswagen Polo GTi 1.4 TSI (CAVE) - 180Hp @200 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Elinize sağlık. Sizinle 2. Deneyimim.Aracım daha da keyifli oldu. Mercedes C C 250 - 211Hp @250 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
BMW
Aracımdan çok memnunum. Daha önce neden yaptırmadım diye düşünmüo deilim. Başarılarınızın devamını dilerim.. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım işlerine pek sıcak bakmıyordum ve kafama takılan şeyleri danışmak için içeri girdim, yazılımı yaptırıp çıktım :) sonuçtan oldukça memnunum. Çok teşekkür ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
18.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
İki aracım var ikisininne beygir gücünü yükselttim bu firmada. Araçlarımın performansından kaldığım memnuniyet tarif edilemez sanki bir boğanın üstündeyim. Buda Bi kenara personel çok sempatik ve samimi bence işlerinde on numaralar BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
10 numara 5 yıldız Volkswagen Jetta 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
20.06.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Ibrahim A. Mükemmel arkadaş araba yeniden bambaşka bir güce sahip oldu.Araştırmaya gerek yok hemen yaptırmanızı ve bu heyecanı, zevki yaşamanızı tavsiye ederim.Gaza yükleneyim boğulur toparlayamaz böyle bir şey yok araba aniden şahlanıyor.TEŞEKKÜRLER REMAPS!!!!. Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
07.03.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Aracım 2014 model citröen picasso. Yaklaşık bir ay önce yakın bir arkadaşımın tavsiyesi ile remaps ta yazılım yüklettim. 110 dan 145 e yükseldi. Uzun yolda, ve yüksek vitesler arasında çekiiş gücü performansı çok yükseldi. Bu aracın tek handikapıda böylece aşılmış oldu. Şehir içi yakıt tüketimi ortalaması 6.7 lt den 6.4 lt ye düştü. Remapsa ve tavsiye eden kardeşim Atilla ya teşekkürler. Citroën C4 1.6 HDI - 112Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Porsche
Arabamı 330 beygirden 420 beygire yükseltti harika emeklerine sağlık ümit doğan ismin yeter Porsche Panamera 4S - 440Hp @500 Hp
30.10.2024 ( Devamını oku )
Skoda
Cafer B. Mükemmel güç , güler yüzlü hizmet ve ilgi . Hersey icin teşekkürler TRABZON / REMAPS Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Audi
Merhaba ; 8 yıldır aktif araç kullanıcısıyım. Bir çok güçlü marka ve model kullandım. İlk kez yaptırdığım yazılım uygulaması için götürdüğüm aracım audi a3 1.6 tdi 110 hp oldu. Öncelikle işlemi yapan ekip güleryüzlü bilgili ve deneyimli. Aracım yazılım sonrası 150hp ve 300nm civarı bir güce sahip oldu , şuan için 2 hafta oldu çok memmunum 2bin dizel havası var gidişte herkese tavsiye ederim.. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mustafa Ç. Arabamın çekişi çok iyi oldu alt devirleride güzel ama yakıtı hala ölçemedeim elinize sağlık Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Ford
Tamer B. Almis oldugum hizmetten gayet memnun oldum herkesede tavsiye ediyorum Ford Transit 2.2 TDCi - 140Hp @170 Hp
24.05.2016 ( Devamını oku )