MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Ümit Dogan (remaps) varsa hiç düşünmeden aracımı onlara teslim ederim. Bmw 530d aracimdan aldigim güce inanamazsiniz hiç çekinmeden kafanizda sorun yaşamayacagiz yer REMAPS... TESEKKÜR EDERIM ÜMİT DOGAN BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @270 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Porsche
Son derece ilgili ve bilgililer. Aracın karakteri degisti resmen.. çok memnun kaldım.. şiddetle tavsiye ederim Porsche Macan 3.0 V6 TDI S - 211Hp @310 Hp
19.11.2020 ( Devamını oku )
Opel
Tavsiyem Ne olduğunu bilmediğiniz yerlere bu tür işlemler yaptırmayın. Ümit abim tecrübelerini konuşturdu. Yakıt normal kullanımda düştü. Araç çok zevkli bi hal aldı. Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
12.09.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
İlk aracım, CLA 180D’nin bu kadar tepkisiz bir araba olduğunu bilmiyordum. Yazılım sonrası aracın hantallığından eser yok, sürüş keyfi arttı ve şehir içi sakin kullanımda yakıt tasarrufu sağladı. Hiç değilse mercedese binip bir egea tarafından geçilmeyeceksiniz. Mercedes CLA 180 CDI - 109Hp @135 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Seat
Çok memnun olarak kullanıyorum, ilgilenen arkadaşlara öneririm Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Chrysler
Uzatmadan sahip oldugum her araci guvenle getirdigim tekyer tesekkurler Remaps tesekkurler Ümit Dogan Chrysler Voyager 2.8 CRDI - 163Hp @200 Hp
20.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Devamını oku )
Renault
Perfonmasın yanı sıra yakıttaki düşüş gerçekten sevindirici. Ellerinize sağlık çok iyi hizmez Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
Ford
Arabanizi gonul rahatligiyla teslim edebilirsiniz siz istesenizde araciniza zarar verecek seyleri yapmiyorlar . Cok guzel bir sekilde kullaniyorum arabami hic bir sorun yok Ellerinize saglik Remaps… Ford Mondeo 2.0 TDCI - 120Hp @185 Hp
09.12.2022 ( Devamını oku )
Audi
Harika insanlar, işlem profesyonel. Araç desen bi başka oldu. Bu güzel ekibe titiz çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum Audi A4 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp
21.11.2018 ( Devamını oku )
Volvo
Mustafa Ugur T. Merhaba. 2011 model volvo s60 2.0 203 ps aracıma remaps tarafından yapılan yazılım ile aracım bambaşka bir araç oldu.İnanılmaz atak ve alt devirlerdeki yüksek torkla sürüş keyfi benzersiz oldu. Koray TALİN beyin konuya hakimiyeti, sorduğumuz sorulara yaklaşım ve cevapları ile gün sonunda mükemmel bir hizmet aldığımı hissettim. Remapsı herkese tavsiye ederim. Teşekkürler REMAPSI... Volvo S60 2.0 T - 203Hp @270 Hp
19.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Verdiğiniz hizmetten dolayı çok teşekkür ederim BMW 7-Serisi 740D - 320Hp @360 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Burhan G. 2011 Fiat Bravo 1.4 T-Jet aracıma Antalya şubesinde, stage 1 yazılım yaptırdım. Koray abi, çok ilgili, samimi ve profesyonel çalışıyor. Beygir ve tork değerleri websitesindeki veri ve devir/güç grafiğiyle birebir aynı. Türkiye’nin en profesyonel araç yazılım firması bence. Güvenle yaptırabilirsiniz. Çok memnun kaldım. Fiat Bravo 1.4 Tjet - 120Hp @165 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Opel
Opel insignia sport 1.6 dizel otomatik aracıma yaptırdım. Gayet memnun kaldım. Tavsiye ederim Opel Insignia 1.6 CDTI - 120Hp @165 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Üstün hizmet güleryüz bilgili hepsi bir arada daha ne olsun Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
Ford
2017 Euro 6 motor Ford Transit aracımın arabamın çekişi dahada kuvvetlendi yakıtda da baya tasarruf sağlıyorum. Remaps çalışanlarına ve Ümit DOĞAN'a teşekkür ederim. Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
23.12.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mustafa Burak Ç. 2012 model VW Tiguan 1.4 TSI 122hp aracima uygulanan yazilim sonrasinda, yasadigim bolge itibariyle yakit tasarrufu ettigimi soyleyemem ama arac cok guzel bir cekise ve atiklige sahip oldu. Umarim uzun vadede motora veya turboya herhangi bir negatif etkisi olmaz. Genel itibariyle memnunum. Volkswagen Tiguan 1.4 TSI - 122Hp @145 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ellerinize sağlık.Tamamen değişti.240 bg güç alınıyor.Arabayı vampir ısırdı resmen BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
18.05.2018 ( Devamını oku )
Chevrolet
Captivaya atılan yazılımdan memnun kaldım.tşkler Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
14.05.2019 ( Devamını oku )
Nissan
Suat Ö. yakit konusunda ciddi bir azalis oldu diyemem ama arabanin akiciligi ve performansi artti. 2015 nissan qashqai Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Seat
Aracımın performansı ciddi şekilde arttı.özellikle 2000 deviri geçip turbonun açılmasından sonraki koltuğa yapıştırma hazzı müthiş. İlgi,alaka,sohbet,güler yüz.. Ahmet Bey ve Kerem Bey'in ilgi alakası için çok teşekkür ediyorum. Mutlaka her araca remaps el atmalı. Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
İlgiden çok memnun kaldık ama yeni yazılım olduğu icin tam olarak incelemedik BMW 2-Serisi Grand/Active Tourer 216d - 116Hp @150 Hp
14.12.2018 ( Devamını oku )
Renault
Reşat T. Arac sikintisiz Renault Master 2.3 DCi - 125Hp @155 Hp
06.06.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok iyi oldu teşekkürler Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Ford
Tmt İnşaat Elektirik İ. Emeğinize sağlık çok güzel oldu çok memnun oldum teşekkür ediyorum Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
26.12.2017 ( Devamını oku )
Audi
Bu ikinci işlemim oldu. Önceki arabama da yapılmıştı. Memnun kaldığım için bu arabama da yaptırdım. Çok güzel bir iş oldu. Teşekkür ederim. Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aynı araç olduğuna inanamadım. 0-100km 10 saniye olan araç su an arkadaşlarımın panamera dizellerini geçiyor. Kusursuz hizmet için teşekkür ederim. G30 170-280 BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.12.2018 ( Devamını oku )
Hyundai
Araç şahlandı diyebilirim. Yakıt yaklaşık 1 lt kadar düştü. Teşekkürler Hyundai i 30 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Seat
Oğuzhan T. Yapılan işlemden,ve müşteri ile olan diyalogdan memnunum. Teşekkürler Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @155 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Citroën
Öncelikle yapmış oldukları ilgi ve alakalarından dolayı Ümit beye ve ekibine çok teşekkür ederim Hizmetlerinden çok memnun kaldım.Citroen C5 aracımı çok seviyorum ve severekte biniyorum.Yanlız araç kalkışta hantaldı ve kalkışlarda bayilacakmış gibi oluyordu ve yazılımla bu duzeldi .Hatta sürekli gittiğim bir yol da köprü altindan çıkış dik rampa oraya geldiğim zaman manuel vitese alıyordum.Şimdi direk çıkıyorum manuele almadan.Birde seyirhalinde giderken ileride dönüş yapmak için frene bastığım zaman araba vites düşürürken arabayı ileri geri sallama yapıyordu küt küt diye vuruyordu ve yazılımla buda duzelmiş oldu.Remapsa çok teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )