MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Tek kelimeyle mükemmel memnun olduğum içinde 2012 den beri bindiğim tüm arabalarıma alır almaz sizde yazılım yaptırıyorum müptelası oldum diyebilirim.very very good Volkswagen Jetta 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
29.12.2017 ( Devamını oku )
Renault
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı. Ara hızlanma ve gaz pedalındaki yumuşaklık gitti bunların yanında yalıt tüketimi farkedilir düzeyde azaldı. Teşekkürler. Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
08.06.2018 ( Devamını oku )
Ford
Arabanizi gonul rahatligiyla teslim edebilirsiniz siz istesenizde araciniza zarar verecek seyleri yapmiyorlar . Cok guzel bir sekilde kullaniyorum arabami hic bir sorun yok Ellerinize saglik Remaps… Ford Mondeo 2.0 TDCI - 120Hp @185 Hp
09.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Bmw 3.16i aracımda daha önceden ünlü bir markanın ultimate powerboxunu kullanıyordum fakat arıza yaptıktan sonra arıza ile uğraşmamak için yazılım attırmaya karar verdim ve araştırmalarım sonunda en garantili ve referans çokluğu olarak remaps ı buldum yazılım atıldıktan sonra hiç abartısız söylüyorum powerboxlara fark atar hemde ne fark sanki yeni bir araba aldım onu kullanıyormuşım gibi hissettim kesinlikle dibine kadar tavsiye ediyorum arkadaşlar... BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
10.05.2017 ( Devamını oku )
Hyundai
Recep Temel P. Hem gücü arttı,hem yakıt sarfiyatı %15-%20 azaldı,tavsiye ederim, sarfiyatın azalması öncelikle ayağınızdaki gaz pedalına da bağlı olduğunu unutmamak gerekir Hyundai Tucson 1.6T-GDI - 177Hp @205 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Berk K. Aracıma özel yazılım yapılması güzel. Bu kadar lineer bir fark olacağını düşünmemiştim. Alt devirlerden itibaren araç daha atık ve istekli. Yakıtı daha deneyimleyemedim. Duman atma gibi bir sıkıntı da yok. 3 yıl 100.000KM garanti güven veriyor. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
08.08.2018 ( Devamını oku )
Seat
Mustafa A. Makina ateş ediyor artık Seat Leon 1.2 TSI - 110Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Orhan S. zonguldak kdz ereğli remapsa yuksel usta nin titizlikle çalıştığı icin tsk ederim aracimin cekisi on numara oldu herkese tavsiye ederim her yazilimciya guvenmeyin dogru adres icin remaps Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
19.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
2017 yılında 1.4 tsi golf aracıma remaps yapmıştım, yaklaşık 150 bin km sorunsuz bir şekilde kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Şimdi 1.5 etsi golf aracıma yaptırdım.. Gayet güzel oldu... Volkswagen Golf 2.0 TSI R - 320Hp @380 Hp
03.03.2025 ( Devamını oku )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Devamını oku )
BMW
İşine çok hakim bir ekip mevcut. Titiz ve arabanızı en az sizin kadar düşünüyorlar. Arabaya zarar verebilecek tüm değişkenleri kontrol ediyorlar. Arabayı çok sıkı bir testte tabi tutuyorlar. Çok güvenli bir sistem kurmuşlar. Yazılım ise net 1/3 oranında güç ekledi. Arabamın hakikaten çok keyifli bir süratlenmesi oldu. Teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
14.02.2020 ( Devamını oku )
Audi
Tum araclarimda oldugu gibi bunda da cok memnunum. Islem sonrasi Kayseri'ye nigde otobanindan donusumde 300 bg lik Panamera ile resmen dalga gectim. Umit Bu isin Zirvesini temsil ediyor. Audi A6 3.0 V6 TDi - 204Hp @270 Hp
11.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Herkese tavsiye ediyorum. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Opel
Aracın alt devirleri düzeldi az yakıt ve performansı arttı...teşekkürler remaps... Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
23.12.2015 ( Devamını oku )
Renault
Daha once sahip oldugum araclara da REMAPS yaptirmistim. Memnun kaldigim icin yeni aldigim aracimi da 2. Haftasinda yazilim yaptirdim. Kurumsal hizmet anlayisi ve karsinizda sizi dinleyerek istediginiz seyleri araciniza uygulayann duzgun bir firma. Dyno olmasi da onemli bir faktör. Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
24.12.2017 ( Devamını oku )
BMW
merhaba 2017 520i BMW orjinal haliyle hakkaten gitmiyordu neredeyse binmemeye çalışıyordum.Ancak yazılım sonrası arabaya sanki sihirli bir çubuk değmiş gibi mükemmel bir performans ortaya çıktı.Tek sorun arabanın götü yolda durmuyor arka lastikte hediye etseniz süper olurdu :))).Özetle hiçbir parça değişmeden sadece yazılımla bu kadar değişim harika. Elinize sağlık... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
Nissan
Kısaca şöyle anlatayım fabrika verilerinin çok üstünde inanılmaz bir performans aldım. Yakıt değeri % 7 ila 10 arasında düştü. Teşekkürler REMAPS... Nissan Qashqai 1.5 DCI - 110Hp @135 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Peugeot
Kasım D. Çok teşekkür ederim aracım eskisinden iyi bir şekilde Peugeot Partner 1.6 Blue HDI - 120Hp @150 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Ümit bey ve ekibi çok profesyonel bir iş yapmaktadır aracım 5.20d ona yazılım yaptırdım ve çok memnunum yaptırmak isteyen herkese tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
13.08.2020 ( Devamını oku )
Ford
Ford Ranger 2012 2.2 aracıma yaptırdım ve memnun kaldım. gücün ve torkun artması sayesinde gaza daha az basarak ilk depoda tahminen % 10 a yakın yakıt tasarrufu sağladım . Tork artışı çok fark ediliyor 1700 - 1800 devirde yaptığı çekişi 1500 devirde yapmaya başladı . gaza daha az basarak tasarruf yapın derim . elinize sağlık Remaps, Saygılarımla Ford Ranger 2.2 TDCi - 150Hp @180 Hp
27.01.2017 ( Devamını oku )
Ford
COK BASARİLİ TESEKKUR EDERİM REMAPS SA Ford Transit Connect 1.8 TDCi - 90Hp @115 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kayma T. Aracım cok güzel oldu remaps işini iyi yapiyor zonguldak remapsa tesekur ederim Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
10.08.2018 ( Devamını oku )
Renault
Saffet A. Araçım uygulama yapmadan önce gitmiyodu yakıt tüketimi fazla yakıyodu şimdi araçım beklentimden daha iyi gidiyor yakit eskiye göre gayet başarılı Bir uygulama oldu Remaps iyi bi tercih oldu benim için teşekkürler diliyorum Renault Kangoo 1.5 DCi - 65Hp @85 Hp
21.02.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracımdan çok memnunum. Daha önce neden yaptırmadım diye düşünmüo deilim. Başarılarınızın devamını dilerim.. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Opel
Benim aracım zaten yer uçağı idi savaş jeti oldu daha yeni 3-5 ay geçsin deneyimlerimi tekrar paylaşırım Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
29.03.2019 ( Devamını oku )
Renault
Mehmet B. Diyecek hiçbir şey bulamıyorum çok aşırı fark ediyor Ben memnunum Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
07.08.2021 ( Devamını oku )
Landrover
Remaps tek geçerim. İlgi, alaka, müşteri,memnuniyeti , yapılan hizmet, çok başarılı tebrik ederim başarılarınızın devamını dilerim.....PROSHOP Land Rover Gıyasettin Karataş Landrover Range Rover 2.7 TDV6 - 190Hp @240 Hp
08.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tek kelimeyle muazzam. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
11.03.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
İlgi ve alakanızdan dolayı teşekkür ederim. Aracımın performansında baya değişiklik oldu. İyi ki yaptırmışım Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Porsche
Çok memnunum harika Porsche Panamera 3.0 TDi - 240Hp @300 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )