MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Fiat
Linea 1.4 Tjet aracıma uygulama yaptırdım. Test sürüşünde araçtaki farklılık hemen hissedildi. Yakita iliskin durumu kullandikca gorecegimi düşünüyorum. Aracımın hava yastığı ikaz lambası yanmaya başladı arkadaşlar islem ile ilgili olmadığını belirttiler. Herşey icin teşekkürler. Linea Tjet icin tavsiye ederim. Fiat Linea 1.4 T-Jet - 120Hp @155 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Yazılımdan sonra BMW ye bindiğimi anladım. Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle Remaps ı tavsiye ediyorum. Ahmet bey ve Kerem bey Harika inşalar. TEŞEKKÜR EDERİM Remaps Maslak BMW 3-Serisi 318i - 136Hp @165 Hp
22.03.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Ankara Ümit bey ve ekibi bu işin piiri Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
2015 model F10 atacıma Stage 1 yazılım yüklendi. 1,5 aydır sorunsuz kullanmaktayım. O kadar uyumlu ve tatminkar oldu ki aracımı değiştirmekten vazgeçtim. Teşekkürler Ümit Bey’e ve çalışkan ekibine. Son derece uzman bir iş çıkardılar… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Fiat
Hakan A. Arabam çok harika oldu büyük motor hacmi olan araçlar gibi oldu memnunum Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelime ile anlatmak gerekirse mükemmel. Ümit bey’e ve ekibine teşekkürler… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Hyundai
Aracımın ivmelemesi istediğim gibi oldu, Tork ve güç artışı aracın gidisini rahatlattı .Tesekkurler Remaps. Hyundai ix 20 1.4 CRDI - 90Hp @125 Hp
16.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Teşekkür ederim, aracımın performansı çok güzel oldu yakıtını ölçme fırsatım olmadı fakat performans çok yukarı çıktı çok memnunum teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
16.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mevlüt T. Aracım çok güzen oldu Zonguldak remapsa Ve yüksel beye teşekür ediyorum. Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 105Hp @140 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Renault
Mehmet K. Aracım 1 vites arttı diyebilirim. 3.vites ile zorlanarak çıktığım rampayı 4.vites ile rahatlıkla çıkabiliyorum. Sollamalarda güveni geliyor insanın kendisine.Durumu olan herkes yaptırmalı bence. Ayrıca gösterdikleri ilgi alaka ve temiz işlerinden dolayı Trabzon daki Alper Bey ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Selamlar Saygılar Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
23.10.2017 ( Devamını oku )
BMW
İlgilerinden ve işlemlerinden çok memnun kaldık aynı zamanda yönlendirmeleri ve yol testleri sayesinde aracımda yıllardır alamadığım performansı aldım. Teşekkür ederim. BMW 4-Serisi 428i - 245Hp @310 Hp
08.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Murat T. Tek kelimeyle mükemmel BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Merhaba iyi akşamlar her şey için teşekkür ederim aracım performans süper oldu emeği geçen herkese teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
29.11.2017 ( Devamını oku )
Citroën
1600 Motor dizel otomatik araçların hepsinde olan sıkıntı 110-115 beygir olmasından kaynaklı hantal kalmaları. Sırf bu sebepten sıfır aldığım aracımı ilana koyup satacakken şans eseri Ümit beyi buldum. Aracımı alır almaz getirip yaptırmadığıma bin pişmanım. C5 şimdi araba oldu. Özellikle uzun yolda müthiş performansın yanında yakıttan tasarruf sağlaması insanın dahada hoşuna gidiyor. Ümit bey işinin ehli beyefendi bir kişi. Aracımı teslim ettiğimde içinize sinmezse, hoşunuza gitmeyen en ufak bir şey olursa açıklama yapmanıza gerek yok aracınızı anında fabrika ayarlarına döndürüp paranızı iade ederim dedi. Böyle bir tavır karşısında bundan sonraki aracım ne olursa olsun ilk uğrayacağım yer Remaps Ümit beydir. Elinize sağlık çok teşekkür ederim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Porsche
Porsche Panamera 3.0 dizel aracıma Ümit Doğan sihirli değneğiyle yine dokundu. Ve araç 250 hp den 300hp lik bir canavara dönüştü yakıtta da diğer araçlarımda olduğu gibi düşüş oldu. Profesyonel hizmetinden doöayı yüzümü her aracımda güldüren Remapsa teşekkür ederim. Porsche Panamera 3.0 TDi - 240Hp @300 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
Citroën
Arızasız problemsiz düşük yakıt Mükemmel bir performans Remaps bu işi en iyi yapan Türkiye’deki tek yer ilgi ve alakasın dan dolayı Ümit bey’e teşekkür ederim Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım sizin sayenizde performansı oldukça arttı çok teşekkür ediyorum ve herkesede tavsiye ediyorum. Volkswagen Touareg 2.5 TDi R5 - 174Hp @204 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
Opel
Tesekkurler araba efsane oldu sayenizde Opel Insignia 2.8 T - 260Hp @300 Hp
23.08.2019 ( Devamını oku )
Renault
Aracım Remaps tr de ki yazılımdan sonra yakıt olarak ve performans olarak aşırı haz vermeye başladı kesinlikle tavsiye ediyorum Renault Clio 1.5 DCi - 86Hp @106 Hp
13.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
Çok iyi çok kalite ve yoğun ilgi ve Tecrübe remapsa teşekkürler BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Ford
Ford Ranger 2012 2.2 aracıma yaptırdım ve memnun kaldım. gücün ve torkun artması sayesinde gaza daha az basarak ilk depoda tahminen % 10 a yakın yakıt tasarrufu sağladım . Tork artışı çok fark ediliyor 1700 - 1800 devirde yaptığı çekişi 1500 devirde yapmaya başladı . gaza daha az basarak tasarruf yapın derim . elinize sağlık Remaps, Saygılarımla Ford Ranger 2.2 TDCi - 150Hp @180 Hp
27.01.2017 ( Devamını oku )
BMW
Başarılarınız devamını dilerim inşallah BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Aracimi aldigimda x firma tarafindan sacma sapan yazilim yazilmisti arac yolda esp isigi yakip Gaz kesiyordu firmayla gorusup gelip gidip yazilim degistirdiler is cigrindan cikti internetten baktim repams buldum ve maslak subesini aradim yazilimsal oldugu getirmemi istediler aracimi goturdum ilgilendiler sagolsunlar herseyi duzeldi herseyden cok memnunum bundan sonra Hep remapstayim ellerine kollarina saglik Mercedes A 180 - 122Hp @175 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Ömer E. Valla bir vites arttı ne yalan söylüyeyim BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
BMW
yazılım yapılalı 1 yıl oldu ama hiçbir sıkıntı yaşamadım...1600 motorlu 520i sahibiyim ama verdiği haz ve performans 3000 motor düzeyinde...tavsiye ederim... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
aracın gercek performansını remaps ile keşfettik ümit beye teşekkür ederiz. BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Seat
5 aydır sorunsuz kullanıyorum herhangi bir problem yaşamadım. Daha önceden yazılımsız kullandığıma pişmanım. Gerçekten çok fark etti. Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
SsangYong
Özkan Murat T. Yazılımdan memnunum aracımın gidişi güzeldi şimdi daha da güzel oldu.Başkent Oto Yüksel usta işinin ustası kendisinede çok teşekkürler ediyorum güleryüzlü bir kişi. Teşekkürler Remaps.... SsangYong Rexton 2.7 XDi - 163Hp @185 Hp
22.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım denilince aklına ilk ve tek firma sırf yazılım yaparak para kazanmak değil dertleri. Yazılım yapmadan önce aracın bütün verilerini inceleyip eksikleri giderdikten sonra aracın sağlamlığı ve cebinizin zarar görmemesi içinde uğraşan bir firma. İçtenlik, samimiyet ve güveninizi tavan yapan kadro. Ümit Doğan’a çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
24.11.2023 ( Devamını oku )
Ford
Giyasi Ş. Aracımıza yapılan işlem sonrası çok büyük bir değişim yaşadık performans mükemmel her konuda remaps bu sektörde lider özdemir beyin ilgisi alakası ve tecrübesiyle remaps birleşince ortaya harika bir işletme çıkmış herkese tavsiye edip başarılarınız devamını diliyorum Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )