MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Fırat C. Selam Caddy 2016 2.0 Tdi. Aracin performansi harika, yakıt tüketimi icin henuz bir , done toplayamadım ama tahminin bir düşüs olucak gibi. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracım kesinlikle beklediğimden daha güzel performans sergiledi ve süreç akabinde hiçbir sorun yaşamadım. Ek olarak Ümit beyin ve çalışma arkadaşlarının ilgisi oldukça güzel hissettirdi. Elinize sağlık REMAPS ekibi. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Audi
Merhaba ; 8 yıldır aktif araç kullanıcısıyım. Bir çok güçlü marka ve model kullandım. İlk kez yaptırdığım yazılım uygulaması için götürdüğüm aracım audi a3 1.6 tdi 110 hp oldu. Öncelikle işlemi yapan ekip güleryüzlü bilgili ve deneyimli. Aracım yazılım sonrası 150hp ve 300nm civarı bir güce sahip oldu , şuan için 2 hafta oldu çok memmunum 2bin dizel havası var gidişte herkese tavsiye ederim.. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Seat
Aracımın performansı ciddi şekilde arttı.özellikle 2000 deviri geçip turbonun açılmasından sonraki koltuğa yapıştırma hazzı müthiş. İlgi,alaka,sohbet,güler yüz.. Ahmet Bey ve Kerem Bey'in ilgi alakası için çok teşekkür ediyorum. Mutlaka her araca remaps el atmalı. Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Remaps On Numara Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
Mercedes
Hüseyin K. Tek pişmanlığım daha önce neden yaptırmadığım Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
19.03.2018 ( Devamını oku )
Ford
Erdem S. Çok başarılı teşekürler erdem bey teşekkürler remaps Ford Transit Connect 1.8 TDCi - 75Hp @95 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok memnunum yakıt iki puan düştü aracımı sürerken zevk alıyorum teşekkürler Ümit’im Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Ford
Ben fort fokus binicisiyim bir arkadaşımın tavsiyesiyle gittim fazla bir şey beklemiyordum yazılım bittikten sonra görevli arkadaşla teste çıktık olmaz böyle bir şey araba resmen aslan gibi kükreyen bi şey oldu şiddetle tavsiye ederim rampada harika oldu Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
vw passat aracıma yazılım attırdım verim çok iyi oldu yakıttada düşme oldu memnun kaldım zaten bu işi sadece remaps ümit doğan teşekkürler hayırlı işler dilerim Volkswagen Passat 1.9 TDi - 130Hp @165 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
BMW
Doğukan İ. Öncelikle bana her konuda desteğini esirgemeyen Bursa remaps Salih Bilal Çobana ve tüm arabalarımda ki performans yazılımları için Ümit Doğan ve ekibine teşekkürler BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @235 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracim golf 6 GTI 210hp stock hali Remaps istanbul geldim ve cok memlun kaldim aracim suan stage 2 270 HP 400 tork cikartildi ve zevki cok guzel remaps tessekur ederim Hollanda arnhem sehrinden geldim Volkswagen Golf 2.0 TSI GTi - 210Hp @260 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Skoda
Aracıma yazılım yaptırdım çok memnunum şehir içinde biraz yakıt farkı olsada uzun yolda harika yakıt tasarrufu sağlıyor ve acayip şekilde insanı gaza getiriyor suanlik çok memnunum sizde memnun kalırsınız ümit beye ve diğer arkadaşlara çok teşekkür ediyorum Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Umut Rıza V. Mitsubishi l200 4yillik kullanıcısıyim arabanın bu kadar güç geliştireceğine inanmazdim harika bir değişim hissediliyor Trabzon remaps Alper bey bu işin hakkını veriyor Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracı aldığım gün arkadaşımın tavsiyesi ile yazılım yapıldı. X1 2014 aracım 143 HP den 245 HP ye yükseldi. Gaz tepkimesi , max hız ve çekiş muazzam derecede yükseldi. Tüm Remaps ailesine teşekkür ederim. BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
BMW
Uzun araştırmalarım sonucu Remaps ile tanıştım. Uygulama sonrasında aracımı tanıyamadım.Remaps sayesinde aracımı zevkle ve keyf ile kullanıyorum. Uygulama esnasındaki ikramlarınız, yakın tavrınız ve mütevazı yapınız icin ayrıca teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
BMW
Sayın Arkadaşlar Hayırlı Ramazanlar dilerim. Aracım sanki bir paten gibi şıkır şıkır oldu. Onuda boşver ilgi alaka mükemmeldi. Performans ve ilgi alaka birleşince sonuç çok güzel oldu. BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
06.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ne yaptığını bilerek ve çözüm odaklı çalışıyorlar. Müşteri memnuniyetine önem veriyorlar. Aracın performansı beklentimin üzerinde oldu. Teşekkürler. BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
01.02.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Fazlasıyla başarılı tereddütte kalmadan aracınıza garantili yazılım attıracağınız bi firma çok memnun kaldım ümit doğana selamlar. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Opel
Aracın dünyası değişti :) Ellerinize sağlık Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
04.05.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracıma yaptırdığım yazılım sonrasında yakıt tüketiminde azalma, performansta artış oldu. Teşekkürler remaps ailesi :) Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.01.2020 ( Devamını oku )
Skoda
Uzun zaman Bmw 3.20 d kullandıktan sonra skoda octavia 1.6 tdi araca geçmek zorunda kaldım. Kendimi boşluğa düşmüş gibi hissettim, taki remaps ile tanışana kadar.aracim yazılım sonrası sorunsuz ve tatminkâr şekilde kullanıyorum. Tavsiye ederim. Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Devamını oku )
Audi
Harika insanlar, işlem profesyonel. Araç desen bi başka oldu. Bu güzel ekibe titiz çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum Audi A4 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp
21.11.2018 ( Devamını oku )
Audi
Aracıma yapılan Stage1 yazılımdan oldukça memnunum, 150hp 320nm net güç ve tork elde ettik. Sürüş esnasında oldukça memnun edici, Arabamı sevmeye başladım. Yapılan işlemler ve samimiyetli yaklaşımlarından dolayı Ümit Doğan ve ekibine teşekkür ederim. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
10.11.2020 ( Devamını oku )
Skoda
Passat aracıma yazılım yaptırdım gayet memnun kaldım aracın hem yakıtı düştü hem çekişi arttı tavsiye ederim Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
F30 3.16i 136 beygirken şu anda 4.28i ile neredeyse kıyaslanabilecek performansa sahip ayrıca yakıtta 1 lt. azalma var. bugüne kadar da herhangi bir sorunla karşılaşmadım. ( MAŞALLAH) :) BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
13.12.2015 ( Devamını oku )
Jeep
3.0 grand cherokee var bende ve inanın bir 4 çekerin bu denli süratli olmasının tadını hiç bir arabada yaşamadım .Bundan sonra alacağım her araçta kesinlikle önce size uğrayacağım :)) Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 218Hp @265 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Fiat
Cumali G. Çok iyi herkese tavsiye ederim Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Audi
Çok memnunum hem performansı beklentimin üzerinde oldu ve yakıt olarak eski haline nazaran az yakıyo.teşekkürler Audi A4 1.8 TFSI - 120Hp @210 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )