MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Citroën
İlk defa aracıma yazılım yaptırdım. Yakıt tasarrufu amacıyla yaptırmıştım ancak performansının bu kadar değişeceğini tahmin etmemiştim. şehirdışı uzun yolda cruz ile 90km hızla 3.8lt/100km yakan aracım (3 yetişkin+klima), yazılımdan sonra 3.6lt/100km yaktı (5 yetişkin+1 çocuk+klima) yaktı. şehiriçinde de %7-8 fark olacağını düşünüyorum. henüz pedala alışamadım :) Teşekkürler Ümit Bey. Citroën C4 1.6 HDI - 112Hp @140 Hp
10.05.2016 ( Devamını oku )
Audi
Teşekkürler emeğinize sağlık çok memnunum Audi A4 2.0 TDI - 190Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Seat
Çağrı E. Ümit Doğan bu işin zirvesidir. Önceki aracımı da kendisine emanet etmiştim. Yazılımdan sonrasında da abim gibi bir çok konuda kendisini rahatsız ettim. Bir kez bile geri çevirdiği olmadı. Ayrıca Bursa bayisi Salihe de ilgisi için teşekkür ederim. Şu anki aracımı stg2 ile 215 beygir 430 tork değerine getirdik. Dumansız ve stabil olarak kullanıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. Seat Leon 2.0 TDi (CR) - 170Hp @215 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Audi
Remaps firmasini uzun zamandir tanirim. Araclarimin yazilim islerini hep bu firmada yaptirdm. Neredeyse hic sorun yasamadim. Ailecek arabalardan Cok memnun kaldik. Remaps ailesine ve umit dogana Tesekkur ederiz Audi A8 3.0 V6 TDI - 211Hp @320 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
BMW
Ümit Doğan varsa sıkıntı yoktur gönül rahatlığıyla istediğinizi yaptırabilirsiniz. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Merve Özbay S. Çok değerli kardeşim Alper ve Hasan sayesinde böyle bi uygulama olduğunu öğrendim ve sonuna kadar güvenerek gonul rahatlığıyla yaptırdım ve ertesi gün Trabzon’dan Muğla’ya 1500 km yol yaptım ve çok keyif aldım herkese tavsiye ederim.. teşekkür ederim Skoda Rapid 1.6 TDI - 90Hp @140 Hp
19.12.2017 ( Devamını oku )
Seat
Samet B. Arabaya can geldi diyebilirim teşekkürler remaps zonguldak ereğli Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Farklı bir yazılım firmasında daha önce yazılım yaptırdım belli bir süre sonra sorunlar çıkmaya başladı daha sonra ümit bey ile temasa geçtim saolsun aracıma uygun yazılımı yaparak sorunsuz binmeye başladım çok teşekkür ederim . BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Toyota
Hasan U. Serviste çok büyük paralardan bahsedilen arızamı çok küçük miktarlara çözüldü teşekkürler remaps aracımın gidişi çekişi bir okadar daha farketti Toyota Auris 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
12.03.2018 ( Devamını oku )
Renault
Aracin performansi inanilmaz degisti elinize saglik Renault Megane 1.6 DCi - 130Hp @160 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ümit Doğan bu işin Pir’i. Hiç düşünmeyin, hemen Remaps’a… Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Dacia
Hasan A. Performans mükemmel Dacia Duster 1.5 dci - 110Hp @130 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın performansına gerçekten inanamıyorum. Büyük motor hastalığı vardı bende . Sayenizde 2.0 dizel motor ile 3.0 gücü hissediyorum. Yakıt olarak henüz yazmak yanlış olur çünkü 10 gün oldu uygulama yapılalı ve aracı sakin kullanamıyorum habire son gaz kullanıyorum:) çok teşekkürler başta Ibrahim Bey olmak uzere bütün Remaps ailesine ... BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp
09.01.2020 ( Devamını oku )
BMW
Wv CC aracıma yazılım uygulaması yaptık şuan yakıt tüketimi ortalama 1 litre kadar düştü performansı önemli ölçüde arttı BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
13.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracim golf 6 GTI 210hp stock hali Remaps istanbul geldim ve cok memlun kaldim aracim suan stage 2 270 HP 400 tork cikartildi ve zevki cok guzel remaps tessekur ederim Hollanda arnhem sehrinden geldim Volkswagen Golf 2.0 TSI GTi - 210Hp @260 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Volvo
Hikmet T. Koray usta emeklerinize sağlik insan yaptiği işi severek yapiyorsa o yapilan iş mutlaka guzel olur araba tutkunu olanlara sizi ziyaret etmelerini tavsiye ederim Volvo S60 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp
20.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Performans acisindan beklentimin oldukca ustunde oldu.Yeni arac aldigim da tekrar remaps de uygulama yaptiracagim.cok memnum kaldim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Aracım da çok fark edilecek derecede değişim oldu . Ümit bey ve ekibine vermiş oldukları hizmetten dolayı ve yaptıkların işin arkasında durdukları için çok teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim. Saygılar Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) - 136Hp @200 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Skoda
Fatih T. Yaptırmış olduğum yazılım aracımda hissedilir bir performans artışına sebep oldu, şu an yakıt azalma değil artış gösterdi, performans iyi olunca hız yapıyorsunuz )))))) doğal olarak , düşünen arkadaşlara tavsiye ederim Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
17.04.2018 ( Devamını oku )
Hyundai
Keşke daha önce gelip 1.6 tdi octavia aracıma yaptırsaydım aracımdaki performans değişimi çok fark etti aynı zamanda normal kullanımda ve uzun yolda tasarruf sağladım tek kelimeyle özetlersem mükemmel Hyundai i 20 1.4 CRDI - 90Hp @125 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Isuzu
Düzenli olarak hergün yokuş görüyodum vede aracımın yakıtı gayet fazlaydı ama remaps la tanışıp yazılım atıldıktan sonra gayet rahat kullanımı oldu aracın ve yakıtı yüzde 40 verimli oldu Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Hyundai
Merhabalar Yakıt tasarrufunu henüz anlamadım. Fakat aracın çekişi performansı harika oldu. 136 beygirlik araçla 170 lik passat bmw lerle kapışabiliyorum. Artık benim aracında beygir olarak onlara eşit çok memnunum. Ayrıca ilgi almalarından dolayıda tsk ederim. Hyundai Elantra 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ege K. Başarılı Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Osman A. Elinize sağlık , araç gerçekten bir başka oldu BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Skoda
Firmaya iletişime gectigim andan itibaren aracımla ilgili sorunu tespıt ve uygulama ve Musteri ile ilgilenmeleri açısından son derece memnun kaldım ve aracının fima tarafın dan kayıt edildiğini ve her zaman kendileri ile iletişime geçebileceğini tarafıma bildirdiler çok teşekkür ediyorum Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
İbrahim bey e ilgi alakasından dolayı çok teşekkür ederim. Aracım. Resmen kükremeye başladı. Eski hantal halinden eser yok. Bir canavar gibi. Sol şertle istediiğim gibi mükemmel sonuç remaps ailesine çok teşekkür ediyorum BMW X5 x/sDrive 25d - 218Hp @270 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
Skoda
Serkan Ü. Aracımın performansı, çekişi, maksimum hızı artarken bariz şekilde artarken; yakıt tüketimi azaldı. Aracımı kullanırken artık daha çok keyif alıyorum. Bu arada aracim 2015 model skoda superb 1.6 tdi. Düşünenlere tavsiye ederim korkulacak hiç birşey yok. Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Cok memunum oldukca basarili Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 224Hp @270 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Nissan
Sorunsuz hızlı hizmet Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo - 160Hp @190 Hp
07.01.2021 ( Devamını oku )