MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Mercedes
Ilyas B. Erzurum dan Serkan beye herşey için çok tşk ederim ilgi ve alakaları İçin puan olarak Yüz üzerinden yüz bu arada aracın yeni sahibi ben ali Uluoğlu firmaya ve tüm çalışanlarına kolay gelsin diyorum Allah’a emanet olun Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 136Hp @160 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Ford Ranger bmw 5.20 ve nissan xtrail araçlarıma bir ay içinde yazılım yaptırdım . Hepsinden çok memnunum . Performans ve yakıt olarak çok farkettiler. Teşekkürler remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Opel
Yıllardır her aldığım arabaya sadece Ümit Doğan beyin yazılım yapmasına gönlüm el veriyor. O gerçekten bir profesyonel. Hem insani yönü hemde mesleki açııdan çok memnun kaldım .Astra dizel 136 hp içinde her zamanki gibi beni yanıltmadı ve imzasını attı. Kısacası güven = remaps Ümit doğan Opel Astra 1.6 CDTI (2014 ->...) - 136Hp @165 Hp
26.12.2016 ( Devamını oku )
Audi
Bu ikinci işlemim oldu. Önceki arabama da yapılmıştı. Memnun kaldığım için bu arabama da yaptırdım. Çok güzel bir iş oldu. Teşekkür ederim. Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Opel
Aracın dünyası değişti :) Ellerinize sağlık Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
04.05.2016 ( Devamını oku )
BMW
Aracin cekisi torku kisiye verdigi hissiyat onemli olcude artarken sakin kullanimda ise o derece yakit dusuyor BMW 5-Serisi 525d - 204Hp @300 Hp
07.01.2021 ( Devamını oku )
BMW
Remaps kullandığı isim gibi işinde profesyonel ve ilgililer chip tuning uygulamasını daha önceki aracımda kullandığım için çok memnundum e60 530d idi ama şimdi f10 520i kullanıyorum aracı borusandan aldıktan 2 ay sonra uygulama yaptırdım yaptırdıktan sonra keşke daha önce gelseydim dedim. Diyeceklerim bu kadar teşekkürler ümit doğan başarılarının devanı dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Osman Batur O. Aracımda makul ölçülerde tatmin edici bir şekilde performans artışı oldu.Önemli olan orjinaline uygun olması.Bu yüzden Remaps’ı tercih ettim.Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ve sıkıntı yaşamadım.Tüm Remaps ailesine sonsuz teşekkürler. Mercedes C C 180 (1.8T) - 156Hp @190 Hp
12.12.2022 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Topaloğlu T. Aracım çok güzel oldu Hiç gitmiyordu zonguldak remaps bayisine ve Yüksel ustanın ellerine sağlık. Ayrıca ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim . Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
26.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracın benım aracım olduğuna inanamadım katır olarak verdim arap atı olarak aldım yakıtta 1 litre net düşüş oldu ellerinize emeğinize sağlık.teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sercan D. Arkadaşlar çok profesyonel çalışıyorlar çok menun kaldım herkese tafsiye ediyorum Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Fikret A. Aklınızda soru işareti kalmadan güvenle yaptırabileceğiniz bir uygulama. Aracınızın gücünü güvenli ve sağlıklı bir şekilde yükselterek daha zevkli ve konforlu bir yolculuk yapmanızı sağlıyor. Müşteri ile ilgi alaka çok iyi. Her konuda yardımcı oluyorlar. Aklınıza takılan soruları rahatlıkla sorabiliyordunuz. Bu konuda Kayseri'den Özdemir beye çok teşekkür ederim. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
10.11.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
İşlerinin ehli kişiler gerçekten beni büyük masraftan kurtardılar ve arabamda hiç sorun kalmadı ümit ustama ayrıca teşekkür ediyorum Mercedes Vito 111 CDI (1600cc) - 114Hp @140 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Ford
Gayet memnunum ilgi ve alakasindan dolayı ümit beye teşekkür ederim araba performans olarak çok daha iyi oldu Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
18.11.2020 ( Devamını oku )
Nissan
Arkadaşlar işinde dalında en iyisi zaten Nissan Qashqai 1.5 dci - 105Hp @125 Hp
09.04.2016 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Gökhan H. Uygulama yazılım tüm işlemler sorunsuz yapıldı çalışan arkadaşların eline emeğine sağlık.gulet yüzlü sıcak kanlı olmaları ayrıca bir memnuniyet yarattı bende.tesekkurler Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kamil A. aracım cok güzel oldu cekişi gidişi güclendi teşekürler Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 105Hp @140 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Chevrolet
2 tane aracıma yazılım uygulandı Ümit bey gercekten işini çok güzel yapan mütevazi bir insan başarılarinın devamını diliyorum.. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
23.11.2023 ( Devamını oku )
Isuzu
Adil S. Sorun çözmede bir bir numara, teşekkür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 190Hp @240 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
Sinan G. Merhaba, aracım 5.20İ 2014 F10 kasa. Yaklaşık 3 ay önce farklı bir yerde aracıma Stage1 yazılım yüklettim. Güya yükletmişim. Değişen hiç bir şey olmadı. Araçta güç kaybı var dendi, bugün git yarın gel,yok yerler ıslak dyno ya sokamayız, yok yurt dışındayım o bu şu derken arabadan soğuma noktasına geldim. Sonrasında daha önce fiyatını yüksek bulduğum ;) Remaps ile iletişime geçerek durumu anlattım. Sağolsun Ataşehir Samet beni dükkanına davet ederek sorunu çözebileceğini iletti. Sonrasında sorunun bujilerden kaynaklandığını tespit ettiler. Ayrıca Stage1 yazılım yüklendi. Sonuç mu? sonuç mükemmel. Araba nefes almaya başladı turbosu doğru çalışmaya ve içindeki o gücü resmen kükremeye başladı. Başta Samet ve Firma Sahibi Ümit’e çok teşekkür ederim. Gerçekten gönül rahatlığıyla aracınızı emanet edebilirsiniz. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Yaptırdıgım yazılım işlemi sonucunda bekledıgım degısıklıkden daha fazlasını ve daha performanslı oldugunu fark ettim yakıtım yarı yarıya düştü cok memnunum BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
BMW
520i aracımı 240 hp vs 340nm tork'a uygulama sayesinde yükselttim. 1 senedir kullanıyorum ve oldukça tatmin olduğumu söyleyebilirim. Genel olarak hizmetten memnun kaldım. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
25.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bir arkadaşım vasıtası ile gittim.işini bilen arkadaşlar,istediğim performansa,parça değişimi olmadan ulaştım teşekkür ederim Volkswagen Passat 1.8 TSi - 160Hp @210 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
Kesinlikle harika bir isletme,calisanlar,ilgi,alaka ve kalite 10 uzerinden 10, araclarinizi gonul rahatligi ile birakabilirsiniz,2 aracimi yaptirdim 3.sunu en uygun oldugum vakitde getirecegim her sey icin cok tesekkurler. BMW 7-Serisi 730d - 231Hp @272 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım sonrası aracın, 'eco pro' modundaki ölü tavrı gitti. 'sport+' modunda ise tepkileri safkan bir spor otomobile dönüştü.Teşekkürler Ümit Doğan... BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
29.01.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Erol A. Aracım 105 beygirden 140 beygire yükseltme yapıldı gayet memnunum sayın Ümit Bey'e çok teşekkür ederim. Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 105Hp @140 Hp
12.03.2018 ( Devamını oku )
Audi
Aracıma yapılan işlem için Remaps’e teşekkür ederim. Audi A5 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
06.08.2018 ( Devamını oku )
Toyota
Okan S. Aracımla ilgili sorunum yakıt tüketimi idi işleme giderken 160 km de ortalama 10lt yakarak yol aldım.Aynı yolu dönerken tüketim 8.1lt oldu hava şartları 4derece civarıydı ,Tüketim sorunu halloldu şu an karma tüketimim 9.2lt havalar ısınınca bir miktar daha düşeceğini sanıyorum.Toyota hilux 2.8 revo kullanan herkesin size uğraması gerekiyor. Teşekkürler Remaps Toyota Hilux 3.0 D4D - 125Hp @155 Hp
06.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Araç rampalarda zorlanıyordu. Gölbaşı rampasında denedim, sanki düz yolda gidermiş gibi hızlandı, 3000 devirde 140 km/saat hızla hiç zorlanmadan çıkabildi. Keşke daha önce yaptırsaydım. Ümit beye çok teşekkür ediyorum Volkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.01.2017 ( Devamını oku )
Opel
1 Mayıs 2018 günü 2017 model 1.6 dizel otomatik Opel insignia aracıma yazılım yüklemesi yapıldı Aracın performansı hissedilir derecede arttığı gibi yakıt tüketiminde yaklaşık yüzde 10 civarında düştü Kendilerine çok teşekkür ediyorum Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )